DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme iara cu carburatorl

MRM_Roby
post 17 Nov 2007, 17:15
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 19 August 07
From: Craiova




Am o dacie 1300 si banuiesc ca, carburatorul imi face probleme. Cand dau sa plec de pe loc imi da sa moara motorul. De ex daca bag in viteza 1 tre sa o tin din sprituri ca sa nu moara motorul, pentru ca daca o accelerez normal sa plec cu ea de pe loc moare. Alta problema este faptul ca si in alte viteze la fel face, de ex daca in viteza a 2-a sau a 3-a o calc blana merge foarte incet si isi ia viteza foarte greu adica in vre-o 500 metrii isi ia viteza normala.

Astept lamuriri

This post has been edited by MRM_Roby: 17 Nov 2007, 17:15


--------------------
Dacia 1300 1980
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 17 Nov 2007, 17:23
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Se poate sa nu dea suficienta benzina. Verifica pompa de sprit, daca nu ai vre-un furtun spart din alea doua care vin in T-ul carburatorului sau daca iti functioneaza avansul vacuumatic.
Ar mai putea fi si filtrul sau camera de nivel constant plina cu gunoaie.


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vi_escu
post 18 Nov 2007, 11:32
Post #3


Membru somnambul


Group: Members
Posts: 1.996
Joined: 13 November 04
From: republica procurorilor




Pe langa problemele de carburatie, poate sa fie puturoasa si daca ai avansul prea mic.


--------------------
Logan ABS plus 1,6MPi . 2007
Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neajiji
post 18 Nov 2007, 17:13
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 768
Joined: 1 January 07




Daca problema asta ti se intampla cu motorul rece e normal, mai ales acum iarna. Daca ai temperatura optima (80c) si presiunea ok (intre 2-3) si tot nu se infige verifica jiglerul de relanti, pompa de spritz etc etc pot fi multe cauze.

LE: am acelasi model din acelasi an cu a ta. Si am vazut ca iti da in nas daca pleci cu ea de pe loc. Solutie: socul la jumate si mergi mai incet cu ea, nu-i da blana imediat ca se poate duce garnitura de chiuloasa daca ai tendinte de rally cu motorul rece.

This post has been edited by neajiji: 18 Nov 2007, 17:16


--------------------
X Y Z
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 18 Nov 2007, 22:01
Post #5


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Cel mai frumos e sa astepti barim un minut sa se incalzeasca motorul putin si dupa aceea sa rulezi in treapta a doua cu 2000 de ture si fara soc dupa 200 m v-a sta la relanti.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladutz9
post 19 Nov 2007, 10:41
Post #6


Dinamovist


Group: Members
Posts: 22
Joined: 9 June 07
From: Dulcele targ al Iasi-lor




Aceeasi problema am si eu. dimineata sau cand o las mai mult de 6 ore oprita parca numai vrea sa o ia din loc. La fel fac si eu pornesc numai cu soc-ul ca altfel mi se opreste motorul sau apar trepidatii puternice in masina. Dupa ce merg cam 3 minute cu ea pot sa decuplez socul si numai simt aceste probleme. am sa ma duc azi sa iau un decarburol sa curat carburatorul, jigloarele si ce mai este pe acolo asta daca gasesc vreun tutorial pe aci cum se curata carburatorul.


--------------------
dacia 1310 1999/berlina - VS-67-HLP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 19 Nov 2007, 12:30
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Si unde e neregula? Pornirea cu motorul rece se face cu soc care se impinge pe masura ce motorul se incalzeste. E ceva NORMAL la o carburata cu soc manual.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady21blaga
post 19 Nov 2007, 13:03
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 28 November 06




socul nu trebuie tras la maxim! atentie de aceea se fac trepidatii puternice, socul trebuie tra un pi c mai mult de jumatate, sau tras spre maxim la contact si imediat redus spre jumate.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1989 - SB 02 EAU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 28 Nov 2007, 21:56
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Eu am inteles alceva:ca si la cald iti face la fel.Cauza amestec sarac si pompa de sprit.Jiglerul principal infundat ,nivel prea mic, plosca de la servofrana si bobina de inductie


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brynkey
post 3 Dec 2007, 20:44
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 28 May 07




QUOTE(MRM_Roby @ 17 Nov 2007, 17:15)
Am o dacie 1300 si banuiesc ca, carburatorul imi face probleme. Cand dau sa plec de pe loc imi da sa moara motorul. De ex daca bag in viteza 1 tre sa o tin din sprituri ca sa nu moara motorul, pentru ca daca o accelerez normal sa plec cu ea de pe loc moare. Alta problema este faptul ca si in alte viteze la fel face, de ex daca in viteza a 2-a sau a 3-a o calc blana merge foarte incet si isi ia viteza foarte greu adica in vre-o 500 metrii isi ia viteza normala.

Astept lamuriri
*


Aceasi problema am avut-o si eu!am rezolvato cu 20 de ron,am scos carburatorul l-am bagat la decarburol curatat bine,am schimbat jiglerele,membrana de la pompa de sprit si garnitura dintre corpuri!L-am reglat bine si merge tutz!
Apropo verifica si aprinderea toata! wink.gif


--------------------
dacia 1310 an 1987/motor 1.400/5 trepte - VN 99 SXY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tdm
post 4 Dec 2007, 22:41
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 3 December 07




eu tind sa cred ca e din aprindere, avansul , platina , bijiile, verificale si apoi vezi de carburator


--------------------
dacia break 1999 - ot-81-tdm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 5 Dec 2007, 20:18
Post #12


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




QUOTE(ady21blaga @ 19 Nov 2007, 13:03)
socul nu trebuie tras la maxim! atentie de aceea se fac trepidatii puternice, socul trebuie tra un pi c mai mult de jumatate, sau tras spre maxim la contact si imediat redus spre jumate.
*


de unde e teoria asta? din manualul de utilizare? wacko.gif
la a mea daca o pornesc la -10 grade cu socul tras la maxim, si pana se incalzeste un pic o tin fara sa imping socul...si apoi il imping brusc, merge perfect, fara tendinta de a da in nas icon_mrgreen.gif


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 5 Dec 2007, 22:08
Post #13


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




daca motorul e reglat ca la carte(cu volanta la semn pentru avans, platina la 0,4, culbutorii la 0,15A 0,2E, avansul vacumatic reglat corect, si al fel si relantiul si socul) nu vad de ce ar da in nas.....


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 5 Dec 2007, 22:30
Post #14


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Din tot ce ai enumerat tu sus nu ai mentionat bobina de inductie fise si ce scantee poti avea la rece in cilindrii. Din cate stiu nu se pleaca in demaraj la rece , motorul trebuie sa se incalzeasca cel putin un minut si totusi nu se pleaca cu demaraj cum multii procedeaza .

This post has been edited by djasu82: 5 Dec 2007, 22:32


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aalinte
post 6 Dec 2007, 00:34
Post #15


membru pasionat de daciute vechi


Group: Members
Posts: 102
Joined: 2 January 07




Si care e problema? Sincer nu vad nimic in neregula.Face parte din ciclul "asa face toate" pentru ca este foarte normal!De ce? Pentru ca motorul este rece si benzina se vaporizeaza mai greu,iar in momentul in care accelerezi brusc este dozata o cantitate mare de benzina care nu reuseste sa se vaporizeze in totalitate datorita temperaturii scazute si motorul are tendinta de a se inneca.NU mai schimbati jicloarele asa aiurea pentru ca riscati sa va consume mai mult si sa va mearga motorul mai prost din cauza ca sunt facute de toate srl-urile si nu mai sunt respectate cotele indicate de producator.Jicloarele se curata in decarbusolv sau pur si simplu le suflati cu aer comprimat.Este aproape imposibil ca acestea sa se decaibreze in timp.


--------------------
dacia,opel 1304,astra G 1998 izoterma,2004 1,7CDTI - il-03-tzt; il-03-mhr
papucar
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ag02cws
post 6 Dec 2007, 01:42
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.443
Joined: 2 December 06
From: Bucuresti / Pitesti




Eu am avut o problema asemanatoare mai demult. A trebuit sa schimb nu stiu ce garnitura pe sub carburator, pe unde tata zicea ca trage aer fals.


--------------------
Dacia 1310 L 1994 / Dacia Sandero 1.4 MPI 2008 / Kia Cee'd 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 6 Dec 2007, 08:10
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(aalinte @ 6 Dec 2007, 00:34)
[...]NU mai schimbati jicloarele asa aiurea [...]Este aproape imposibil ca acestea sa se decaibreze in timp.

Ai mare dreptate. Pe un site in care era vorba de Solex (VW forum sau altceva legat de VW) scria ca trebuie "jdemii" de galoane de benzina circulata prin jicloare ca acestea sa se uzeze prin abraziune.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 6 Dec 2007, 08:25
Post #18


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Daca ar fi jiclere simple toate de acord, ati uitat de cele cu bila.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 6 Dec 2007, 15:19
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Alea sint supape...alta mincare de pesti.
Doua la numar.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th June 2025 - 22:36
Forum Renault