DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

8 Pages « < 4 5 6 7 8 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> discuri ventilate, tuning

BH 59 FIF
post 29 Sep 2008, 21:25
Post #151


Membru cu Break


Group: Members
Posts: 1.456
Joined: 13 July 06
From: Tara Crisului




Nu iti inteleg rationamentul. Sa inteleg ca o imbunatatire a sistemului de franare s-ar justifica doar in masura in care ai avea "bomba" sub capota? Mai gandeste-te. Nu obisnuiesc sa circul cu viteza foarte mare (asta in general, nu doar cu Dacia), dar totusi tin neaparat sa am frane bune.
L.E: Asa ca fapt divers: ai vazut cat costa discurile Brembo? smile.gif Chiar nu mi se pare o investitie majora.

This post has been edited by BH 59 FIF: 29 Sep 2008, 21:38


--------------------
Dacia 1310 Break Alpineliebe 1986 - BH 59 FIF
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y

Cumpar priza aer capota R19 16v ph2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramses86
post 29 Sep 2008, 21:48
Post #152


Membru autentic


Group: Members
Posts: 352
Joined: 11 January 08




de acord...sunt importante...dar cele standard nu sunt bune...discurile simple care se folosesc si azi la multe masini de serie chiar performante...nu sunt bune...doar "discurile ventilate...brembo...etc...inteleg...
a...atunci propun in loc de discuri ventilate brembo sa se puna pe dacia repet DACIA 1300 sau 1310 sau...ma rog... discuri ventilate invelite in aur la interior pentru ca racirea sa fie ami eficienta (folosite la nascar si mc'laren f1 wink.gif ) ce ziceti? e tunning, nu? iar ce zici tu cu "sa inteleg ca o imbunatatire a sistemului s-ar justifica doar in masura in care ai avea o bomba sub capota? " ...tu aici confunzi niste lucruri: in majoritatea cazurilor daciile au frane proaste datorita faptului ca sunt folosite placute de calitate proasta...sau discuri descentrate, sau reglaje proaste...datorita uzurii...neaerisirii ec; un sistem de franare bine pus la punct si ingrijit asigura o franare eficienta cu pt dacia. (o sa ziceti da da galful lui vecinu se opreste mai repede): poi da da vecinu are pemasina ABS si distributie electronica a fortei de franare, si foarte important pneuri mai late. Ia incercati sa puneti un pneu mai lat sa zicem de 175 si sa reglati corect presiunea...ia sa vedeti ce schimbare fara ""discuri ventilate si prostii...

apropo...undeva zicea cineva...dcuri ventilate brembo la 65 lei....second? sau facute pe titanic? sau pe ce vapor?...




--------------------
Dacia 1310 tx 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 29 Sep 2008, 22:39
Post #153


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




cam 80-100lei costa un disc brembo NOU,facut in Cehia.

29 Sep 2008, 22:39:
cam 80-100lei costa un disc brembo NOU,facut in Cehia.

This post has been edited by ydaniel: 29 Sep 2008, 22:39


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hexer
post 30 Sep 2008, 00:22
Post #154


Membru autentic


Group: Members
Posts: 264
Joined: 5 December 06




Dau dreptate lui @ramses86, cum spune si el nu e justificat discul ventilat la o masina atat de usoara si cu limite destul de stranse (viteza maxima 160 cu vand din spate si jos de pe deal...).

In primul rand sunt sigur ca multi dintre voi nici nu stiu cum se mananca franele...deci dupa ce principiu chinematic si termodinamic se creaza eficienta, deci forta de franare.
In prmul danr cand apesi pedala faci presiune in sistem, diametrul pistonului la pompa centrala e data, deci stim ce presiune face (asta nu se schimba veci), apoi lichidul apasa pistonul in etrier. Aici eventual poti canstica ceva daca alesi un etrier cu piston mai mare. Dar si asa pistonul e la o marime mai mult decat destula pentru cotetul nostru, deci ramane discul. La disc forta chinematica, deci miscarea estre transmis in CALDURA, deci termodinamica. Aici vin discurile ventialate ca au o eficienta mai buna, dar fiindca masina e usoara, si viteza maxima de la care trebue sa franezi e destul de mica, inseamna ca inainte sa cedeaza franele trebue sa fie apasate brusc si de minim 2-3 ori de la 160 la 0. Dar in cel mai bun caz ne trebue 20 sec pentru o accelerare la 160...deci numai dupa 5-6 franari de la viteza mare o sa cedeze franele originale...

Nu cred ca in viata voastra vreunul dintre voi a facut asa ceva in circulatie...

Cum si acum sunt masini cu 1.4 tone si cu viteza maxima de peste 190 dar totusi discuri pline spun ca e nejustificat investitia. Mai bine schimbati uleiul, curatat tot sistemul, reglati repartizorul si cautati ceva placute de calitate buna...asta o sa faca diferenta mare, si sa puneti daca nu aveti servo.
In cele mai mutle cazuri lichidul si placutele sunt problemele principale cand cedeaza frana si nu sistemul propriuzis.


Discurile ventilate la dacii sub 100-130 cai sau folosit la curse e absolut pierdere de timp, bani si nervi, sa nu spun cat de riscant e daca trebue facute ceva improvizatii, asta spun ca inginer mecanic si nu ca un "shef" din spatele blocului care se pricepe la de toate.


Ps. singurul lucru justificat ar fi trecerea la o dimansiune mai mare a discului, din cauza asta o sa ai forta de franare mai mare, dar mai mult nu intra spub rotile orig...deci cam greu cu justitia. In schimb pneuri mai late inseamna mult, foarte mult, si credetima ca 185 o sa consuma mai putin decat cele orig si sunt mai confortabile.


--------------------
Dacia 1100 1969 - CJ-04-ZNH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SGM.MYKE
post 30 Sep 2008, 07:03
Post #155


Membru cu gargauni la cap


Group: Members
Posts: 584
Joined: 10 August 05
From: Stuttgart




Aici avantajul de a cumpara Brembo este ca sunt mai bune calitativ decat cele "de uzina" care nu mai sunt de uzina sau cele de Costesti care sunt tot praf. Nu trebuie sa ia neaparat ventilate pentru ca Brembo produce si discuri pline pentru Dacia 1300/1310 de fapt R12 si mai sunt si la acelasi pret cu unul de uzina.

@ cosmin_2300 nu te inteleg.


--------------------
Honda Integra TypeR 1999_1.8 190CP
Stiu putin, dar vreau mai mult.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 17 Oct 2008, 12:44
Post #156


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




Eu pusesem pe spate discuri de fata de logan (neventilate) si etiere de VW golf 4 . Mai am poze pe acasa cred.

Pe fata merg discurile de Megane sport, si mici adaptari, 4 prezoane, cu etrierele aferent.


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 17 Oct 2008, 12:51
Post #157


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




AAlpine1, vis-a-vis, Muttley, lume:

Pentru calmarea spiritelor am inchis topicul. Voi sterge citeva postari (maiales ale voastra), apoi voi redeschide.

In caz de recidiva o sa fac asa ca topicul asta si toate celelalte sa fie scutite de interventiile voastre citeva zile (cite? o sa vad; de ce? pentru off-topic).



--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 17 Oct 2008, 19:14
Post #158


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




QUOTE(ramses86 @ 29 Sep 2008, 21:48)
[...]atunci propun in loc de  discuri ventilate brembo sa se puna pe dacia repet DACIA 1300 sau 1310 sau...ma rog... discuri ventilate invelite in aur la interior pentru ca racirea sa fie ami eficienta (folosite la nascar si mc'laren f1 wink.gif ) ce ziceti? e tunning, nu?[...]in majoritatea cazurilor daciile au frane proaste datorita faptului ca sunt folosite placute de calitate proasta...sau discuri descentrate, sau reglaje proaste...datorita uzurii...neaerisirii ec;  un sistem de franare bine pus la punct si ingrijit asigura o franare eficienta cu pt dacia[...]
apropo...undeva zicea cineva...dcuri ventilate brembo la 65 lei....second? sau facute pe titanic? sau pe ce vapor?...
*



Fara suparare, te cam aberezi.

1. Brembo face pentru Renault 12 si discuri ventilate, si normale. Merg pe aceeasi fuzeta, fara adaptari. Mai mult, discurile ventilate sunt calculate 'de la mama lor', de la taticii Daciei. Cele la 61 lei sunt normale, daca nu citeai in diagonala, dar de... ciorba sa fie!
Daca un user are chef sa-si puna ventilate, cu etrierii potriviti, din cauza ca foloseste mai tare franele sau orice alte motive, ajuta-l daca esti in stare. Daca nu, nu-ti mai da cu parerea pe langa subiect.

2.
QUOTE(ramses86 @ 29 Sep 2008, 21:48)
[...]Ia incercati sa puneti un pneu mai lat sa zicem de 175 si sa reglati corect presiunea...ia sa vedeti ce schimbare fara ""discuri ventilate si prostii[...]
*



Detaliaza, te rog, cum reglezi tu presiunea din frane, altfel decat apasand cu piciorul pe pedala. Si, pentru cultura ta generala, in anumite conditii particulare (zapada, namol, apa multa pe sosea) pneul ala mai lat face mai mult rau ca bine. Nu generaliza.

Os, fara suparare, dar si eu ma abtin cu greu sa nu comentez asemenea exprimare. Parerea mea e ca si la 'fenomene' din astea trebuie intervenit, daca tot faci o treaba.


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SGM.MYKE
post 20 Oct 2008, 08:09
Post #159


Membru cu gargauni la cap


Group: Members
Posts: 584
Joined: 10 August 05
From: Stuttgart




QUOTE(emircea @ 17 Oct 2008, 20:14)
1. Brembo face pentru Renault 12 si discuri ventilate, si normale. Merg pe aceeasi fuzeta, fara adaptari...
*



Nu merg direct pe ansamblul de Dacia. Sunt mai groase si nu permit montarea furcii etrier pe portfuzeta. Iti trebuie butuc de R12G, R17G sau R21 care au avut aceste discuri pentru ca suprafata de asezare a discului pe butuc este mai departata de portfuzeta decat la cele standard. Robert poate confirma asta.


--------------------
Honda Integra TypeR 1999_1.8 190CP
Stiu putin, dar vreau mai mult.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 20 Oct 2008, 08:33
Post #160


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.888
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Lasa, ca robert al tau nu a gasit discuri de gordini pe la dezmembrari. Masina aia a fost facuta doar din resturi, sa fim seriosi.


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SGM.MYKE
post 20 Oct 2008, 09:42
Post #161


Membru cu gargauni la cap


Group: Members
Posts: 584
Joined: 10 August 05
From: Stuttgart




Nu ziceam de discurile care le-a avut, eu spuneam de butuci ca sunt diferiti cei pentru discuri ventilate fata de cei de pe 1300. De unde a luat piesele nu e treaba mea.


--------------------
Honda Integra TypeR 1999_1.8 190CP
Stiu putin, dar vreau mai mult.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 21 Oct 2008, 19:30
Post #162


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




QUOTE(SGM.MYKE @ 20 Oct 2008, 09:42)
Nu ziceam de discurile care le-a avut, eu spuneam de butuci ca sunt diferiti cei pentru discuri ventilate fata de cei de pe 1300. [...]
*



Daca e asa, my bad. Am avut mereu senzatia ca difera doar etrierul si jugul. Cele de R12 nu le-am vazut, dar la Ford-uri si Opel-uri ce mi-au trecut ocazional prin mana, asa stateau lucrurile.


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SGM.MYKE
post 22 Oct 2008, 07:44
Post #163


Membru cu gargauni la cap


Group: Members
Posts: 584
Joined: 10 August 05
From: Stuttgart




No problem. Chestia e ca cele doua discuri au aceeasi fata de asezare pe butuc si grosimea suplimentara a celui ventilat nu mai permite montarea furcii etrier. Daca nu ma insel am mai spus asta pe undeva pe aici, iar Gheorghedracu a spus ca avem nevoie de butuc de R17 impreuna cu etrier si furca etrier. Iar pe la noi gasim astea maine ca azi nu avem timp. smile.gif


--------------------
Honda Integra TypeR 1999_1.8 190CP
Stiu putin, dar vreau mai mult.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vali vtk
post 22 Oct 2008, 09:15
Post #164


Membru cu scame-n sange


Group: Members
Posts: 221
Joined: 8 November 06
From: Braila




QUOTE(SGM.MYKE @ 22 Oct 2008, 08:44)
Gheorghedracu a spus ca avem nevoie de butuc de R17 impreuna cu etrier si furca etrier. Iar pe la noi gasim astea maine ca azi nu avem timp. smile.gif
*


intr-o zi se facu "maine" si am gasit asa ceva (fuzete de R17 )si le-am si aruncat pe masina.DSC03156.JPG ( Size: 1.41mb ) Number of downloads: 1962
DSC03157.JPG ( Size: 1.37mb ) Number of downloads: 2115
DSC03158.JPG ( Size: 1.36mb ) Number of downloads: 2019

Pai le-am gasit intamplator la un parc de dezmembrari din Braila erau aruncate intr-un maldar de butuci de Dacie

This post has been edited by vali vtk: 22 Oct 2008, 16:38


--------------------
DACIA 1300 1980 - BR-15-DNL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SGM.MYKE
post 22 Oct 2008, 11:20
Post #165


Membru cu gargauni la cap


Group: Members
Posts: 584
Joined: 10 August 05
From: Stuttgart




Si nu ne spui si noua de unde?


--------------------
Honda Integra TypeR 1999_1.8 190CP
Stiu putin, dar vreau mai mult.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AAlpine1
post 23 Oct 2008, 13:03
Post #166


Nothing Beats Cubic Inches !!!


Group: Members
Posts: 833
Joined: 7 February 04
From: Drumul Taberei Customs




@vis-a-vis - numai din cele de la bucatarie..........

fuzete si portfuzete de R20..........

23 Oct 2008, 13:05:
@vali vtk - si capul de bara ti-a intrat fara nici o modificare ? cu unghiurile cum stai acum ?

This post has been edited by AAlpine1: 23 Oct 2008, 13:05


--------------------
. . .
929y

ma urmareste vis-a-vis :))))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vali vtk
post 24 Oct 2008, 17:22
Post #167


Membru cu scame-n sange


Group: Members
Posts: 221
Joined: 8 November 06
From: Braila




QUOTE(AAlpine1 @ 23 Oct 2008, 14:03)
@vali vtk - si capul de bara ti-a intrat fara nici o modificare ? cu unghiurile cum stai acum ?
*


capul de bara a intrat perfect ,pivotul superior a intrat mai putin cu aproximativ 7mm efect ce s-a cunoscut la gada masinii,unghiurile nu au suferit modificari


--------------------
DACIA 1300 1980 - BR-15-DNL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde57
post 28 Dec 2008, 19:30
Post #168


Membru autentic


Group: Members
Posts: 401
Joined: 30 March 08
From: 3 trancane




QUOTE(SGM.MYKE @ 22 Oct 2008, 08:44)
No problem. Chestia e ca cele doua discuri au aceeasi fata de asezare pe butuc si grosimea suplimentara a celui ventilat nu mai permite montarea furcii etrier.
*


Pai si pana la urma merge sau nu furca de 1300 din tabla ambutisata?


--------------------
1300 dacia 1973
sa moara comunistii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dvirus
post 2 Jan 2009, 15:15
Post #169


Membru incepator sau nu


Group: Members
Posts: 184
Joined: 19 March 08
From: Brasov (de obicei)




Scuze ca ma bag ca musca in lapte (am citit primele posturi), dar se pot face scheme de gauri in catia(program de cad,cae) si se pot face in acelasi program studii de rezistenta wink.gif Si cat despre realizat gauri, CNC(se exporteaza fisieru din catia tongue.gif)

This post has been edited by dvirus: 2 Jan 2009, 15:16


--------------------
Dacia 1310; Logan (e a tatalui dar o mai folosesc si eu) 1987/TX; 2005/Laureat - BV 01 VWW; BV 07 HPC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SGM.MYKE
post 6 Jan 2009, 15:00
Post #170


Membru cu gargauni la cap


Group: Members
Posts: 584
Joined: 10 August 05
From: Stuttgart




@ verde57 - imi pare rau, dar nu am mai mers pe varianta asta, am facut ce am scris aici:
http://www.daciaclub.ro/4-prezoane-si-disc...8761-s120.html#
dvirus - catia e pentru CAD mai mult partea de analiza cu element finit de acolo e doar pentru o idee nu e foarte exacta. Mai bun e Abaqus dar asta e altceva, oricum cred ca se slabeste cam mult furca in felul ala.


--------------------
Honda Integra TypeR 1999_1.8 190CP
Stiu putin, dar vreau mai mult.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dvirus
post 6 Jan 2009, 16:04
Post #171


Membru incepator sau nu


Group: Members
Posts: 184
Joined: 19 March 08
From: Brasov (de obicei)




Are mai multe tipuri de analiza tongue.gif wink.gif (depinde ce licenta ai tu activata sau cata experienta)...
Acu daca ma gandesc mai bine poti sa faci tot ansamblu de frana si sa testezi rezistenta...

This post has been edited by dvirus: 6 Jan 2009, 16:07


--------------------
Dacia 1310; Logan (e a tatalui dar o mai folosesc si eu) 1987/TX; 2005/Laureat - BV 01 VWW; BV 07 HPC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
am.
post 7 Mar 2009, 17:55
Post #172


Membru


Group: Members
Posts: 154
Joined: 7 March 09
From: Bucuresti, Berceni




De unde pot sa cumpar discuri ventilate R12 Gordini cu 280 de lei?


--------------------
sacia 130 1967 - 1-b-2867
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
the fast and furious
post 8 Mar 2009, 20:16
Post #173


Membru autentic


Group: Members
Posts: 588
Joined: 3 October 06
From: Bucuresti





Pe site ul oficial Brembo discurile pt Renault 12 G sunt la fel ca cele de pe R17 1.6 . Specificatiile sunt la fel ca si cele de pe dacie numai ca in loc de 10 mm grosime astea ventila te pt R12 G au 20 mm.
Deci se gasesc dar ce probleme implica montarea lor pe Dacie ?. Si sa inteleg ca doar cu etrieri si butuc de R17.


--------------------
Dacia / Opel - Berlina / Astra Classic - 1999 / 2006 - B -- ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde57
post 8 Mar 2009, 22:38
Post #174


Membru autentic


Group: Members
Posts: 401
Joined: 30 March 08
From: 3 trancane




da si R20.
sau ce o sa incerc si eu in curand, adica portetrier de 1300 din tabla(modelul vechi) sa vedem ce iese.

This post has been edited by verde57: 8 Mar 2009, 22:39


--------------------
1300 dacia 1973
sa moara comunistii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde57
post 18 Apr 2009, 13:19
Post #175


Membru autentic


Group: Members
Posts: 401
Joined: 30 March 08
From: 3 trancane






--------------------
1300 dacia 1973
sa moara comunistii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muratu
post 18 Apr 2009, 16:34
Post #176


Membru autentic


Group: Members
Posts: 505
Joined: 25 June 06




Fuzeltle spate merg pe rulmenti rotunzi(ca pe fata) sau tot conici?


--------------------
Daewoo Hyundai Tico Accent 0.8SX 1998 2007 1.5 CRDI - B-##-JSP B-##-SAK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde57
post 20 Apr 2009, 17:05
Post #177


Membru autentic


Group: Members
Posts: 401
Joined: 30 March 08
From: 3 trancane




conici, alta solutie nu exista.


--------------------
1300 dacia 1973
sa moara comunistii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B 21 EXK
post 23 Apr 2009, 21:46
Post #178


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 6 March 09




Verde 57 unde ai facut fuzetele spate?


--------------------
Dacia 1300 1976 - B 975 RAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde57
post 24 Apr 2009, 11:54
Post #179


Membru autentic


Group: Members
Posts: 401
Joined: 30 March 08
From: 3 trancane




Nu sunt facute de mine, altfel eram smecher si nu cunosc detalii cum au fost facute.
Se fac speculatii aiurea ca astea artizanale nu ar fi sigure, eu cred ca arata destul de sigura fuzeta aceea, de asta v-am si prezentat-o.
Nu am puntea aproape sa-i faca poze si cu flansa pe care se prinde portetrierul, ultima piesa artizanala din ansamblu.

alternativa pentru fata>

<span class='edit'>25 Apr 2009, 12:42:</span>
QUOTE(bodel @ 11 Jan 2008, 20:15)
Hai sa-ti dau un sfat, incearca port etrierul de dacia 1300 facut din tabla ambutisata, o sa ai o surpriza, e singura cobinatie care merge cu piese de berlina, evident cu etrierii de nova, insa are un inconvenient trb frezati 4 mm din suprafata de frictiune a fiecarei placute. altfel iti sar placutele din portetrier.
*




QUOTE(mgi1400 @ 14 Jan 2008, 11:28)
Intra furca asta pe discul ventilat de 20mm grosime?
*

portetrierul de dacie 1300 are doua placute sudate in 3 puncte pe interior. trebuie date jos aceste placute si sudate pe exterior si atunci intra discul. daca mergi cu placute de frina din care frezezi 4 mm poti folosii si etrierul de dacia 1300.
*



This post has been edited by verde57: 25 Apr 2009, 11:42


--------------------
1300 dacia 1973
sa moara comunistii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
popasan
post 31 Jul 2009, 14:26
Post #180


Membru autentic


Group: Members
Posts: 461
Joined: 17 September 06




verde57- imi poti spune exact ce piese ai tu acolo la mecanica fata? de pe ce masina provin fiecare. Mersi


--------------------
DACIA 1410 Sport 1984 - No.281
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
8 Pages « < 4 5 6 7 8 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 24th May 2024 - 13:11
Forum Renault