Intrebare ... carburator, carburator...
![]() ![]() ![]() |
Intrebare ... carburator, carburator...
Bruma |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 26 August 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1998 L
- Sv-08-....
|
|||
Merced |
![]()
Post
#2
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Daca vrei doi cai in plus la puterea motorului si doi litri in plus la consum o fi bine. Daca nu, eu zic sa te limitezi la carburatorul obisnuit pentru ca nu cred ca e necesara schimbarea. Daca nu ai probleme nu inteleg de ce vrei sa te complici doar de dragul de "a fi bine". Carburatoarele se spala, greu greu ajunge unul inutilizabil.
![]() |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
razvanarghius |
![]()
Post
#3
|
![]() satanic dacia Group: Members Posts: 150 Joined: 25 August 07 ![]() |
nu are rost sa iti schimbi carburatorul mai ales cu unul dublu pt ca iti maresti cu mult consumul. mai bine aranjazatil pe asta.
![]() |
--------------------
dacie
dacia 1310
1987 tx
|
|
sefu_alx |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 878 Joined: 2 February 06 ![]() |
|
--------------------
x
y
2009
|
|
vi_escu |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
Cu un carburator dublu corp nu va creste teribil puterea (daca nu faci si alte modificari pe admisie/evacuare) si nici consumul atata timp cat este corect reglat. Daca ai apucat sa-l dereglezi atunci vei avea mari probleme
![]() Un carburator IRM32AM este optim pentru motorul tau. |
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Auzi bazaconie. Cand posesorii de nova si papuci isi pun monocorp, tu vrei nenorocitul ala de carb dublu.
Vrei sa faci liniute cu masina? ![]() Eventual poti sa-i pui niste jicloare mai mari sau sa maresti putin orificiul jiclorului principal. In nici un caz nu te complica cu dublu. Trebuie sa schimbi si galeria, nu? |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
radu_ |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 6 August 07 From: ARAD ![]() |
dacia nova si papucul au motor de 1600cc fata de motorul de 1400 si 1300 difera galeria de admisie
eu am o dacie berlina cu motor de 1600 la care fostu proprietar a pus carburator monocorp pentru gaz in prezent nu mai are gaz si vreau sa ii pun dublucorp exista multe discutii pe tema asta cum ca ar consuma mai mult da sa nu uitam ca pe treapta 1 consuma la fel si din moment ce deschide treapta 2 consuma mai mul ca defapt ii ca si cum ai avea 2 carburatoare |
--------------------
Mercedes-Benz
c200
1995
- /////AMG
|
|
sefu_alx |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 878 Joined: 2 February 06 ![]() |
daca e reglat bine e posibil sa consume la fel sau poate cu un 0,5 l mai mult
|
--------------------
x
y
2009
|
|
buratino28 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 14 January 07 ![]() |
are importantza starea carburatorului pe gpl ?
|
--------------------
dacia
berlina
dec 1999
|
|
sefu_alx |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 878 Joined: 2 February 06 ![]() |
foarte putin..ba chiar deloc as zice
This post has been edited by sefu_alx: 29 Aug 2007, 00:08 |
--------------------
x
y
2009
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE($$ilvviu @ 28 Aug 2007, 06:48) Auzi bazaconie. Cand posesorii de nova si papuci isi pun monocorp, tu vrei nenorocitul ala de carb dublu. Vrei sa faci liniute cu masina? ![]() Eventual poti sa-i pui niste jicloare mai mari sau sa maresti putin orificiul jiclorului principal. In nici un caz nu te complica cu dublu. Trebuie sa schimbi si galeria, nu? Nu neaparat pe ala de "papuc"; cu oarecare munca se poate adapta si un Ozon (folosit pe Lada). Dodobird si-a montat unul si e tare multumit de el. Din discutiile cu el scosese 7% in conditiile "ridicarii" turatiei pe la 4000-4500 rpm. Asteptam rezultatele unui mers mao "domestic", pe la 3000. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Buyaka |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru pasionat Group: Members Posts: 507 Joined: 23 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Unele modele de Oltcit au motor de 1300 cmc si carburator dublu, am eu pe masina si nu consuma mult deloc, mers inafara 6,5% iar in localitate pana in 9%.
Adevarat ca nu s-a umblat la suruburile de reglaj de pe carburator. Numai bine! PS. Treapta II a carbului se deschide la o apasare de 80% a pedalei de acceleratie, eu la 80% apasare, deci inainte de a deschide camera II am 120Km/h in viteza a 5a deci partea cu "consuma mai mult cand se deschide camera 2" nu te afecteaza decat la depasiri, demaraje mai puternice etc. This post has been edited by Buyaka: 29 Aug 2007, 09:46 |
--------------------
Dacia Berlina '96
Opel Frontera '97
'96; 4x4 '97
- B
|
|
Bullix |
![]()
Post
#13
|
![]() Solnitzar fidel Group: Members Posts: 655 Joined: 21 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Chiar si Oltcit-urile cu motor de 1.1 au carb dublu corp. Sa-mi explice si mie cineva cum, la o diferenta de, totusi, 300cmc intre berlina de 1400 si oltcitul de 1100... diferenta de putere dintre ele este de doar 1CAL PUTERE. Mai exact unul in minus la oltcit. Ceea ce inseamna ca, printr-un simplu calcul cu regula de 3 simpla, ar rezulta ca un Oltcit de 1400 (daca ar exista) ar avea chiar 5-6 cai in plus fata de berlina cu acelasi capacitate cilindrica. De unde aceasta diferenta? Sa nu tind sa cred ca doar structura de tip BOXER a motorului este explicatia. Eu cred ca totul vine din carb. Multi oltcitari si-au pus carb de Dacie pentru a micsora consumul, bineinteles, motorul fiind mult mai lenes.
Sa nu uitam ca puterea motorului NU este neaparat STRANS LEGATA de acceleratia acestuia. Poate o pompa de sprit mult mai rapida si mai capabila poate influenta RADICAL macar viteza de reactie a motorului la pedala de acceleratie. Atat spun, am pus mana odata pe o Dacie cu carburator de BMW. Nu ma intrebati cum s-a putut face o astfel de adaptare, ca nici eu nu-mi pot imagina cum. Ideea e ca era real. Avea o ditamai ghiuleaua de carb si pur si simplu, motorul tindea sa se smulga din suruburi, sa rupa caroseria de sub el realmente, atunci cand il tura. Partea funny, toate acestea cu acelasi zgomot specific Daciei ![]() ![]() Cand l-am intrebat pe gagiu ce putere reala avea improvizatia, a zis ca habar n-are si nici nu-l prea intereseaza, dar poate baga mana in foc ca cel putin 10 cai avea in plus, de departe... This post has been edited by Bullix: 29 Aug 2007, 12:40 |
--------------------
Dacia / Dacia
1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI
1989 / 2004 Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
|
|
kindeeru56 |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 558 Joined: 27 November 07 ![]() |
Salut sunt nou pe aici si am si eu o problema. de ceva timp am montat pe masina (dacia 1310) un carburator ZENITH 32IF2 mar interesa daca are cineva mai multe detali despre acest carb:prrformanta ..... consum ........eventuale reglaje in afara de cele de relanti si cel de inbogatirea amestecului la relanti ,as fi interesat si de un kit de reparatie in principiu cam tot ce se pate sti despre acest carb. Multumesc
![]() |
--------------------
dacia
1310
87
- b-45-trl
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#15
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
QUOTE(Bullix @ 29 Aug 2007, 13:38) De unde aceasta diferenta? Sa nu tind sa cred ca doar structura de tip BOXER a motorului este explicatia. Eu cred ca totul vine din carb. Diferenta de putere/cuplu intre motoare de aceasi cilindree depinde in special de contructia motorului ( raportul de comprimare, tipul camerei de ardere etc. ). Ca altfel, daca ar fi dupa felul alimentarii, mi-as pune si eu carburator dublu sau injectie pentru 3 CP si 3 litri in plus... ![]() |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#16
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Un carburator dublu corp sigur are consumul mai mic daca e si reglat bine si e actionat pneumatic nu mecanic cum sunt la nove sau papucuri . Daca veti studia un carburator poate fi simetric la difuzoare sau asimetric ce se intelege difuzoarele egale sau diferite . Primul difuzor poate fi de 32 sa zicem si al doilea de 38 sau 32-32. Se pot modifica si cele de la super nove acele carburatoare duble in asa fel primul deschis la 80% sa inceapa sa-l deschida si pe al doilea pe la 2-4% Asadar de la 120km sa urce repede la 160-170km. Carburatorul de Lada 2100 sau 2200 pus de Dorin si da randament la un consum poate si mai mic decat carfilul irm32.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Kinetix |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
|
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 03:49 |