Garnituri carburator, spalare
![]() ![]() ![]() |
Garnituri carburator, spalare
Adrian_Boy |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
|
||
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|||
vi_escu |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
@ Adrian_Boy
Probabil din cauza urechii rupte, plutitorul nu mai apasa cu forta suficienta pe cui sau se freaca de peretii c.n.c. si ramane deschis. Rezolva problema ca este periculos. Despre reglajul mersului in gol, cauta pe forum. Cand cuiul inchide benzina se intoarce din pompa de benzina pe conducta de retur in rezervor. Asta daca respectiva conducta nu este infundata (verifica sufland cu pompa pe conducta, trebuie sa mearga usor si sa auzi bolborosind in rezervor). This post has been edited by vi_escu: 25 Nov 2007, 19:13 |
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
Adrian_Boy |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
Am sa incerc sa-l pun pe cel vechi, este din plastic, mai stramt sus si mult mai usor la lamele.
Ma gandesc ca daca a mers asa pana acuma, de ce nu ar mai merge ??? Totusi incerc sa-mi fac timp sa caut un capac SH de la cineva sau la remat. |
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#34
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Nu stiu ce lipici ar putea saati rezolve tie problema nu rezista nici unu la contactul cu benzina c a sa repari tu buba din CNC. Mai bine cauta alt capac si daca e ieftin carburatorul ial cu totul de la dezmembrari. Verifica sa aibe amble furci in care se prinde plutitorul , si cu un mic patent modifica ilnguritele ca sa ati inchida cum trebuie cuiul pontano.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Adrian_Boy |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
Gata djasu82 am cumparat alt capac, m-am orientat si eu spre unu care nu avea urme pe suruburile de la capac (asta insemna ca nu a fost umblat la el si a stat mai de pomana) si nu este forat sau forjat
![]() Pana sa iau capacul am mers asa cu acel piciorus rupt, am strans suruburile la maxim, pana nu au mai mers. Am reusit sa pornesc masina si merge, atata tot ca nu mai sta la relanti. Nu moare dar merge ciudat. La un moment dat se aude si un fluierat. Am schimbat si furtunele, inclusiv si cel care intra in chiuloasa, acolo are un stut care are pe langa el un fel de mastic, nu am vrut sa-l scot pentru ca era seara si-mi era sa nu fie ceva improvizatii pe acolo. Aveti idee daca se da cu ceva pe langa acele stuturi. Am luat de la rematul acela din Berceni (Meridian) capac de carburator cu 20 ron, iar cu totul era 50 ron. Ideea e ca ai de unde sa alegi ![]() |
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
apollo |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
ai schimbat sau ai verificat daca iti inchide acel cui din carburator?
cuiul pontou, pontao ,ca la cate variante am vazut, nici nu mai stiu cum se scrie. acel cui trebuie sa blocheze benzina cand camera s-a umplut. |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
Adrian_Boy |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
Da, acel cui cred ca blocheaza bezina 99% , am pus plutitorul original (din plastic) pentru ca cel nou din metal cred ca freca de peretii CNC-ululi.
Ca sa fiu sigur am sa schimb capacul sa fiu sigur ca sta bine plutitorul. |
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#38
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
E bine ca ai pus din nou plutitorul din plastic e cel mai bun. Treci la reglaje... nu mai sta pe ganduri. Incalzeste motorul si sti ce ai de facut cum am explicat si eu si alti e o regul generala doar se aplica de la motor la motor.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Adrian_Boy |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
Tizule, dar la acel surub cui de amestec nu se simte cine stie ce din reglarea mororului, ce sa inteleg ca trage aer din alta parte si-l anuleaza ?
Cel de amestec merge(acela mai de sus ![]() |
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
Kinetix |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
Surubul situat mai sus si putin oblic e surubul de aer (sau surubul clapetei de acceleratie). Cel orizontal, de la baza carburatorului, e surubul de amestec. Daca il strangi la maxim (invarti spre dreapta) motorul trebuie sa "moara". Daca nu se intampla asta inseamna, probabil, ca pozitia clapetei de acceleratie nu e corespunzatoare. E posibil sa fie prea ridicata, astfel incat descopera primul orificiu de progresiune si trage benzina pe acolo. O alta posibilitate ar fi ca varful cuiului nu ajunge sa obtureze complet gaura corespunzatoare (pentru ralanti), este rupt sau orificiul este infundat.
apollo, chestia aia se cheama cui (ac) poantou (plural poantouri, s.n., etimologie fr. pointeau). ![]() This post has been edited by Kinetix: 28 Nov 2007, 19:21 |
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#41
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Adriane ia da tu jos acel carburator si regleaza clapeta de aceleratie in asa fel in cat sa stea perpendicular pe ultimul orificiu de progresiune cel mai de jos. Dupa aceea monteazal la loc porneste motorul si revi la reglajul amestecului acel surub orizontal la cel oblic nu mai umbli ,doar din cel orizontal si avans. Te v-a prinde mirarea ca ati va sta si la 600 de ture daca e bine reglat
![]() This post has been edited by djasu82: 28 Nov 2007, 21:21 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#42
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(Kinetix @ 28 Nov 2007, 19:19) Surubul situat mai sus si putin oblic e surubul de aer (sau surubul clapetei de acceleratie). Cel orizontal, de la baza carburatorului, e surubul de amestec. [...] Carfilul NU ARE surub de aer. Surubul de care spui este surubul de reglaj al deschiderii clapetei. Surub de aer au anumite carburatoare. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Adrian_Boy |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
Toti i-mi zic ca m-am bagat unde nu trebuie, la ce-a mai delicata problema de la motor
![]() Ok - situatia clapetelor la relanti - clapeta de sus (aer) sta perpendicular (adica vezi in jos) - clapeta pe unde curge benzina sta orizontal (aici ori mi se pare, ori asa este) sau un pic inclinata, adica nu este perfect orizontala, se poate ca am strans prea tare cele 2 suruburi de prindere a carburatorului ? Pentru ca in "aer" sta bine acea clapeta. |
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#44
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Pozitia clapetei se stabileste din surubul INCLINAT cu arc.
Amestecul la relanti se stabileste din surubul de amestec, cel orizontal cu arc. Pentru inceput inchide acel surub orizontal pina la blocare si desfa-l vreo 5 ture, caz in care ar trebui sa-ti mentina relantiul. Dupa care acel surub de amestec il infiletezi pina motorul scade turatia si-l redeschizi sa obtii turatia maxima. Refaci relantiul la 850-900 rpm, chiar si 1000 pe vremea de iarna, din surubul clapetei. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Kinetix |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
QUOTE Surubul de care spui este surubul de reglaj al deschiderii clapetei Ai dreptate, Liviu. Asa este. Am scris in paranteza. ![]() Totusi, actionarea asupra acelui surub inseamna sa cresc fluxul de aer la ralanti, absorbit pe langa clapeta de acceleratie, prin fanta pe care o mareste sau o micsoreaza. Desigur ca insurubarea lui excesiva face sa se descopere primul orificiu de progresiune si sa traga emulsie si pe acolo. |
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 04:10 |