DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages < 1 2 3 4 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> CDI sau TCI, fara platini, avans vacuumatic - cu cip aprindere

Grimstone
post 20 Dec 2007, 09:41
Post #31


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 8 December 07




CDI urile sau TCI urile pe care le aduc eu sunt construite cu piese "automotive".


--------------------
MZ ES 1962 - IS-90-MZE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 20 Dec 2007, 10:07
Post #32


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Ori ce piesa rezista daca se exploatata normal.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tibip
post 20 Dec 2007, 10:19
Post #33


Membru


Group: Members
Posts: 132
Joined: 17 October 06
From: Cluj-Napoca




da, corect. Orice piesa rezista daca e exploatata corect. Dar exista piese facute special sa functioneze in game extinse de temperaturi. Vezi integratele cu substrat ceramic de tip militar. Oricum... Mi se pare ciudat sa ma bag in masina si sa leg calculatorul de aprindere la o mufa PS2, si sa ma rog sa porneasca restul instalatiei sad.gif . De asta am zis ca cel mai bine e sa fie totul simplu. sau de fabrica. Si la ce preturi am vazut aici pe topicul asta (4-7 milioane), mai pui ceva si iti iei de la dezmembrari un motor de Dacie cu injectie. Functioneaza bine, cu conditia sa desfaci calculatorul de injectie si sa relipesti niste lipituri reci. Asta este un defect tipic al calculatorului de injectie de Dacia rolleyes.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988 - numar simplu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 20 Dec 2007, 10:51
Post #34


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Oare asta e defectul ? te contrazic biggrin.gif am vazut dacie cu injectie functionand in doua pistoane ziceai ca e de pe timpul lu pazvante. Si nu era buba bobina de inductie ci era direct din tranzistori care comuta bobina cum sunt multi sunt piese automotive . I-am dat eu jos si am pus doua tranzistoare din gama BU si a pornit frumos motorul. Totusi nu se merita pe injectie. Eu personal am CDi cuplat cu acel senzor facut de gotronic si chiar se simte altfel motorul la pornire la tras si la consum.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tibip
post 20 Dec 2007, 17:33
Post #35


Membru


Group: Members
Posts: 132
Joined: 17 October 06
From: Cluj-Napoca




Da, intr-adevar si BU-urile finale mai pot da surprize neplacute. Mai ales daca apar probleme in bobinele de inductie. Am mai prins calculator de injectie plin cu apa radmasa.gif . Proprietarul a dat jet de 100 de bari pe ea sa curete compartimentul motor... Normal cand a pus contactul, byebye injectie....


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988 - numar simplu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 20 Dec 2007, 20:35
Post #36


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Cel putin ai de unde sa iei tranzistor wink.gif asa ca pana cand faci rost de IGBT merg si bipolari.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 21 Dec 2007, 07:48
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(tibip @ 20 Dec 2007, 10:19)
[...]Mi se pare ciudat sa ma bag in masina si sa leg calculatorul de aprindere la o mufa PS2, si sa ma rog sa porneasca restul instalatiei  [...]


Am spus ca aia e functie suplimentara si putin fortata de imprejurari: prima construita a fost CDI_Clarke, abia apoi calculatorul. Sa le fi legat cu sirmulite? Am preferat PS2. Ma rog, se poate folosi si cod de siguranta dar, asa cum am gindit evolutia de acum a PIT, renunt la el. Si am mai spus, in ultima perioada a mers fara probleme dimineata, nescoasa noaptea de pe masina.

Si mai "dau" una: in datasheet PIC16F628A scrie la specificatii:
Ambient temperature under bias: -40...+125 gr Celsius
Storage temperature: -65...+150 Celsius.
Prima dupa umila parere e gama de temperaturi de lucru sub tensiune.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tibip
post 21 Dec 2007, 11:28
Post #38


Membru


Group: Members
Posts: 132
Joined: 17 October 06
From: Cluj-Napoca




Corect. Asa e. Numai sa folosesti oscilator RC sau intern. Daca lucreaza cu cuartz, e bine sa nu se depaseasca minus 10 grade, altfel este posibilitatea ca cuartzul sa se fisureze si sa nu mai oscileze. Asta e valabil mai ales la cuarturile peste 15MHz. Normal daca-l termostatezi, nu ai nici o problema.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988 - numar simplu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 21 Dec 2007, 15:11
Post #39


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Tibip rar am vazut quarturi termostatate pe la frecventmere baze de timp . Iar la aprinderi auto sau moto nu am vazut asa ceva poate exosta nu bag mana in foc. Da mentine frecventa stabila pentru operati rapide ale microprocesorului.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tibip
post 21 Dec 2007, 16:49
Post #40


Membru


Group: Members
Posts: 132
Joined: 17 October 06
From: Cluj-Napoca




Da, normal sa nu trebuiasca termostatate, nu cred sa lucreze la mai mult de 4MHz viteza de clock. Chiar nu am fost curios sa vad la ce viteza merge calculatorul de aprindere. Dar daca mai nimereste un calculator cu probleme pe masa mea, chiar voi sapa sa vad ce stie.
Apropo... revenind la topic. Ati zis ca regleaza automat avansul si celelalte. Pe ce baza regleaza softul? Citeste o curba de avans scrisa in prealabil in memorie, sau e adaptiv ca de exemplu sistemul de pe Supernova si mai noi, cu senzori lambda si depresiune? Sau stie numai ca la 3000 ture/minut avansul e de 10 grade, si la 3400 15 grade, fara sa tina rost de depresiunea din galerie? (valorile astea le-am zis din burta, nu am acum in fata curba exacta de avans )

This post has been edited by tibip: 21 Dec 2007, 16:49


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988 - numar simplu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 21 Dec 2007, 17:02
Post #41


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Nu calculeaza singur printrun algoritm bine stabilit acuma cu 2 -3 curbe de avans selectabil se poate face . Cu avans automat in functie de turatie si alti senzori optionali se poate adapta la fel ca la super nova .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tibip
post 21 Dec 2007, 17:12
Post #42


Membru


Group: Members
Posts: 132
Joined: 17 October 06
From: Cluj-Napoca




deci e ca la Oltcitul Club, dar fara traductor de depresiune, si cu avansul selectabil. Interesant. Totusi la Dacia este si traductorul acela de depresiune, care simte solicitarea motorului. Sau la masinile mai evoluate este senzorul de "pinking", adica senzorul de detonatii din cauza avansului. Mie de exemplu nu mi-ar place sa am un comutator pe bord sa selectez curba de avans. E dacie, are 52 de cai, nu este un motor V8 din care sa mai scoti un plus de 60-70 de cai la apasatul unui buton sad.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988 - numar simplu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 21 Dec 2007, 17:16
Post #43


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Din cate stiu mihai1677 a reusit sa implementeze si detonatiile care ar aparea dar sa nu vobesc eu il las pe Mihai si Liviu sa vorbeasca ei stiu mai bine.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 21 Dec 2007, 20:29
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




Bun revin cu cateva detalii:
- se definesc doua curbe cu urmatoarele valori:
Avinitial la 1000 rot= xx (doua cifre) 0.. 45 grade rac,
Turatie medie = xx (doua cifre) 10..40 (1000 .. 4000) rot min,
Avmediu = xx (doua cifre) 0..45 grade rac (avans la turatia
medie introdusa anterior),
Turatie max = xx (doua cifre) 10..40 (1000.. 4000) rot min,
Avmax = xx (doua cifre) 0..45 grade rac (avans la turatia
maxima introdusa anterior),
Urmeaza curba doi cu aceeasi parametrii,
Sub 1000 rot se pastreaza Av initial in functie de curba unu sau doi,
Peste 4000 rot pana la 7200 se pastrea Av max in fuctie de curba unu
sau doi,
Peste 7200 se pastreaza avansul de la 7200,
Sub 650 rot se trece pe avans initial 0 rac,

Curbele sunt selactabile in timp ce merge motorul, printr-un
intrerupator (mecanic, vacumatic, etc depinde de utilizator),
Indiferent de ce curba este selectata la aparitia detonatiilor se
coboara curba de avans 5 grade rac.

Aprinderea PIT are doua module:
1) modul pricipal, PIC etaje intrare, iesire,
2) modul taste, afisor.

Pt. a putea programa se cupleaza modulul 2 la modulul 1,
afisorul arata cele doua cifre introduse,
tastele sunt tip grila :
1 2 3
4 5 6
7 8 9
* 0 #,
*, # sunt folosite la introducere date.


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 21 Dec 2007, 20:47
Post #45


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Vreau de la liviu sa aud cum se simte motorul si daca e un spor de putere atata tot. Ca iar intervine baiatul cu trabantul si ne ia fata cu pic de 400 lei biggrin.gif.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tibip
post 22 Dec 2007, 19:10
Post #46


Membru


Group: Members
Posts: 132
Joined: 17 October 06
From: Cluj-Napoca




Hai mai fratilor, si eu as vrea sa zboare Dacia mea... dar am invatat 2 chestii: daca trage bine , consuma peste 12 litri. Cand consuma putin, nu mai are vlaga la turatii joase. Poti sa-i bagi benzina de 98, de 100, de 95 cu sau fara plumb, tot asa face... Dar apreciez munca voastra. Poate se merita la o dacie de 10 ani. Dar a mea, care are 30 de ani, nu prea merita asa o investitie...

L.E: "la aparitia detonatiilor se coboara curba de avans 5 grade rac", scris de mihai1677. Intrebare: detonatiile sunt simtite automat prin ceva senzor sau prin urechea conducatorului?


This post has been edited by tibip: 22 Dec 2007, 19:12


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988 - numar simplu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 22 Dec 2007, 21:05
Post #47


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Tibip iti spun eu ca se merita si la consum si la tractiune fiindca poti modifica curba de avans chiar si din mers.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 23 Dec 2007, 21:06
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Tibip-Dacia mea are 35 ani si sincer...merge mai bine acum decat atunci cand era noua.Varsta are mai putina importanta.Motorul de dacie e acelasi si pe dacia de 30 ani si pe cea de 10 ani.Daca masina e intretinuta..Eu as pune si maine calculator de aprindere(acum am at011 +senzor).


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 23 Dec 2007, 21:56
Post #49


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Paule ia legatura cu mihai1677 poate te faci si tu cu un pc care controleaza avansul eletronic.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fenyxx
post 24 Dec 2007, 05:36
Post #50


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 14 December 07




lipiturile la calculator pe injectie ceva detalii

This post has been edited by fenyxx: 24 Dec 2007, 05:43


--------------------
dacia break 2000 injectie - ot-01-doi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tibip
post 24 Dec 2007, 11:33
Post #51


Membru


Group: Members
Posts: 132
Joined: 17 October 06
From: Cluj-Napoca




desfaci calculatorul de injectie (cutia magica) si cu o lumina puternica, o lupa si o gramada de nervi linistit cauti lipituri proaste, pe care le relipesti. Dupa aia izolezi cu silicon fara miros de otet. Recomand Loctite 5972.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988 - numar simplu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 25 Dec 2007, 15:14
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Ieri, la -21 GrCelsius n-a pornit (nu din PIC, care era cu mine in casa, ci din benzina sau Clarke). Peste o ora, la -17 a pornit la prima cheie. Ma refer la M.Ciuc unde sint temperaturi "adevarate" iar diferentele de care spun (4 grade pe ora gradient) is normale.
Cum spunea Dorin, Clarke pare sa sufere la rece sau, benzina mea proasta. Verificam si vorbim.
Pina atunci, sarbatori fericite.

@tibip: quartz-ul la PIT e 4 MHz, recuperat dintr-un montaj folosit prin Romtelecom, ceva cu controler Philips, fabricat de Procetel. Asa ca nu-i stiu gama de temperaturi de lucru.

This post has been edited by diaconuliviu: 25 Dec 2007, 15:15


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 25 Dec 2007, 15:37
Post #53


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Oare la Clarke nu ai avut impuls in jur de 400V eu de aceea am marit tensiunea de la 300 v la 480V si am stabilizato la 400V, parca si pe site se specifica ca trebuie urcata la 400V. Inca nu am incercat pe timp foarte rece ce randament are. Oare aprinderea ipa2 realizata de DORIN cum se comporta? Sarbatori fericite Liviu.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 26 Dec 2007, 19:37
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




Detonatiile sunt detectate de un senzor tip injectiile, aprinderile "renix", amplificat filtrat de un circuit cu E555, apoi PIC-ul vede asa
am 1 am detonatie scad 5 grade
am 0 nu am detonatie,
acum aceasta functie este implementata, urmeaza realizarea circuitului cu 555 si probe.


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 26 Dec 2007, 20:09
Post #55


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Eu am gasit softul care regleaza automat avansul in functie de turatia citita, pare nou softul fiindca nu se mai scrie si turatia doar turatia maxima si minima . Maine ma duc pana la connex sa iau 2 picuri . Apropo cu pic16f873 ,poti atasa direct displey alfa numeric afisand turatia si avansul si alte functi daca sunt inglobate cum ar fi temperatura motorului presiunea uleiului . Si totusi nimeni nu are curajul sa sparga bariera pe topic legat de microprocesoare doar laude sa vedem poze filme scheme si softul . Nu vreau sa fortez mana nimanui poate tipul care se lauda cu aprinderile den CDI sau TCI controlate prin microprocesor poste incepe sa dezvaluie ceva .

This post has been edited by djasu82: 26 Dec 2007, 21:40


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tibip
post 26 Dec 2007, 23:44
Post #56


Membru


Group: Members
Posts: 132
Joined: 17 October 06
From: Cluj-Napoca




mihai1677, un senzor de detonatii premature ieftin ai putea realiza dintr-o pastila de microfon cu electret, urmat de un amplificator, un filtru trece-sus pt separarea semnalelor utile, urmat de detector de nivel, apoi de un trigger Schmidt pt definirea exacta a starilor 0-1, dupa care un timer cu 555, pt ca reglajul de minus 5 grade sa stea macar 2-3 secunde, ca sa nu innebuneasca PIC-ul la calcule.
Si da, cuartzul de 4 MHZ rezista bine la socuri si vibratii.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988 - numar simplu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 27 Dec 2007, 00:32
Post #57


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Noi ne agitam doar pentru atata dar sunt radiomodele care au deja TCI aplicate , ce frumos toarce un motor cu asa ceva wub.gif


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 27 Dec 2007, 11:47
Post #58


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(djasu82 @ 26 Dec 2007, 20:09)
Eu am gasit softul care regleaza automat avansul in functie de turatia citita, pare nou softul fiindca nu se mai scrie si turatia doar turatia maxima si minima . [...] Si totusi nimeni nu are curajul sa sparga bariera pe topic legat de microprocesoare doar laude sa vedem poze filme scheme si softul . Nu vreau sa fortez mana nimanui poate tipul care se lauda cu aprinderile den CDI sau TCI controlate prin microprocesor poste incepe sa dezvaluie ceva .
*



1. Curbele 810.99 au nevoie doar de turatia minima de crestere avans si de maxima de plafonare, fiind grafic-dreapta, cu o singura panta. Ce te faci la 102.xx unde curba de avans e din doua segmente de dreapta cu pante diferite? Iti trebuie acea turatie mediana de care vorbeam pe aici.
2. Printre prioritatile mele nu se numara nici camera, nici telefon cu camera, nici altceva, deci filmulete si poze..doar ce am postat. Schema a aparut pe forum in prima ei varianta, posibil sa apara si asta din urma, deoarece fara soft e nula. Softul in schimb nu-l va posta nimeni, cel putin nu ca sursa C sau in alt limbaj. Ai vazut pe undeva sursa dela calculatorul Dacia monomotronic sau Logan? Nici cel cu cdi-tci nu va face asta, mai ales ca baiatul importa acele montaje cu soft preinstalat.
A, ai afirmat ca ai gasit un program, probabil in versiune .hex impreuna cu "aditionalul" care creaza tabelele de avans; sursa ma indoiesc. Si, totusi, daca imi amintesc, mihai1677 postase si o sursa C de la care s-a pornit; aspectele generale sint cuprinse in acea sursa, restul sint adaptari (chiar daca sursa aia e pentru motor in doi timpi si are citeva erori pe la constante). Adica mai e putin de munca la program pentru a-l adapta la ce vrea fiecare. Sincer, nici australianul nu posta sursa, doar vindea kit-ul sau controlerul preprogramat.
QUOTE(tibip @ 26 Dec 2007, 23:44)
[...]
Si da, cuartzul de 4 MHZ rezista bine la socuri si vibratii.

Ma intrebam daca rezista bine la temperaturi scazute, sub cele -10 de care vorbeai. Socuri si vibratii, mai putin in varianta actuala in care montajul sta "agatat" de "aeratorul fals" din stinga al bordului "scoica", deci in habitaclul sofer, nu in cel motor. Ma rog, daca vom ajunge la concluzia ca cei 4 MHz sint arhisuficienti, probabil ca vom elimina cristalul, frecventa implicita pe intern fiind chiar 4 MHz, cu o precizie suficienta cred pentru a nu avea abateri mari in functionare.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 27 Dec 2007, 12:33
Post #59


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Liviu softul ala da il stiu primul da erori fiindca l-am verificat momentan ma intereseaza sa fac acel stroboscop care indica turatia si avansul in grade mi se pare simplu de realizat . Resul voi vedea .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 27 Dec 2007, 12:55
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




StroboPIC V3 merge bine. Recomandari: montajul ecranat in cutie din tabla (eu am primit de la mihai1677 una de str8) cablul de semnal de preferat ecranat cu doua fire calde (pe ele se ia semnalul de la senzor, ecranajul legat la masa). Si marcajul semnului de la volanta cu ceva in culoarea ledurilor (led alb, se poate folosi chiar si pasta corectoare, mie unul imi e mai simplu ca in kit-ul strobo sa tin un bidonel de corector dotat cu pensula aia).


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages < 1 2 3 4 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th May 2025 - 15:55
Forum Renault