calorifer, se infunda?
![]() ![]() ![]() |
calorifer, se infunda?
tribunul |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal Group: Members Posts: 3.024 Joined: 19 July 05 From: Micul Paris ![]() |
|
||
--------------------
Renault
"Megane" Scenic 2
2007 "Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..." |
|||
horsewhisperer27 |
![]() ![]()
Post
#32
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.491 Joined: 15 March 04 From: Bucuresti ![]() |
![]() ![]() ![]() buuun! am noutati: caloriferu e rece! acuma imi vine greu sa cred ca noaptea umbla vreunu prin subsol si se joaca pe la robinete!sau, cine stie?! daca n-ar fi asta, atunci ma poate ajuta cineva sa inteleg exact ce naiba se intampla??? restul caloriferelor din casa sunt calde! turul celui cu pricina e cald! |
-------------------- fan VAG!
|
|
Liviuta |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru Group: Members Posts: 117 Joined: 22 July 08 ![]() |
Va salut!
Care este cauza de nu se incalzeste returul. Precizez centala de apartament , am verificat si pompa nu este blocata , am desfacut si curatat filtru Y . Altceva nu mai stiu. |
--------------------
Dacia
Logan
2004 Laureate
|
|
DragosP |
![]()
Post
#34
|
![]() Nu zic nimic...nou Group: Moderatori Posts: 4.929 Joined: 12 August 04 From: Lumea mea ![]() |
Dacă turul se încălzește, e ideal: ai transfer termic spre 100%.
Dacă nici ăla... |
--------------------
Ceva de plastic
.
.
- BRRC Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu! |
|
dacotec |
![]()
Post
#35
|
Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 1 November 05 ![]() |
Cea mai simpla varianta e să încerci o aerisire a caloriferului și a întregii instalații.eu nu prea am.vazut calorifere moderne, de otel, sa se înfunde la fel ca cele clasice , de fonta, așa că presupunerea mea merge spre prezența aerului în instalație.
This post has been edited by dacotec: 10 Oct 2018, 09:40 |
--------------------
citroen/Dacia
Citroen C5/logan 1.4 Laureate
2004
|
|
Liviuta |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru Group: Members Posts: 117 Joined: 22 July 08 ![]() |
Am aerisit toate caloriferele , am lasat slabit surubul de la aeratorul de pe pompa. Precizez ca nu a fost aer in calorifere.
|
--------------------
Dacia
Logan
2004 Laureate
|
|
dacotec |
![]()
Post
#37
|
Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 1 November 05 ![]() |
In aces caz, demontat caloriferul si spalat cu simt de raspundere si solutii care sa nu afecteze metalul sau centrala.
|
--------------------
citroen/Dacia
Citroen C5/logan 1.4 Laureate
2004
|
|
Liviuta |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru Group: Members Posts: 117 Joined: 22 July 08 ![]() |
Intaleg ce spuneti dar toate s-au colmatat? Ele sunt legate in paralel si ar trebui macar unul sa se incalzeasca normal. Ce ma pune pe ganduri este faptul ca temperatura pe cazan creste destul de repede si tot repede scade.
|
--------------------
Dacia
Logan
2004 Laureate
|
|
GBX |
![]()
Post
#39
|
Membru autentic Group: Members Posts: 604 Joined: 26 May 13 From: aproape de Cluj ![]() |
Ești sigur că pompa lucrează? Presiunea este suficient de mare (de regulă între 1,2 și 2 bar)?
|
--------------------
ex. Renault
19 Europa
1997
|
|
dacotec |
![]()
Post
#40
|
Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 1 November 05 ![]() |
Cand ai facut aerisirea la primul calorifer, langa centrala, ai asteptat pana a iesit apa fierbinte?
|
--------------------
citroen/Dacia
Citroen C5/logan 1.4 Laureate
2004
|
|
DragosP |
![]()
Post
#41
|
![]() Nu zic nimic...nou Group: Moderatori Posts: 4.929 Joined: 12 August 04 From: Lumea mea ![]() |
Mai nene, răspunde la întrebarea simplă pe care o repet: turul se încălzește? Și ca să fiu și mai clar: turul la intrarea dispozitivului al cărui retur nu se încălzește, se încălzește?
|
--------------------
Ceva de plastic
.
.
- BRRC Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu! |
|
bmwh548 |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru cu insomnii Group: Members Posts: 1.943 Joined: 27 March 08 From: Iasi ![]() |
Toti robinetii de "sub" centrala sunt deschisi? Unii mai au obsesia sa inchida robinetii de la caldura cand se termina sezonul rece. Poate ai uitat robinetul de pe retur inchis (sau s-a blocat).
|
--------------------
-
-
-
- -
|
|
Liviuta |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru Group: Members Posts: 117 Joined: 22 July 08 ![]() |
Turul se incalzeste. Nu poti sa tii mana pe robinetul de tur ( sub centrala ) can e pornita incalzirea. Foarte incet se incalzeste robinetul de tur de la primul calorifer (aproximativ 2m de conducta-pexal de 3/4. E clar ca toti robinetii sunt deschisi . Aerisirea s-a facut cu centrala oprita .Presiunea este in jurul valorii de 1,5bar . A scazut cand am facut aerisirea dar odata incheiata operatia de aerisire am reincarcat instalatia . Robinetii nu sunt blocati ( am desfacut si curatat filtrul y ) si automat i-am manevrat .
Deci ? |
--------------------
Dacia
Logan
2004 Laureate
|
|
GBX |
![]()
Post
#44
|
Membru autentic Group: Members Posts: 604 Joined: 26 May 13 From: aproape de Cluj ![]() |
Ești sigur că pompa funcționează?
|
--------------------
ex. Renault
19 Europa
1997
|
|
DragosP |
![]()
Post
#45
|
![]() Nu zic nimic...nou Group: Moderatori Posts: 4.929 Joined: 12 August 04 From: Lumea mea ![]() |
Părerea mea e că, dacă pompa funcționează, ai circuitul înfundat, iar ce simți că se încălzește este doar prin conducție.
Acum circuitul se face prin supapa de protecție din centrală, supapă care se deschide in caz de obstrucție in circuitul hidraulic exterior. |
--------------------
Ceva de plastic
.
.
- BRRC Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu! |
|
Liviuta |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru Group: Members Posts: 117 Joined: 22 July 08 ![]() |
Am desfacut acel surub de pe pompa , a curs putina apa . Cu ajutorul unei surubelnite am invartit rotorul ( se invarte foarte usor) apoi am alimentat centrala . Nu stiu cum o fi la altii dar la mine cand alimentezi centrala porneste pentru circa un min. pompa apoi se opreste. Si find desfacuta am vazut cum se invartea rotorul si arunca apa afara.
Am sa studiez posibilitatea verificarii conductelor de tur si retur. 10 Oct 2018, 14:25: Este posibil sa fie schimbatorul de caldura ( din cazan) infundat si sa nu se mai faca circulatia apei ? This post has been edited by Liviuta: 10 Oct 2018, 14:25 |
--------------------
Dacia
Logan
2004 Laureate
|
|
maho |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
QUOTE(Liviuta @ 10 Oct 2018, 14:49) Turul se incalzeste. Nu poti sa tii mana pe robinetul de tur ( sub centrala ) can e pornita incalzirea. Foarte incet se incalzeste robinetul de tur de la primul calorifer Aerisirea s-a facut cu centrala oprita . Dar caloriferele s-au incalzit complet (in ambele capete), sus si jos? Nu inteleg de ce sa faci aerisirea cu centrala oprita. QUOTE(DragosP @ 10 Oct 2018, 15:08) Acum circuitul se face prin supapa de protecție din centrală, supapă care se deschide in caz de obstrucție in circuitul hidraulic exterior. Din cate stiu, supapa aia se deschide (sau asa ar trebui) la peste 3 bari. QUOTE(Liviuta @ 10 Oct 2018, 15:22) Este posibil sa fie schimbatorul de caldura ( din cazan) infundat si sa nu se mai faca circulatia apei ? Atunci n-ar mai fi nici turul cald. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
volint |
![]()
Post
#48
|
![]() membru miserupist Group: Members Posts: 317 Joined: 7 September 04 From: Bucuresti (44.45682;26.13879) ![]() |
comutarea intre acm si calorifere se face c-o vana cu servomotor. acel ansamblu nu mai functioneaza corect...
poa' sa fie vreun contact imperfect, servomotorul intepenit sau partea hidraulica blocata mecanic - depuneri si/sau etansarea deformata mecanic. |
--------------------
Dacia / Mitzu
Nova GTI / hautlandăr
2000 / 2011
- B-22-YFL / Credinta in Dumnezeu ma obliga sa fiu deschis oricarui adevar. Altfel sunt mai rau ca dracul, devin ipocrit.
|
|
DragosP |
![]()
Post
#49
|
![]() Nu zic nimic...nou Group: Moderatori Posts: 4.929 Joined: 12 August 04 From: Lumea mea ![]() |
|
--------------------
Ceva de plastic
.
.
- BRRC Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu! |
|
bmwh548 |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru cu insomnii Group: Members Posts: 1.943 Joined: 27 March 08 From: Iasi ![]() |
Supapa aia e pentru ametitii care uita robinetul de umplere deschis si baga tzshpe bari in instalatie pana le sar fitingurile de la calorifere si se face vasul de expasiune ca mingea de fotbal. Ma indoiesc ca manometrul de pe centrala nu ar arata o crestere atat de mare.
Anul trecut aveam robinetii de la caldura inchisi (sub centrala) si am dat drumul la caldura. Mergea fara probleme centrala. Cand ajungea la temperatura agentului termic reglata se oprea, pompa mergea in dorul lelii in continuare, presiunea nu varia semnificativ. |
--------------------
-
-
-
- -
|
|
DragosP |
![]()
Post
#51
|
![]() Nu zic nimic...nou Group: Moderatori Posts: 4.929 Joined: 12 August 04 From: Lumea mea ![]() |
Eu mă refer nu la supapa de suprapresiune ci la cea care face by-pass intre tur-retur in caz de tur înfundat.
|
--------------------
Ceva de plastic
.
.
- BRRC Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu! |
|
dacotec |
![]()
Post
#52
|
Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 1 November 05 ![]() |
Eu fac aerisirea cu centrala pornită, apa împinge aerul afară și când iese apa calda mă opresc
|
--------------------
citroen/Dacia
Citroen C5/logan 1.4 Laureate
2004
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 23:25 |