Probleme cu consumul si cu pornirea
![]() ![]() ![]() |
Probleme cu consumul si cu pornirea
ebaltam |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 26 November 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia 1310
Berlina
1987
|
|||
vijelie |
![]()
Post
#2
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
1. Umbla vorba ca e frig afara. Tu ce stii?
2. Mizerii in carburator. Curata-l cu atentie. |
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#3
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
vezi aici http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...0entry1140856 am explicat in mare si nu mai schimba jiglerele sunt bune si cele vechi .
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
ebaltam |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 26 November 07 ![]() |
QUOTE(vijelie @ 26 Nov 2007, 20:21) 1. Dar masinile vecinilor pornesc repede si nici nu prea sta sa mai incalzeasca motorele, sta vreo 30 de secunde si e de ajuns. Am uitat ca sa zic ca a doua zi porneste greu si daca e vara. QUOTE(djasu82 @ 26 Nov 2007, 20:23) vezi aici http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...0entry1140856 am explicat in mare si nu mai schimba jiglerele sunt bune si cele vechi . Jicloarele vechi aveau gaurile alea mari. This post has been edited by ebaltam: 26 Nov 2007, 20:55 |
--------------------
Dacia 1310
Berlina
1987
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#5
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Atunci ce e de facut in prima faza dai jos carburatorul si il speli il sufli cu aer comprimat sub presiune verifici cum lucreaza si cuiul pontano cum arunca si ciocul de papagal si treci la montat pe masina .Dupa aceea cumperi doua filtre de benzina unu decantor il montezi in fata pompei pe tur si al doilea un filtru cu hartie care se duce la carburator. Treci la reglaje daca e prea scarc ati va consuma si mai mult daca e prea bogat in amestec la fel .
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
ebaltam |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 26 November 07 ![]() |
Ar putea fi si de la bujii? Ca ma gandeam sa schimb si bujiile ca sunt cam vechi.
This post has been edited by ebaltam: 26 Nov 2007, 20:54 |
--------------------
Dacia 1310
Berlina
1987
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#7
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Daca nu ai aprindere electronica se pun eletrozi la buji la 0.7 mm e standart sau 0.6mm . Verifica si bobina de inductie daca e slaba ai si scanteea slaba implicit amestecul e ars prost , porneste greu consum mare.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
ebaltam |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 26 November 07 ![]() |
O sa incerc sa fac ce am fost sfatuit. Va multumesc mult.
27 Nov 2007, 12:23: Am uitat sa va zic ca daca vreau sa scot benzina cu pompa de benzina si cu motorul pornit masina scoate doar jumatate de litru. De ce asa de putin? This post has been edited by ebaltam: 27 Nov 2007, 12:23 |
--------------------
Dacia 1310
Berlina
1987
|
|
Merced |
![]()
Post
#9
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.278 Joined: 24 June 07 ![]() |
Juma' de litru, dar cum? Adica cu benzina ramasa in carburator apuca sa iasa 0.5L de benzina pana se opreste motorul?
|
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
ebaltam |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 26 November 07 ![]() |
|
--------------------
Dacia 1310
Berlina
1987
|
|
Minel |
![]()
Post
#11
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Pai bineinteles ca se opreste motorul daca nu mai este alimentat cu combustibil ,ti-a consumat restul de benzina care il mai aveai in CNC si apoi nemaiavand benzina s-a oprit ,ii normal si pompa are debit bun ,verifica cuiul poantou ,plutitorul ,si pompa de sprit ,si mai ales gaurile de progresiune sa nu fie infundate ,bafta !!!
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
ebaltam |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 26 November 07 ![]() |
QUOTE(Minel @ 27 Nov 2007, 13:09) Pai bineinteles ca se opreste motorul daca nu mai este alimentat cu combustibil ,ti-a consumat restul de benzina care il mai aveai in CNC si apoi nemaiavand benzina s-a oprit ,ii normal si pompa are debit bun ,verifica cuiul poantou ,plutitorul ,si pompa de sprit ,si mai ales gaurile de progresiune sa nu fie infundate ,bafta !!! Stiu ca este normal sa se opreasca dar scoate prea putina benzina, doar jumatate de litru. |
--------------------
Dacia 1310
Berlina
1987
|
|
Minel |
![]()
Post
#13
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
De ce ti se pare ca 0,5L de benzina este putin ???
![]() Acum depinde si de starea membrarei de la pompa de benzina ,de tija membranei (ii afecteaza cursa si viata membranei )si de cama pompei ,daca toate sunt in regula inseamna ca pompa are debit bun si ti-as recomanda sa cauti in alta parte problema ii special la carburator sa nu iti traga aer fals ,verfica planeitatea corpurilor carburatorului ,refa-o daca este necesar,schimba-i bucsa de teflon de la clapeta de acceleratie (si pe acolo poate sa traga aer fals ),garniturile de la talpa carburatorului,bafta si multa rabdare !!! |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
ebaltam |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 26 November 07 ![]() |
QUOTE(Minel @ 27 Nov 2007, 13:34) De ce ti se pare ca 0,5L de benzina este putin ??? ![]() Acum depinde si de starea membrarei de la pompa de benzina ,de tija membranei (ii afecteaza cursa si viata membranei )si de cama pompei ,daca toate sunt in regula inseamna ca pompa are debit bun si ti-as recomanda sa cauti in alta parte problema ii special la carburator sa nu iti traga aer fals ,verfica planeitatea corpurilor carburatorului ,refa-o daca este necesar,schimba-i bucsa de teflon de la clapeta de acceleratie (si pe acolo poate sa traga aer fals ),garniturile de la talpa carburatorului,bafta si multa rabdare !!! Masinile prietenilor scot aproape un litru jumate si dasta mi se pare ca scoate putina benzina masina mea. Membrana de la pompa de benzina am schimbat-o dar degeaba. This post has been edited by ebaltam: 27 Nov 2007, 13:48 |
--------------------
Dacia 1310
Berlina
1987
|
|
GOLUM |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 6 August 07 ![]() |
unde gasesc un mecanic bun sa imi faca masina ca imi vine sa pun bata pe ea. 0766 273 667
|
--------------------
dacia 1410
berlina
1997
- GR 05 MAY
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#16
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Cu cat ati scoate mai multa benzina intr-un timp mai scurt cu atata motorul ati haleste benzina si e prost reglat . Asadar pui in CNC benzina 0.5L pornesti pornesti motorul si daca in stila ati varsa un litru care e afacerea??? asadar papa mai mult la relanti . Se revine asupra reglajului de la plutiror si asupra reglajului amestecului. Un avans mare iar nu e bine tot la fel se duce benzina acuma voi decideti.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
apollo |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
consum la relanti. de 3 litri a mers masina cu aeroterma pornita aproape 3 ore jumate.
aveam nevoie ca sa usuc inauntru ![]() |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
ebaltam |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 26 November 07 ![]() |
QUOTE(djasu82 @ 27 Nov 2007, 17:37) Cu cat ati scoate mai multa benzina intr-un timp mai scurt cu atata motorul ati haleste benzina si e prost reglat . Asadar pui in CNC benzina 0.5L pornesti pornesti motorul si daca in stila ati varsa un litru care e afacerea??? asadar papa mai mult la relanti . Se revine asupra reglajului de la plutiror si asupra reglajului amestecului. Un avans mare iar nu e bine tot la fel se duce benzina acuma voi decideti. Pana la urma cum e mai bine? Sa scoata mai multa benzina sau mai putin? Si cat trebuie sa scoata normal si cam in cat timp? This post has been edited by ebaltam: 27 Nov 2007, 17:53 |
--------------------
Dacia 1310
Berlina
1987
|
|
apollo |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
daca scoti turul din carburator si o pornesti doar cu ce mai are in CNC, la un reglaj corect, ar trebui motorul sa stea pornit 90 de secunde, fara sa o accelerezi si pe tur ar trebui sa scoata cam 800gr de benzina.
dar asa verifici doar alimentarea , nu si consumul. |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#20
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
De obicei se verifica cu doua sticle de benzina una de 1 litru alta de 5 litri prima sticla de 1 litru o incarcai cu benzina si furtunul de la carburator il bagai la fundul sticlei iar ce-a dea doua la stutiul pompei plecai cu masina pe un drum intins si vedeai cat te tine 1 litru de benzina la 2000 de ture treapta a 5 cred ca era in jur la 15-20 km drumul parcurs . Sincer nu am inecercat doar am auzit.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
apollo |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
am facut eu ceva de genul la drum intins.
la 2 litri de benzina am mers 35-36km, asta ar veni un consum de 5.5-5.7% eu zic ca e bine.acum il am mai mare ![]() |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
ebaltam |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 26 November 07 ![]() |
Pai mie la 20 km imi consuma aproape 2 litri. Dasta ziceam mai sus ca imi consuma mult.
|
--------------------
Dacia 1310
Berlina
1987
|
|
apollo |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
e mult.
vezi ca si clapeta sa o reglezi din cuiul de ralanti.cobori din acel cui si maresti din avans. oricum, eu am scos 5.5 la drum intins dar daca-l fac iar, scot mai mult. |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#24
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Poti scoate 5 iar daca ai aprindere buna si talpica preincazitoare modificata cum a realizat DODO si ceilati ma numar si eu poti scoate si 4,5 la suta daca mergi cu 90-100.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
apollo |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
pata calda nu o am
![]() |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#26
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
De ce nu cumperi o pata calda sti despre ce vorbeasc aceea care vine sub carburator si intra apa calda prin ea si mai trage aer prin carburator din acel teu. Acela e uis darea denumiri modificate .
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
apollo |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
il stiu UIS-ul cu turbinator si tot ansamblul.
pata calda la mine e pe post de distantier.asa am lasat-o si asa merg. si asa ca am o gramada de furtune de apa. |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
La tine e multa risipa.Porneste greu daca inunda(si daca-i bobina proasta). La relanti clapeta trebuie sa fie uscata si inchisa total.Pune jicloare vechi dar perechi: 1,35 cu 1,70 . In capac sunt doua care trebuie sa fie egale (majoritatea carb. au pe cel de benzina mai mare - eu le micsprez din1990 iar in 2003 am intalnit carb. nou asa cum faceam eu de atatia ani) . Gascanul trebuie sa nu picure atata timp cat clapeta nu se misca, daca picura , nu-i tine bila de la rijlag (supapa). Scoate-i plumbul si pune un arc foarte finut deasupra bilei ,asa fel incat sa nu poti sufla cu gura dar membrana pompei de sprit, sa o poata deschida. Il poti face din rezistenta de la TV de 100 ohmi la 10 W. Te asigur ca vei scoate 5,7% afara.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
yo9hrb |
![]()
Post
#29
|
Membru Group: Members Posts: 148 Joined: 12 December 06 From: Ploiesti ![]() |
Prietene, termostat mai ai?
|
--------------------
Dacia
MCV/Sandero
2008
- PH-10-DBV, PH-10-PAR
|
|
ebaltam |
![]()
Post
#30
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 26 November 07 ![]() |
QUOTE(PH-06-BOA @ 27 Nov 2007, 20:45) La tine e multa risipa.Porneste greu daca inunda(si daca-i bobina proasta). La relanti clapeta trebuie sa fie uscata si inchisa total.Pune jicloare vechi dar perechi: 1,35 cu 1,70 . In capac sunt doua care trebuie sa fie egale (majoritatea carb. au pe cel de benzina mai mare - eu le micsprez din1990 iar in 2003 am intalnit carb. nou asa cum faceam eu de atatia ani) . Gascanul trebuie sa nu picure atata timp cat clapeta nu se misca, daca picura , nu-i tine bila de la rijlag (supapa). Scoate-i plumbul si pune un arc foarte finut deasupra bilei ,asa fel incat sa nu poti sufla cu gura dar membrana pompei de sprit, sa o poata deschida. Il poti face din rezistenta de la TV de 100 ohmi la 10 W. Te asigur ca vei scoate 5,7% afara. Pentru cine spui astea? Pentru mine sau pentru @apollo? QUOTE(yo9hrb @ 27 Nov 2007, 20:55) Daca intrebarea mi se adreseaza mie, raspunsul este DA, am termostat. |
--------------------
Dacia 1310
Berlina
1987
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th June 2025 - 10:18 |