releu dezaburire crrrr
![]() ![]() ![]() |
releu dezaburire crrrr
Magua |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 121 Joined: 29 June 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
||
--------------------
Toyota
Rav4
- CJ XX XXX
2011 2.0 VVT "Concentrati in metropole,condusi de GPS
Vom renunta la creier ca se pare ca gandim prea des" Parazitii |
|||
ostilu84 |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru Group: Members Posts: 188 Joined: 16 December 07 From: Dragasani , Valcea , Romania ![]() |
Si la mine e la fel . Nu ma asteptam ca scala 2004 august sa aiba incalzirea lunetei tot pe direct , prin buton . Eu am desfacut butonul respectiv , dar nu am curatat contactele , din lipsa de timp . Am observat insa ca pe unul din contacte este aplicata la baza nista vaselina , care la mine s-a ingrosat cam rau (probabil odata cu trecerea anilor
![]() Eu ma gandisem departe rau. Credeam ca are vreo posibilitate calculatorul sa masoare curentul bateriei si nu face contact decat cand ajunge la valori normale . Vise sau SF ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
- VL-43-***
2004 Sa te fereasca Dumnezeu de cei care au doar convingeri si nici o indoiala! (Tudor Octavian)
|
|
alinbum |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 349 Joined: 9 February 08 ![]() |
salut.
la mine nu stiu daca este sau nu releu dar vreau sa zic k daca motorul este pornit si apas pe butonul de dezaburire luneta, martorul in bord se aprinde dupa ceva timp bun. in momentul cand opresc motorul si butonul de dezaburire luneta este apasat, cand repornesc motorul (indiferent de durata de stationare) acel martor se aprinde cand pun contacul si ramane aprins si dupa pornirea motorului. Acum ma intreb de ce se intampla asa ceva, pentru ca in schema electrica a masinii nu apare nici un releu. care este motivul pentru aceea intarziere a contactului, iar daca este un releu, care este scopul lui si cum lucreaza el??? astept parerile voastre. mersi |
--------------------
dacia
solenza 1.4
2003
|
|
gabislz |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru Group: Members Posts: 152 Joined: 11 December 08 ![]() |
Solutia cea mai buna este montarea unui releu,asa cum se sugera pe forum.Pentru ca mi-se incazea butonul am trecut un + prin contacte iar la bobina releului + din buton.Acum dezaburirea e mult mai rapida.
7 Jan 2009, 23:43: Pentru ADIBUM verifica toate contactele circuitului de dezaburire,inclusiv cele ale butonului .Daca e posibil desfa butonul si curata-l. This post has been edited by gabislz: 7 Jan 2009, 22:43 |
--------------------
solenza +
renault11GTL
- is-xxx
1985
|
|
theundertaker |
![]()
Post
#35
|
![]() welcome to hell Group: Members Posts: 80 Joined: 17 October 08 From: Death Valley ![]() |
QUOTE(alinbum @ 7 Jan 2009, 21:43) salut. la mine nu stiu daca este sau nu releu dar vreau sa zic k daca motorul este pornit si apas pe butonul de dezaburire luneta, martorul in bord se aprinde dupa ceva timp bun. in momentul cand opresc motorul si butonul de dezaburire luneta este apasat, cand repornesc motorul (indiferent de durata de stationare) acel martor se aprinde cand pun contacul si ramane aprins si dupa pornirea motorului. Acum ma intreb de ce se intampla asa ceva, pentru ca in schema electrica a masinii nu apare nici un releu. care este motivul pentru aceea intarziere a contactului, iar daca este un releu, care este scopul lui si cum lucreaza el??? astept parerile voastre. mersi Asa patesc si eu, dar.....m-am cam obisnuit.....cred.... ![]() Oricum ceva trebuie facut ca nu cred ca e prea sanatos acest fenomen. |
--------------------
BMW
750i
2010 FERRARI F430/2009
|
|
alinbum |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 349 Joined: 9 February 08 ![]() |
problema asta o patesc numai atunci cand cuplez butonul si motorul este pornit de cateva secunde. daca merg cu masina vreo 20 de minute si cuplez butonul o i-a din prima. sa fie de vina butonul? desi nu prea imi vine sa cred
|
--------------------
dacia
solenza 1.4
2003
|
|
razvan solenza |
![]()
Post
#37
|
Membru autentic Group: Members Posts: 288 Joined: 6 April 08 ![]() |
eu nu am patit niciodata cum apas pe buton in 2 secunde deja se vede ca lucra
|
--------------------
ARO dacia
10,4 solenza 1,4 mpi scala
- bh o4 frb
2004
|
|
ostilu84 |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru Group: Members Posts: 188 Joined: 16 December 07 From: Dragasani , Valcea , Romania ![]() |
Azi mi-am facut timp si am ascultat butonul si am auzit ceea ce vroiam . Adica apas butonul , face zgomot , iar dupa cateva secunde se mai aude un "clantz" in buton , semn ca si lamela de contact a realizat contactul . Intarzaierea contactului este direct proportionala cu temperatura din masina , intrucat acest buton este foarte aproape de una din gurile aeratoare ale bordului .Deci daca masina este rece scutz , fireste ca vaselina aia de la lamela este vascoasa si lamela se misca greu . Daca e calda , vaselina e moale , si lamela se misca iute , contactul facandu-se instantaneu . Este firesc , deci , ca si dupa oprirea motorului , acest buton sa functioneze normal ramanand pentru o perioada de timp cald . Maine (de fapt azi ca a trecut de 00) imi fac timp , desfac butonul , sterg vaselina veche , curat contactele , eventual retensionez lamela de contact si o sa verific si daca au existat urme de supraincalzire . OFF-TOPIC In seara asta am dat peste un caine care s-a gandit sa iese din sant chiar cand treceam si eu . Rezultat : aam scapat usor , doar cu placuta numarului de inmatriculare usor indoita si suportul placutei spart . Cainele nu l-am mai vazut , a parasit locul accidentului desi cred ca a fost putin sifonat
![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
- VL-43-***
2004 Sa te fereasca Dumnezeu de cei care au doar convingeri si nici o indoiala! (Tudor Octavian)
|
|
alinbum |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 349 Joined: 9 February 08 ![]() |
QUOTE(ostilu84 @ 10 Jan 2009, 01:11) Azi mi-am facut timp si am ascultat butonul si am auzit ceea ce vroiam . Adica apas butonul , face zgomot , iar dupa cateva secunde se mai aude un "clantz" in buton , semn ca si lamela de contact a realizat contactul . Intarzaierea contactului este direct proportionala cu temperatura din masina , intrucat acest buton este foarte aproape de una din gurile aeratoare ale bordului .Deci daca masina este rece scutz , fireste ca vaselina aia de la lamela este vascoasa si lamela se misca greu . Daca e calda , vaselina e moale , si lamela se misca iute , contactul facandu-se instantaneu . Este firesc , deci , ca si dupa oprirea motorului , acest buton sa functioneze normal ramanand pentru o perioada de timp cald . Maine (de fapt azi ca a trecut de 00) imi fac timp , desfac butonul , sterg vaselina veche , curat contactele , eventual retensionez lamela de contact si o sa verific si daca au existat urme de supraincalzire . OFF-TOPIC In seara asta am dat peste un caine care s-a gandit sa iese din sant chiar cand treceam si eu . Rezultat : aam scapat usor , doar cu placuta numarului de inmatriculare usor indoita si suportul placutei spart . Cainele nu l-am mai vazut , a parasit locul accidentului desi cred ca a fost putin sifonat ![]() ostilu84 asteptam sa faci ce ai zis mai sus si sa ne spui cum merge treaba! salut |
--------------------
dacia
solenza 1.4
2003
|
|
ostilu84 |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru Group: Members Posts: 188 Joined: 16 December 07 From: Dragasani , Valcea , Romania ![]() |
Astazi am desfacut butonul . Am curatit lamela , care prezenta vaselina din zona in care face unul din contacte cleioasa rau , si mai mult ca sigur intarzaia contactul. Am sters-o cu un cutit si apoi ce a ramas cu o carpa de bumbac . Dupa asta am retensionat cele trei parti ale lamelei astfel ca privite din profil sa fie in linie . Am curatit si ce se vede in poza in buton , am introdus lamela inapoi in buton (atentie sa fie pusa cu "bumbul" pentru contalctul electric spre cel din corpul butonului), am pus vaselina (nu foarte multa) la imbinare , am remontat butonul si a functionat din prima incercare . L-am incercat si inainte de a-l curati , si nu a mers .
Cu toate acestea , si eu sunt de parere ca varianta cea mai buna pe termen lung este montarea unui releu . Desi aceasta instalatie este folosita destul de putin pe parcursul unui an , cred ca nimeni nu vrea fum in masina ![]() Butonul se scoate destul de usor din bord . Se baga mana pe sub bord prin dreptul butonului si se apasa putin mai tare in el . Conectorul iese si el usor si nu exista riscul de a fi introdus invers , are ghidaje . Alaturi pun cateva foto , poate ajuta ![]() Sory de intarzaiere , dar mai intai mi-am montat numarul de inmatriculare pe noul suport montat ![]() Attached thumbnail(s) 12012009050.jpg ( Size: 59.11k ) Number of downloads: 428 12012009054.jpg ( Size: 75.08k ) Number of downloads: 499 12012009056.jpg ( Size: 79.29k ) Number of downloads: 489 |
--------------------
Dacia
Solenza
- VL-43-***
2004 Sa te fereasca Dumnezeu de cei care au doar convingeri si nici o indoiala! (Tudor Octavian)
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th September 2025 - 17:10 |