Bec bricheta SLZ
![]() ![]() ![]() |
Bec bricheta SLZ
Woland |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 233 Joined: 26 May 03 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza
2003 Scala
|
|||
mariancd |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 491 Joined: 30 April 03 ![]() |
aveam bec la bricheta si nu stiam? eu am crezut ca nu are bec, si chir ii injuram pentru lipsa acestuia, a celui din torpedou si portbagaj, etc ...
![]() |
--------------------
Renault
Megane
2007 Sedan Lux Privilege - 1.5 dci 85 CP
- PH 02 MCD
|
|
Mihai B |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 25 May 03 From: Bucuresti ![]() |
shi la mine e la fel.
becul sta in suportul brichetei, trebuie demontat tot suportul ala ca sa ajungi la el. nu stiu daca se poate scoate din suport; s-ar putea sa trebuiasca schimbat cu totul. itzi cam rupi degetele sa ajungi pe acolo, asha ca am fost la latin efe pe tema asta, au dat suportul jos shi au pus altul, apoi altul apoi altul shi tot nu mergea pana cand au tras concluzia ca suportzii de ii folosesc ei sunt proshti, ca trebuie alt model decat ala de il aveau ei, asha ca au facut comanda la piteshti shi ashtepta sa le vina. iar eu unul am ramas atat de scarbit auzind ca nici macar o amarata de bricheta nu au pe stoc; shi pe aia trebuie sa o ashtept... incat am lasat-o asha shi traiesc shi fara becul ala. |
-------------------- |
|
klaus |
![]()
Post
#4
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Se inlocuieste sigur si becul. Doar ca trebuie intr-adevar demontata bricheta si se pare ca nu e aceeasi cu cea de la berlina (dar nu sunt sigur)
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
i96nds |
![]()
Post
#5
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Fratilor, eu credeam ca nu e luminata bricheta.... Asta e... inseamna ca s-a ars si la mine.... Sa vad ce e de facut. Pe vremea asta nu prea imi vine sa merg la service....
|
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
wwilly |
![]()
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 113 Joined: 14 September 03 From: Arad ![]() |
Buna tuturor!...
De o saptamana sunt si eu fericitul proprietar al unei SOLEZA comfort! Prima mea problema... : s-a ars si la mine becul de la bricheta! Stiu ca nu e mare lucru dar ma inerveaza la culme!!! A reusit cineva sa schimbe acel bec? ...si daca da cum? ...sau chiar si pt asta trebuie sa ma duc la service? Multumesc anticipat pt sfat! |
--------------------
SLZ
Comfort
- AR-XX-PTP
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#7
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
In primul si in prinul rand bricheta de pe SLZ este identica si la fel cu cea de pe berline. Ca sa schimbi becul trebuie sa desfaci surubelul acela din fundul brichetei si apoi sa bagi degetele sau o surubelnita in gaurile din lateralul ei si sa incepi sa o desurubezi pana iese. Becul este pozitionat in "cocoasa" de pe tubul brichetei si se scaote prin tragere, nimic complicat. De pus la loc e mai greu ca trebuie fixate intai cablurile prinse cu surubelul care a trebuit desfacut inainte si apoi bagata inapoi si rotita in sens invers bricheta pana la fixarea ei definitiva. Acum, dificultatea consta in invartirea ei cu tot cu cabluri. Eu mi-am pus bricheta de SLZ pe break ca se stricase a lui si m-am chinuit. A trebuit sa bag mana pe sub bord sa o fixez bine. Deci, bafta. Bec de bricheta nu stiu pe unde ai putea gasi, probabil prin Vitan.
PS. De vreo trei luni si mai bine becul brichetei de pe break nu s-a ars dar pana am nimerit una buna am schimbat cateva in magazin. Vanzatorul s-a mirat si el de ce nu merg si cand s-a uitat vreo doua nu aveau bec deloc iar la altele becul era desprins din soclu. Nu s-a ars nici la Solenza. So... |
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
wwilly |
![]()
Post
#8
|
Membru Group: Members Posts: 113 Joined: 14 September 03 From: Arad ![]() |
Am reusit sa schimb beculetul! Multumesc pt ajutor! Beculetul era ars, dar nici nu ma mir avand in vedere calitatea beculetului (filamentul nu era in mijlocul balonasutui de sticla unul dintre suportii filamentului atingand chiar sticla :!: :!: :!: ) Am gasit la mag de piese auto beculet Tesla, care pare a fii mai de calitate! Sper sa tina!
|
--------------------
SLZ
Comfort
- AR-XX-PTP
|
|
Woland |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 233 Joined: 26 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Azi m-am ofticat si m-am dus la Meridian sa-mi fac diverse rahaturi care aparusera pe parcurs (apa in claxon etc.) si cu ocazia asta sa-mi schimb si beculetzul de la bricheta.
Beculetzul e un jaf de 1,2W/12V care se pune intr-un fasung si fasungul se prinde pe lateralul brichetei. Bineinteles ca aia de la Meridian n-au avut bec, asa ca l-au demontat si mi l-au pus in palma sa-mi caut eu ![]() Cu ocazia asta insa am vazut ca se poate scoate becul cu faqsungul fara sa demontezi bricheta :shock: Din pacate nu stiu cum a facut, cert e ca bagi mina pe sub bord prin partea pasagerului si se pare ca se ajunge la el. |
--------------------
Dacia
Solenza
2003 Scala
|
|
wwilly |
![]()
Post
#10
|
Membru Group: Members Posts: 113 Joined: 14 September 03 From: Arad ![]() |
QUOTE Cu ocazia asta insa am vazut ca se poate scoate becul cu faqsungul fara sa demontezi bricheta Din pacate nu stiu cum a facut, cert e ca bagi mina pe sub bord prin partea pasagerului si se pare ca se ajunge la el. Acum ca am desfacut bricheta am vazut ca intr-adevar se poate scoate fasung-ul si fara demontarea brichetei propriuzise, dar asta doar daca locasul lui nu este prea strimt! la mine era destul de strimt si nu cred ca as fii putut sa-l extrag fara sa ajut cu o surubelnita! Dar cum acolo nu ai acces cu surubelnita, si mana goala abia ca-ti incape mai indicat este sa demontezi tot ansamlul bricheta-suport! |
--------------------
SLZ
Comfort
- AR-XX-PTP
|
|
Woland |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 233 Joined: 26 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Atentie maxima, Solenzari!!
Nu incecati, repet, NU INCERCATI VREODATA sa schimbati becul la bricheta demontind bricheta complet. Este aproape imposibil, eu am incercat ieri si am pierdut o zi si era sa-mi rup si mina. Practic e imposibil sa ajungi cu mina sub bord in locul ala, si daca ti-a scapat inauntru firul central sau piesa de metal interioara, sau si mai rau, piulitza aia mica de tot ce stringe surubul din ax, ati belit-o. Se scoate fasungul pur si simplu pe dibuite cu mina pe sub bord (insa e fff greu). Dupa o zi intreaga am reusit, insa nu l-as mai schimba sa ma omori. |
--------------------
Dacia
Solenza
2003 Scala
|
|
Mihai B |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 25 May 03 From: Bucuresti ![]() |
eu am avut aceleashi probleme cu bricheta. dupa ce shi cei de la latin efe shi cei de la ipso au umblat la ea shi nu au reushit sa faca becul ala sa mearga calumea eu am tras concluzia ca brichetele astea sunt cam proaste shi e chestie de noroc daca prinzi una calumea sau nu. asha ca mi-am luat una noua - in sperantza ca am nimerit una mai buna shi am trecut la schimbat. ceea ce spui tu privind schimbatul e destul de adevarat - e cam greu sa ajungi acolo, dar daca studiezi una noua shi nu ai mainile extrem de groase intr-o ora se face treaba, trust me, eu am reushit.
cum am facut eu: DEMONTAT bricheta are 3 fire - galben = bricheta efectiva; negru = masa shi albastru = pozitzii (pentru aprinderea becului). negru shi albastru vin pe lateralul corpului, galben pe partea centrala. pentru desfacere am bagat mana shi am tras papucul cu firul galben (cel din centru). Mi se pare inutil sa desfaci shurubul - daca il desfaci ceea ce obtzii e ca demontezi lamela in care sta infipt papucul galben, plus ca scapi inauntru piulitza shi cilindrul ala mic de plastic de izolatzie; shi trebuie sa stai sa le cautzi. dupa ce scotzi papucul galben ramai cu o mana inautru sa o tzii shi cu cealalta invartzi din afara bricheta ca sa se deshurubeze (ajutat de o shurubelnitza la inceput). dupa ce deshurubezi shi scotzi corpul itzi foloseshti mana dinauntru sa intorci corpul cu fundul spre gaura shi sa deconetezi shi firele negru+albastru... apoi gata. daca nu reusheshti sa scotzi corpul cu mana il lashi sa cada - il gaseshti langa butonul de comanda a vitezei ventilatorului. MONTAT: scotzi toate cele 3 fire prin gaura. bagi mana cu corpul brichetei shi il aduci cu fundul spre gaura - chiar potzi sa il scotzi partzial (partea cu contactele - cate unul pe rand). conectezi masa + pozitziile - atentzie sa nu le incurci (repet: negru=masa; albastru=pozitzii). invartzi corpul shi il potriveshti pe gaura. inshurubezi bricheta (cu ajutor de la o shurubelnitza). bagi mana shi cautzi firul galben (tinde sa atarne inspre zona comenzilor de climatizare). il conectezi in centru... shi gata. cam asta e. nu e imposibil, trust me, in o ora am facut treaba. 2 chestii sunt de baza: 1. sa ai una noua la dispozitzie ca sa intzelegi pe unde e fiecare contact shi cum sta treaba. 2. sa stai 2 minute sa o pipai prin spate ca sa itzi gaseshti pozitzia optima a mainii shi sa vezi pe unde e fiecare chestie. rezultatele: merge cat se poate ok. pe mana stanga am o mica vanataie de la marginea bord, da trece in cateva zile ![]() succes. |
-------------------- |
|
Woland |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 233 Joined: 26 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Exact asa am facut si eu doar ca eu n-am avut una noua s-o studiez, deci a durat mult mai mult. Si in plus eu am scapat piulitza aia mica inauntru si dusa a fost, asa ca am cautat alta de-am innebunit.
Vinataia o am si eu exact in acelasi loc ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
2003 Scala
|
|
burliu |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 267 Joined: 11 September 03 ![]() |
constat ca si la mine nu functioneaza bricheta este de decor - nici lumina nici scaparatoare-
am incercat sa vad ce are si m-am ales cu vanataie am probleme cu scaunele din fata schirtiie si joaca spatarul !la voi s-a intimplat asa ceva? |
--------------------
.
.
.
|
|
Woland |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 233 Joined: 26 May 03 From: Bucuresti ![]() |
burliu, vezi sa n-ai siguranta arsa.
|
--------------------
Dacia
Solenza
2003 Scala
|
|
Mihai B |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 25 May 03 From: Bucuresti ![]() |
daca nu merge nici becul shi nici bricheta in sine dar ai lumini la bord atunci probabil ca sigurantza e ok, vezi sa nu fie sarit firul de masa de la bricheta - ca e comun shi pentru becul de iluminare shi pentru bricheta in sine. firul e negrul shi papucul se conecteaza in partea diametral opusa guguloiului unde e becul de iluminare.
ma gandesc ca s-ar putea ajunge acolo mult mai rezonabil daca s-ar indeparta placutza neagra pe care sunt montate comutatoarele de ventilator, directzie aer, ac, etc. are idee cineva daca se poata da jos shi cum? QUOTE am probleme cu scaunele din fata schirtiie si joaca spatarul !la voi s-a intimplat asa ceva? scaunul shoferului scartie shi la mine. la tine se mischa spaterul? la mine joaca cu totul scaunul ![]() ![]() |
-------------------- |
|
Marty |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
QUOTE (shi sa ascult mai mult ca sigur tipicul raspuns \"asha e la toate shefu. uite, v-o deschid pe oricare sa vedetzi\" ![]() asta mi-au zis mie! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() mie-mi joaca scaunul doar pe axa fata-spate. cind pun frina, ma duc in fata.... |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
Woland |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 233 Joined: 26 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Mihai B, siguranta de la bricheta la SLZ nu tine decit acel circuit, nu si luminile din bord.
Uita-te in cartea masinii. |
--------------------
Dacia
Solenza
2003 Scala
|
|
burliu |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 267 Joined: 11 September 03 ![]() |
am verificat sigurantele sint in regula mai ales ca in carte scrie ca siguranta este aceeasi ,spun ei ,cu radioul ,am scos siguranta de la radio si el zbiara in continuare, sigurata pt bricheta nu am gasit-o, care o fii ea,electriceni stiu si nu spun mai departe ca sa nu se imprastie vestea!
|
--------------------
.
.
.
|
|
Woland |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 233 Joined: 26 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Burliu, acea siguranta nu tine radioul propriu-zis, ci doar releul care face ca sa-ti porneasca/opreasca radioul la demaraj. De asemenea, pe acelasi circuit este si bricheta + becul brichetei.
Mie mi s-a ars acea siguranta la 2 sapt. de la cumparare, si in service mi-au aratat cum vin circuitele. Daca o scoti, n-o sa-ti mai porneasca radioul cind pui contactul. |
--------------------
Dacia
Solenza
2003 Scala
|
|
gogo |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 2 October 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE am probleme cu scaunele din fata schirtiie si joaca spatarul !la voi s-a intimplat asa ceva? Am rezolvat intrucadva pb asta:Am rulat scaunele la maxim spate am picurat ulei de de masina de cusut pe locurile de rulaj, am dat scaunele in fata si am repetat operatinea. Rezultat mutumitor (din cand in cand mai scartie). Spatarul se misca si la mine dar f. putin |
--------------------
Dacia Solenza
Scala
- B-32-JCJ "Great spirits have always encountered violent opposition from mediocre minds. "Einstein
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#22
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
So... S-a ars pana la urma si la mine. Becul cu care a venit din fabrica lumina prea puternic. Cred ca era prea mic si intra prea mult curent in el, altfel nu se explica cum de se ard asa de repede. La break am aceeasi bricheta de SLZ de luni bune si nu s-a ars nici pana acum. E drept ca lumineaza mai slab dar mi se parea mie ca becul ala lumina prea puternic oricum si in loc sa lumineze numai cercul portocaliu raspandea lumina pe tot bordul.
Oricum, nu il schimb nici sa ma tai. Am incercat sa bag mana pe sub bord cum scrie pe aici dar e incredibil de greu plus ca te mai si invinetesti. Asa ca am renuntat. Nici nu ma duc in service sa umble maimutelele alea cu mana pe sub bord sa mai scoata cine stie ce fire sau sa slabeasca ceva. Da-o-n ma-sa de lumina la bricheta. sa mearga restul luminilor bine. P.S. Ca idee, becurile/brichetele noi lumineaza puternic sau se vede doar cerculetul ala luminat portocaliu inchis? |
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
Mihai B |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 25 May 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Ca idee, becurile/brichetele noi lumineaza puternic sau se vede doar cerculetul ala luminat portocaliu inchis? io am pus bricheta noua shi se vede doar cerculetzul ala portacaliu luminat.... da zdravan, nu portocaliu inchis. lumina da doar acolo, nu imi lumineaza shi restulQUOTE dar mi se parea mie ca becul ala lumina prea puternic oricum si in loc sa lumineze numai cercul portocaliu raspandea lumina pe tot bordul. Pai... poate ca nu statea becul calumea in suportul lui - poate era largit suportul shi de aia ieshea lumina shi in alte directzii.... nu cred ca se ard ca sunt prea puternice - cred ca sunt atat de prost facut ca mai au momente in care nu fac contact calumea shi asha se ard... daca te uiti la una o sa vezi ce opera de arta e.
nu fi atat de speriat de schimbatul brichetei, cauta pe cineva cu maini subtziri shi lungi shi se rezolva |
-------------------- |
|
Mihai B |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 25 May 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE releul care face ca sa-ti porneasca/opreasca radioul la demaraj. eeeeeeeee?? am citit shi io in cartea tehnica a RCD-ului cum ca asta ar porni automat daca il pornesc cu cheia pe ACCESORII sau MERS shi apoi s-ar opri automat cand iau contactul, da la mine nici vorba de astfel de comportament. nu exista nici o legatura intre oprire/pornire RCD shi contact. La voi exista o astfel de legatura? se opreshte/porneshte cu contactul? BTW: io unul am avut la inceput un panasonic (pus de dealer) shi apoi am revenit la RCD-ul original Renault. cand l-am pus la loc i-am pus cele doua mufe stas, da am vazut ca RCD-ul mai are loc pentru inca una. cumva e un cablu pierdut pe acolo shi ar trebui sa il caut ca sa il conectez, sau nu imi merge releul asta de zicetzi voi de el? io am crezut ca zic la mishto in cartea tehnica de faza asta, ca mai sunt pe acolo shi alte texte la mishto - cum ar fi posibilitatea de creshtere automata a volumului cu viteza |
-------------------- |
|
Marty |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Am bagat mufele alea venite din fabrica in spatele unui Blaupunkt. Ei da, cind tai contactul se taie si alimentarea aluia, putind sa-l repornesti ulterior, cu cheia scoasa din contact. Nu m-am uitat sa vad daca e vreo diferenta cind aprinzi farurile.
Oricum, vezi ca trebuie sa alimentezi cass-ul din doua surse separate: direct de la baterie ca sa poata merge si fara cheie in contact si unul de la contact, ca sa iti taie alimentarea cind opresti motorul. |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
Wolfmark |
![]()
Post
#26
|
Membru autentic Group: Members Posts: 642 Joined: 24 March 03 ![]() |
1) Daca pornesti RCD-ul fara sa ai cheia in contact ... in 20 min (aproximativ) se opreste singur. Inainte de a se opri va scoate un beep ... sa-ti dea posibilitatea sa-l lasi sa mearga in continuare. MARFA faza.
2) Daca opresti motorul cu RCD-ul pornit ... RCD-ul se opreste, dar isi pastreaza starea. Adica cand pornesti motorul din nou ... porneste si RCD-ul. Cam naspha ... ca eu mai uit si ventilatorul ... si AC-ul ... si pleaca toate gramada ![]() 3) Daca opresti motorul cu RCD-ul oprit ... cand pornesti motorul ... RCD-ul nu porneste (normal). Prin pornire motor ... inteleg nu stiu ce pozitie a cheii (habar n-am care ![]() |
--------------------
DACIA
Solenza Scala
2003
|
|
i96nds |
![]()
Post
#27
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE cand l-am pus la loc i-am pus cele doua mufe stas, da am vazut ca RCD-ul mai are loc pentru inca una. cumva e un cablu pierdut pe acolo shi ar trebui sa il caut ca sa il conectez, sau nu imi merge releul asta de zicetzi voi de el?
io am crezut ca zic la mishto in cartea tehnica de faza asta, ca mai sunt pe acolo shi alte texte la mishto - cum ar fi posibilitatea de creshtere automata a volumului cu viteza Aia cu volumul nu merge la SLZ din pacate. Mufele alea sunt intr-adevar 2, una alba si una neagra. Cea alba e spre motor. Mai e si antena. |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
Mihai B |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 25 May 03 From: Bucuresti ![]() |
hmm... pai da, una alba, una neagra + antena. deci am pus tot ce era da nu merge.
sugestii? sa fie ceva bushit la RCD? prin meniuri parca nu am vazut nimic pe tema asta.... are cumva jumperi in spate?! sau are mashina ceva pe tema asta? dealerul a pus panasonicul pe el.... sa fi umblat pe la ceva? o fi scos releul ala de pornire sau ce? |
-------------------- |
|
i96nds |
![]()
Post
#29
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Mihai B, iti multumesc mult pentru sfaturile cu bricheta. La fel si pentru bogdan_o. Confirm faptul ca nu trebuie sa scoti surubul ce se vede in fundul brichetei. Eu l-am scos si am avut noroc de am gasit piulitza.... M-am ales si eu cu aceeasi vanataie. Am pus un bec de 2W in loc de 1.2 ca nu am gasit sper sa nu fie probleme.
Cu chiu cu vai am scos fasungul ala din blocul brichetei. Asa ca partea aia cu scosul becului fara demontare nu prea mi se pare viabila. Ma rog.... fiecare cum poate. Insa fasungul la mine era prins bine, bine de corp (prin presare atat doar) insa numai cu patentul l-am scos. Am uitat sa zic... sa nu lasati pozitiile aprinse cat faceti asta ca veti patzi ca mine - am ars siguranta 14 - de 10A. Am inlocuit-o si totul e OK. Inca ceva.... E bine cum zicea Mihai - sa pui firul galben abia la sfarsit - in mijloc. Sa nu il scoateti prin gaura si sa infiletati cu totul. Se poate largi papucul - asa am patzit eu. Deci am ajuns tot la metoda buna. Oricum, nu as mai face asta nici sa ma bati..... |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
Mihai B |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 25 May 03 From: Bucuresti ![]() |
azi tocmai am vazut postul asta de mai sus shi ma gandeam shi io fericit ca am reushit sa fiu folositor shi altora cu putzina mea experientza la solentza.
shi pe seara m-am dus sa iau benzina. shi ce credetzi ca am vazut? IAR SA ARS BECUL DE LA BRICHETA. MOOOOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRRRRRR nu pot sa nu ma abtzin sa nu trag concluzia lu Garcea: i96nds shi bricheta mea sunt vorbitzi intre ei ![]() unii din voi atzi schimbat saracia aia de bec (ca io am schimbat bricheta cu totul). atzi gasit fratzilor vre-o marca de bec care sa tina ceva mai mult? daca da ziceti-mi shi mie PLEASEEEEEEEEE. ce mama lor de brichete erau pe berline ca nu mi s-a ars acolo niciodata nimic. cineva a pus TESLA - tin astea mai mult? oricum, sunt hotarat, mai schimb unul shi cu asta basta. sa il ia draq de bec ca m-am saturat. |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd May 2025 - 20:51 |