Probleme Baterie de acumulatori/alternator?, A mai intalnic cineva problema asta?
![]() ![]() ![]() |
Probleme Baterie de acumulatori/alternator?, A mai intalnic cineva problema asta?
Lucian123 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 240 Joined: 25 August 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
DACIA LOGAN
Laureate 1.4 Rosu
- B40XXX
|
|||
RIon |
![]()
Post
#2
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
E normal. Cand stai la un semafor de exemplu, consumatorii papa mai mult din baterie, poti observa ca si incarcarea e ceva mai joasa atunci.
Si eu, daca dau drumul la ventilatie si apoi la dezaburire spate, scade turatia...e normal. un electrician iti poate explica stiintific. |
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
Lucian123 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 240 Joined: 25 August 04 From: Bucuresti ![]() |
Stiu si eu asta. Dar am masina de aproape doua luni si nu a facut asa pana acum. Am avut mai demult un Ford Transit la care nu exista aceasta problema. La berlina am intalnit aceasta problema, dar nu asa de puternic.
|
--------------------
DACIA LOGAN
Laureate 1.4 Rosu
- B40XXX
|
|
Alex2k4 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 140 Joined: 11 January 04 From: Bucuresti ![]() |
Nu e normal.La SLZ am vazut ca la relanti daca porneai AC-ul si farurile, dupa ce initial scadea intensitatea lor datorita consumului prea mare, dupa o scurta perioada calculatorul crestea turatia si electromotorul ajungea sa produca suficient curent.
Corectati-ma daca ma insel. |
--------------------
Dacia
1310 Li
- B-xx-KIR Dacia 1310 Li - 2000
|
|
geo.meg |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 17 February 04 From: Bucuresti ![]() |
Ai dreptate "Alex2k4" ,si la mine daca dau aeroterma noaptea me treapta 3 sau 4 creste turatia un pic ,insa nu are tendinta de a scadea becurile din intensitate .
|
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.1
-Expression
|
|
dariusboom |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 91 Joined: 18 October 04 ![]() |
La mine scade si ilaminarea la bord dupa ce dau drumul la pozitii!!!Aeroterma scade in intensitate cand pornesc dezaburirea; am Ambiance asa ca nu mai am altceva de pornit; sa fie o problema???????!!!!!!!!!!! Nu m-am gandit!!!!
|
--------------------
dacia
logan prestige
2007
- B-60-NRW
|
|
dariusboom |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 91 Joined: 18 October 04 ![]() |
Tocmai am sunat la vocea clientului si au zis ca nu este nici o problema si au incercat sa-mi explice stiintifica, dar eu fiind afon in chestii d-astea n-am inteles mai nimic; oricum m-au asigurat ca nu este nici o problema!!!!!!!!!!!!
|
--------------------
dacia
logan prestige
2007
- B-60-NRW
|
|
ViperRS |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 712 Joined: 20 September 04 From: Cluj Napoca ![]() |
s-ar putea... nu o luati ca ceva sigur ca diferitele versiuni de echipare sa aiba alternatoare de diverse capacitati. Ma gandesc ca e normal ca o masina care are aer conditionat si proiectoare sa aiba un alternator mai mare decat una fara nimica.
Asa ca mie mi se pare ceva normal . S-ar putea ca sa fie si putin subdimensionate ca si capacitate |
--------------------
Dacia
1310
- cj Renault Laguna 1.9 dci 120 cp Expression 2004
|
|
RIon |
![]()
Post
#9
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
ViperRS, s-ar putea sa ai dreptate...insa:
mie imi incarca la fix releul, bateria e de 7 luni, in stare excelenta, si pe langa astea mi-am pus un alternator de D1300, cu diode de 10 (cel vechi avea diode de 6), si la relanti, sau daca pornesc mai multi consumatori, turatia scade. Ma gandesc ca o fi vorba de consumatorul cel mai puternic, poate legat inaintea celorlalti...hm... Poate ne desluseste un electrician miscarea... |
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
Lucian123 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 240 Joined: 25 August 04 From: Bucuresti ![]() |
Daca facea asa de cand am luat-o as fi crezut ca nu e nici o problema. Dar a inceput zilele astea. De aceea cred ca nu este normal. Am sa merg la service dupa anul nou.
|
--------------------
DACIA LOGAN
Laureate 1.4 Rosu
- B40XXX
|
|
Ionut_r2100 |
![]()
Post
#11
|
![]() Slow Mo Group: Members Posts: 87 Joined: 8 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Salut io am o berlina din 2000 (astept loganu
![]() PS: am auzit de la un mecanic ca cica nu incarca bine si ar putea fi cureaua slaba ![]() This post has been edited by Ionut_r2100: 25 Dec 2004, 10:52 |
--------------------
Opel Corsa
Enjoy 1.3 CDTi Black Saphirre
2007
- B-x8-AIM
|
|
RIon |
![]()
Post
#12
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
Hm, cureaua mea are 7500 km si e garantata la 20 000 (Gates). E o varianta posibila...
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
ICET |
![]()
Post
#13
|
![]() O fi bine sa fii rau sau e rau sa fii bine?? Group: Members Posts: 750 Joined: 3 December 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(dariusboom @ 24 Dec 2004, 09:10) La mine scade si ilaminarea la bord dupa ce dau drumul la pozitii!!!Aeroterma scade in intensitate cand pornesc dezaburirea; am Ambiance asa ca nu mai am altceva de pornit; sa fie o problema???????!!!!!!!!!!! Nu m-am gandit!!!! E normal sa scada intensitatea luminii la computer cind aprinzi pozitia!Asa e din nascare masina!La mine insa nu e nici o problema cu scazutul intensitatii la pornirea consumatorilor,cu toate ca pe perioada asta noaptea merg cam cu 90%din ei porniti!Am avut o problema de genul asta la slz cind era rece motorul si aprindeam farurile,la relanti se vedea cum varia intensitatea lor!Asa a fost de cind am luat-o si pina am dat-o!La asta insa nu am nici o problema! |
--------------------
FIAT
Grande Punto
2006
- B 07 CHE StarGuide Sg-43-ds
Marbella M-5010 defect Membru Frigotehnist.STELIST pe viata. |
|
MoneyTalks |
![]()
Post
#14
|
![]() - Group: Members Posts: 2.712 Joined: 18 April 03 From: Ireland ![]() |
QUOTE(ICET @ 26 Dec 2004, 00:17) E normal sa scada intensitatea luminii la computer cind aprinzi pozitia! La ce computer ai tu lumina? ![]() |
--------------------
Lexus
ES300H
2020 Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost
Never underestimate the power of stupidity in large groups |
|
klaus |
![]()
Post
#15
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Ca sa mai dezmeticim lumea, ca pe aici se vorbeste de relee de incarcare si altea alea de la berlina:
1. In momentul aprinderii pozitiilor, intensitatea luminoasa scade pe afisorul central al bordului la jumatate (pentru a nu fi prea intens noaptea bordul, fara pozitii trebuie sa fie vizibil ZIUA). Pentru carcotasi, le pot spuna ca scade curentul de alimentare a ledurilor de la 1,5V la 0,75 V. 2. De la dsn incoace, trecand prin slz si acum la lgn, calculatorul de injectie se ocupa de reglajul automat al relantiului in functie de sarcina consumatorilor de pe masina. cand depisteaza un consum electric mai ridicat, calculatorul trebuie sa adapteze curentul furnizat de alternator astfel incat sa acopere sarcinile electrice. Pana isi da seama calculatorul de sarcinile suplimentare, pentru o periada scurta de timp E NORMAL sa scada curentul de alimentare. Acum, cei care s-au intalnit cu problema cu scaderea iluminarii bordului, sa analizeze daca nu e vorba de pct. 1 Pentru cei ce s-au intalnit cu scaderea curentului pe masina la pornirea unui consumator mare si se incadreaza in pct. 2, sa stea linistiti. Pentru linistea lor suplimentara, se pot duce la verificat cureaua de alternator. Pentru cei care s-au intalni cu scaderea curentului fara revenire la normal la punerea in functiune a unui consumator mare, parerea mea e ca e necesara o vizita in sevice. Pentru cei care nu stiu sau nu inteleg modul de functionare a DSN/SLZ/LGN, as ruga la mai multa retinere... |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
dragOn |
![]()
Post
#16
|
![]() Fost deținător Dacia (1310, Liberta, Solenza) Group: Members Posts: 692 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
Una din problemele pe care le-am sesizat este bateria subdimensionată... care cred că poate fii vinovată !!!
|
--------------------
VOLKSWAGEN
PASSAT
TDi 131CP/2002
- B xx UEX Never drive faster then your angel can fly !!!
|
|
asybo2002 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 540 Joined: 13 October 04 From: Bucuresti ![]() |
la 60 Ah...eu zic ca e foarte ok...
|
--------------------
DACIA
Duster 4x4, 1.5 dCi
2010 Laureate
- B "Merge si asa" ... Drama sau inventivitate !?
|
|
bg_cris |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 25 December 04 From: x ![]() |
QUOTE(dragOn @ 26 Dec 2004, 16:25) Una din problemele pe care le-am sesizat este bateria subdimensionată... care cred că poate fii vinovată !!! bateria poate fi de vina in cazul acesta. lumina mai putin intensa sau turatiile (mai putine) aerotermei sunt cauzate de puterea(mai mica decat "trebuie") acumulatorului, mai exact de INTENSITATEA CURENTULUI generat de el. Daca bateria nu genereaza curent suficient atunci toate sarcinile (terminalele) impart curentul intre ele. ele sunt subalimentate. Pentru cei mai putin familiari cu termeni tehnici: avem un jet puternic de apa (curentul) transmis printr-un furtun (cabluri). Daca intr-un loc furtunul se ramifica in 3, jetul de apa este la fel de puternic pentru fiecare ramura, dar mai putin puternic decat cel initial. Asa ca daca mai atasezi inca o ramura la acel nod ai o presiune si mai mica, si tot asa.. nu iti mai poti uda gradina. |
--------------------
LOGAN
Ambition
- B - XX - UNU
|
|
StefanT |
![]()
Post
#19
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
am avut probleme cu bateria, am pus-o la incarcat 12 ore, si acum, dupa vreo sapt de mers noaptea, (aeroterma, cd-player cu 4 difuri-consuma destul, se vede cum scade intensitatea pozitiilor cu basul puternic-si faruri, ca dezaburirea e stricata), iar imi face bucurii....m-a lasat la doar 3 sapt dupa ce am pus-o pe redresor....sio totusi are doar 2 ani juma'.......verificat toate vrajelile, incarcare, releu, alternator, diode, etc etc......cand aprind farurile, de la normal, indicatorul scade complet pe 0.....eu cred ca este cureaua...pt ca atunci cand aprinzi un consumator, automat si laternatorul se invarte mai greu, si cred ca nu mai adereaza cum trebuie.....desi e normal...... In oras, mers decent, nu turat ca nebunu', ai maxim 2000 rpm-uri intr-a 4-a...si un alt de 450 ca al meu produce doar 200 watti...din care automat 142 de duc pe faruri (55*2 pe fata+ 21*2 spate)..... cassul consuma si el 0.5 kw (asa da cartea, mi se pare totusi ciudat-panasonic-)...deci de unde sa faca si bateria fata.....na, totusi.....ca sa nu mai vorbim ca ea are de recuperat destul de la pornire....deci...si baterie de 50amperi...tata zice ca e deajuns....o fi pt el....fara cass si altele.....apropos sa nu mai zic ca acu imi montez si proiectoare de 100watti bucata.....era pe forum o chestie cu 2 baterii....ei mie nu mi-ar ajuta....poate un portbagaj pplin cu baterii da....si e baterie tanara totusi, firma respectabila -varta-...cei cu astfel de bat zic ca ii tineau cate 6 ani....imi face si tata panarama......oare si alarma consuma mult cand e activata?? asa sustin unii/......
|
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
Agrig |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.057 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
CONTROLUL TENSIUNII cfm. carte:
Se conectează un voltmetru la bornele bateriei și se citește valoarea tensiunii acesteia. Se pornește motorul și se turează până când acul voltmetrului se stabilizează pe tensiunea reglată. Această tensiune trebuie să fie cuprinsă între 13,8 - 14,8 V. Se branșează maximum de consumatori; tensiunea trebuie să rămână între 13,3 -14,8 V. De la mine citire: Porniti si turati foarte usor 2000rpm apoi reveniti si asteptati 2-3 min si incepeti setul de masuratori sau faceti masuratorile dupa ce ati mers cu masina si nu a fost oprit motorul. Alternatoarele moderne cu releu regulator integrat ajusteaza tensiunea de incarcare in functie de temperatura externa. De fapt in functie de temperatura alternatorului care este proportionala cu mediul ambiant.Mai mult decit atit asa se si protejaza alternatorul daca lucreaza mult in sarcina mare , incalzinduse isi reduce tensiunea de iesire si implicit curentul. La 1000 rpm la SLZ da min. 46A /13.5Vdc La rece da cea mai mare tensiune:14.8Vdc Un alternator bun nu scade tensiunea mai mult de 0.4-0.6 Vdc la conectarea fazei lungi. Oricum trebuie verificate si conexiunile de la alternator la baterie la prima punere in functiune a masinii. Off topic ![]() La mine era nestrinsa borna - , juca efectiv cind am luat masina de la dealer. Probabil daca patea ceva calculatorul ma lamureau ei ca eu sint de vina, noroc ca am observat lucrul acesta cu "meseriasii" de fata chiar inainte de a pleca cu masina. Mai mult decit atit ca sa fie treaba oabla asta s-a intimplat dupa ce mi-au predat cheile si au fost cam ofuscati ca am indraznit sa verific uleiul,apa etc... Va dati seama apoi ce "interesant" a fost cind am ramas cu borna in mina dupa ce ei pornisera masina de fata cu mine si in carte scrie cu litere cit casa ceva despre baterie si deconectarea bornelor cu motorul in functiune? Oricum pentru " meseriasi " asta-i 0. Grig |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
dariusboom |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 91 Joined: 18 October 04 ![]() |
Se poate vedea pe bord (eu am ambiance) daca incarca cum trebuie bateria????
Sau trebuie sa astept sa se aprinde vreun martor de pe bord????? |
--------------------
dacia
logan prestige
2007
- B-60-NRW
|
|
asybo2002 |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 540 Joined: 13 October 04 From: Bucuresti ![]() |
trebuie sa astepti sa se aprinda un martor de pe bord
|
--------------------
DACIA
Duster 4x4, 1.5 dCi
2010 Laureate
- B "Merge si asa" ... Drama sau inventivitate !?
|
|
bogdan20 |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 383 Joined: 1 August 04 From: Iasi ![]() |
salut daca iti variaza turatia aerotermei nu e normal ceva ai.dar daca iti scade intensitatea lumilor de bord asta e normal. Atat am avut de zis.
|
--------------------
Honda Accord
ES
2007
- IS 01 DOR
|
|
Mika |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 30 December 04 ![]() |
Inteleg ca ai o Dacia Logan si nu este normal sa-ti varieze turatia aerotermei. Aceste fluctuatii survin ca urmare a faptului ca nu exista suficient curent ptr. toti consumatorii pe care ii ai. Alternatorul nu incarcat suficient de mult bateria a.i. ea sa-i sustina pe toti. Insa in cazul tau nu este normal ca la logan sa se intample asa ceva. |
--------------------
Dacia - Matiz
1410 E/AC FITI DESTEPTI!
|
|
Lucian123 |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 240 Joined: 25 August 04 From: Bucuresti ![]() |
Am sa merg la service si va tin la curent cu ce rezolv.
|
--------------------
DACIA LOGAN
Laureate 1.4 Rosu
- B40XXX
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 12:37 |