DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Garnituri carburator, spalare

Adrian_Boy
post 25 Nov 2007, 18:50
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




Si asta sa fie cauza ? Sa creeze presiune acolo si nu are unde sa se duca benzina ???


--------------------
Opel Astra Z16XE 2001 - B
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vi_escu
post 25 Nov 2007, 19:09
Post #32


Membru somnambul


Group: Members
Posts: 1.996
Joined: 13 November 04
From: republica procurorilor




@ Adrian_Boy
Probabil din cauza urechii rupte, plutitorul nu mai apasa cu forta suficienta pe cui sau se freaca de peretii c.n.c. si ramane deschis. Rezolva problema ca este periculos. Despre reglajul mersului in gol, cauta pe forum.

Cand cuiul inchide benzina se intoarce din pompa de benzina pe conducta de retur in rezervor. Asta daca respectiva conducta nu este infundata (verifica sufland cu pompa pe conducta, trebuie sa mearga usor si sa auzi bolborosind in rezervor).

This post has been edited by vi_escu: 25 Nov 2007, 19:13


--------------------
Logan ABS plus 1,6MPi . 2007
Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Boy
post 25 Nov 2007, 19:15
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




Am sa incerc sa-l pun pe cel vechi, este din plastic, mai stramt sus si mult mai usor la lamele.
Ma gandesc ca daca a mers asa pana acuma, de ce nu ar mai merge ???
Totusi incerc sa-mi fac timp sa caut un capac SH de la cineva sau la remat.


--------------------
Opel Astra Z16XE 2001 - B
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 25 Nov 2007, 19:19
Post #34


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Nu stiu ce lipici ar putea saati rezolve tie problema nu rezista nici unu la contactul cu benzina c a sa repari tu buba din CNC. Mai bine cauta alt capac si daca e ieftin carburatorul ial cu totul de la dezmembrari. Verifica sa aibe amble furci in care se prinde plutitorul , si cu un mic patent modifica ilnguritele ca sa ati inchida cum trebuie cuiul pontano.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Boy
post 28 Nov 2007, 13:32
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




Gata djasu82 am cumparat alt capac, m-am orientat si eu spre unu care nu avea urme pe suruburile de la capac (asta insemna ca nu a fost umblat la el si a stat mai de pomana) si nu este forat sau forjat biggrin.gif

Pana sa iau capacul am mers asa cu acel piciorus rupt, am strans suruburile la maxim, pana nu au mai mers. Am reusit sa pornesc masina si merge, atata tot ca nu mai sta la relanti.
Nu moare dar merge ciudat. La un moment dat se aude si un fluierat.
Am schimbat si furtunele, inclusiv si cel care intra in chiuloasa, acolo are un stut care are pe langa el un fel de mastic, nu am vrut sa-l scot pentru ca era seara si-mi era sa nu fie ceva improvizatii pe acolo.
Aveti idee daca se da cu ceva pe langa acele stuturi.

Am luat de la rematul acela din Berceni (Meridian) capac de carburator cu 20 ron, iar cu totul era 50 ron. Ideea e ca ai de unde sa alegi smile.gif


--------------------
Opel Astra Z16XE 2001 - B
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 28 Nov 2007, 13:53
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




ai schimbat sau ai verificat daca iti inchide acel cui din carburator?

cuiul pontou, pontao ,ca la cate variante am vazut, nici nu mai stiu cum se scrie.

acel cui trebuie sa blocheze benzina cand camera s-a umplut.


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Boy
post 28 Nov 2007, 14:08
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




Da, acel cui cred ca blocheaza bezina 99% , am pus plutitorul original (din plastic) pentru ca cel nou din metal cred ca freca de peretii CNC-ululi.

Ca sa fiu sigur am sa schimb capacul sa fiu sigur ca sta bine plutitorul.


--------------------
Opel Astra Z16XE 2001 - B
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 28 Nov 2007, 16:20
Post #38


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




E bine ca ai pus din nou plutitorul din plastic e cel mai bun. Treci la reglaje... nu mai sta pe ganduri. Incalzeste motorul si sti ce ai de facut cum am explicat si eu si alti e o regul generala doar se aplica de la motor la motor.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Boy
post 28 Nov 2007, 18:57
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




Tizule, dar la acel surub cui de amestec nu se simte cine stie ce din reglarea mororului, ce sa inteleg ca trage aer din alta parte si-l anuleaza ?
Cel de amestec merge(acela mai de sus tongue.gif )


--------------------
Opel Astra Z16XE 2001 - B
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kinetix
post 28 Nov 2007, 19:19
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 26 February 06
From: Iasi




Surubul situat mai sus si putin oblic e surubul de aer (sau surubul clapetei de acceleratie). Cel orizontal, de la baza carburatorului, e surubul de amestec. Daca il strangi la maxim (invarti spre dreapta) motorul trebuie sa "moara". Daca nu se intampla asta inseamna, probabil, ca pozitia clapetei de acceleratie nu e corespunzatoare. E posibil sa fie prea ridicata, astfel incat descopera primul orificiu de progresiune si trage benzina pe acolo. O alta posibilitate ar fi ca varful cuiului nu ajunge sa obtureze complet gaura corespunzatoare (pentru ralanti), este rupt sau orificiul este infundat.
apollo, chestia aia se cheama cui (ac) poantou (plural poantouri, s.n., etimologie fr. pointeau). rolleyes.gif

This post has been edited by Kinetix: 28 Nov 2007, 19:21


--------------------
Dacia 1410/'93 berlina / Tico E2 2000 - IS-##-###
Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 28 Nov 2007, 21:20
Post #41


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Adriane ia da tu jos acel carburator si regleaza clapeta de aceleratie in asa fel in cat sa stea perpendicular pe ultimul orificiu de progresiune cel mai de jos. Dupa aceea monteazal la loc porneste motorul si revi la reglajul amestecului acel surub orizontal la cel oblic nu mai umbli ,doar din cel orizontal si avans. Te v-a prinde mirarea ca ati va sta si la 600 de ture daca e bine reglat cool.gif

This post has been edited by djasu82: 28 Nov 2007, 21:21


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 29 Nov 2007, 08:39
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(Kinetix @ 28 Nov 2007, 19:19)
Surubul situat mai sus si putin oblic e surubul de aer (sau surubul clapetei de acceleratie). Cel orizontal, de la baza carburatorului, e surubul de amestec. [...]


Carfilul NU ARE surub de aer.
Surubul de care spui este surubul de reglaj al deschiderii clapetei.

Surub de aer au anumite carburatoare.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Boy
post 29 Nov 2007, 09:07
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




Toti i-mi zic ca m-am bagat unde nu trebuie, la ce-a mai delicata problema de la motor biggrin.gif

Ok - situatia clapetelor la relanti

- clapeta de sus (aer) sta perpendicular (adica vezi in jos)

- clapeta pe unde curge benzina sta orizontal (aici ori mi se pare, ori asa este) sau un pic inclinata, adica nu este perfect orizontala, se poate ca am strans prea tare cele 2 suruburi de prindere a carburatorului ? Pentru ca in "aer" sta bine acea clapeta.


--------------------
Opel Astra Z16XE 2001 - B
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 29 Nov 2007, 12:30
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Pozitia clapetei se stabileste din surubul INCLINAT cu arc.
Amestecul la relanti se stabileste din surubul de amestec, cel orizontal cu arc.

Pentru inceput inchide acel surub orizontal pina la blocare si desfa-l vreo 5 ture, caz in care ar trebui sa-ti mentina relantiul. Dupa care acel surub de amestec il infiletezi pina motorul scade turatia si-l redeschizi sa obtii turatia maxima. Refaci relantiul la 850-900 rpm, chiar si 1000 pe vremea de iarna, din surubul clapetei.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kinetix
post 29 Nov 2007, 15:43
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 26 February 06
From: Iasi




QUOTE
Surubul de care spui este surubul de reglaj al deschiderii clapetei

Ai dreptate, Liviu. Asa este. Am scris in paranteza. smile.gif
Totusi, actionarea asupra acelui surub inseamna sa cresc fluxul de aer la ralanti, absorbit pe langa clapeta de acceleratie, prin fanta pe care o mareste sau o micsoreaza. Desigur ca insurubarea lui excesiva face sa se descopere primul orificiu de progresiune si sa traga emulsie si pe acolo.


--------------------
Dacia 1410/'93 berlina / Tico E2 2000 - IS-##-###
Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 04:10
Forum Renault