indicator presiune, decalat sau nu?
![]() ![]() ![]() |
indicator presiune, decalat sau nu?
slaiciprian |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 872 Joined: 13 October 07 From: Botosani ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
1990 Nu conduce mai repede decat poate sa zboare ingerul tau pazitor. |
|||
v_razvan_c |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 665 Joined: 11 March 07 ![]() |
De ridicat cand pui contactul, stiu ca trebuie sa se ridice, al meu se ridica la jumate, intre 0 si 1...
|
--------------------
-
-
-
|
|
mikkai |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 218 Joined: 12 June 06 ![]() |
e bine ca tu cand pui contactul iti masoara presiunea existenta.Si cum nu e 0 e foarte bine.Cand pornesti motorul incepe sa lucreze pompa de ulei si creste presiunea, deci e in regula.
|
--------------------
Dacia
1310
1983 1984
- B 87 CLR B 888 SEC
|
|
msanyix |
![]()
Post
#4
|
Membru Group: Members Posts: 170 Joined: 9 November 07 From: Livezeni, Mures ![]() |
QUOTE(mikkai @ 3 Dec 2007, 13:38) e bine ca tu cand pui contactul iti masoara presiunea existenta.Si cum nu e 0 e foarte bine.Cand pornesti motorul incepe sa lucreze pompa de ulei si creste presiunea, deci e in regula. Imi indica si mie ceasul 2 cand pun contact(credeam ca este decalat). Dar nu pot avea presiunea la 2 fara sa lucreze pompa de ulei. Expilca-mi te rog ca nu inteleg de unde apare aceea presiune fara motorul pornit? 4 Dec 2007, 09:37: QUOTE(mikkai @ 3 Dec 2007, 13:38) e bine ca tu cand pui contactul iti masoara presiunea existenta.Si cum nu e 0 e foarte bine.Cand pornesti motorul incepe sa lucreze pompa de ulei si creste presiunea, deci e in regula. Si la dacia mea urca indicatorul pana la 2 dar credeam ca este decalat. Explica-mi te rog cum poate fi presiune de 2 fara sa functioneze pompa de ulei ca nu inteleg. Mersi This post has been edited by msanyix: 4 Dec 2007, 09:37 |
--------------------
VW Passat
B5.5 Variant
1.9 TDI
- MS 08 PNK
|
|
apollo |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
presupun ca asa se intampla la toate masinile.
Sonda care influenteaza acul de presiune, e un contact.el mai jos de 2 nu poate arata, dar in schimb,daca ar fi sa nu ai presiune, se aprinde becul.presiunea 0 o indica becul. la fel ca si la apa.se aprinde cand ai atins pragul critic. la presiune 0, daca becul se aprinde, e ok,inseamna ca presiune nu e deloc.daca se stinge dupa pornire e bine. cred ca valoarea minima a sondei care o poate indica e undeva intr 1 si 2.adica la jumatatea primului chenar si prima linie. This post has been edited by apollo: 4 Dec 2007, 09:40 |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
mikkai |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 218 Joined: 12 June 06 ![]() |
Ca sa ai presiune 0 cand pui contactul ar insemna sa nu ai ulei in motor.El se scurge in baia de ulei cand e oprit motorul si face presiune in manocontact.De acolo iti arata 2.(manocontactul nu se afla in baia de ulei)
|
--------------------
Dacia
1310
1983 1984
- B 87 CLR B 888 SEC
|
|
cosminus |
![]()
Post
#7
|
Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 18 September 07 ![]() |
E dereglat. Cu contact pus trebuie sa indice 0, aproximativ pentru ca nu e un indicator exact si plus ca e influentat si de curent, cand merge motorul ai 14.5v si nu 12.5v. Scade la presiunea care ti-o arata manametrul 2
mikkai uleiul este sub nivelul sondei. |
--------------------
Dacia
Berlina
2004i
|
|
apollo |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
QUOTE(mikkai @ 4 Dec 2007, 12:44) Ca sa ai presiune 0 cand pui contactul ar insemna sa nu ai ulei in motor.El se scurge in baia de ulei cand e oprit motorul si face presiune in manocontact.De acolo iti arata 2.(manocontactul nu se afla in baia de ulei) dar dupa ce lasi masina o zi intreaga in parcare, crezi ca mai ai presiune? |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#9
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
El asa crede ca mai are presiune . De aceea s-a inventat presostatul la ultimele modele de dacie din 99 spre 2004 . Cand se pune contactul se aprinde becul martor se actioneaza demarorul se stinge martorul de ulei si s-a pornit motorul . Cand s-a stins martorul deja pompa trage ulei prin rampa sus la culbutori si lagare.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
![]() De unde mama naibii le tot scoti? Acea sonda "de bec", manocontact, exista pe toate Daciile, chiar dinainte de '99, nu "s-a inventat", conceptul asta de eliminare a ceasului de presiune e vechi si existent pe multe masini. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
msanyix |
![]()
Post
#11
|
Membru Group: Members Posts: 170 Joined: 9 November 07 From: Livezeni, Mures ![]() |
Ca concluzie, pana nu arde becul rosu in mers si se stinge imediat cum am pornit nu am probleme cu presiunea. La masina mea la rece indicatorul este la max, la 70-80 grade 2,5 in relanti, urca pana la 5 turat. Mie mi se pare ca este ok avand in vedere ca arborele cotit este la cota 0 si se aude putina bataie la el. Si nu stiu cati km a facut masina din 97 incoace
|
--------------------
VW Passat
B5.5 Variant
1.9 TDI
- MS 08 PNK
|
|
Tiberiu-Andrei |
![]()
Post
#12
|
![]() Om al muntelui Group: Members Posts: 721 Joined: 25 September 07 From: Sfantu Gheorghe ![]() |
Din cate stiu 0.7 bar trebuie sa arate cu contactul pus.In anotimpul rece dupa pornirea motorului presiunea urca la 6 din cauza vascozitatii uleiului.Si la mine cand pun contactul sta mai spre doi,desi nu ma incred 100 % in sonda asta,la cealalta sonda statea fix 0.7 cu contact pus, plus ca presiunea uleiului tot corect o arata.
|
--------------------
Dacia
1410
1988 toamna1397 cmc
- CV 03 MBO
|
|
razvanarghius |
![]()
Post
#13
|
![]() satanic dacia Group: Members Posts: 150 Joined: 25 August 07 ![]() |
pai daca golesti de tot bulbul de ulei presiunea nu mai creste asa ca daca vrei sa nu iti mai arate doi scoate uleiul din masina. e normal sa ai presiune pt ca nu se scurge chiar tot uleiul in baie.
|
--------------------
dacie
dacia 1310
1987 tx
|
|
Tiberiu-Andrei |
![]()
Post
#14
|
![]() Om al muntelui Group: Members Posts: 721 Joined: 25 September 07 From: Sfantu Gheorghe ![]() |
Si daca o las o luna in parcare si tot atat arata ce zici?
![]() |
--------------------
Dacia
1410
1988 toamna1397 cmc
- CV 03 MBO
|
|
msanyix |
![]()
Post
#15
|
Membru Group: Members Posts: 170 Joined: 9 November 07 From: Livezeni, Mures ![]() |
Eu nu inteleg de unde scoateti valorile astea de 07-2 la rece. Dupa cum stim cu "totii" bulbul masoara presiunea fluxului de ulei, dar teoretic ar trebui sa indice 0 ca nu sta foarte mult sub nivelulul uleiului. La apa la fiecare 10 m adancime creste presiunea cu 1 bar in cazul uleiului este alta viscozitatea deci sunt putin altfel si valorile la presiune dar asta nu inseamna ca la 3 litrii de ulei avem presiunea de 2 . Eu cred ca ar trebui sa tinda spre 0. Este o alta chestie ca se misca putin acul cand pui contact (ceace mi se pare normal ca este vb acolo de un circuit electric si nu de un indicator de presiune care sa masoare direct) si alta cum este si in cazul meu ca urca pana la 2 (eu zic ca este problema cu calibratul ceasului sau cu bulbul ). Ce este pe dacie nu este un instrument de precizie cum este un manometru legat direct pe circuit sau orice alt indicator de precizie ci este doar o instalatie, un "martor" ce te tine la curent cu "miscarea" uleiului in motor.
Parerea mea, daca vreti sa remediati problema incercati sa schimbati bulbul si o sa vedeti ca la fiecare bulb arata alta valoare, daca nu se rezolva in acest fel atunci va puteti ocupa si de schimbarea ceasului. |
--------------------
VW Passat
B5.5 Variant
1.9 TDI
- MS 08 PNK
|
|
slaiciprian |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru Group: Members Posts: 872 Joined: 13 October 07 From: Botosani ![]() |
deci la tine sta la doi cand pui contact. cand mergi ce indica?
|
--------------------
dacia
1310
1990 Nu conduce mai repede decat poate sa zboare ingerul tau pazitor. |
|
bygy007 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.181 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
la ulei masurarea se face in doua feluri 1 prezentei presiunii uleiului peste o anumita valoare minima acceptata (sonda de becps.JPG ( Size: 17.94k )
Number of downloads: 46
si de o membrana care are o rezistenta variabila in functie de presiune (cel de ceas [attachmentid=1627422794] This post has been edited by bygy007: 7 Dec 2007, 19:23 Attached thumbnail(s) res.JPG ( Size: 34.72k ) Number of downloads: 49 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#18
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
nu va faceti probleme...si la mine e la fel...sta la prima liniuta(un pic mai jos) cu motorul oprit, cu contactul pus......
totusi..incercati sa puneti un ceas separat de masurare(cum avea dacia 1300)...si ala arata la fel? |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
msanyix |
![]()
Post
#19
|
Membru Group: Members Posts: 170 Joined: 9 November 07 From: Livezeni, Mures ![]() |
QUOTE(slaiciprian @ 7 Dec 2007, 10:34) La rece urca la maxim, scade treptat cum se incalzeste, la 80 grade la relanti la 2,5 turat pana 2000-2500 urca intre 4 si 5 (cu o divizie sub maxim, cred ca la indicatorul meu 6 este maxim dar nu este numerotat) |
--------------------
VW Passat
B5.5 Variant
1.9 TDI
- MS 08 PNK
|
|
mikkai |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 218 Joined: 12 June 06 ![]() |
QUOTE(cosminus @ 4 Dec 2007, 13:05) E dereglat. Cu contact pus trebuie sa indice 0, aproximativ pentru ca nu e un indicator exact si plus ca e influentat si de curent, cand merge motorul ai 14.5v si nu 12.5v. Scade la presiunea care ti-o arata manametrul 2 mikkai uleiul este sub nivelul sondei. Stiu exact unde se afla manocontactul.Stai linistit.Intrebarea e sti tu care e traseul uleiului de la rampa cu culbutori pana in baie?Si cum functioneaza manocontactul? |
--------------------
Dacia
1310
1983 1984
- B 87 CLR B 888 SEC
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th June 2025 - 15:29 |