Instalatia gpl
![]() ![]() ![]() |
Instalatia gpl
Tuchi |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 9 July 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
berlina
1995/1400
|
|||
cristio_79 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Crezi ca remediul pentru cresterea peste normal a temperaturii apei este montarea unei instalatii GPL?Cauta cauzele in alta parte.Berlina mea merge si vara si iarna cu termostat si antigel si nu a patit niciodata nimic.Verifica tot circuitul de racire sa nu fie infundat pe undeva,daca zici ca garnitura de chiulasa nu are nimic.
|
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
unikat45 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 375 Joined: 4 May 06 ![]() |
QUOTE(cristio_79 @ 9 Jul 2007, 21:17) Crezi ca remediul pentru cresterea peste normal a temperaturii apei este montarea unei instalatii GPL? remediu = leac, solutie, rog de vindecare, rezolvare a unei anumite probleme.... OMUL asta zicea urmatoarele: "Stie cineva daca folosirea unei instalatii gpl duce la incalzirea mai rapida a temperaturii motorului?" adica saracul voia sa afle daca instalatia lui GPL poate duce la supraincalzirea motorului..... Hmmm parerea mea ? nu prea cred... daca instalatia e ok dpdv tehnic.... pot fi probleme la cureaua de antrenarea a pompei de apa, termostat, ventilator sau electroventilator sau altele...aici mai las pe altii mai specialisti sa vina cu opinii.... a si era sa uit "no ofense intended"......... |
--------------------
Dacia 1310
Dacia 1310
1999
- IS 01882
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Am un prieten cu nova pe gpl, care sustine ca pe gaz ajunge motorul mai repede la temperatura de lucru.
Eu unul nu am observat asa ceva la mine. |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
bygy007 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
QUOTE(Tuchi @ 9 Jul 2007, 18:54) Stie cineva daca folosirea unei instalatii gpl duce la incalzirea mai rapida a temperaturii motorului? Am traversat Bucurestiul pe o caldura infernala si am oprit de vreo trei ori sa se raceasca motorul. Am crezut ca s-a dus naiba garnitura de chiuloasa dar din fericire am scapat, chiar daca a bolborosit si antigelul in borcan(stiu ca nu trebuie sa lasi nici vara apa in motor) Asta dupa ce la prima oprie am scos termostatul din functiune. iti spun sigur ca pe GPL se incalzeste mai tare , la gpl conteaza foarte mult aprinderea sa fie foare bine pusa la punct pe GPL se vad aproape toate problemele ce tin de aprindere si de motor |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
PaulT |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Merg pe gpl prin oras mereu si niciodata nu am avut probleme de genul asta.Totul e absolut normal,la fel ca pe benzina.Cu termostat si antigel.Daca nu a mai fiert dupe ce ai scos termostatul,inseamna ca el era problema.
L.E.Scuze,m observat ca ai spus ca a fiert si dupa.Ai o problema cu sistemul de racire.Ceva infundat.Nu are voie sa se comporte asa. This post has been edited by PaulT: 9 Jul 2007, 21:45 |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
StefanT |
![]()
Post
#7
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Fiind un combustibil cu randament scazut, mai mic decat al benzinei, mi se pare normal sa se incalzeasca mai repede si mai tare motorul, mai mult combustibil e transformat in caldura. Am observat-o si pe masina mea...
|
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
sorin1983 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.635 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
o aerisire ai facut dupa ce ai scos termostatul? sau inainte era facuta?
![]() |
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
PaulT |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
GPL-ul nu are randament mai scazut.Diferenta de consum(care e f mica) apare datorita diferentei de densitate dintre cele 2 tipuri de combustibil.Intr-un volum de 1l este mai multa benzina(ca masa)decat GPL.Consumul litric e putin mai mare,dar daca am raporta consumul la greutatea combustibilului utilizat,nu la volum,GPL-ul ar iesi mai bine.
![]() L.E. Repet:ai probleme la sistemul de racire. This post has been edited by PaulT: 10 Jul 2007, 15:55 |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
B85MKY |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 16 July 07 From: Bucuresti ![]() |
GPL-ul nu are treaba cu incalzirea motorului. Vezi sa nu fie sistemul de racire cu piatra prin el. Desfa-l si spala-l. Eu am mers toata vara trecuta cu gpl in bucuresti si nu s-a incalzit motorul. Probleme sunt la trecerea pe benzina
|
--------------------
Dacia
Papuc
2006 double cab
- B 85 MKY
|
|
TBird |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 22 August 07 From: Constanta ![]() |
Cu toate ca topicul e de mult... tin sa raspund si eu
![]() ![]() |
--------------------
Cielo Executiv
DOHC 1.5 16V
2001
- CT-85-SFD
|
|
sefu_alx |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 878 Joined: 2 February 06 ![]() |
|
--------------------
x
y
2009
|
|
aalinte |
![]()
Post
#13
|
![]() membru pasionat de daciute vechi Group: Members Posts: 102 Joined: 2 January 07 ![]() |
mare dreptate a avut cel ce a spus ca GPL-ul evidentiaza toate problemele motorului. am vazut-o pe pielea mea. dupa montaj am avut belele cu aprinderea era defectuos reglata am schimbat tot inclusiv bobina. mi s-a ars garnitura de chiulasa care era atacata mai de mult saraca dar...pentru o buna functionare trebuie verificat inainte de montaj garnitura de chiulasa eventual inlocuita ca nu e f scumpa, aprinderea sa fie bine reglata, culbutorii reglati corespunzator si apoi reglat carburatorul si plamanul.dupa ce am inlocuit tot ce era putred nu am mai avut probleme si de aproape 30.000 km merge fara probleme si vara si iarna si in bucuresti si la drum lung. gaz sa fie in butelie si dor de duca. numai bine!
|
--------------------
dacia,opel
1304,astra G
1998 izoterma,2004 1,7CDTI
- il-03-tzt; il-03-mhr papucar
|
|
StefanT |
![]()
Post
#14
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(sefu_alx @ 27 Aug 2007, 18:27) Mda, poate se referea peste suta. Cand sunt 60 de grade la nivelul asfaltului, lui ii sta apa la 50 ![]() Ma rog, si totusi ziceti ca GPL-ul nu are randament mai scazut decat benzina? Pai si faptul ca are co in jur de 89 nu conteaza? Asta nu influenteaza diferenta de consum, doar starea de agregare? Eu cred ca influenteaza. Sustin si eu ca la GPL se vad TOATE problemele legate de aprindere. La cald porneste greu si da rateuri, am patit-o si eu pana nu am schimbat platinile (aveau 7 ani, dar pe benzina mergeau brici cu aprindere de Tg Mures), bobina (cred ca era din 83, originala ![]() Bujiile le las pana se fac cat acul ![]() |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
KidTx |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Group: Members Posts: 135 Joined: 19 July 06 From: Buc ![]() |
GPL-ul este convenabil daca mergi mult cu masina.
la aprindere nu are ce sa strice....eventual motorul (supapele)ca este ardere uscata.dar daca faci ce scrie in carte (pornire si oprire pe benzina) nici o problema. |
--------------------
Dacia
1310
1995
- B 05 MKM Repar obiecte pierdute
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Vrajealaaaaa. Ce ardere umeda vrei tu la 2570 de grade, cum ar arata?
Supapele s-ar arde numai din prostul reglaj al culbutorilor. Pornirea grea , fie la rece sau la cald, reglaj defectuos. Pornirea si oprirea o fac numai pe gaz (nici nu mai am rezervor) de 40000 de km, iar iarna (sub -15 grade) o pornesc pe injectie ( am o seringa cu care bag benzina pe la emulsor in camera de nivel si putina in difuzor in loc de sprit , si atat. La dacie trebuie ceva imaginatie si multe trucaje, c-asa scapi de cheltuiala. |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
KidTx |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru Group: Members Posts: 135 Joined: 19 July 06 From: Buc ![]() |
ce te face sa crezi ca pe gerul ala stau sa bag benzina cu seringa?
aleg partea mai usoara..... opresc pe benzina |
--------------------
Dacia
1310
1995
- B 05 MKM Repar obiecte pierdute
|
|
PaulT |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Cand aud asta cu arderea uscata...Nu exista ardere umeda.Si pornirea pe gaz e mai benefica pentru motor decat pornirea pe benzina.Si crede-ma ca GPL este mai convenabil indiferent cat mergi,mai ales daca vorbim de o masina ptr care instalatia e 7,5 mil.Cum sa nu fie convenabil cand combustibilul costa 16500 fata de benzina care e 34000???Si consumul e aproape identic(cu diferente aproape insesizabile).
![]() |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
razwy |
![]() ![]()
Post
#19
|
![]() mad max Group: Members Posts: 28 Joined: 8 September 06 ![]() |
Si eu am Dacia pe gaz si intradevar se incalzeste mai repede apa pe gaz decat pe benzina.Dimineata cind ii rece afara si pornesc motorul pe gaz,apa se incalzeste mai repede decat atunci cand pornesc pe benzina. In rest No Problem.
|
--------------------
Dacia
1300, 1310
1979, 1995 berlina
- CS-04-YFS, B-34-RBK
|
|
unikat45 |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 375 Joined: 4 May 06 ![]() |
![]() .. din punct de vedere teoretic si chiar si practic ...puterea calorica a GPL este mai mica decat a benzinei ...in plus arderea GPL se produce ceva mai lent fata de a unei benzine obisnute....iata u link cu mai multe detalii...http://en.wikipedia.org/wiki/Fuel_efficiency... pentru cei care nu sunt convinsi puteti utiliza google..poate revin si cun un link in romana... |
--------------------
Dacia 1310
Dacia 1310
1999
- IS 01882
|
|
sorin1983 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.635 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
mie mi se pare ca se incalzeste un pic mai repede pe gaz
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
StefanT |
![]()
Post
#22
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Felicitari ptr alegere Sorin!
![]() |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
autom |
![]()
Post
#23
|
![]() membru pompier Group: Members Posts: 1.198 Joined: 8 January 05 From: Bucuresti-sa traiesti!!!! ![]() |
|
--------------------
Dacia 1100
Berlineza
1971
|
|
sorin1983 |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.635 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
QUOTE(StefanT @ 17 Nov 2007, 00:24) mersi sper sa nu fiu dezamagit ![]() ![]() QUOTE(autom @ 17 Nov 2007, 05:52) habar n-am !pot sa iti dau niste detalii ![]() ![]() ![]() supapa multipla - tomasetto carcasa etansa - tomasetto reductor-vaporizator - intergaz modul de comanda electronic - p alimentare - tomasetto - e gaz - intergaz - comutator - autronic astea fiind din hartia de la ei cu care trebuie sa ma prezint la rar |
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th July 2025 - 12:34 |