DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Hyundai Tucson sau Fiat Sedici?

je_design
post 15 Nov 2007, 15:51
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 425
Joined: 27 August 06




Salutare! m-a rugat un vecin care "nu se stie pe internet" sa va cer parerea voastra in legatura cu achizitionarea uneia dintre masinile sus mentionate. Suma de bani pe care vrea sa o investeasca este maxim 17000 euro.
Asadar, care v-ati cumpara-o voi?


--------------------
Logan Laureat plus 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SYL
post 16 Nov 2007, 01:05
Post #2


doc


Group: Members
Posts: 2.876
Joined: 16 December 03
From: IF, Balotesti




Ambele masini sunt disponibile in varianta cu tractiune fata sau in varianta 4x4. Eu zic ca la o masina de acest gen merita versiunea 4x4, iar la pretul de 17mii euro doar Sedici se incadreaza (la bani astia ia versiunea full pe benzina). La Tucson varianta cea mai ieftina 4x4 e peste 20 mii euro.


--------------------
Dacia Duster 1.33 TCe 4x4 (2024)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SerbanS
post 16 Nov 2007, 13:14
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 449
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Sedici si fratele lui geaman suzuki sx4 (sx 4 parca e mai frumos decat sedici) sunt masini care intra in aceeasi clasa cu Clio (adica sunt masini de clasa mica). Daca vrea o masina mai mare atunci ar trebui sa aleaga tucson.


--------------------
Renault Symbol 1.5 dci 80 cp Dynamique + clima 2006
A studia și a nu gândi este o risipă. A gândi și a nu studia este periculos.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SYL
post 16 Nov 2007, 13:42
Post #4


doc


Group: Members
Posts: 2.876
Joined: 16 December 03
From: IF, Balotesti




Nu se poate spune ca Sedici/SX4 e masina de clasa mica, e un crossover, iar ca spatiu interior e mai degraba comparabil cu un Megane Bicorp decat cu un Clio 3...

Oricum, ideea era ca respectivul vrea sa se incadreze in 17mii de euro, si la banii astia versiune 4x4 isi poate lua doar Sedici/SX4...mi se pare absurd sa iti iei masina de teren cu tractiune doar pe fata, ca in banii astiaTucsonul il gaseste doar cu tractiune fata.


--------------------
Dacia Duster 1.33 TCe 4x4 (2024)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
je_design
post 16 Nov 2007, 14:14
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 425
Joined: 27 August 06




si io i-am zis ca la banii astia mi-as lua Sedici. Numai ca...din profil nu e prea frumos smile.gif


--------------------
Logan Laureat plus 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 16 Nov 2007, 14:20
Post #6


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(SYL @ 16 Nov 2007, 13:42)
...mi se pare absurd sa iti iei masina de teren cu tractiune doar pe fata, ca in banii astiaTucsonul il gaseste doar cu tractiune fata.
*



De cand Tucson masina de teren? eu stiam ca e suv.

Oricum cine isi ia asa ceva va merge 99% pe asfalt, si unii zic ca ar fi complexati de altceva mic. blush.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
je_design
post 16 Nov 2007, 14:34
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 425
Joined: 27 August 06




mda... la 17 mii le ia doar cu dotarile standard... , "chele".
intr-adevar, tucsonu la banii astia nu ofera decat tractiune fata...


--------------------
Logan Laureat plus 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SerbanS
post 16 Nov 2007, 14:57
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 449
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Suzuki sx4 (fiat sedici) si tucsonul au ambele 4 stele euroncap . Mie unul imi place foarte mult sx 4 (care cam 17 mii in varianta full , 4x4, si motor diesel de 120 cai- din pacate acum vad ca e fara tva - oricum nu stiu daca preturile de pe situl suzuki sunt cele practicate in realitate pentru ca sunt nemodificate de multa vreme) informativ ai link. Merita sa te uiti si sa il vezi si pe asta.


--------------------
Renault Symbol 1.5 dci 80 cp Dynamique + clima 2006
A studia și a nu gândi este o risipă. A gândi și a nu studia este periculos.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SYL
post 17 Nov 2007, 01:49
Post #9


doc


Group: Members
Posts: 2.876
Joined: 16 December 03
From: IF, Balotesti




Sedici e 17mii euro varainta ful pe benzina (1.6 107cp), varianta diesll full e 20mii euro.


--------------------
Dacia Duster 1.33 TCe 4x4 (2024)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CristiRzR
post 17 Nov 2007, 02:19
Post #10


Fost posesor DSN


Group: Members
Posts: 531
Joined: 29 August 06
From: Constangeles




Eu zic ca totusi Hyundai Tucson deja si-a demonstrat capabilitatile si il recomand, dar nu inainte de SantaFe tongue.gif


--------------------
VW Golf 1993 GL 1,8i - CT 85 RZR
VW Golf 2007 Trendline 1,4i
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SYL
post 17 Nov 2007, 03:31
Post #11


doc


Group: Members
Posts: 2.876
Joined: 16 December 03
From: IF, Balotesti




La ce capabilitati te referi ?? Daca te referi la cele off-road nu prea ai nimerit-o, din moment ce in bani respectivi isi poate lua Tucson doar cu tractiune fata...


--------------------
Dacia Duster 1.33 TCe 4x4 (2024)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
je_design
post 17 Nov 2007, 14:49
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 425
Joined: 27 August 06




ambele au tabla galvanizata?


--------------------
Logan Laureat plus 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gdm
post 19 Nov 2007, 14:17
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 326
Joined: 13 May 04




Modelele Hyundai doar incepand cu i30 si Kia Ceed au tabla galvanizata.
Deci Tucson n-are.
Suzuki si Fiat sunt galvanizate.


--------------------
Dacia 1410 cutie 5 trepte, GPL
Dacă s-ar institui un premiu Nobel pentru ratare, românii l-ar monopoliza pentru un secol.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 19 Nov 2007, 23:52
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Hyundai-ul merita pentru cineva care nu o plateste in rate pe 10 ani si nu se plange ca "consuma mult", in rest, pentru cineva care face 15-20 de mii anual si nu vrea sa simta gropile din asfalt, merita cu varf si indesat.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Oskar
post 20 Nov 2007, 00:36
Post #15


Membru stang


Group: Members
Posts: 120
Joined: 18 October 06
From: Bucuresti




QUOTE(gdm @ 19 Nov 2007, 14:17)
Modelele Hyundai doar incepand cu i30 si Kia Ceed au tabla galvanizata.
Deci Tucson n-are.
Suzuki si Fiat sunt galvanizate.
*



sa-nteleg ca anul asta s-a inventat tabla galvanizata la Hyundai? nu prea am inteles ce ai vrut sa zici

This post has been edited by Oskar: 20 Nov 2007, 00:37


--------------------
Every kind action has a not so kind reaction
Dacia Logan Ambition 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gdm
post 20 Nov 2007, 11:25
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 326
Joined: 13 May 04




Primele masini Hyundai unde se aplica tehnologia galvanizarii sunt i30 si kia ceed.
Modelele astea 2 sunt facute cu standard de calitate europeana si nu stiu daca urmatoarele modele hyundai facute in korea sau aiurea vor fi galvanizate.


--------------------
Dacia 1410 cutie 5 trepte, GPL
Dacă s-ar institui un premiu Nobel pentru ratare, românii l-ar monopoliza pentru un secol.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
je_design
post 20 Nov 2007, 11:34
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 425
Joined: 27 August 06




astia de la fiat au bagat sipe albea tabla galvanizata, deci s-ar putea sa aiba si pe sedici. dar nu scrie nicaieri..


--------------------
Logan Laureat plus 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gdm
post 20 Nov 2007, 11:57
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 326
Joined: 13 May 04




Toate fiaturile au tabla galvanizata


--------------------
Dacia 1410 cutie 5 trepte, GPL
Dacă s-ar institui un premiu Nobel pentru ratare, românii l-ar monopoliza pentru un secol.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Oskar
post 20 Nov 2007, 12:51
Post #19


Membru stang


Group: Members
Posts: 120
Joined: 18 October 06
From: Bucuresti




Si de la Hyundai Grandeur (sau cum dracu s-o numi "limuzina" de la ei care costa vreo 30-40.000), ca sa nu mai zic de Sonata, Santa Fe si care or mai fi trebuie sa te astepti sa infloreasca rugina ca la daciile vechi? blink.gif

i30 e facut in korea... c'eed in europa (slovacia parca)

This post has been edited by Oskar: 20 Nov 2007, 12:52


--------------------
Every kind action has a not so kind reaction
Dacia Logan Ambition 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gdm
post 20 Nov 2007, 13:59
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 326
Joined: 13 May 04




Ai inteles bine, Grandeur si Santa FE nu sunt galvanizate
Dar nu se va intampla chiar ca la vechile dacii, acum mai greu sa gasesti masini atat de proaste. Intr-o buna aproximatie ca la Logan, Cielo sau Matiz.


--------------------
Dacia 1410 cutie 5 trepte, GPL
Dacă s-ar institui un premiu Nobel pentru ratare, românii l-ar monopoliza pentru un secol.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stefan_B
post 20 Nov 2007, 18:14
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 390
Joined: 16 July 02




QUOTE(gdm @ 20 Nov 2007, 13:25)
Primele masini Hyundai unde se aplica tehnologia galvanizarii sunt i30 si kia ceed.
Modelele astea 2 sunt facute cu standard de calitate europeana si nu stiu daca urmatoarele modele hyundai facute in korea sau aiurea vor fi galvanizate.
*



M-am uitat la Ceed si NU cred ca are tabla galvanizata. O are absolut sigur f subtire, iar cea din showroom avea o indoitura pe prag unde era sarita vopseaua si ruginise. Asa ca daca e galvanizata, inseamna ca nu e bine galvanizata si a sarit zincul... mi-a parut rau, ca imi placea samanta.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 21 Nov 2007, 13:37
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Mie la matiz mi-a ruginit in punctele in care a sarit vopseaua si chitul alb, dar doar acolo si nu s-a extins. Acum are 5 ani masina si nu are rugina prin alte locuri, si nici acele locuri n-au fost reparate.
Asa ca stati linistiti, n-o sa mai fi masinile pe mainile voastre cand va ajunge tabla sa se perforeze de la rugina.
...sau le luati in rate pe 25 de ani...


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
balanel
post 23 Nov 2007, 15:53
Post #23


Transmisie automata - confort si siguranta.


Group: Members
Posts: 1.219
Joined: 29 September 06




As alege Sedici. Coreencele nu-mi inspita nimic bun. Dupa parerea mea, acestea din urma sunt de foarte proasta calitate. Ca fapt divers, privind la alte marci, serioase, si europene, nu asiatice, observam ca tehnologia galvanizarii tablei se foloseste de multi ani (exemplu: Citroen BX, 1982).


--------------------
chevrolet aveo sedan t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013 (in curand alta masina, cu transmisie automata)
*********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale.
Fan Mircea Badea.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 23 Nov 2007, 23:41
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Intre coreence si italience parca prefer coreencele, de italience n-am auzit sa fi fost campioane la fiabilitate.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
balanel
post 24 Nov 2007, 11:55
Post #25


Transmisie automata - confort si siguranta.


Group: Members
Posts: 1.219
Joined: 29 September 06




Mai conteaza si alte lucruri in afara de fiabilitate.
Apropo, ce intelegi prin fiabilitate? De exemplu o masina de F1, al carei moror tine doar 2 curse, e mai fiabila sau mai putin fiabila decat una de strada, al carei motor tine ~200000 km?


--------------------
chevrolet aveo sedan t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013 (in curand alta masina, cu transmisie automata)
*********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale.
Fan Mircea Badea.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 24 Nov 2007, 17:01
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




N-are legatura asta. Nu m-am referit sa tina motorul 1 milion de kilometri, ci sa nu ramai fara servodirectie, fara comutator de ventilatie, manere rupte, alte alea ce pica pe la masinile italiene fix din prostie.
Lucrurile astea nu le-am vazut la asiatice.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
balanel
post 25 Nov 2007, 00:19
Post #27


Transmisie automata - confort si siguranta.


Group: Members
Posts: 1.219
Joined: 29 September 06




Ma faci sa rad...
Ai mei tocmai si-au comandat masina noua. Inainte de asta, au fost bineinteles pe la mai multe reprezentante, printre care si una de masini coreene. Le-a facut o impresie foarte proasta masina la care s-au uitat (clasa compacta, pret ~10000 euro), mai mult decat atat, cand au deschis torpedoul erau sa ramana cu el in mana. Parca ar fi facute din carton. Aeratoarele de la plansa de bord, cand incerci sa la misti, se indoaie ca foita de ceapa.
Oricum, cine a fost la SIAB, e imposibil sa nu-si fi facut o parere corecta in acest sens, trecand de la o masina la alta.
Revenind on topic:
colegul nostru, cand va alege intre cele 2, sa aiba in vedere faptul ca, probabil, calitatea finisajelor din interiorul masinii este similara cu cea a celorlalte subansamble.
De ce credeti voi ca astfel de marci ofera in Romania pana la 7 ani garantie, doar-doar or atrage clientii, pe cand marcile serioase considera ca 2 ani sunt de ajuns?


--------------------
chevrolet aveo sedan t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013 (in curand alta masina, cu transmisie automata)
*********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale.
Fan Mircea Badea.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SYL
post 25 Nov 2007, 13:36
Post #28


doc


Group: Members
Posts: 2.876
Joined: 16 December 03
From: IF, Balotesti




Faza cu garantia de 7 ani e cam teapa, in sensul ca e doar pt motor si cu limita de km(parca 150mii), pt restul garantia e de 3 ani...Nu mai zic ca o revizie costa cam de 3 ori mai mult decat la o masina europeana...


--------------------
Dacia Duster 1.33 TCe 4x4 (2024)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dobre
post 16 Dec 2007, 15:41
Post #29


-classic-


Group: Members
Posts: 425
Joined: 2 December 07
From: Severin




hai sa nu batem campii acum cu ai mei, x sau y......EU am hyundai si sunt f multumit...revizia I si II au fost 1,5 mil....masina are acum aproapr 10k km NUMAI forja deaia birjareasca si n-a crapat....in prima zi (avea 8 km cand am pus eu mana pe ea) i-am dat 180 km / ora....apropo e accent


--------------------
Dacia 1300 1972 - GJxxSPR
Dacia 1300 RAT 1972
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 16 Dec 2007, 19:09
Post #30


...........................


Group: Members
Posts: 7.214
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




QUOTE(dobre @ 16 Dec 2007, 15:41)
i-am dat 180 km / ora....apropo e accent
*


Si marmota...


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi 2008 ph 2 - CT _ _ _ _
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 27th July 2025 - 01:30
Forum Renault