probleme de electrica, cum testez alternatorul
![]() ![]() ![]() |
probleme de electrica, cum testez alternatorul
tro5 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 14 December 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane
1.5dci(100cp) 2004
- B-XX-DYL
|
|||
$$ilvviu |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Nu cred ca problema tine de viteza, ci de turatia motorului.
Probabil pe la 2800? ture incepe sa faca pe nebunu. Eu as da vina pe carbuni sau pe releu. Cu multimetru e simpla treaba. Il conectezi la borne, aprinzi farurile si incepi sa o turezi. Observa daca scade tensiunea de la o anumita turatie in sus. In mod normal ar trebui sa ai 14V. |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
tro5 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 14 December 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE($$ilvviu @ 2 Dec 2007, 22:59) Nu cred ca problema tine de viteza, ci de turatia motorului. Probabil pe la 2800? ture incepe sa faca pe nebunu. Eu as da vina pe carbuni sau pe releu. Cu multimetru e simpla treaba. Il conectezi la borne, aprinzi farurile si incepi sa o turezi. Observa daca scade tensiunea de la o anumita turatie in sus. In mod normal ar trebui sa ai 14V. Motorul este pe injectie si pt verificarea alternatorului eu stiu ca se verifica la diferite turatii. Adica la turatia xxx trebuie sa am yyy V si tot asa la diferite turatii de test. Unde gasesc aceste valori???? |
--------------------
Renault
Megane
1.5dci(100cp) 2004
- B-XX-DYL
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
indiferent de turatia motorului tensiunea trebuie sa fie intre 13,8 si 14,4 este posibil la turatii mai mici de 1000 ture la cuplarea consumatorilor tensiunea sa fie mai mica
posibile probleme la releul de incarcare (care la modelul tau cred ca este pe alternator ) sau diferente (caderi )de tensiune intre + baterie si +alimentare releu http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=103488 This post has been edited by bygy007: 3 Dec 2007, 00:02 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
tro5 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 14 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Am efectuat urmatoarele masuratori:
Bateria fara motorul pornit = OK Bateria cu motorul pornit fara niciun consumator = 14,4V Alternator la relanti fara consumatori = 14,4V Alternator cu faza scurta pornita = 13,8V Alternator cu faza scurta pornita + aeroterma maxim + degivrare luneta la relanti= 12,3V. In aceleasi conditii bateria avea 12,3V Alternator cu faza scurta pornita + aeroterma maxim + degivrare luneta la 2500 rotatii= 12,8V. In aceleasi conditii bateria avea 12,8V Este alternatorul de vina??? Se poate repara sau sa-l inlocuiesc???? |
--------------------
Renault
Megane
1.5dci(100cp) 2004
- B-XX-DYL
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#6
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Schimba fulia cu una mai mica si ai sa vezi rezultatele cica fuliile de olcit sunt bune.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th June 2025 - 23:54 |