se opreste masina cand pun frana....., la fiecare stop moare motoru :(
![]() ![]() ![]() |
se opreste masina cand pun frana....., la fiecare stop moare motoru :(
djasu82 |
![]()
Post
#31
|
||
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
|
||
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|||
Myhay1 |
![]()
Post
#32
|
Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 24 October 07 From: Iasi ![]() |
Gata merge super bine masina am rezolvat
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() This post has been edited by Myhay1: 2 Jan 2008, 15:54 |
--------------------
Dacia
1310
1995
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#33
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
QUOTE(djasu82 @ 30 Dec 2007, 19:13) cristitranca daca ai frana cand motorul e incalzit si tot scade sau creste aiurea ai reglajul putin modificat la carburatie. La relanti e normal sa scada putin fiindca intra cativa consumatori in functiune gen stopurile de pe spate . Daca scade drastic ai probleme la servofrana membrana sparta sau supapa defecta daca apesi pe frana si revine usor turatia e in regula. cum sa spun.....turatia creste la rece cu 400rpm aproximativ si la cald cu 250rpm....(apas usor pedala cat sa se aprinda stopurile, se simte o fluctuatie de max 50rpm la turatie, care revine la valoarea initiala....continui si apas pedala pana la capat, se aude un fasait si creste turatia motorului...am invartit surubul de amestec cu jumate de tura..sau cu 1 tura, in ambele directii....ori scade f mult ori creste mult turatia...) sa fie supapa de la servo? consuma mai mult daca ar trage aer pe acolo? |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
djasu82 |
![]()
Post
#34
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Uni spun consumul creste alti in turatie mare cu cat trage mai mult aer cu atata consumul scade . Eu aveam un mic robinet medical care il legam de la teul pe furtunul care se duce la servo si la aerotrma am bord de CN . La turati joase nu deschideam robinetul la turati inalte deschideam robinetul iar consumul la drum intins scadea cel mai mic consum a fost bucuresti pna in comuna pitesti sunt cam 135 de km si iam bagat de la petrom benzina si loase doar 4 litri . Ce era nasol trebuia tot timpul sa umbli la aceasta supapa si daca aveai probleme in fata se punea greu frana . Verifica supapa de la servofrana. De obicei se schimba .Ati scade cam mult turatia cel putin se scade cu 100de ture . Dar tu ai si prost reglat carburatorul . Mie daca imi pica pina la 500 de ture motorul nu se opreste sub 500 de ture nu pica ori ce iasi face doar daca umblu la surubul de amestec sau daca ar trage aer fals pe la servofrana.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
argon |
![]()
Post
#35
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
News for you, servofrana si capsulele vacumatice din bordul CN nu "consuma" aerul ce-l trag, doar daca e ceva defect.
Iar partea cu robinetul e cea mai stupida idee pe care am auzit-o anul asta. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#36
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Bine tu argon cel care reglezi avansul cu becul
![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
argon |
![]()
Post
#37
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Da, se creeaza vacum, dar nu se consuma aer doar daca e ceva defect, ori la capsule, ori la pompa servo. Nu stii ce inseamna vacum? Care e faza cu avansul si becul ca nu inteleg.
QUOTE(djasu82 @ 2 Jan 2008, 18:03) Asta inseamna 2,9 % la Dacie, cu un robinet medical pe furtunul de vacum( ![]() This post has been edited by argon: 2 Jan 2008, 19:40 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#38
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Atunci era pompa defecta de la petrom
![]() ![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
argon |
![]()
Post
#39
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Nu, ai dreptate acum se regleaza cu ledul de pe Gotronic
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Red_Bull |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 2 January 08 From: Timisoara ![]() |
Daca nu iti urca un ture si nu are vlaga pe langa faptu ca moare aiurea te miri cand + nici relati calumea.....vezi sa nu fi inversat 2 fise intre ele.Fara sa fiu rautocios eu am gasit motor reglat de "mecanic" care mi-a intors cu 180 pinonul intermediar care imi roteste delcoul.....deci na de asta ziceam.....
|
--------------------
Dacia
1300
1979
- TM 69 HXX
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#41
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
De parca mas oftica si tot nu reglezi bine avansul argon
![]() This post has been edited by djasu82: 3 Jan 2008, 17:53 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Nerro |
![]()
Post
#42
|
Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 8 January 08 From: Piatra Neamt ![]() |
Am si yo o intrebare ...de fapt o problema la frana....cand apas pedala de frana tine undeva foarte jos si putin ...ridic piciorul de pe pedala apas a 2 oara pedala si tine mult mai bine...ce poate fii...Aaaa si daca stau pe loc cu motorul pornit si apas frana se aude un fasait ca si cum ar iesi aer pe undeva...
|
--------------------
Dacia
1310 L
1995 Berlina 1397 cc
- NT 06 LTF
|
|
Minel |
![]()
Post
#43
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
@Nerro
Citez "....cand apas pedala de frana tine undeva foarte jos si putin ...ridic piciorul de pe pedala apas a 2 oara pedala si tine mult mai bine... " ai aer in instalatie ,prima data cand apesi aerul din instalatie se comprima iar a doua oara il comprimi si mai mult si de aceea tine mai sus ,fa o aerisire si vezi daca se mai inmoaie pedala ,daca ca aeriseste din nou si acolo unde ai aer cand aerisesti acolo este "buba " iar in legatura cu fasaitul acela este de la servofrana ,cand apesi frana se creaza o depresiune iar turatia scade o clipa apoi revine la loc ,in cazul tau fasaie doar cand apesi frana sau tot timpul ,ai bord CN cumva ?? |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
Nerro |
![]()
Post
#44
|
Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 8 January 08 From: Piatra Neamt ![]() |
nu am born CN ....fasaie numai daca apas frana.....am observat k pierd putin lichid de frana pe la pompa de frana la cele 2 garnituri e cam umed......ce sa fac...?...de aerisit pot sa fac asta si singur??
|
--------------------
Dacia
1310 L
1995 Berlina 1397 cc
- NT 06 LTF
|
|
Minel |
![]()
Post
#45
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
In primul rand schimba acele garnituri si fa o aerisire a instalatiei de franare ,si NU ,nu poti face singur aerisirea instalatiei (cineva trebuie sa dea la pedala si cineva sa umble la purjele de aerisire .
Ce model de pompa de frana ai ??? depinde cum se face aerisirea in functie de pompa de frana |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
Nerro |
![]()
Post
#46
|
Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 8 January 08 From: Piatra Neamt ![]() |
e pompa cu dublu circuit ....din ea iesa 4 conducte.....poti sa imi explici cum se face aerisirea...?
|
--------------------
Dacia
1310 L
1995 Berlina 1397 cc
- NT 06 LTF
|
|
Minel |
![]()
Post
#47
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Ok atunci ,in primul rand se scoate manocontactul de la pompa (cheie de 22 daca nu ma insel ) iar apoi se incepe aerisirea "la pedala" cu roata cea mai indepartata stanga-spate ,dreapta-spate, dreapta-fata,stanga-fata si apoi se aeriseste circuitul de by-pass de la aerisitorul de la pompa .(cheie de 8 )
Bafta !! Pt mai multe lamuriri foloseste functia Search si vei gasi tot ce ai nevoie in legatura cu pompa ta !!! |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th June 2025 - 10:12 |