DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> BECURI DE ULEI APRINSE!

orwo
post 21 Nov 2007, 23:04
Post #1


taxidriver


Group: Members
Posts: 58
Joined: 3 July 06
From: timisoara




am schimbat sondele asta vara si pana acum nu am mai avut aprinderi de becuri de ulei,cand de odata mi s-au aprins iara?o fi pompa?ps.motorul nu bate sad.gif


--------------------
dacia logan 2006,1.4 YELLOW CAB - TM-50-RWO
[/B]taxi for ever
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 22 Nov 2007, 08:50
Post #2


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Uleiul e la nivel?

Becurile stau aprinse mereu?

Poate fi și o problemă la circuitul de răcire, becurile sunt înseriate....


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
codrin_ando
post 23 Nov 2007, 09:59
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 108
Joined: 6 March 07
From: Sv




am patit si eu sa se aprinda, pentru ca am luat o sonda extrem de ieftina cred ca turceasca nu aia originala. Dupa ce am pus-o pe aia originala la loc(noua) a mers fara probleme.


--------------------
DACIA NOVA 1999 GT, 1,6l - SV 04 PMU
<<CODRIN_A>>
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Georginho
post 23 Nov 2007, 13:23
Post #4


Inventiv


Group: Members
Posts: 1.002
Joined: 6 July 07




Ziceti-mi si mie de la ce poate scadea presiunea uleiului dupa 5-10km? Uleiul e schimbat acum 1000km, Aral. Ajunge la ultima linie, inainte de zona rosie si implicit bec.


--------------------
*** *** ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 23 Nov 2007, 13:27
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




nu conteaza cand l-ai schimbat.

utia-te la el, vezi cat de vascos e...ca stiu eu Mobile 1 care a picat la 500km


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Georginho
post 23 Nov 2007, 14:27
Post #6


Inventiv


Group: Members
Posts: 1.002
Joined: 6 July 07




Depinde si de motor si de cum mergi. Probleme cu motorul n'am avut si nici nu am. Are 51.100 km. Merg destul de sportiv pe unde am loc, dar mi se pare prea de tot... E ceva necurat...


--------------------
*** *** ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 23 Nov 2007, 16:14
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




din cate stiu, dar e posibil sa ma insel, melcul de sub delcou poate sa afecteze presiunea.

intereseaza-te ca eu nu bag mana in foc.


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Georginho
post 23 Nov 2007, 18:16
Post #8


Inventiv


Group: Members
Posts: 1.002
Joined: 6 July 07




Merci Apollo. Altcineva, alte pareri?

This post has been edited by Georginho: 23 Nov 2007, 18:16


--------------------
*** *** ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MIHAI8888
post 23 Nov 2007, 19:09
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 392
Joined: 1 September 07




scaderea presiunii poate fi cauzata de orce uzura excesiva pla nivelul partilor mobile ale motorului ( in special a cuzinetilor de pe paliere si biele) sau fisuri pe interior blocului motor in rampa de ulei
o alta cauza uzura pompei de ulei , lipsa etanseitatii imbinarii ei cu blocul motor ,sau uzarea canelurilor de la pinionul ce antreneaza pompa(chestia de care spunea apollo,de sub delcou)
astea ar fi cele mai grave defectiuni
alte cauze;
-defect in circuitul electric al indicatorului din bord(sonda sau ceasul)
-uleiul e prost

This post has been edited by MIHAI8888: 23 Nov 2007, 19:35


--------------------
vw golf fost nova 1998 gti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 24 Nov 2007, 10:05
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




QUOTE(MIHAI8888 @ 23 Nov 2007, 19:09)
scaderea presiunii poate fi cauzata de orce uzura excesiva pla nivelul partilor mobile ale motorului ( in special a cuzinetilor de pe paliere si biele) sau fisuri pe interior blocului motor in rampa de ulei
o alta cauza uzura  pompei  de ulei , lipsa etanseitatii imbinarii ei cu blocul motor ,sau uzarea canelurilor de la pinionul ce antreneaza pompa(chestia de care spunea apollo,de sub delcou)
astea ar fi cele mai grave defectiuni
alte cauze;
-defect in circuitul electric al indicatorului din bord(sonda sau ceasul)
-uleiul e prost
*





banuiam eu ceva smile.gif biggrin.gif


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian.bisty
post 26 Nov 2007, 17:27
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 382
Joined: 24 March 07
From: Braila




[quote=MIHAI8888,23 Nov 2007, 20:09]
scaderea presiunii poate fi cauzata de orce uzura excesiva pla nivelul partilor mobile ale motorului ( in special a cuzinetilor de pe paliere si biele) sau fisuri pe interior blocului motor in rampa de ulei
o alta cauza uzura pompei de ulei , lipsa etanseitatii imbinarii ei cu blocul motor ,sau uzarea canelurilor de la pinionul ce antreneaza pompa(chestia de care spunea apollo,de sub delcou)
astea ar fi cele mai grave defectiuni
alte cauze;
-defect in circuitul electric al indicatorului din bord(sonda sau ceasul)
-uleiul e prost

mai adaug uzura partii dintate de pe pompa sau al pinionului care o antreneaza

/


--------------------
Renault Megane 3 2015 Kadjar 2017
zxcxzcz
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th May 2025 - 12:30
Forum Renault