Cum reglez un carburator ?, Va rog ajutati-ma !
![]() ![]() ![]() |
Cum reglez un carburator ?, Va rog ajutati-ma !
y000ptm |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 12 October 04 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1410
- vrei sa o furi
|
|||
madcos |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 17 October 05 From: CONSTANTA ![]() |
iti sugerez sa te duci la unul care stie care este treaba pe acolo,si sa stai langa el ca sa prinzi si tu ceva(sau la carbotest-vreo 400.000)
|
--------------------
NOVA GT
NOVA GT
- CT 06 UDH
|
|
argon |
![]()
Post
#3
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
La carburatorul de Dacie 1400 pune jiglere de 1400, nu te incurca cu jiglere subdimensionate, ca o sa-ti consume la fel, dar masina o sa fie mai lenesa.
La carburator nu prea ai ce regla inafara de nivelul in CNC, si cantitatea de emulsie la relanti..in rest nu ai ec face la el, nu da banii aiurea la carbotest, ca te sufla aia de praf, e bun pentru carb dublu, la cel simplu cum spuneam nu ai ce regla. Deci, pune jiglere pentru 1400, nivelul in CNC sa fie la inceputul planului inclinat din CNC(~7 mm), surubul de aer il reglezi la relanti, cu motorul cald in asa fel incat sa aiba turatia cea mai mare(motorul), pe urma ajustezi turatia de relanti la 900 rpm...cam asta este... This post has been edited by argon: 6 Apr 2006, 18:50 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
amc |
![]()
Post
#4
|
![]() 2 trancane Group: Members Posts: 603 Joined: 28 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Mai precis surubul de amestec ala de jos il fixezi la turatie maxima iar din surubul clapetei de acc. stabilesti(scazi) la 800rpm
|
--------------------
YUGO
Zavzta
2007/prestige
- 1-B-NU-IS--chhh
|
|
y000ptm |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 12 October 04 ![]() |
alte sfaturi ? sau doar atatea se pot face ?
|
--------------------
dacia
1410
- vrei sa o furi
|
|
Poseidon |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 112 Joined: 8 February 06 ![]() |
este perfect cum a zis argon,cu o singura rectiicare,reglajul se face cu capacul in pozitie verticala ptr a putea urmari contactul cu supapa de inchidere si a distantei de 7 mm intre plutitor si capac dar si a deschiderii maxime de 13mm
|
--------------------
dacia
1310
- bv 02ghj inteligenta pe glob este constanta,insa numarul populatiei este in crestere
|
|
bano |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 8 April 06 ![]() |
un sfat:Invata sa scrii romaneste.
This post has been edited by diaconuliviu: 8 Apr 2006, 20:01 |
--------------------
dacia
Logan
2008 laureat degeaba ai masina daca nai benzina TDI E LA MODA
|
|
Poseidon |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 112 Joined: 8 February 06 ![]() |
acolo lipseste un "f" si asta datorata grabei!se pare ca ai probleme, iti place doar sa atragi atentia sau esti un soi de mare literat?!
![]() ![]() |
--------------------
dacia
1310
- bv 02ghj inteligenta pe glob este constanta,insa numarul populatiei este in crestere
|
|
marianrec |
![]()
Post
#9
|
![]() membru drept Group: Members Posts: 330 Joined: 30 March 04 From: Galati ![]() |
Nenea Poseidon.... ai dreptate, dar cred ca nu era vorba de tine. Am impresia ca moderatorul a editat un mesaj scris in alta limba de "bano"
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1990, 1994
- GL03WWT & GL07NAT bau
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Da, corect, un mesaj fara cap-coada.
@Poseidon:Se pare ca cel ce atrage atentia esti chiar tu. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Poseidon |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 112 Joined: 8 February 06 ![]() |
am facut-o din greseala,nu am inteles ce era cu mesajul acela,scuze!
|
--------------------
dacia
1310
- bv 02ghj inteligenta pe glob este constanta,insa numarul populatiei este in crestere
|
|
y000ptm |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 12 October 04 ![]() |
In legatura cu jiglerele, cele fabricate la Brasov sunt 26 RON, iar cele afbricate la buzau sunt 7.5 RON, m-am holbat putin la ele, m-am uitat si la vanzatoare si am intrebat-o: " Diferenta de pret cred ca e din cauza transportului nu ? " la care ea imi explica: " Cei de la Brasov fac dintoadeauna carburatoare spre deosebire de cele de la Buzau, unde este o mica fabricuta. "
Acum va intreb eu: Unde este diferenta ? Este vre-o deosebire intre materialele din care sunt facute jiglerele ? Au o calitate mai buna ? Astept pareri si sfaturi. |
--------------------
dacia
1410
- vrei sa o furi
|
|
Kinetix |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
Salut, y000ptm!
Te felicit pentru dorinta ta de a-ti "baga nasul" in reglaje! ![]() Nimeni nu se naste invatat... Nu stiu ce sa-ti spun despre jicloare, dar sa vezi ce am patit eu: am cumparat un cui poantou "de Brasov"(!)"ca e mai bun" si am observat ca am luat "plasa" de 7.5 roni, parca. Analizand cuiul am observat ca era facut dintr-o bara patrata de bronz dar una din muchii era strunjita din aceeasi "prindere" cu varful (cine stie strungarie intelege). Asta inseamna ca varful nu mai era centrul cercului circumscris colturilor patratului, adica nu mai corespundea cu axul de simetrie al barei (corpului cuiului). Rezultatul: bagat in suportul lui (sediul, "scaunul") nu etansa. Daca l-as fi pus in carburator, imi crestea consumul... Bun. A doua oara (dupa mai multa vreme) am cerut un cui de Arad. Spre surprinderea mea, desi mult mai ieftin (vreo 4.5 roni), acesta era realizat impecabil si etansa perfect. De asemenea, arcul care tine bila din capul lui era suficient de tare (lucru foarte important, cred eu). De curiozitate am mai cerut unul de Brasov si...ce sa vezi? Prezenta aceeasi defectiune amintita anterior. Deci era vorba de un intreg lot! Concluzia mea: nu intotdeauna trebuie sa ne bazam pe "firma" cand alegem o piesa, ci trebuie sa verficam, pe cat posibil. Cred ca e valabil si pt jicloare. Nu conteaza unde sunt facute, ci cine a lucrat pe strung la lotul ala. Pot sa plece din fabrica deja decalibrate. ![]() Sfatul meu (nu e infailibil): cumpara un set oarecare (poti sa-l iei pe cel mai ieftin) dar inainte de a le monta verifica-le astfel: - baga prin gaura varful unei scobitori din alea ascutite de esenta mai tare si roteste-o de cateva ori pana ia forma gaurii, apoi scoate-o cu grija si masoar-o cu un subler, fara a apasa tare pe ea; - compara valoarea citita pe subler cu valoarea poansonata pe jiclor; - daca nu corespunde, mergi frumusel cu setul la magazin si roaga-l pe nenea vanzatoru sa-ti dea altul. Eu am avut surpriza sa cumpar jiclor principal cu gaura decalibrata (partial obturata de o aschie). Mult succes! This post has been edited by Kinetix: 5 May 2006, 19:20 |
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
y000ptm |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 12 October 04 ![]() |
da, sa stii ca nu e o idee rea sa verific orificiile, chiar azi o as incerc
![]() Alte sfaturi/pareri ? |
--------------------
dacia
1410
- vrei sa o furi
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#15
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.471 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Mda, masoara cu micrometru sau cu subler de sutimi.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Kinetix |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
Da, einstein, ar fi fain sa aiba un subler cu gradatii fine.
y000ptm, ai grija mare la nivelul in CNC. Verifica bine. Daca ai plutitor de plastic e buna metoda lui argon sau cea cu 7-7.5mm fata de garnitura capacului (tinut in pozitie verticala). DAR daca ai plutitor de alama, care e mai greu, reglajele difera. Eu am din asta si am reglat distanta aia la 9.5mm(!) si merge bine. Inainte de asta era la 7mm si consuma mult motorul (mergea cu surplus de benzina). De asemenea, dupa ce faci reglajul, verifica miscarea plutitorului pe axul sau. Trebuie sa se miste usor. Apoi retuseaza din nou ralantiul la cald. Succes! |
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
y000ptm |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 12 October 04 ![]() |
Plutitorul e din alama, e bine reglat nevelul, am schimbat jiglerele si dupa ce am spalat carburatorul cu un diluant [am auzit ca e mai bun decat dicarbosolv] am fost cu el la o vulcanizare sa-i desfund toate orificiile cu aer, culmea..dupa ce am pus jiglerele, am constatat ca a mai ramas unu, cam la fel de mare ca cel aer, numai ca nu avea nimic in varf, m-am uitat, dar nu stiam unde vine, aveti un raspuns pt asta ? Culmea m-am uitat prin jiglerele care le-am dat jos .. si nu aveam nimic asemanator.
Dar nu stiu ce sa fac cu jigleru de ameste aer/carburant nu are nici o reactie daca invart de el, normal ar fi trebuit sa se opreasca motorul daca il strang prea tare sau il scot, de unde.. l-am strans la maxim, dupa care l-am scos..si motorul functiona la fel ![]() |
--------------------
dacia
1410
- vrei sa o furi
|
|
kindeeru56 |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 558 Joined: 27 November 07 ![]() |
vezi ca sar putea sa se fi rupt varfu jiglerului sa fie blocat acolo in duza respectiva am patit asa ceva
This post has been edited by kindeeru56: 13 Dec 2007, 20:14 |
--------------------
dacia
1310
87
- b-45-trl
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Pai o fi rezolvat-o intr-un an jumate'
|
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
CriSTI68 |
![]()
Post
#20
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(argon @ 6 Apr 2006, 18:49) La carburatorul de Dacie 1400 pune jiglere de 1400, nu te incurca cu jiglere subdimensionate, ca o sa-ti consume la fel, dar masina o sa fie mai lenesa. La carburator nu prea ai ce regla inafara de nivelul in CNC, si cantitatea de emulsie la relanti..in rest nu ai ec face la el, nu da banii aiurea la carbotest, ca te sufla aia de praf, e bun pentru carb dublu, la cel simplu cum spuneam nu ai ce regla. Deci, pune jiglere pentru 1400, nivelul in CNC sa fie la inceputul planului inclinat din CNC(~7 mm), surubul de aer il reglezi la relanti, cu motorul cald in asa fel incat sa aiba turatia cea mai mare(motorul), pe urma ajustezi turatia de relanti la 900 rpm...cam asta este... argon nu mai sunt jigloarele cum erau odata.. eu am schimbat vreo 3 seturi pana am nimerit unele bune |
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
vallyyy |
![]()
Post
#21
|
![]() Dacia Clubber Group: Members Posts: 2.385 Joined: 13 December 07 From: Pitesti ![]() |
din cate stiu eu de la mecanic cand scoti jiglerul de amestec aer/carburant motorul se opreste...concluzia care mi-a dat-o mie mecanicul la faza asta a fost : Carburator infundat
|
--------------------
Dacia
1300
Fost dacist
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#22
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Pai e si normal sa se opreasca fiindca nu se mai omogenizeaza amestecul daca tu scoti surubul de amestec , nu ca ar fi infundat carburatorul. Acest surub se regleaza in felul urmator se strage pana cand incepe motorul sa functioneze neregulat si se dasface usor in asa fel sa sa fie un maxim de turatie e sesizabila cand motorul toarce frumos. Asadar e un (- + -) exista un minus cand se strage surubul de amestec si da sa moara motorul (amestec sarac) , exista un maxim (cand motorul se tureaza si amestecul e perfect) si un minus (cand benzina e in exces -amestec prost ).
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
HDG |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 25 February 07 From: NavYork ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane
2007/2.2 Sedan Lux Privilege 1.5 100hp
|
|
iuly82 |
![]()
Post
#24
|
Membru Group: Members Posts: 167 Joined: 17 July 07 From: Pitesti ![]() |
ce tare ai fost kindeeru56....
![]() |
--------------------
Dacia
1300
1982
- AG
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th June 2025 - 00:07 |