Cu adevarat imbunatatiri?, Ce intelege fiecare prin "imbunatatiri"
![]() ![]() ![]() |
Cu adevarat imbunatatiri?, Ce intelege fiecare prin "imbunatatiri"
angel-boy |
![]() ![]()
Post
#31
|
||
![]() Ovidiu Group: Members Posts: 1.162 Joined: 11 October 07 From: Constanta ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna II 1.9dci
2002 Daewoo AGC-1220RF-A ,boxe Cabasse,subwoofer BOSE
EX : Volkswagen GOLF III 1996 1.6 MPI - 1996 EX : DACIA 1310 TX - 1991 |
|||
Siconi |
![]()
Post
#32
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Muttley, tot respectul pentru munca depusa. Stiu ce inseamna asta ca si eu am trecut pe "acolo". Dar nu poti spune ca e impecabila cand vopseaua arata destul de deteriorata. La linie e facuta, dar estetic nu prea ai cu ce te lauda. No offence, man. Ma bucur pentru pasiunea ta legata de masina asta; si pasiunea mea a trecut drept nebunie pentru cei profani, dar nu asta e important. Da-i o farba noua si pune poze sa ne bucuram si noi de bucuria ta... completa.
P.S.: Fii sincer, pe tine nu te lasa ranit sufleteste cand o vezi asa si stii cu nu ai cu ce pana la anul?! Eu, unul, in astfel de situatii sunt de-a dreptul nasol... asa-i cu dragostele astea... off. On Topic: Eu am facut asa: Am schimbat ceasurile din bord cu unele custom made, aprindere electronica, becuri H4 blue vision, amplif audio 300W, centuri pretensionate, alarma si IC + deschidere electrica la portbagaj. Urmeaza asa: alte jante AL si trecerea de la 3 la 4 prezoana coborare garda la sol si intarirea suspensiei la un grad mai bun decat "light" under car neon (desi stiu ca nu e legal) carb dublu weber si gestiune electronica a aprinderii si consumului de carburant, consola electronica interior pentru gestionare, si altele care nu le mai tin minte momentan. |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
Muttley |
![]()
Post
#33
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
![]() Vopseaua e ca naiba pentru ca vopsitorul a degresat caroseria cu apa cu care se spala pe maini. Adica suprafata pe care s-a vopsit era unsuroasa. La fiecare spalare cu jetul se mai duc cativa metri patrati de vopsea de pe bolid. D-aia nici nu o mai spal vreodata. Cel mult, daca sunt nori negri pe cer si am certitudinea c-o sa ploua ma duc repede afara si torn oleaca de detergent de vase pe ea. ![]() Iar glumitele lu' argonel nu ma deranjeaza catusi de putin, ci ma distreaza teribil. Da' tot ii desfac prezoanele la estate. Cred ca la asta te refereai cu acele rani sufletesti... ![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
ampopa |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 16 November 07 ![]() |
@ siconi Daca cea din poza este masina ta, parerea mea este sa o lasi asa, dpdv estetic. Arata super si e pacat sa o faci "pimp car" (neoane, leduri, etc).
Crede-ma ca masina ta va fi mult mai apreciata asa cum e, daca e bine intretinuta, decat daca incepi cu "tiuninguri de cartier". Eu sund adeptul masinilor clasice, cu cat mai putine modificari fata de standard (cel putin modificari vizibile). O alarma, o inchidere centralizta, un carburator mai "destept", o suspensie mai sort (desi in cazul tau crezi ca este, intr-adevar nevoie? - stii ca o sa scada confortul si o sa soliciti mai mult bucsile, pivotii etc?) mi se pare ca sunt, intr-adevar, imbunatatiri, restul.... ![]() Va dau tuturor un exemplu: batranul IMS. O masina clasica, pe care unii au restaurat-o in mod exemplar, iar altii au "tiunat-o" in mod groaznic. Pozele cred ca vorbesc de la sine. Sper sa dea de gandit. ![]() Attached thumbnail(s) Asa_da.jpg ( Size: 97.32k ) Number of downloads: 207 asa_nu_1.jpg ( Size: 17.51k ) Number of downloads: 222 asa_nu_2.jpg ( Size: 117.35k ) Number of downloads: 214 |
--------------------
Jeep/MB
Wrangler/C-Klasse
1989 2.5 Laredo/2001 220 CDI
- B77PDA/BXXYYY
|
|
ionutctn |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru cu TDI Group: Members Posts: 1.373 Joined: 20 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Rog moderatorii sa lase topicul deschis pentru ca din multiplele imbunatatiri ce vor fi enumerate de unii sau altii precis ca la unele nu ne-am gandit si ni se vor parea interesante. Asa vom afla despre imbunatatiri care nu ni se pareau interesante sau la care nici macar nu ne-am gandit si vom incerca sa le realizam fiecare in cazul lui bineinteles.
Va multumesc. This post has been edited by ionutctn: 22 Nov 2007, 10:31 |
--------------------
Dacia
1310
1998 Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it. |
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#36
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
ampopa |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 16 November 07 ![]() |
Si ceva pentru doritorii de "imbunatatiri": http://www.topgear.ro/foto/carbage/
Sa nu ne vedem acolo! |
--------------------
Jeep/MB
Wrangler/C-Klasse
1989 2.5 Laredo/2001 220 CDI
- B77PDA/BXXYYY
|
|
AAlpine1 |
![]()
Post
#38
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
din california a aparut un nou full power tunar
Attached thumbnail(s) Image005.jpg ( Size: 600.69k ) Number of downloads: 212 Image006.jpg ( Size: 578.36k ) Number of downloads: 155 Image007.jpg ( Size: 557.72k ) Number of downloads: 90 Image008.jpg ( Size: 590.9k ) Number of downloads: 95 |
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
argon |
![]()
Post
#39
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(ampopa @ 22 Nov 2007, 12:35) Si ceva pentru doritorii de "imbunatatiri": http://www.topgear.ro/foto/carbage/ Sa nu ne vedem acolo! Un dobitoc adminul ala de al topgear, de fapt sunt niste dobitoci toti cu Clarkson si handicapatu ala mic de la Brainiac in frunte. Ce am remarcat eu in lista aia de "garbage": Attached thumbnail(s) thumb.php.jpg ( Size: 65.97k ) Number of downloads: 207 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
AAlpine1 |
![]()
Post
#40
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
ce vrei acum ? sa aibe si cunostiinte de auto daca lucreaza in domeniul auto ?
|
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
PaulT |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Normal ar trebui sa aiba...
|
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#42
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
Muttley |
![]()
Post
#43
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Da ma, e masina lui
![]() Incredibil cum au putut s-o puna-n lista aia ![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#44
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Mai bine, ca nu stiu ce-i dedesubt.
![]() Adevaru' ca bronzul ala de vopsit sobele, e naspa rau. |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
Muttley |
![]()
Post
#45
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Ce bronz mai?
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#46
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
De la masca radiatorului.
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
Kruger |
![]()
Post
#47
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.660 Joined: 18 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Da, ce sa zic. Si mai erau vreo doua poze care nu aveau ce caita la sectiunea aia, dar dacia asta mi-a sarit si mie in ochi. Am cautat daca se poate pune reply acolo, dar cica era in constructie. Oricum mi-ar fi sters postul instant hidrocefalii, la ce aveam de gand sa le spun.
|
--------------------
Honda
Accord
2005, Sport Tourer Automatic 2.0 VITEZA NU UCIDE
OPRIREA BRUSCA DA |
|
Gheorghedracu |
![]()
Post
#48
|
Membru autentic Group: Members Posts: 965 Joined: 5 May 06 ![]() |
Pozele alea sunt puse de team Top Gear Romania, nu de britanici, asa ca vedeti pe cine injurati.
Si majoritatea isi merita locul acolo, desi dacia aia galbena intr-adevar nu pare a fi una dintre ele. Pe de alta parte, poate ca au pozat-o ei personal pentru ca au vazut ceva care nu se vede in poza. Majoritatea cred ca sunt doar luate de pe net. Interesanta supernova-BMW care m-a pacalit pentru un minut, am crezut ca e un BMW banal, nu stiam ce cauta acolo. This post has been edited by Gheorghedracu: 23 Nov 2007, 06:24 |
--------------------
Renault
17 Gordini
- RHJ 087 Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
|
|
adrianne |
![]()
Post
#49
|
Membru autentic Group: Members Posts: 518 Joined: 9 September 05 From: Bucuresti ![]() |
la o berlina din '96:
-proiectoare ceata -termostat 89 grade cu radiator mare -schimbat pompa apa parbriz cu una de VW (admisie apa pe tija spiralata, ci nu pe sistem clasic Dacia cu elice cauciuc) - mai fiabila -al doilea calorifer, montat sub grila de sub parbriz, cu rol de preincalzire a aerului de afara care este mai apoi incalzit de aeroterma - temperatura aerului dat de aeroterma ajunge rapid la 65 grade -lame stergator de 48 cm la sofer si 38 la pasager - se elimina V-ul central de pe parbriz nesters de lame ce creeaza o dara de apa pe parbriz -oglinzi incalzite - se elimina aburirea lor -modificat temporizator stergatoare pentru declansare mai rara la viteza mica - utila cand ploua foarte putin -cotiera centrala fata -cotiera centrala spate (schimbat spatar spate cu unul de frantuzoaica) -centuri retractabile spate -intarit bancheta spate (arcuri suplimentare+burete suplimentar) -tetiere spate reglabile pe inaltime (ca si pe fata,de altfel) -reglat inchidere usi si portbagaj pentru inchidere usoara -montat intrerupatoare usi fata+spate pentru plafoniere utile pentru inchiderea corecta a usilor -montat buzzer pe pornire motor coroborat cu intrerupatoarele usi pentru evitarea pornirii cu usa intredeschisa -plafoniere spate -temporizare plafoniere -tija schimbator viteze scurta -placa PAL in portbagaj invelita in mocheta pentru a avea podea dreapta si altele... revin |
--------------------
Dacia
1310 L
1996
- B44UCJ parerea unui amator...
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#50
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Deja incepe s-o ia pe alaturi, ceva intre "poze cu copilasii bostri", "ce am gasit prin romania" ...si un pic de imbunatatiri.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Siconi |
![]()
Post
#51
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
La ce durerea mea de sale iti trebuie asa de dtreapta podeaua din portbagaj? Transporti galeti cu apa si nu vrei sa se rastoarne?! Oricat de dreapta ar fi, la un viraj mai agresiv s-au dus toate cele din dreapta in stanga sau invers... Bagajele stau foarte bine pe rezervorul ala cu nervuri. Plus de asta, daca pui o mocheta mai groasa nu mai ai nevoie de PAL.
Tija de la schimbator nu o recomand scurtata doar ca sa dea a tenta sport. O sa faceti genoflexiuni la tr.1 si 3. |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
AAlpine1 |
![]()
Post
#52
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
QUOTE(adrianne @ 23 Nov 2007, 07:22) la o berlina din '96: -proiectoare ceata --lame stergator de 48 cm la sofer si 38 la pasager - se elimina V-ul central de pe parbriz nesters de lame ce creeaza o dara de apa pe parbriz -cotiera centrala fata -cotiera centrala spate (schimbat spatar spate cu unul de frantuzoaica) -centuri retractabile spate -intarit bancheta spate (arcuri suplimentare+burete suplimentar) -tetiere spate reglabile pe inaltime (ca si pe fata,de altfel) -reglat inchidere usi si portbagaj pentru inchidere usoara -montat intrerupatoare usi fata+spate pentru plafoniere utile pentru inchiderea corecta a usilor -montat buzzer pe pornire motor coroborat cu intrerupatoarele usi pentru evitarea pornirii cu usa intredeschisa -plafoniere spate -temporizare plafoniere -tija schimbator viteze scurta -placa PAL in portbagaj invelita in mocheta pentru a avea podea dreapta si eu mi-am pus becuri 90/100 albastre, mi-am schimbat presurile, mi-am pus ornament nou la schimbtorul de viteze, mi-am pus sidiu pe masina................ 23 Nov 2007, 11:17: QUOTE(Siconi @ 23 Nov 2007, 10:45) Tija de la schimbator nu o recomand scurtata doar ca sa dea a tenta sport. O sa faceti genoflexiuni la tr.1 si 3. recomand ![]() ![]() ![]() daca tie iti place shimbatorul ala inalt tip autobuz e treaba ta...... This post has been edited by AAlpine1: 23 Nov 2007, 11:17 |
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
ampopa |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 16 November 07 ![]() |
Lungimea optima a schimbatorului este data de pozitia lui. La Dacie, asa cum e el, e OK. Si eu ma gandisem sa-l scurtez dar, inainte sa o fac, am incercat sa fac simulari (tinandu-l mai de jos, camd de unde ma gandeam sa-l scurtez) si era incomod. Pt 1-a, a 2-a era prea jos, cat despre a 5-a, m-asi fi frecat mereu de scaun.
De ex: daca as pune la Jeep-ul meu maneta de pe Merc, as sta numai pe sub bord a schimb vitezele: cutia este avansata, scaunul este sus. La Merc este ivers: schimbatorul este mai sus si mai in spate. Fiecare masina cu pozitia schimbatorului ei. Pentru asta se fac studii de ergonomie etc. Pana si cei de la Dacia le-au gandit la momentul respectiv. |
--------------------
Jeep/MB
Wrangler/C-Klasse
1989 2.5 Laredo/2001 220 CDI
- B77PDA/BXXYYY
|
|
Kruger |
![]()
Post
#54
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.660 Joined: 18 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Subscriu. Eu am cumparat masina deja cu schimbatorul scurtat, si nu e tocmai o placere. Ma gandeam sa il aduc putin mai spate, eventual cu un din ala in S ceva.
|
--------------------
Honda
Accord
2005, Sport Tourer Automatic 2.0 VITEZA NU UCIDE
OPRIREA BRUSCA DA |
|
adrianne |
![]()
Post
#55
|
Membru autentic Group: Members Posts: 518 Joined: 9 September 05 From: Bucuresti ![]() |
poate vreau sa dorm in portbagaj cand ma da nevasta afara din casa, si prefer pe ceva drept
![]() -geamuri ionizate spate -claxon in volan (AAplpine stie de ce ![]() -schimbat tapiterie vinil cu tip nou (reduce zgomot) -eliminat orice greieri -schimbat fulie alternator cu una mica -stop suplimentar frana -aer cald la picioare pasageri spate si urmeaza: -aprindere electronica -IC -insonorizare suplimentara tabla cu folie bituminoasa+burete dar fara a face rabat la mentenanta - tehnic si estetic masina e ok iar capace roti nu am ca-mi le dezechilibreaza la viteza mare (dupa 140), + rezerva noua si echilibrata (oare cati fac asta?) 24 Nov 2007, 08:16: QUOTE(ampopa @ 23 Nov 2007, 12:36) Lungimea optima a schimbatorului este data de pozitia lui. La Dacie, asa cum e el, e OK. Si eu ma gandisem sa-l scurtez dar, inainte sa o fac, am incercat sa fac simulari (tinandu-l mai de jos, camd de unde ma gandeam sa-l scurtez) si era incomod. Pt 1-a, a 2-a era prea jos, cat despre a 5-a, m-asi fi frecat mereu de scaun. ... ... Fiecare masina cu pozitia schimbatorului ei. Pentru asta se fac studii de ergonomie etc. Pana si cei de la Dacia le-au gandit la momentul respectiv. sunt un tip inalt, si am scaunul dat in spate, nu am chef sa ma intind dupa schimbator, asa ca l-am scurtat si indoit spre spate poate o sa ridic masina din arcuri, doar ca sa fiu cool..., eventual praguri false, jante intoarse, suspensii sport, n spoilere, oglinzi exterioare cu licurici, sa-mi trag firele de frana si pe ceata, aripioara de rechin, abtipild cu "Dedicatie", neoane in bord, etc... This post has been edited by adrianne: 24 Nov 2007, 08:16 |
--------------------
Dacia
1310 L
1996
- B44UCJ parerea unui amator...
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#56
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Eu am la masina schimbatorul de viteze scurt si as mai taia din tije sa fie si mai scurta , se schimba sportiv. Daca mai ridici masina din acruri la viteza mai mare nu vei mai avea stabilitate.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
CriSTI68 |
![]()
Post
#57
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(vis-a-vis @ 21 Nov 2007, 12:15) Cred ca totul a pornit de aici: indexhe3.jpg Farul e plin de rugina dar are lupa... operatie facuta dupa ureche... De remarcat faptul ca multi au vorbit, iar respectiuvl a pus in practica ce toti vorbeau la topicul cu pricina, chiar daca facut dupa ureche merita putin respect QUOTE(argon @ 22 Nov 2007, 14:46) Un dobitoc adminul ala de al topgear, de fapt sunt niste dobitoci toti cu Clarkson si handicapatu ala mic de la Brainiac in frunte. Ce am remarcat eu in lista aia de "garbage": de ce garbage ? arata chiar frumos masina fata de altele |
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
adrianne |
![]()
Post
#58
|
Membru autentic Group: Members Posts: 518 Joined: 9 September 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(djasu82 @ 24 Nov 2007, 08:39) Eu am la masina schimbatorul de viteze scurt si as mai taia din tije sa fie si mai scurta , se schimba sportiv. Daca mai ridici masina din acruri la viteza mai mare nu vei mai avea stabilitate. stiu de arcuri si ce inseamna garda la sol, am avut beamer inainte... de fapt as cobori masina, dar mai degraba as lua alta marca evitand n probleme ultima parte, cu "poate o sa ridic masina din arcuri, doar ca sa fiu cool..., eventual praguri false, jante intoarse, suspensii sport, n spoilere, oglinzi exterioare cu licurici, sa-mi trag firele de frana si pe ceata, aripioara de ..." era o subtila ironie la adresa kitch-ului si a adeptilor lui oricum, multumesc djasu82 |
--------------------
Dacia
1310 L
1996
- B44UCJ parerea unui amator...
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#59
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
Siconi |
![]()
Post
#60
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
A muncit omul si nu a iesit prea grozav rezultatul. Ce-i drept, se putea mai bine. TOTUSI, putem aprecia stradania omului... asa cum e ea. Nu multi s-au incumetat sa faca asta si sa posteze... Multi nici nu stiu in ce parte se desface un surub.
Nu sustin acest tip de arta, ci doar ma gandesc la propria lui satisfactie. Nu vedeti ca vrea si el sa fie laudat pentru cele faurite?! Nu fiti egoisti, ci fairplay. Vis-a-vis are dreptate intr-un fel, dar nu total. |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 31st May 2025 - 06:17 |