DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

11 Pages « < 9 10 11 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Incalzire suplimentara, orice fel

calin_pirotehnistul
post 13 Feb 2009, 23:02
Post #301


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 9 February 09
From: Arad




Salutere!! Sunt nou pe aici... zilele astea mi-am cumparat o dacie 1310 si am pe ea incalzire turceasca.... baga o caldura de te fereasca dumnezeu.... e montata in dreptul schimbatorului de viteze si are 3 ramificatii... una care baga in fata si doua care baga la pasagerul din dreapta la picioare si la sofer... Am bord scoica dinala cu turometru si vitezometru care arata pana la 180 desi masina e din 86 tongue.gif smile.gif smile.gif si am un intrerupator pe bord de unde o pornesc....
Desi am caldura super in cateva minute(pana ce se incalzeste motorul), am constatat ca atunci cand pornesc aeroterma de sub parbriz ventilatorul face cam multa galagie si doar atat... ca aer cald pt dezaburire nu prea se simte ca baga, nici dupa ce merg cu ea si motorul e cald... Cum as putea rezolva problema???
Mentionez ca e prima masina si nu ma prea pricep...

Numa' bine!! :beer: icon_mrgreen.gif


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1986 - AR 01 C N A
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 14 Feb 2009, 02:36
Post #302


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




si eu zic sa cauti cu "aeroterma dacia 1300" pe sectiunea asta a forumului.

N-am chef sa mai repet cum se etanseaza grila de la calorifer, cum se etanseaza aeroterma si principiul ventilatiei la dacie a nu stiu cata oara.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ph-06-uar
post 14 Feb 2009, 15:45
Post #303


Membru incepator


Group: Members
Posts: 82
Joined: 31 July 08




nu mia spus nimeni cum pot micsora turatia ventilatorului de la aeroterma suplimentara?are o viteza prea mare si raceste destl de rpd caloriferu.se poate realiza un potentiometru ceva?


--------------------
r 12 '70 1970 - ph-06-uar
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianne
post 14 Feb 2009, 17:51
Post #304


Membru autentic


Group: Members
Posts: 518
Joined: 9 September 05
From: Bucuresti




Daca se raceste caloriferul repede se poate ca debitul de apa pe intra in el sa fie prea mic. Eu am 2 calorifere, am caldura, dar diferenta tur-retur e de cateva grade (cred ca maxim 10).


--------------------
Dacia 1310 L 1996 - B44UCJ
parerea unui amator...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SB04AKI
post 15 Feb 2009, 01:25
Post #305


Membru autentic


Group: Members
Posts: 302
Joined: 18 May 08
From: Sibiu/Romania




eu am rezolvat problema cu caldura din interiorul daciei, am montat o aeroterma de golf 3 pe dacia mea, are ventilator cu 2 trepte de viteza.

la -20 am pornit motorul la-m lasat la relantiu 5 min dupa care am inceput sa simt cum incepe sa bage caldura dupa mers 200 m era fain placut si cald in masina.

aeroterma este de la remat costuri minime rezultat maxim.

poze cu aeroterma, nu va ramane acolo va fi montata in locul torpedouluisi vreau sa trag 2 conducte care duc la orificile din bordul scoica si asi vrea sa incerc sa trag o conducta care sa imi bage aer cald si pe parbriz.

Attached thumbnail(s)
HPIM1692.JPG ( Size: 768.75k ) Number of downloads: 1702
HPIM1705.JPG ( Size: 829.16k ) Number of downloads: 1991


--------------------
Dacia Logan/1310 2005/2000 - SB 99 OOO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 15 Feb 2009, 06:20
Post #306


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




arata ca porcu acolo in dreapta. in rest functioneaza mult mai bine ca la multe masini sofisticate.

dar romanu tor roman. daca merge, da-o drk cum arata. vai ce nu suport tipul////


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mrs_
post 15 Feb 2009, 23:00
Post #307


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 28 November 07




eu am facut asa ceva:caldura instantanee.cum ai pornit motorul ai si caldura
montajul a fost pus intr o cutie alaturi de un ventilator.

Attached thumbnail(s)
Tel.0015.jpg ( Size: 173.29k ) Number of downloads: 1995


--------------------
dacia 1310 1986 berlina - ct 04 ghv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheGreatBabanu
post 15 Feb 2009, 23:37
Post #308


Membru autentic


Group: Members
Posts: 373
Joined: 12 January 09
From: BUCURESTI - Sector 3




si cine arde ca sobolanii?!? smile.gif
eu ca nu am sau tu ca ai asemenea improvizatie?


--------------------
Dacia Sport-Sold :( Opel Corsa B - Swing 1988/1994 - IF 23 TGB / B 23 TGB
It's not about speed, It's about technique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mrs_
post 15 Feb 2009, 23:41
Post #309


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 28 November 07




nu functioneaza mai mult de 10 min, pana se incalzeste motorul,si asa e mult prea mult.si de ars nu te cred
de 2saptamani merg cu ea si toata lumea ma intreba de ce sunt in tricou la 7dim in dacie radmasa.gif


--------------------
dacia 1310 1986 berlina - ct 04 ghv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianne
post 16 Feb 2009, 11:00
Post #310


Membru autentic


Group: Members
Posts: 518
Joined: 9 September 05
From: Bucuresti




Daca nu ai fire cu suficienta "forta" pe alimentarea "incalzitorului", se va ajunge incet-incet la plastificarea si rigidizarea celor existente, la imbatrinirea izolatiei acestora, posibil si la coacerea lor, cu efecte nedorite asupra sigurantei. Daca firele sunt corect dimensionate, alimentarea "incalzitorului" prezentat nu comporta riscuri.


--------------------
Dacia 1310 L 1996 - B44UCJ
parerea unui amator...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mrs_
post 16 Feb 2009, 12:44
Post #311


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 28 November 07




cine stie cunoaste
dupa 15min de folosire firele montate de mine nu erau deloc incinse


--------------------
dacia 1310 1986 berlina - ct 04 ghv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 16 Feb 2009, 12:49
Post #312


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




@sb..aki :aeroterma e sigur de golf;)?


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SB04AKI
post 16 Feb 2009, 12:58
Post #313


Membru autentic


Group: Members
Posts: 302
Joined: 18 May 08
From: Sibiu/Romania




QUOTE(ydaniel @ 16 Feb 2009, 12:49)
@sb..aki  :aeroterma e sigur de golf;)?
*



da socrumeu si cu mine am dat-o jos de pe un golf 3 de prin 94, pacat ca nu ma-m gandit pe atuncea sa iau si bordul, ca mergea adaptat pe dacie am mai vazut.


--------------------
Dacia Logan/1310 2005/2000 - SB 99 OOO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bashtalu
post 28 Nov 2013, 22:14
Post #314


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.051
Joined: 9 September 06
From: Bucuresti




salut,

ma chinui sa montez o aeroterma suplimentara, modelul turcesc. ideea e ca nu intra sub polita de sub bord, din cauza asta nu imi intra nici casetofonul in locasul respectiv

ce trebuie facut?

apoi, gaura in tabla masinii ca sa montez furtunele, unde o dau? in spatele bateriei?

aeroterma are 3 fire, negru, rosu si alb, cum le montez?

atasez ceva poze

Attached thumbnail(s)
IMG_2468.JPG ( Size: 2.7mb ) Number of downloads: 956
IMG_2462.JPG ( Size: 1.63mb ) Number of downloads: 896
IMG_2467.JPG ( Size: 1.43mb ) Number of downloads: 408
IMG_2463.JPG ( Size: 1.51mb ) Number of downloads: 380


--------------------
Audi A4 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dacia-Berlina1997
post 9 Dec 2013, 00:15
Post #315


Membru autentic


Group: Members
Posts: 409
Joined: 6 November 07
From: Bucuresti




Mi-a montat si mie cineva recent o aeroterma turceasca si nu am mai inghesuito in torpedou . Am tras furtunele prin dreapta bateriei cum stai in masina . Vezi ca ai pe acolo un semn pe tabla pe unde ar fi intrat futunele daca aveai bord cn. Ai 3 fire - unul este masa celalalte 2 sunt vitezele . Iti trebuie buton de bord cn cu 2-3 viteze , furtun panzat care sa reziste la apa fiarta . O sa fac zilele astea niste poze cu mantocaria care am facuto pe acolo radmasa.gif


--------------------
vw golf4 variant 2005 tdi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dacia-Berlina1997
post 31 Dec 2013, 17:00
Post #316


Membru autentic


Group: Members
Posts: 409
Joined: 6 November 07
From: Bucuresti




Cam asa ceva . E pusa la repezeala tongue.gif + ca nu am strans bine prima data colierele si m-am trezit cu 1 kg antigel la pasagerul dreapta sad.gif . Am indoit si zgariat putin tabla incercand sa vad pe unde curge . La torpedou i pot scoate usita si mai bag ceva acolo daca vreau. Dupa un km deja incepe sa bage caldura . Daca stau cu masina pe loc 3-4 minute sa se incalzeasca motorul - la fel incepe sa bage caldura .
Cred ca ar merge scoasa din cochlia aia de tabla si pusa sa bage aer cald direct spre parbriz .

31 Dec 2013, 17:02:
Mai pun cateva ca sa se inteleaga mai bine

This post has been edited by Dacia-Berlina1997: 31 Dec 2013, 17:02

Attached thumbnail(s)
DSCN7635.JPG ( Size: 1.72mb ) Number of downloads: 296
DSCN7636.JPG ( Size: 1.85mb ) Number of downloads: 298
DSCN7638.JPG ( Size: 1.82mb ) Number of downloads: 298
DSCN7640.JPG ( Size: 1.84mb ) Number of downloads: 297
DSCN7641.JPG ( Size: 1.88mb ) Number of downloads: 310
DSCN7642.JPG ( Size: 1.85mb ) Number of downloads: 341
DSCN7643.JPG ( Size: 1.9mb ) Number of downloads: 308
DSCN7644.JPG ( Size: 1.83mb ) Number of downloads: 295
DSCN7637.JPG ( Size: 1.7mb ) Number of downloads: 267
DSCN7639.JPG ( Size: 1.88mb ) Number of downloads: 256


--------------------
vw golf4 variant 2005 tdi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dj Alin
post 2 Apr 2014, 23:51
Post #317


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 11 March 14




Dece oare nu baga caldura cu radiatoarele din fabrica?


--------------------
Dacia 1300 1973 - BV 03 YPW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ct-03-tvy
post 3 May 2014, 14:27
Post #318


ct_010


Group: Members
Posts: 828
Joined: 11 May 08




caldura baga si sistemul original, dar daca ai schimbatorul de caldura de acum 20 de ani/colmatat fiind, lichidul de racire nu mai transfera caldura la corpul accestuia.


--------------------
aro 10.4 1.6 D 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BennyORWO
post 3 May 2014, 14:55
Post #319


Membru autentic


Group: Members
Posts: 403
Joined: 10 June 11
From: Alexandria-TR




QUOTE(Dj Alin @ 2 Apr 2014, 23:51)
Dece oare nu baga caldura cu radiatoarele din fabrica?
*


Baga si ala din fabrica,dar sunt cateva artificii care se pot face:
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=199729&st=60


--------------------
Daewoo Nubira 3 2003 - TR-09-BEN
Dacia 1410 Break CN2 1994 B-65-LYL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mircea Zahan
post 12 May 2014, 16:31
Post #320


Membru incepator


Group: Members
Posts: 60
Joined: 14 April 12
From: Timisoara




Eu am facut altceva: cu un furtun , am tras de la motor apa fierbine , am pus un robinet in interior , iar furtunul de apa , l-am bobinat cu niste sarma groasa, , iar peste am pus o placa de cuprul , air peste am pus presurile , incat nici nu se observa , asta pentru locurile din spate.


--------------------
Dacia 1310 1998 - TM07WWB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renaultlover
post 2 Sep 2014, 00:46
Post #321


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 1 September 14




eu va propun altceva mult mai elegant pt borduri clasice sau scoica cum li se mai spune si anume montare a doua calorifere in locasul acela denumit si baia parbriz;cu atentie intra si trebuie modificate-scurtate clemele de impingere a caloriferului
dupa multe ierni cu injuraturi am gasit la un mos un calorifer frantuzesc sofica care e de cupru si e o idee mai ingust.atunci mi-a trasnit ideea de a monta 2 calorifere.am mai gasit unu la remat si le-am montat in serie.atentie ca caloriferele sa fie montate strans lipite unul de celalat.se poate in felul urmator:robinet intrare in caloriferul dinspre habitaclu dupa un furtun de cca 10 cm dupa un robinet de dacia 1300 cu tija taiata si pus pe maxim deschis dupa 2 furtune de cca 10 cm intrare calorifer 2 dupa un furtun suficient de lung de la iesirea celui de al doilea calorifer pana in partea dreapta a masini unde e si t-eul acela de aerisire.
de asemenea am anulat perdelutele alea care dupa un timp se intaresc si nu mai etanseaza cand dai drumu la aeroterma si astfel aerul in loc sa fie impins in habitaclu scapa pe la perdelute;am sudat niste tablite in locul perdelutei.
AUTOMAT se va monta un captator de aer(eu am modelul ala dintr-o bucata care acopera toata grila) pentru ca dupa eliminarea perdelutelor singurul loc pe unde mai intra aerul este pe la turbina.aeroterma sau turbina am inlocuit-o cu una de pe un break 1300 pentru ca are debit ceva mai mare.
am etansat cat de mult am putut locasul unde se gasesc caloriferele pt ca aerul sa fie impins in habitaclu si sa nu se piarda pe la imbinari(mastic silicon etc.)
rezultatul este ca efectiv acum 2 ani la -27 de grade am stat in camasa in masina.
termostat vernet de 82 de grade si fulia la pompa de apa de dacia nova.


Attached thumbnail(s)
aeroterma_modificata.JPG ( Size: 11.3k ) Number of downloads: 111


--------------------
Dacia 1310 1993 S
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
11 Pages « < 9 10 11
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 00:04
Forum Renault