DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Clapeta admisie aer, si avans vacuumatic

BlackSpec
post 26 Feb 2007, 18:38
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 16 January 06
From: Sibiu




Am doua nelumuriri:

1. Avand in vedere timpul de afara ( 2-8 grade) pe ce pozitie ar trebui sa las clapeta de aer de la filtru: inchis sau deschis? Daca sta pe inchis creste ( chiar si unpic) consumul?

2. In ce pozitie trebuie sa se afle axul dintat de la avansul vacuumatic?( nu stiu cum i se spune).La mine e acum exact la mijloc; exista un reglaj in functie de anotimp si daca da, ce influenta are?


Multumesc pt timpul acordat


--------------------
Dacia 1310 L 1987 - SB-04-KHS
Linux users boot less than Win users install...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yo9hrb
post 26 Feb 2007, 18:58
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 148
Joined: 12 December 06
From: Ploiesti




Clapeta de la filtru trebuie sa fie inchisa (sa traga aer cald de langa galerie). Avansul vacuumatic nu se regleaza in functie de anotimp.


--------------------
Dacia MCV/Sandero 2008 - PH-10-DBV, PH-10-PAR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 26 Feb 2007, 19:26
Post #3


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




clapeta pe inchis....ca sa traga aer cald pe langa galerii....se evita fenomenul de givraj wink.gif al carburatorului....


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 26 Feb 2007, 20:52
Post #4


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




2. Scoti furtunul din carburator si il bagi in gura, astupi gaura din capsula cu un deget si tragi, platoul mobil trebuie sa se miste de la un capat la altul al cursei, si sa revina la pozitia initiala cand nu mai tragi, daca nu se misca mai slabesti un dinte(detensionezi), daca se misca prea usor si nu revine la pozitia initiala mai tensionezi.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theoss
post 26 Nov 2007, 15:13
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 22 July 07




Ca sa nu mai deschid alt topic, postez si eu aici, cu o intrebare: eu nu mai am acea clapeta de aer de la filtru, cred ca s-a rupt, acum ca a venit frigul problema e nasoala? Ce pot sa fac?


--------------------
dacia 1310 1999 - bt03hiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
msanyix
post 26 Nov 2007, 16:54
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 170
Joined: 9 November 07
From: Livezeni, Mures




Astupa cu ceva gaura dinspre radiator sau cumpara un alt filtru (carcasa) la dezmembrari, la fier vechi, nu poate sa coste mult cineva mi a zis ca poti lua asa ceva la "fierari" cu 1 Ron/kg


--------------------
VW Passat B5.5 Variant 1.9 TDI - MS 08 PNK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 26 Nov 2007, 19:24
Post #7


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Gasesti in targ tub de aluminiu perfect pe gura de intrare de la flitru . Din cate stiu daca motorul trage un curent de aer rece consumul scade creste puterea si invers acum avand carburator mai bine cuplezi clapeta sa absoarba aer cald ori cum e o porcarie . Iar la doi cum ti-a spus si argon se verifica tragand furtunul din carburator afara si tragi aer pe furtun vezi daca se modifica platina . Daca se modifica si revine ( unele capsule au o gaurica de depresiune altele nu ) e perfect daca se modifica si nu mai revine la punctul initial mai tensionezi arcul dand dinti spre stanga .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 26 Nov 2007, 19:28
Post #8


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Daca motorul trage rece o sa dea in nas, se va incalzi greu, consum mare, posibil sa jivreze carburatorul. Sub 1-2 grade se pune clapeta pe pozitia de iarna. Daca se incalzeste vremea, si ramane pe pozitia de iarna, motorul nu va trage bine de asemenea.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 26 Nov 2007, 19:38
Post #9


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




E daca am dori sa inventam alceva se poate face cu o cutie de strike si o bucata de nichelina in asa fel pusa sa incalzeasca aerul care intra deasupra carburatorului. Se pune un mic comutator pentru a intrerupe curentul care strabate nichelinan cand motorul ajunge la temperatura nominala.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sefu_alx
post 26 Nov 2007, 19:46
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 878
Joined: 2 February 06




sistemul automatizat de la oltcit nu se poate improviza pe dacie?


--------------------
x y 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 26 Nov 2007, 20:25
Post #11


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Mai bine mi-as pune turbina . Zic doar atat daca ai o scantee atat de puternica Nu mai e cazul de alte modificari eu unul am simtit , sa vina masina din servis e la schimb de table si voi posta un mic filmulet.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Boy
post 28 Nov 2007, 14:25
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




wink.gif Ooooooo cum sa nu !

124.gif suntem cu ochii pe forum sa te vedem cu filmuletul worship.gif


--------------------
Opel Astra Z16XE 2001 - B
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
geopsi
post 28 Nov 2007, 20:42
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 211
Joined: 12 September 07




io ieri am inchis clapeta aia... sincer sa fiu nu ma gandisem sa il inchid si nu vad mare diferenta, poate doar ca nu mai da asa de mult timp in nas! va rog mult sa imi spuneti si mie aerul ala care intra in filtru cu clapeta inchisa (cel din galerie) mai precis de unde vine? Si ar mai fi ceva, de ceva timp conduc si un TDI care prin constructie sufla special aer rece in motor(din turbina trece printr-un intercooler care special il raceste) stiu ca poate e prosteasca intrebarea dar aerul rece nu ar trebui sa creasca cuplul motorului. va rog nu dati cu pietre, vreau sa invat in primul rand(ca am doar de 5 luni carnet).


--------------------
dacia 1310 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 28 Nov 2007, 20:57
Post #14


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Pai monteaza-ti turbina la dacie si cel mai bine ar fi sa o iei de pe TDi glumesc. Sunt pareri impartite daca ai o aprindere foarte buna e bine sa-i administrezi un amestec de benzina si aer rece fiindca acel cuplu va creste .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tiberiu-Andrei
post 29 Nov 2007, 14:24
Post #15


Om al muntelui


Group: Members
Posts: 721
Joined: 25 September 07
From: Sfantu Gheorghe




Si eu am auzit treaba de care vorbeste @djasu82 cu aerul rece.Iarna n-am observat,dar vara pe timp de noapte cand se mai racoreste aerul, motorul trage mai bine.O parte din observatia asta am observat-o conducand mai ales prin zone cu padure,posibilele cauze fiind aerul mai bogat in O2--->rezultand o ardere mai buna,temperatura aerului;Nu cred ca umiditatea aerului are mari influente asupra functionarii motorului,cel putin u la Dacii.


--------------------
Dacia 1410 1988 toamna1397 cmc - CV 03 MBO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
geopsi
post 30 Nov 2007, 19:16
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 211
Joined: 12 September 07




cred ca pana la urma o las deschisa, daca nu am patit nimic pana acum si au fost zile foarte reci, nu cred ca voi pati ceva pana acum! totusi cateva zile am mers si cu clapeta inchisa si am avut senzatia ca parca se incalzea mai repede dar parca se si auzea putin diferit...
djasu82, sa sti ca ma gandesc sa imi pun o turbina(glumesc, asta nu cred ca se poate ca nu vad cum as putea sa o instalez si nu vad unde sa sufle aerul),nu de alta dar parca ma chinuie ceva sa fac experiente pe masina....

This post has been edited by geopsi: 30 Nov 2007, 19:17


--------------------
dacia 1310 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 30 Nov 2007, 19:19
Post #17


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Turbina pun multi dar trebuie sa si sti cata presiune bagi ca daca bagi presiune mare iei foc biggrin.gif.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 22:23
Forum Renault