DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> se opreste masina cand pun frana....., la fiecare stop moare motoru :(

djasu82
post 30 Dec 2007, 19:13
Post #31


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




cristitranca daca ai frana cand motorul e incalzit si tot scade sau creste aiurea ai reglajul putin modificat la carburatie. La relanti e normal sa scada putin fiindca intra cativa consumatori in functiune gen stopurile de pe spate . Daca scade drastic ai probleme la servofrana membrana sparta sau supapa defecta daca apesi pe frana si revine usor turatia e in regula.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Myhay1
post 2 Jan 2008, 15:53
Post #32


Membru incepator


Group: Members
Posts: 31
Joined: 24 October 07
From: Iasi




Gata merge super bine masina am rezolvat biggrin.gif... era carburatorul:).L-am dat jos si l-am curatat decarbosolv si am suflat prin toate orificiile si a pornit la prima cheie biggrin.gif.Dar am schimbat si fisele. Ce spuneti sa pun si filtru de benzina de ala "Filtron" dupa pompa de benzina merita sau mai mult stric biggrin.gif? Mentionez ca, carburatorul nu era curatat de vreo 2 ani smile.gif) si nu am nici un filtru in afara de decantor inainte de pompa de benzina. Mersi pt pareri. rolleyes.gif

This post has been edited by Myhay1: 2 Jan 2008, 15:54


--------------------
Dacia 1310 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 2 Jan 2008, 17:18
Post #33


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




QUOTE(djasu82 @ 30 Dec 2007, 19:13)
cristitranca daca ai frana cand motorul e incalzit si tot scade sau creste aiurea ai reglajul putin modificat la carburatie. La relanti e normal sa scada putin fiindca intra cativa consumatori in functiune gen stopurile de pe spate . Daca scade drastic ai probleme la servofrana membrana sparta sau supapa defecta daca apesi pe frana si revine usor turatia e in regula.
*



cum sa spun.....turatia creste la rece cu 400rpm aproximativ si la cald cu 250rpm....(apas usor pedala cat sa se aprinda stopurile, se simte o fluctuatie de max 50rpm la turatie, care revine la valoarea initiala....continui si apas pedala pana la capat, se aude un fasait si creste turatia motorului...am invartit surubul de amestec cu jumate de tura..sau cu 1 tura, in ambele directii....ori scade f mult ori creste mult turatia...)

sa fie supapa de la servo? consuma mai mult daca ar trage aer pe acolo?


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 2 Jan 2008, 18:03
Post #34


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Uni spun consumul creste alti in turatie mare cu cat trage mai mult aer cu atata consumul scade . Eu aveam un mic robinet medical care il legam de la teul pe furtunul care se duce la servo si la aerotrma am bord de CN . La turati joase nu deschideam robinetul la turati inalte deschideam robinetul iar consumul la drum intins scadea cel mai mic consum a fost bucuresti pna in comuna pitesti sunt cam 135 de km si iam bagat de la petrom benzina si loase doar 4 litri . Ce era nasol trebuia tot timpul sa umbli la aceasta supapa si daca aveai probleme in fata se punea greu frana . Verifica supapa de la servofrana. De obicei se schimba .Ati scade cam mult turatia cel putin se scade cu 100de ture . Dar tu ai si prost reglat carburatorul . Mie daca imi pica pina la 500 de ture motorul nu se opreste sub 500 de ture nu pica ori ce iasi face doar daca umblu la surubul de amestec sau daca ar trage aer fals pe la servofrana.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 2 Jan 2008, 18:19
Post #35


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




News for you, servofrana si capsulele vacumatice din bordul CN nu "consuma" aerul ce-l trag, doar daca e ceva defect.

Iar partea cu robinetul e cea mai stupida idee pe care am auzit-o anul asta.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 2 Jan 2008, 18:29
Post #36


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Bine tu argon cel care reglezi avansul cu becul biggrin.gif din cate stiu se creeaza vacum ,daca nu ai bord de CN mai bine nu ai vorbi .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 2 Jan 2008, 19:31
Post #37


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Da, se creeaza vacum, dar nu se consuma aer doar daca e ceva defect, ori la capsule, ori la pompa servo. Nu stii ce inseamna vacum? Care e faza cu avansul si becul ca nu inteleg.

QUOTE(djasu82 @ 2 Jan 2008, 18:03)
sunt cam 135 de km si iam bagat de la petrom benzina si loase doar 4 litri .
*



Asta inseamna 2,9 % la Dacie, cu un robinet medical pe furtunul de vacum( radmasa.gif ). Daca ar fi adevarat ce zici, toate Daciile 1300 ar consuma atat, ca doar nu au servofrana si bord CN. Mai bine revino cu picioarele pe pamant.

This post has been edited by argon: 2 Jan 2008, 19:40


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 3 Jan 2008, 00:30
Post #38


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Atunci era pompa defecta de la petrom biggrin.gif Hai argoane toata ziua tu si cu marinarul criticati dati voi solutiile . Si totusi avansul nu se regleaza cu becul wink.gif.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 3 Jan 2008, 09:26
Post #39


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Nu, ai dreptate acum se regleaza cu ledul de pe Gotronic wink.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Red_Bull
post 3 Jan 2008, 17:10
Post #40


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 2 January 08
From: Timisoara




Daca nu iti urca un ture si nu are vlaga pe langa faptu ca moare aiurea te miri cand + nici relati calumea.....vezi sa nu fi inversat 2 fise intre ele.Fara sa fiu rautocios eu am gasit motor reglat de "mecanic" care mi-a intors cu 180 pinonul intermediar care imi roteste delcoul.....deci na de asta ziceam.....


--------------------
Dacia 1300 1979 - TM 69 HXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 3 Jan 2008, 17:51
Post #41


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




De parca mas oftica si tot nu reglezi bine avansul argon wink.gif. Dupa ce fac cititorul de avans care sa imi afiseze digital atunci te vei convinge si tu.

This post has been edited by djasu82: 3 Jan 2008, 17:53


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Nerro
post 10 Jan 2008, 23:16
Post #42


Membru incepator


Group: Members
Posts: 47
Joined: 8 January 08
From: Piatra Neamt




Am si yo o intrebare ...de fapt o problema la frana....cand apas pedala de frana tine undeva foarte jos si putin ...ridic piciorul de pe pedala apas a 2 oara pedala si tine mult mai bine...ce poate fii...Aaaa si daca stau pe loc cu motorul pornit si apas frana se aude un fasait ca si cum ar iesi aer pe undeva...


--------------------
Dacia 1310 L 1995 Berlina 1397 cc - NT 06 LTF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 11 Jan 2008, 07:22
Post #43


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




@Nerro

Citez "....cand apas pedala de frana tine undeva foarte jos si putin ...ridic piciorul de pe pedala apas a 2 oara pedala si tine mult mai bine... " ai aer in instalatie ,prima data cand apesi aerul din instalatie se comprima iar a doua oara il comprimi si mai mult si de aceea tine mai sus ,fa o aerisire si vezi daca se mai inmoaie pedala ,daca ca aeriseste din nou si acolo unde ai aer cand aerisesti acolo este "buba " iar in legatura cu fasaitul acela este de la servofrana ,cand apesi frana se creaza o depresiune iar turatia scade o clipa apoi revine la loc ,in cazul tau fasaie doar cand apesi frana sau tot timpul ,ai bord CN cumva ??


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Nerro
post 11 Jan 2008, 11:13
Post #44


Membru incepator


Group: Members
Posts: 47
Joined: 8 January 08
From: Piatra Neamt




nu am born CN ....fasaie numai daca apas frana.....am observat k pierd putin lichid de frana pe la pompa de frana la cele 2 garnituri e cam umed......ce sa fac...?...de aerisit pot sa fac asta si singur??


--------------------
Dacia 1310 L 1995 Berlina 1397 cc - NT 06 LTF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 11 Jan 2008, 11:36
Post #45


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




In primul rand schimba acele garnituri si fa o aerisire a instalatiei de franare ,si NU ,nu poti face singur aerisirea instalatiei (cineva trebuie sa dea la pedala si cineva sa umble la purjele de aerisire .
Ce model de pompa de frana ai ??? depinde cum se face aerisirea in functie de pompa de frana


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Nerro
post 11 Jan 2008, 11:53
Post #46


Membru incepator


Group: Members
Posts: 47
Joined: 8 January 08
From: Piatra Neamt




e pompa cu dublu circuit ....din ea iesa 4 conducte.....poti sa imi explici cum se face aerisirea...?


--------------------
Dacia 1310 L 1995 Berlina 1397 cc - NT 06 LTF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 11 Jan 2008, 12:39
Post #47


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




Ok atunci ,in primul rand se scoate manocontactul de la pompa (cheie de 22 daca nu ma insel ) iar apoi se incepe aerisirea "la pedala" cu roata cea mai indepartata stanga-spate ,dreapta-spate, dreapta-fata,stanga-fata si apoi se aeriseste circuitul de by-pass de la aerisitorul de la pompa .(cheie de 8 )
Bafta !!
Pt mai multe lamuriri foloseste functia Search si vei gasi tot ce ai nevoie in legatura cu pompa ta !!!


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th June 2025 - 10:12
Forum Renault