Pompa alimentare, porneste foarte greu dupa 2-3 zile
![]() ![]() ![]() |
Pompa alimentare, porneste foarte greu dupa 2-3 zile
Night Dog |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 9 July 06 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1985
- Cj XX XXX Dacia Rock's
|
|||
kalyyyyyy |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 739 Joined: 1 November 06 From: Bucuresti ![]() |
daca ai aprinderea buna si carburatorul reglat cum trebuie nu are de ce sa nu iti porneasca.Nu uita sa tragi socul.Tu zici ca ai probleme la pompa de benzina,ca nu are debit destul,pt a contracara acest lucru la pornire trebuie sa faci urmnatoarele operatii:Dai la cama SAU dai o cheie si tii 3 sec pornit electromotorul.Important este ca dupa aceea sa astepti 10-15 secunde.E preferabil sa apesi de cateva ori pe acceleratie pana la capat si neaparat sa astepti,altfel nu foloseste la nimic.Mie imi porneste cel mai bine masina ,culmea,asa cum scrie in manual,oare de ce?!
|
--------------------
Clio
3
2007, dci 70cp
|
|
Night Dog |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 9 July 06 ![]() |
Aprinderea si carbul nu au treaba... is reglate... pur si simplu se alimenteaza greu/// iar pompa cand e amorsata baga debitul care trebuie...dar problema apare cand masina stationeaza cateva zile si practitc se scurge toata benzina din coducte si furtune in rezervor. Care ar fi solutia ???
|
--------------------
Dacia
1310
1985
- Cj XX XXX Dacia Rock's
|
|
workarea |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 383 Joined: 10 October 05 From: Drumul Taberei ![]() |
Solutia: schimbi corpul pompei, ce mai discutam aici? Vreo 17-18 lei costa. Asta daca esti sigur ca de la pompa este. Ar mai putea fi si de la cuiul poantou.
|
--------------------
Dacia
Logan
Ambition 1,6 MPI, 2007
- B-**-***
|
|
arab |
![]()
Post
#5
|
Membru Group: Members Posts: 127 Joined: 29 December 05 ![]() |
Si eu am cam cam aceeasi problema,pompa are un an-tip Pulsor!In plus vad ca o cam lasa garniturile,pierde un pic de benzina cat sa simt umed la mana!Vreau s-o inlocuiesc,ce producator sa caut,problema poate sa apar cumva de la folosirea ocazionala a benzinei fara plumb!?Multumiri anticipate!
This post has been edited by arab: 13 Jan 2007, 15:35 |
--------------------
Dacia
Duster
2010
- bv-02-tap VAND UN DUSTER!
|
|
workarea |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 383 Joined: 10 October 05 From: Drumul Taberei ![]() |
N-are treaba benzina fara plumb.
Producatorul "de origine" este Pulsor. Deci... Ar mai fi si pompele frantuzesti care merg pe Renault-uri mai vechi (R5 si asa mai departe), care am auzit ca sint bune. Problema ar fi ca alea nu au coada, deci, daca ai si cu aia o problema de genul asta, te uiti la masina sau torni direct in carburator. In rest sint identice, din cite stiu. A incercat cineva treaba asta? This post has been edited by workarea: 13 Jan 2007, 18:27 |
--------------------
Dacia
Logan
Ambition 1,6 MPI, 2007
- B-**-***
|
|
AutoVic |
![]()
Post
#7
|
![]() Amator de "NOU" Group: Members Posts: 282 Joined: 8 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Parerea mea e ca nu are voie sa faca asa o pompa noua si nici corpul nu cred ca e de vina, mai bine schimba garnitura (cred ca e 5 ron). Consider ca e normal sa se intample sa porneasca greu. Probabil ca e sensibil socul si se ineaca inainte sa porneasca (mai ales daca dai sprituri). Cand mai sti ca o lasi mult oprita sau cand e frig bine afara, inainte sa cobori din masina sa tragi socul la maxim. Masina o sa stea asa pana cand o sa o pornesti. (verifica si cursa cablului de soc sa fie proportionala cu cursa maxima a clapetei de soc din carb). Bafta!
|
--------------------
DACIA 1310 L / 1998
DACIA LOGAN Prestige
2007
- B 16 KNM Dai un claxon, ii arati ca e bou... insisti, si tu esti un bou!
|
|
ct03nut |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 263 Joined: 14 March 06 From: Constanta ![]() |
carburatorul se presupune ca are corpul plin cu benzina, ea trebuie sa porneasca si fara a avea benzina de la pompa, doar cu ce are in carburator, sfatul meu..verifica carburatorul.
|
--------------------
Honda
CBR 600RR
2005
- CT-16-MSI
|
|
morpheus_hackerul |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 8 January 07 ![]() |
ct03nut are dreptate , in carburator ramane benzina , deci logic trebuie sa porneasca , nu este pompa
|
--------------------
dacia
1300
1977
- GL 51 DIC
|
|
morpheus_hackerul |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 8 January 07 ![]() |
scoate racordul de la filtru de aer inainte de a porni si uitete in carburator in timp ce dai cateva sprituri sa vezi daca arunca benzina pe cioculetul ala , daca pulverizeaza benzina nu este pompa
|
--------------------
dacia
1300
1977
- GL 51 DIC
|
|
arab |
![]()
Post
#11
|
Membru Group: Members Posts: 127 Joined: 29 December 05 ![]() |
Multumesc de sfaturi,voi proceda in consecinta!Voi schimba garnitura pentru ca pierde benzina si dupa oprirea motorului parca sufla(suiera) un pic,cred ca se depresurizeaza!Uneori mai dau manual sa se amorseze!Apropo in afara de aspectul tehnic este cumva pericol de incendiu de acolo din cauza de temperatura sau scantei!?
![]() |
--------------------
Dacia
Duster
2010
- bv-02-tap VAND UN DUSTER!
|
|
ct03nut |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 263 Joined: 14 March 06 From: Constanta ![]() |
suieratul este probabil de la servofrana, verifica de ce ti se evapora benzina din carb.
|
--------------------
Honda
CBR 600RR
2005
- CT-16-MSI
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#13
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Ma bag si eu ... benzina din carburator nu are voie sa se piarda ... ramane in CNC si gata ... dar chiar daca nu ramane nu cred ca nu are voie sa porneasca ... pompa de benzina are debit mare ... si din 3 - 4 rotiri ale motorului din electromotor ajunge in carb si porneste ... eu cred ca tie iti trage aer indeva ... ori pe furtun ori in pompa ...supape uzate ... mai verifica si cupola de la pompa de benzina ... la mine de acolo a fost problema ...
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
arab |
![]()
Post
#14
|
Membru Group: Members Posts: 127 Joined: 29 December 05 ![]() |
Aveti dreptate asa m-am gandit si eu!Ce sa aleg in caz ca in final va trebui sa schimb pompa,ma intereseaza producatorul!?
![]() |
--------------------
Dacia
Duster
2010
- bv-02-tap VAND UN DUSTER!
|
|
AutoVic |
![]()
Post
#15
|
![]() Amator de "NOU" Group: Members Posts: 282 Joined: 8 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Mai pompa aia defapt e garnitura pe unde zici ca-ti pierde, corpul ala nu ai de ce sa-l schibi, incearca o garnitura noua.
|
--------------------
DACIA 1310 L / 1998
DACIA LOGAN Prestige
2007
- B 16 KNM Dai un claxon, ii arati ca e bou... insisti, si tu esti un bou!
|
|
argon |
![]()
Post
#16
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Am gasit pompa noua in targ cu 25 de lei..merita? cam care e pretul la care se invarte o pompa de benzina normala, adica nu capsulata.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
mihai24 |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 11 October 06 ![]() |
Same problem si aici.Mai exact la mine cadn o pornesc trag sok la maxim,da sa o ia dar ca sa o ytin pornita trebuie sa tin acceleratia.Uneori reusesc sa o pacalesc alteori nu si imi moare.Incerc din nou da semne ca a pornit,tremura toata cand incerc sa mai accelerez mai tare,moare
![]() Mentionez ca sub 2000 de ture nu prea ii place cand o accelerez la rece,la cald mai merge in sesnul ca nu da in nas ca la rece,dar motorul isi modifica timbrul,devine mai gros si tendinta de accelerare e mai diminuata pana in aceasta turatia de 2000. |
--------------------
volvo
s60 2.0T
2002
- sv-09-gkf
|
|
ct03nut |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 263 Joined: 14 March 06 From: Constanta ![]() |
@argon , am gasit pompe de benzina facute in polonia, singurul defect este acela ca furtunul de la retur este indreptat spre blocul motor cam mult si trebuie putin indoit ca sa nu`l atinga, au un debit mai bun se pare ca alea facute de "brunetii" nostrii ..si pe la acelasi pret cu cele romanesti.
|
--------------------
Honda
CBR 600RR
2005
- CT-16-MSI
|
|
argon |
![]()
Post
#19
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Nu trebuie indoit nici un furtun, desfaci corpul superior al pompei si il pui in ce pozitie iti convine
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
ct03nut |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 263 Joined: 14 March 06 From: Constanta ![]() |
nu ca dupa aia loveste cu furtunul dintre pompa si filtrul de benzina
![]() |
--------------------
Honda
CBR 600RR
2005
- CT-16-MSI
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#21
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Puneti pompa de dacia normala de 1310 ca este foarte buna ... doar verificati supapele alea si membrana ... si bine inteles si cupola ca sa nu traga aer fals .... merg foarte bine si au debit bun ...chiar si pentru carburatoarele de 1600 ...( testati in felul urmator ... puneti un filtru de hartie pe retur si o sa vedeti ca aveti benzina in el garla ... daca carburatorul ar consuma toata benzina data de pompa ... probabil aveti um consum de va alimentati ca avioanele din mers
![]() This post has been edited by mihai0070: 15 Jan 2007, 09:09 Attached thumbnail(s) db_255.jpg ( Size: 30.58k ) Number of downloads: 169 |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
ct03nut |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 263 Joined: 14 March 06 From: Constanta ![]() |
eii...bine mai arata pompa din poza, daca ar arata si astea facute de tiganusii nostrii la fel.... De aceea recomand pompa aceea poloneza , merge impecabil iar calitatea si finisarile sunt mult mai mari.
|
--------------------
Honda
CBR 600RR
2005
- CT-16-MSI
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#23
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Nu mai fi rau cu piesele romanesti ca aia din poza este facuta de CARFIL Brasov ...
![]() |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
argon |
![]()
Post
#24
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Da' totusi cat costa o pompa completa noua la voi? sa stiu daca sa dau 25 de roni pe ea sau nu, ca la a mea s-a rupt clapeta de amorsare..noroc ca nu am avut nevoie pana acum sa o amorsez manual..
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#25
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
O pompa ca cea din poza am gasit la 60 ron ... la 30 era doar corpul superior ... pe berlina am una identica de 10 ani si merge impecabil ... am si pe nova la fel ... de vre-o 2 ani ...cand era vre-o 400.000 ... eu zic ca merita bani chiar daca sunt 60 ron doar nu o schimbi ca uleiul ...
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
argon |
![]()
Post
#26
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
pai nu-i 60, e 25 de roni, o sa cumpar daca mai are. Individul asta mai avea si blocuri de lumini tip nou, la 30 ron, noui noute..
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#27
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Si de NOVA nu avea Bloc de lumini ...
![]() Argon nu te supara ca intreb si fac un OFFTOPIC aiurea (dar releul de temporizare stergatoare la nova unde este si daca pot sa il schimb ca ale naiba nu se mai opresc deloc) This post has been edited by mihai0070: 15 Jan 2007, 13:11 |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
argon |
![]()
Post
#28
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Trebuie sa fie fix in spatele butonului din bord...zis si eu, la 1310 asa e, nu vad unde altundeva sa fie la Nova.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#29
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
OFFTOPIC
EEE nu am buton ....este in capul manetei de stergatoare ... o mica rotita ... care are rolul de a regla temporizare ... o fi chiar in blocul acela cu maneta si releul ?????????? |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
argon |
![]()
Post
#30
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
AM luat azi o pompa de benzina cu 25 de lei, noua, in cutie, ungureasca cica, am desfacut-o si e lucrata impecabil, si ca turnare si la finisari, si membrana e dintr-un material diferit fata de astea romanesti...sper sa ma tina si sa functioneze dupa cum arata. Am observat o chestie la ea, fata de astea romanesti, garnitura aia de plastic dintre membrane are gauri din loc in loc, presupun ca este masura de protectie ca sa nu se contamineze uleiul cu benzina in caz ca se sparge prima membrana..benzina da afara, si nu exista pericolul sa cedeze si a doua membrana.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 11:29 |