Ceas benzina/martor - nu fct
![]() ![]() ![]() |
Ceas benzina/martor - nu fct
Chupacabra |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 5 June 05 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
88-tlx
- bc-03-jte
|
|||
CriSTI68 |
![]()
Post
#2
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti ![]() |
verifica sonda eventual ceasul sa vezi care este cu bubca si/sau firele (eu unul cred ca este de la papucul de la sonda care se mai oxideaza din cand in cand)
|
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
desfa mufa care se duce la sonda de la rezervor cu contactul pus pui pe rind firele la masa cu o sirma una este becul si celalalt este ceasul cind pui firul de bec la masa se aprinde iar cel de ceas la masa se duce spre plin
Attached thumbnail(s) ceas.JPG ( Size: 23.88k ) Number of downloads: 67 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Adrian_Boy |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
|
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
Chupacabra |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 5 June 05 ![]() |
Am pus la masa (la tabla rezervorului) ambele firului, si nici o miscare pe bord.
Ma gandesc sa testez firele sa vad daca au continuitate. Un capat il am: la rezervor, dar unde e celalat capat?unde intra in bord? Am acces la el? sau trebuie desfacut tot.? Poate gasesc la dezmembrari un ceas de benzina si sa il prind pe bord pe undeva si sa trag eu un fir separat de la rezervor. Daca nici asa nu merge inseamna ca e sonda de vina. Si cum e cam ruginit in zona sondei, mi-e si frica sa o desfac, poate raman cu o mare gaura ![]() |
--------------------
Dacia
1310
88-tlx
- bc-03-jte
|
|
ATM |
![]()
Post
#6
|
![]() 1948 Tucker Torpedo Group: Members Posts: 596 Joined: 28 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Capatul celalalt al bordului intra in tabloul de bord nu fix prin ceas, ci printr-un port mixt al cadranului 3, adica printr-o mufa cu papuci tata, ce cumuleaza toate firele cu legatura la cadranul 3, si in care se infige o sumedenie de pini iesiti din bord, cu rol de papuci-mama. Nu ai acces acolo prea usor, decat daca demontezi tabloul de bord si il dai jos cumva, e inghesuit rau prin spate. Si ca sa identifici care e, ar trebui sa stii codul culorilor firelor (asta cred ca se gaseste pe forum oricum).
Teorema cu ceasul de benzina pe bord e cam aiurea, nici nu stiu daca merge si daca are rost sa te apuci de asa ceva in primul rand..., pentru ca ceasul de benzina e normat prin fabrica sa stea in bord. Nici macar protectie, sticla, ceva, n-are. Si decat sa iei alt ceas, sa ii faci protectie, carcasa (si sa-ti arate ca dracu'pe bord) si dupa aia la primul moment de neatentie sa ii tuflesti un cot si sa se indoaie acul, mai degraba te duci la un electrician, iti face verificarea circuitului si a cadranului si la nevoie iti in locuieste ceasul in tablou (de pe la dezmembrari ceva...). Daca n-ai bord cu turometru, iti iei tablou complet de la dezmembrari cu vreo 200-300 k si raman si piese de rezerva. ala cu turometru e ceva mai scump, 600-700k. This post has been edited by ATM: 1 Dec 2007, 20:22 |
--------------------
MITSUBISHI
COLT
Z30-2005 Inchiriez fiare de calcat, geamuri termopan, betisoare de urechi, aparate de ras. Rog seriozitate.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 22:08 |