DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> schimbare carburator stock cu un ZENITH 32 IF2, dacia 1289cc

kindeeru56
post 30 Nov 2007, 17:32
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 558
Joined: 27 November 07




Ce parere aveti????

This post has been edited by kindeeru56: 30 Nov 2007, 17:35


Attached thumbnail(s)
32IF21.gif ( Size: 27.32k ) Number of downloads: 494


--------------------
dacia 1310 87 - b-45-trl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kinetix
post 30 Nov 2007, 19:43
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 26 February 06
From: Iasi




Este posibil sa fie un pic mai economic decat Carfil-ul, daca e bine reglat, datorita dimensiunilor mai reduse ale difuzorului principal, jiclorului principal de benzina.
Aerul trece mai repede prin difuzor si este posibil sa se formeze un amestec mai omogen.
Testeaza si... posteaza! wink.gif


--------------------
Dacia 1410/'93 berlina / Tico E2 2000 - IS-##-###
Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
freddybb
post 30 Nov 2007, 20:39
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 181
Joined: 22 February 06




Acest carburator a fost montat pe motoare Renault de 1108 cmc, daca reusesti sa-l reglezi motorul va fii mai economic o sa-ti mearga mai rotund vei avea porniri mai usoare in dauna performantelor. viteza maxima va scadea, la calculul diametrelor difuzoarelor se ia in calcul cap cilindrica si turatia la care motorul dezvolta puterea maxima, cu un difuzor mic poti obtine un amestec mai omogen, randament mai bun iar cu un difuzor mai mare putere mai mare, la un randament mai mic consum mai mare, este foarte usor sa=i dai benzina multa la un motor dar e mult mai greu sa obtii un amestec omogen corespunzator pt diferite regimuri de mers, incearca cu un Solex 32 EISA aceste au fost montate pe primele Dacii care au fost montate din cu componente frantuzesti si vei avea satisfactii!!!


--------------------
dacia 1300 - AB 01 HXS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MECCA
post 2 Dec 2007, 22:52
Post #4


VOLVO.FOR LIFE !


Group: Members
Posts: 538
Joined: 25 November 06
From: de la mare/tkg/cta




o poza cu unastfel de carb are cineva??


--------------------
Dacia 1310 TLX 1987 - CT-06-PTY
DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kindeeru56
post 3 Dec 2007, 21:25
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 558
Joined: 27 November 07




asta este schita desfasurata a carburatorului

Attached thumbnail(s)
32IF22.gif ( Size: 65.73k ) Number of downloads: 523


--------------------
dacia 1310 87 - b-45-trl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GARFIELD 87
post 3 Dec 2007, 22:58
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 212
Joined: 6 May 07
From: ploiesti




mai multe poze daca are cineva sa le posteze smile.gif


--------------------
dacia 1410 8 valve 1998 - ph 00 aby
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandu.calin
post 5 Dec 2007, 21:45
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 21 November 06




salut, din primavara lui 2004 am montat pe dacia mea 1310 tlx(motor de 1398 cmc) un astfel de carburator:ZENITH 32 IF2 si sunt foarte multumit de el.Am inlocuit carfilul masinii din cauza unor probleme de reglaj a carburatiei; practic nu puteam scapa de autoaprinderi,nu aveam un mers "rotund" si intamplarea imi pune in mana un astfel de carburator care arata ca nou.L-am montat si reglat " cu forte proprii" singura documentatie fiind o prezentare din revista autoturism.Am cautat documentatie dar nu am reusit sa gasesc si m-as bucura daca are cineva si o pune la dispozitie.Chiar in conditiile date, este pe masina montat cu o flansa adaptoare- pt. cuplarea cu furtunul de readmisie gaze din capacul culbutorilor si respectarea pozitionarii economizorului cu care fusese echipata masina ( din 1989 adusa de la unguri) si functioneaza impecabil, cu consumuri mici atat in urban cat si afara, porniri sigure si mers fara autoaprinderi indiferent de calitatea benzinei.Dupa atatia ani functioneaza ireprosabil si recomand utilizarea cu incredere a carburatorului.
Voi reveni cu poze cu el pe motor ...

This post has been edited by sandu.calin: 5 Dec 2007, 21:53


--------------------
Dacia 1410 TLX Dacia 1410 TLX 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kindeeru56
post 5 Dec 2007, 22:28
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 558
Joined: 27 November 07




si eu sunt unu din posesori acestui carb dar am o singura problema imi lipseste jigleru de amestec la relanti si am improvizat ceva dar nu este ca cel original crezi ca ai putea sa postezi niste poze cu dansu.. smile.gif te rog (poate si niste dimensiuni) biggrin.gif


--------------------
dacia 1310 87 - b-45-trl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandu.calin
post 6 Dec 2007, 19:19
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 21 November 06




salut, la galati este vreme rea ; cum se face bine voi face poze carburatorului( montat desigur) si jiglorului de amestec: este vorba de cel ascuns la baza carb sub parghia de la acceleratie.Este mic, ascutit cu un filet marunt si are pe el un oring micut.Cum se face bine voi face fotografii; caut un aparat care poate face si macro si voi face si masuratori.Pe curand
in desen este pozitia 15 si 14= ansamblul jiglor oring
uitasem si am revenit iarasi, la numarul - 0724058268- Dan este de vanzare un astfel de carburator( sectiunea bursa pag. 8 ) la un pret care merita.

This post has been edited by sandu.calin: 6 Dec 2007, 19:37


--------------------
Dacia 1410 TLX Dacia 1410 TLX 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kindeeru56
post 6 Dec 2007, 22:07
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 558
Joined: 27 November 07




salut pozitia 14 nu pre arata aoring mai mult a surub cu oring care vine montat peste jigler (da cel de la clapeteta de acc din pata calda) astept cu nerabdare sa se incalzeasca unpic afara sa poti face niste masuratori biggrin.gif asta ar fi un model care lam facut rost din targ de pe un carb dublu de lada.Seamana cu cel original??????

Attached thumbnail(s)
P1010221.jpg ( Size: 357.01k ) Number of downloads: 461


--------------------
dacia 1310 87 - b-45-trl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kindeeru56
post 10 Dec 2007, 21:38
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 558
Joined: 27 November 07




chiar nu mai are nimeni info despre acest carb ??????


--------------------
dacia 1310 87 - b-45-trl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandu.calin
post 16 Dec 2007, 11:56
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 21 November 06




Salut kindeeru56, imi pare rau ca a durat ceva timp dar nu am putut scate jiclorul respectiv, pt scoatere trebuie sa demontezi carb; este mic si ascuns, filetul este "marunt" si nu este pana in capatul orificiului situat aproape de intrarea-furtunasul de incalzire al talpii carburatorului.Fiind din alama-bronz nu este magnetic si efectiv nu reusesc sa-l trag afara; sincer imi pare rau dar acum nu pot umbla la carburator.Ai dreptate poz. 14 este un capacel ce acopera jiglorul respectiv;eu nu-l am.Dintr-un AUTOTEST mai vechi am "fisa tehnica auto test" cere prezinta Renault 19, printre parametrii si componentele aferente motorului "Cleon" 1397 cmc sunt prezentate cateva date despre carb Zenith 32 IF 2- le voi scana si da-mi un mail sa le trimit.Am facut cateva poze cu carb montat, daca te intereseaza le-as putea atasa.Imi pare rau dar nu am conditii acum sa demontez carbu; este mai complicat, demontarea implica si sistemul de incalzire a talpii si presupune ceva timp de care acum nu dispun( am pe cineva grav bolnav in familie si am nevoie de masina)
Atasez si aici datele de reglaj:poate are si alcineva nevoie.
Elemente de reglaj:
- Difuzor : 24 mm*Jiclor principal: 1,30 mm*Jiclor de mers in gol: 0,53 mm*Jiclorul imbogatitorului pneumatic: 0,74 mm*Ajustajul pompei de acceleratie: 0,50 mm*Supape de admisie(poantou): 1,25 mm*Nivelul in CNC (cota V ): 13,65+- 0,1 MM*Deschiderea pozitiva a clapetei de acceleratie: 0,90 mm*Intredeschiderea pneumatica a clapetei de soc: 2,6 mm*Turatia de mers in gol: 700+-50 rot/min*CO(%):1,5+-0,5.Voi reveni dupa scanare cu un desen.La rew...

This post has been edited by sandu.calin: 16 Dec 2007, 12:13


--------------------
Dacia 1410 TLX Dacia 1410 TLX 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kindeeru56
post 17 Dec 2007, 21:55
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 558
Joined: 27 November 07




ok am inteles osa astept intre timp asa te tin la curent cu ce dse mai intampala cu danu sau tu daca mai intampini greutati cu dansu.

17 Dec 2007, 22:05:
Salut am si eu o problema cu carburatoru aparuta in seara asta intre 900rpm si 1200rpm da sa moara(da in nas: cred ca se ineaca ) si dupaia isi revine parca nu sar fi intamplat nica; trage ,intra in ture accelereaza imediat dupa ce treece de hopu de 1200rpm cu alte cuvinte trebue sa fi scamator sa pleci cu ea de la stop. Astept parerile voastre ce e de facut?? (DACIA 1289CC). Si refritor la adusu de jiglere din state mar interesa si pe mine.problema ar putea din cauza ca nu am jigleru de amestec la relanti.este unu improvizat.carburatoru nu este cel de uzina si este un zenith 32 if 2

apropo carburatoru este montat de o luna pe masina exact cu acelasi jigler dar nu a facut nicio data figuri.Mers in fiecare zi in jur de 60km. Ce parere aI??


ai patit asa ceva ce rezi ca er fi??/

17 Dec 2007, 22:05:
am niste poze cu elvrei sa le atasez??


This post has been edited by kindeeru56: 17 Dec 2007, 22:05


--------------------
dacia 1310 87 - b-45-trl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandu.calin
post 18 Dec 2007, 18:24
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 21 November 06




salut kindeeru56, am avut si eu probleme la pornire; cand este vreme umeda si rece, dar sunt de parere ca sunt generate de efectul de jivraj care apare in ansamblul talpa-clapeta de acceleratie si prin selectarea aspiratiei aerului din zona galeriei de evacuare au devenit aproate insesizabile.Intradevar la reglarea incorecta a jiclorului de mers in gol( prea deschis ), motorul prezinta simptome de inec, scoate fum negru si nu raspunde cum trebuie la acceleratie - dupa o usoara accelerare da " in nas" cum se zice.In vara am facut itp si nu am avut nici un fel de probleme; pt incadrare mi s-a cerut sa mai deschid putin jiclorul fara sa fiu atentionat ca sunt probleme de echipare a motorului.Aici este rece si masina a pornit fara probleme in fiecare moment al zilei.Am pe ea in afara de carburatorul Zenith,aprindere cu senzor Gotronic si alternator cu releu incorporat adaptat de pe un Matiz.Am cautat si eu set de reparatie pt carb dar nu se gaseste; am ceva probleme la rece dupa o nefolosire mai lunga cu pistonasul pompei de sprit.Daca te intereseaza poze ale acestuia montat da-mi te rog un mail.


--------------------
Dacia 1410 TLX Dacia 1410 TLX 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kindeeru56
post 18 Dec 2007, 18:47
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 558
Joined: 27 November 07




aspiratiei aerului din zona galeriei de evacuare au devenit aproate insesizabile.............poti sa fi un pic mai explicit la ce ai vrut sa te referi in fraza asta.mersi oricum..


18 Dec 2007, 18:50:
ce consum ai cu el reglat calumea??



This post has been edited by kindeeru56: 18 Dec 2007, 18:50


--------------------
dacia 1310 87 - b-45-trl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th June 2025 - 08:44
Forum Renault