isi pierde turatia
![]() ![]() ![]() |
isi pierde turatia
razvanarghius |
![]()
Post
#1
|
||
![]() satanic dacia Group: Members Posts: 150 Joined: 25 August 07 ![]() |
|
||
--------------------
dacie
dacia 1310
1987 tx
|
|||
cosminus |
![]()
Post
#2
|
Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 18 September 07 ![]() |
E normal, alternatorul incarca -> consum putere mai mare -> scadere turatie
|
--------------------
Dacia
Berlina
2004i
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#3
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
ca tot veni vorba.......
de cand am scos + ul de pe baterie cand functiona motorul s-a distrus releul de incarcare(baga 15V fara consumatori)....daca dau drumu la faza scurta, sau la faza lunga, sau al toti consumatorii, sau doar la aeroterma, treptat, tensiunea scade sub 12V, si turatia scade destul de mult. este normal?(relantiul de la 1000 devine vreo 700.....) e vreo dioda arsa?(daca o turez incarca si cu 15 cu toti consumatorii) mentionez ca fulia la alternator este mica |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
Edu |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 6 May 07 ![]() |
QUOTE(razvanarghius @ 3 Dec 2007, 21:14) pornesc masina si merge constant la relantiv. daca aprind faza lunga motorul isi pierde turatia. oare am vreo pierdere de curent pe undeva? Turatia scade si cand calci frana, ca se aprind stopurile. Dar foarte putin, daca nu ai turometru poti sa nu-ti dai seama de aceasta scadere. |
--------------------
Dacia
1300
1973
|
|
apollo |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
e normal ca turatia sa scada cand calci frana, dar nici nu se observa.scade foarte putin.luminile de pe spate sunt prea mici pentru a afecta incarcarea.
cand calci frana, turatia scade mai mult din cauza decompresiei care apare pe vacuum.cel putin asa stiu. cat despre 15V incarcare, inseamna ca in mai putin de jumtate de an, ai sa fierbi bateria.ce vechime are ea acum? schimba releul, verifica diodele si puntea semiredresoara.acum nu stiu daca ai punte din asta sau altfel. in momentul cand ai consumatori, alternatorul intra in excitatie si opune o mica rezistenta exact inversa sensului de rotatii.de aici vine si scaderea relantiului cand ai consumatori. ma mai completeaza cineva? This post has been edited by apollo: 4 Dec 2007, 08:34 |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#6
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Se poate regla carburatorul dupa turometru in asa fel cu toti consumatori sa ai turatia la 800 de ture.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
e normal sa scada si mie imi face la fel nu numai la faza lunga chiar si la aia scurta imi scade turatia dar motorul tot rotund imi merge vezi relantiu poate il ai prea mic sau chiar cureaua de transmisie sa nu fie prea slabita si sa nu invarta cum trebui alternatorul
|
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th June 2025 - 13:26 |