BECURI DE ULEI APRINSE!
![]() ![]() ![]() |
BECURI DE ULEI APRINSE!
orwo |
![]()
Post
#1
|
||
![]() taxidriver Group: Members Posts: 58 Joined: 3 July 06 From: timisoara ![]() |
|
||
--------------------
dacia
logan
2006,1.4 YELLOW CAB
- TM-50-RWO [/B]taxi for ever
|
|||
C a t a l i n |
![]()
Post
#2
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Uleiul e la nivel?
Becurile stau aprinse mereu? Poate fi și o problemă la circuitul de răcire, becurile sunt înseriate.... |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
codrin_ando |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 6 March 07 From: Sv ![]() |
am patit si eu sa se aprinda, pentru ca am luat o sonda extrem de ieftina cred ca turceasca nu aia originala. Dupa ce am pus-o pe aia originala la loc(noua) a mers fara probleme.
|
--------------------
DACIA
NOVA
1999 GT, 1,6l
- SV 04 PMU <<CODRIN_A>>
|
|
Georginho |
![]()
Post
#4
|
![]() Inventiv Group: Members Posts: 1.002 Joined: 6 July 07 ![]() |
Ziceti-mi si mie de la ce poate scadea presiunea uleiului dupa 5-10km? Uleiul e schimbat acum 1000km, Aral. Ajunge la ultima linie, inainte de zona rosie si implicit bec.
|
--------------------
***
***
***
|
|
apollo |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
nu conteaza cand l-ai schimbat.
utia-te la el, vezi cat de vascos e...ca stiu eu Mobile 1 care a picat la 500km |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
Georginho |
![]()
Post
#6
|
![]() Inventiv Group: Members Posts: 1.002 Joined: 6 July 07 ![]() |
Depinde si de motor si de cum mergi. Probleme cu motorul n'am avut si nici nu am. Are 51.100 km. Merg destul de sportiv pe unde am loc, dar mi se pare prea de tot... E ceva necurat...
|
--------------------
***
***
***
|
|
apollo |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
din cate stiu, dar e posibil sa ma insel, melcul de sub delcou poate sa afecteze presiunea.
intereseaza-te ca eu nu bag mana in foc. |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
Georginho |
![]()
Post
#8
|
![]() Inventiv Group: Members Posts: 1.002 Joined: 6 July 07 ![]() |
Merci Apollo. Altcineva, alte pareri?
This post has been edited by Georginho: 23 Nov 2007, 18:16 |
--------------------
***
***
***
|
|
MIHAI8888 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 392 Joined: 1 September 07 ![]() |
scaderea presiunii poate fi cauzata de orce uzura excesiva pla nivelul partilor mobile ale motorului ( in special a cuzinetilor de pe paliere si biele) sau fisuri pe interior blocului motor in rampa de ulei
o alta cauza uzura pompei de ulei , lipsa etanseitatii imbinarii ei cu blocul motor ,sau uzarea canelurilor de la pinionul ce antreneaza pompa(chestia de care spunea apollo,de sub delcou) astea ar fi cele mai grave defectiuni alte cauze; -defect in circuitul electric al indicatorului din bord(sonda sau ceasul) -uleiul e prost This post has been edited by MIHAI8888: 23 Nov 2007, 19:35 |
--------------------
vw golf
fost nova
1998 gti
|
|
apollo |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
QUOTE(MIHAI8888 @ 23 Nov 2007, 19:09) scaderea presiunii poate fi cauzata de orce uzura excesiva pla nivelul partilor mobile ale motorului ( in special a cuzinetilor de pe paliere si biele) sau fisuri pe interior blocului motor in rampa de ulei o alta cauza uzura pompei de ulei , lipsa etanseitatii imbinarii ei cu blocul motor ,sau uzarea canelurilor de la pinionul ce antreneaza pompa(chestia de care spunea apollo,de sub delcou) astea ar fi cele mai grave defectiuni alte cauze; -defect in circuitul electric al indicatorului din bord(sonda sau ceasul) -uleiul e prost banuiam eu ceva ![]() ![]() |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
iulian.bisty |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 382 Joined: 24 March 07 From: Braila ![]() |
[quote=MIHAI8888,23 Nov 2007, 20:09]
scaderea presiunii poate fi cauzata de orce uzura excesiva pla nivelul partilor mobile ale motorului ( in special a cuzinetilor de pe paliere si biele) sau fisuri pe interior blocului motor in rampa de ulei o alta cauza uzura pompei de ulei , lipsa etanseitatii imbinarii ei cu blocul motor ,sau uzarea canelurilor de la pinionul ce antreneaza pompa(chestia de care spunea apollo,de sub delcou) astea ar fi cele mai grave defectiuni alte cauze; -defect in circuitul electric al indicatorului din bord(sonda sau ceasul) -uleiul e prost mai adaug uzura partii dintate de pe pompa sau al pinionului care o antreneaza / |
--------------------
Renault
Megane 3 2015
Kadjar 2017 zxcxzcz
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 12:30 |