Jigloare de calitate, Unde gasesc
![]() ![]() ![]() |
Jigloare de calitate, Unde gasesc
the fast and furious |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 588 Joined: 3 October 06 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia / Opel -
Berlina / Astra Classic -
1999 / 2006
- B -- ---
|
|||
Merced |
![]()
Post
#2
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.278 Joined: 24 June 07 ![]() |
Acum sa fiu eu sincer, daca esti convins ca jicloarele-s problema(asta inseamna ca si-a bagat cineva nasul pe acolo ca nu se decalibreaza de nebune), si ai eliminat orice alta posibilitate legata de consumul excesiv, ar trebui sa iei un set de jicloare de Brasov, care chiar si daca or fi putin decalibrate nu te-ar aduce la un consum imens ca in prezent.
Totusi eu nu-s convins ca ai epuizat posibilitatile. |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
argon |
![]()
Post
#3
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Cu jicloarele de R12 nu faci nimic, ca ai 1400. Ia un set de Carfil, desi nu cred ca-ti rezolvi problema, incearca sa schimbi intai ciocul de papagal, si jiclerele cu bila, in numar de 2, le gasesti separat, restul nu se pot decalibra, doar daca a umblat cineva la ele.
PS: mie imi ia 11-12 in oras, dar fac cate 4-5 drumuri de cate 5-8 km / zi la ore diferite, si nu apuca sa se incalzeasca cum trebuie. O sa incerc odata sa ma plimb 100 de km odata in oras, sa vad daca scade la 10. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
the fast and furious |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 588 Joined: 3 October 06 From: Bucuresti ![]() |
Ai dreptate Argon si eu fac drumuri exact ca ale tale de 7 km in Bucuresti cu motoru plecat de la rece. M-am gandit si eu la consumul excesiv datorat motorului rece insa exista totusi o diferenta mare intre al tau si al meu. Asta vara la drum intins am reusit sa scot 7% Bucuresti - Nordul Moldovei in conditii de 3 persoane + bagaj de vreo 150kg deci in afara e ok. La jigloare nu a umblat nimeni de 3 ani de cand am eu masina, Carbu a fost curatat doar o data de mine dar n-am desfacut decat ciocu de papagal din cate imi aduc aminte. Si pan la urma ce-mi recomandati sa fac schimbul asta de jigloare la carbotest la AMG sau sa incerc de unu singur? Care este pretul actual la Carbotest? |
--------------------
Dacia / Opel -
Berlina / Astra Classic -
1999 / 2006
- B -- ---
|
|
Merced |
![]()
Post
#5
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.278 Joined: 24 June 07 ![]() |
Carbotest la monocorp e cam degeaba.
![]() |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
the fast and furious |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 588 Joined: 3 October 06 From: Bucuresti ![]() |
Da dar ma gandeam ca poate ar verifica si deschiderea inchiderea cuiului Pontou, sa nu fie si de la ala.
|
--------------------
Dacia / Opel -
Berlina / Astra Classic -
1999 / 2006
- B -- ---
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Fa un drum lung la care calculaeza-i consumul. Dupa aia apuca-te de mesterit.
Consumul calculat in orase mai ales in perioada asta (frig+aglomeratie) e irelevant. A mea vad ca imi afiseaza 11% consum pt mers doar prin oras. Daca ies pe E85 consumul e cam de 5.5-6%. Iar asta vara consuma 4.5-5%. |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
djasu82 |
![]()
Post
#8
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Cuiul pontou il poti verifica tu punand gura si tragand aer si impingand aer pe orificiul pe unde intra benzina daca rasufla il schimbi dar nu cred. Dupa aceea ar fi bine sa desfaci tot carburatorul din toate suruburile jiglerele desfaci si pompa de sprit o poi separat cu jiglerele garniturile la fel le desfaci le separi . Ramane ambele corpui ale carburatorului le introduci cufundate de tot in decarbusol si lasate 2 zile. Dupa aceea le scoti si faci rost de un compresor bagi aer comprimat pe toate orificile .Treci iar la montat ai grije cum ai dat jos jiglerele asa le montezi. Nu miza pe cei din pantelimon fiindca nu fac minuni si ati mai cer spaga si pe langa cei 60 de lei. Curaj poti singur sa speli carburatorul .
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
treietaje |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 3 March 07 ![]() |
care este distanta corecta la plutitorul din carburator? mersi
|
--------------------
dacia
break
89
- bt 02 vze
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#10
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
mishujkl |
![]()
Post
#11
|
![]() posts: 0,25 Group: Members Posts: 231 Joined: 25 June 07 From: sv ![]() |
in desenul de mai sus a=7, b=13??????
nu, distanta dintre capacul carburatorului si plutitor, in pozitia deschis,trebuie sa fie 13mm (a+b=13)? |
--------------------
-
-
-
- -
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#12
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
da a =7 si b =13 nu e cota a + b =13 deci cota a =7mm cum se mai spune intra o tigare sau un creion sau mai bine spus un spiral de 7mmiar deistanta de deschidere se ia 13 mm B >-A-<>-B-< nu s-a mai pus sageti in desen
![]() This post has been edited by djasu82: 16 Dec 2007, 12:07 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
mishujkl |
![]()
Post
#13
|
![]() posts: 0,25 Group: Members Posts: 231 Joined: 25 June 07 From: sv ![]() |
asta inseamna ca trebuie sa am o deschidere a plutitorului fata de capacul carburatorului de 20 mm, nu? deci cum stiam eu nu-i bine.(deschiderea totala fata de capac egala cu 13mm). merci
|
--------------------
-
-
-
- -
|
|
smith |
![]()
Post
#14
|
![]() neom Group: Members Posts: 87 Joined: 6 December 06 ![]() |
Am avut si eu problema cu consumul la berlina, cam in aceleasi conditii ca tine (bucuresti, mers bara la bara zilnic pe distanta 10km dimineata si seara etc).
La mine a fost de la cuiul poantou, cand l-am desfacut se cedea cu ochiul liber ca se facuse un santulet de uzura pe el si normal ca nu mai reuseam sa-l fac sa inchida bine. Iti sugerez sa procedezi in felul urmator, urmarind in sens invers traseul benzinei din rezervor in motor: 1. bujii, carburator, aprindere - intai verifici bujiile, daca sunt inegrite si umede dupa un drum obisnuit, inseamna ca ai amestecul bogat, deci nivel prea mare in CNC. - desfa carburatorul si vezi unde sta nivelul benzinei; normal ar fi sa fie chiar la inceputul zonei de plan inclinat; daca benzina sta mai sus de atat, ai probleme la ansamblul plutitor-poantou; iti recomand cu caldura sa le schimbi, te costa cam 20 de lei un cui Carfil, nu-ti lua ceva mai ieftin ca sigur o sa ai surprize; un plutitor e sub 10 lei, ia-l pe cel care ti se pare cel mai frumos lucrat ![]() - baga si o verificare rapida a aprinderii, dar mai mult ca sigur problema nu e de acolo: verifica scanteia fisa bobina-masa, ar trebui sa fie destul de violenta la distanta de 1cm; verifica luleaua de la delcou sa nu fie prea uzata ( cand e uzata are o forma ascutita in varf) - ar mai fi de adaugat aici o reglare a avansului si relantiului, pe care oricum o s-o faci Daca nu e de aici, muti cautarea mai jos, la pompa de benzina: 2. Pompa de benzina, furtun tur, furtun retur Aici e mai usor, din moment ce-ti consuma mult clar problema nu e de la furtunul de tur ![]() - verifica returul ori cu motorul pornit, ori prin suflare; daca furtunul are dop, normal nu iese nimic prin el - verifica prin suflare si conducta metalica de retur, pui un furtun mai lung, sufli si ar trebui sa bolboroseasca in rezervor; daca nu bolboroseste nu e de bine; trebuie schimbata. Recomand servis, schimbatul ambelor conducte si a racordurilor de la rezervor, verificare rezervor sa nu fie cumva fisurat Un sfat si o informatie ca pentru final, ca si asa am scris prea mult: - informatie: consumul in bucuresti in conditiile astea ar trebui sa fie 12-13%, nu prea ai ce-i face; oricum IN NICI UN CAZ peste 15% - sfat: experienta mi-a demonstrat ca nu are rost sa dai banii pe piese ieftine; oricum de dat tot ii dai, daca nu pe piese atunci pe benzina; si la 15% se simte, am trecut si eu prin asta. Spor! Cateva link-uri utile: - bujie umeda http://www.dansmc.com/spoil.jpg - bujie normala http://www.centuryperformance.com/images/tech/Plgnorm1.jpg This post has been edited by smith: 16 Dec 2007, 12:54 |
--------------------
Dacia
1300
1973
- once you go black...
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#15
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
mishujkl daca asa e la carte si asa au iesit masinile din fabrica cu acest reglaj nu ai cei face .Cred ca bujiia aia umeda din lincul respectiv sigur nu da scantee de loc
![]() Asadar: daca bobina de inductie e puturoasa scanteea mai mica de 1 cm si e rosie trebuie schimbata . daca fisele au rezistenta mare depaseste 20-100k scanteea iar va fi mica implicit puterea. luleaua ( rotorul) e mancat in varf la colturi iar nu e bine arunca aiurea scanteea pe ploturile capacului de la delco se schimba cu una bosche e in forma de T zic ce-a mai buna costa in jur de 160 de mii. daca capacul de la delco e fisurat sau ploti sunt tociti iar ai probleme la scantee daca platina nu e slefuita sa fie fina apar probleme de imagazinare a scantei se rateaza scantei apare bujii umede , platina se regleaza la 04mm pe varful camei . daca condensatorul are capacitatea mica scanteea rezultata va fi mica iar bujiile iar se vor inegri avansul se regleaza dinamic fiindca difera de la combustibil la ameste la motor. daca ai probleme la pompa de benzina se curata si se monteaza doua filtre unu inainte de pompa un filtru decantor si altu dupa pompa care vine la carburator un filtru din plastic (cilindric) cu hartie se protezeaza si carburatorul si pompa cel de hartie se schimba la 5000km cel decantor se desface se spala in apa si se sufla cu aer comprimat. |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th June 2025 - 03:19 |