DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> pornire greoaie dimineata

spyderman
post 2 Jun 2004, 10:39
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 18 May 04
From: Galati




Inainte de a ma trimite moderatorii la plimbare, pe topicul asemanator, ii atentionez ca de obicei cauzele sunt diverse si topicul respectiv nu ma poate ajuta prea mult si asta o spun acum din experienta laugh.gif
Desi mi-am montat aprindere electronica si platina e noua.Azi dimineata mi-a pornit la a cincea cheie.Desi da sa o ia de la prima cheie,nu vrea.
Care sunt cauzele pentru care porneste greu:
1. Distanta la platine.
2. Bujii ancrasate.
3. Avans mic.
4. Motor obosit,compresie mica.
Mai sunt si altele?


--------------------
spydi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spyderman
post 2 Jun 2004, 10:42
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 18 May 04
From: Galati




M-am exprimat gresit mai sus :oops:
In ce procente contribuie la pornirea greoaie a masinii : ex: distanta la platine 80% avanbs mic 5% ca sa stiu ce controlez si eu?


--------------------
spydi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dyda
post 2 Jun 2004, 11:33
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 677
Joined: 30 April 04




Daca incepi cu statistici nu vei ajunge nicodata sa intelegi si mai ales sa simti o masina sau un motor.Intrucit unele simtome sunt date de elemente diferite din compartimente diferite-REGULA DE BAZA ESTE PRIN ELIMINARE. Verifici si pui la punct aprinderea ,avans, avans vacuumatic pina acum nimeni nu a suflat o vorba despre acest avans(sau poate da) ,care totusi are rolul lui bine determinat la motoarele clasice-rezultat -0- treci la carburatie, verifici nivelul, cureti tot ce poate fi jiglor atit aer cit si benzina verifici si elimini aspiratia de aer suplimentar ""aer fals"" si este imposibil sa nu obtii un rezultat satisfacator
Eu cred ca ar fi bine sa incerci sa aplici cite o metoda expusa pe forum si daca nu merge revii, explici detaliat ce ai facut si vorbim ce trebuie sa faci in continuare.
Daca nu este cu suparare la toata lumera eu cam asa vad sa-i ajutam pe cei care nu au avut interventii sau au avut prea putine la o masina


--------------------
Kox
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spyderman
post 2 Jun 2004, 11:44
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 18 May 04
From: Galati




Ok, merg pe varsta ta.O sa incep cu aprinderea.Adica distanta la platine si apoi cu restul tongue.gif


--------------------
spydi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nimic
post 2 Jun 2004, 21:50
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 168
Joined: 27 January 04




relanti prea mic?
daca il ai sub 800 poate fi o cauza.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spyderman
post 3 Jun 2004, 09:19
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 18 May 04
From: Galati




De cand mi-am pus aprinderea electronica am relantiul la 1100.E adevarat ca la pornire initial are cam 800,dar apoi creste.Azi am pornit cu socul si la a doua cheie a pornit.E indicat sa folosim socul vara?
Ma intereseaza daca pornirea greoaie poate fi influentat de carburator,cu o camera de nivel mica,plutitor spart,nu stiu?


--------------------
spydi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GabiS
post 3 Jun 2004, 19:34
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 15 February 04
From: Ploiesti/Bucuresti




Eu zic sa verifici daca iti baga benzina pompa sau daca mai ai benzina in carburator dimineata.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nimic
post 3 Jun 2004, 22:35
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 168
Joined: 27 January 04




1100 e deja cam mult
n-are nimik daca foloseshti shock-ul
poate fi influentzata de carburator-infundate jigleuarve
erifica pompa si avansul


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 3 Jun 2004, 23:41
Post #9


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Break-ul meu a fost invatat sa porneasca numai cu socul. Chiar si vara, chiar si daca a stat oprita doar cateva ore. Dar, porneste cu scul la prima (maxim) a doua cheie si iarna. Si nu a patit nimic.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Al Cap0nE
post 4 Jun 2004, 00:50
Post #10


Lex talionis


Group: Members
Posts: 407
Joined: 19 February 04
From: Bucuresti




La fel si la mine. Daca sta mai mult de 3-4 ore trebuie sa ii trag socul la maxim si porneste imediat, dupa care il cobor cam la 1/4 si il las asa cam jumate de minut dupa care pot sa il bag. Maine o sa-mi pun aprindere el. ,sunt curios daca se schimba ceva.


--------------------
Dacia 1310 84 - KPN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spyderman
post 4 Jun 2004, 06:03
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 18 May 04
From: Galati




Maine o sa verific carburatorul.Mai vedem apoi.


--------------------
spydi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dyda
post 4 Jun 2004, 06:25
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 677
Joined: 30 April 04




Pentru a respecta un motor indiferent de marca si echipare, obligatoriu trebuie pornit cu acest sistem care se numeste soc - binentele in momentul cind este rece. La cele cu injectie UC face acest lucru


--------------------
Kox
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dadu221
post 4 Jun 2004, 09:15
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 726
Joined: 11 March 04
From: Ploiesti




popescu george, vara de ex e indicat sa trag putintel socu .. pana seincalzeste sau nu are a face dac o poti tine din acceleratie?


--------------------
DSN rapsodie - 2002 - ph-22-unu
Ie doar o amarata de dacie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 4 Jun 2004, 11:20
Post #14


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.098
Joined: 31 July 03
From: Iasi




dadu, daca o poti tine din acceleratie incit sa mergi constant pina se incalzeste e bine. Mai fac si eu uneori, dar tre sa fii foarte gentil cu pedala ca imediat da in nas.
Asa ca mai bine tragi putin sokul si mergi citeva sute de metri pina se ridica putin apa. Apoi blana :twisted:


--------------------
Fiat Linea Active, 2011 - PAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dadu221
post 4 Jun 2004, 11:26
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 726
Joined: 11 March 04
From: Ploiesti




smile.gif no, intrebam pentru bunastarea motorului .. eu pana acum am pornit-o cu socul pana s-a pus intrebarea e forum si ieri , fuguta la masina nepornita de 3 zile , dat spritz si contact si a luat-o din prima smile.gif) chiar cu bateria dusa. sunt mandru de ea smile.gif apoi am tinut-o din acceleratie si ambreiaj si am incercat sa nu o turez prea mult si nu a dat in nas decat prima oara ca a fost un hop in fata rotilor si am vrut sa vad daca merge fara sa o turez prea mult in +.


--------------------
DSN rapsodie - 2002 - ph-22-unu
Ie doar o amarata de dacie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spyderman
post 4 Jun 2004, 11:40
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 18 May 04
From: Galati




Desi nu porneste din prima si nici din a doua :roll: culmea e ca daca motorul e rece nu-mi da in nas si asta se intimpla de cand mi-am montat aprinderea de la vitacom de 290k,e ciudat,nu-i asa!


--------------------
spydi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dyda
post 4 Jun 2004, 11:44
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 677
Joined: 30 April 04




Indiferent de anotimp asa cum ai spus 2-3 sprit tras soc 1/2 si cu regalaj bun motorul o ia din prima dupa 1-2min va incepe sa creasca turatia mai impingi socul si poti pleca.Imposibil sa nu ai pe linga tine un Matiz studiaza-l din punctul asta de vedere Indiferent ce marca este motorul daca nu il asculti acelasi lucru iti va face si el, daca nu ii dai ce doreste si cei trebuie el iti ia adica te lasa cind iti este lumea mai draga.
Nu sunt de acord cu tinutul din pedala , in felul asta introduci socuri care favorizeaza uzura


--------------------
Kox
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oh
post 10 Nov 2004, 16:41
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 17 September 04
From: Bucuresti




Salutare tuturor! Eeeh si uite asa dupa ce am urmarit timp de vreo doua luni acest forum foarte util, m-am hotarat sa vs spun si eu oful. Sapt trecuta am fost si eu la service ca tot omu incepator in ale mecanicii sa-mi pregatesc masina pt iarna: spalat carb, bujii noi sinterom 14 np 21 (ca la carte) alea vechi erau 14 np 18, fise bujii de Urziceni, capac delco nou, platini noi, reglajele de rigoare inclusiv avans cu stroboscop. Problema este urmatoarea: dimineata sau mai bine zis dupa ce sa racit motorul de tot porneste ff greu la a 5-6 cheie. Pe la a treia cheie parca vrea sa porneasca, dar tre sa-i mai dau vreo 2-3, si mai e o chestiune, dupa ce a pornit bineinteles cu socul tras, daca o accelerez - moare. Si daca o las sa mearga vreo 2 min, daca o opresc porneste din prima.

Multam anticipat pt ajutor


--------------------
Dacia 1310L - 1997 - B 29 MIO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 10 Nov 2004, 20:32
Post #19


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




oh - antigel?
Da-i o cheie falsa, apoi 3-4 pedale, soc maxim, si o tii din acc.


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oh
post 10 Nov 2004, 21:11
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 17 September 04
From: Bucuresti




si antigel, am incercat si treaba cu pedalele, ma gandeam sa nu fie din pompa de benzina sa nu mai tina supapele, dar uite n-am incercat sa-i dau la coada pana se armeaza.


--------------------
Dacia 1310L - 1997 - B 29 MIO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
godaro
post 16 Nov 2004, 10:00
Post #21


Membru


Group: Members
Posts: 183
Joined: 29 April 04




ma lipesc si eu de topicul asta intrucat mi se pare cel mai apropiat de "problema mea". cer si eu o parere de la cunoscatori, insa va rog sa nu radeti de mine.

problema mea este urmatoarea: dacia mea porneste fara shoc ! chiar si iarna pe frig. trebuie sa ma bucur sau sa imi fac probleme? momentan nu am de ce sa imi fac probleme, insa chiar vreau sa stiu.

treaba sta in felul urmator: dau cateva pedale la rece, apas ambreiaj, dau cheie, porneste relativ usor. daca e frig afara, cand iau piciorul de pe ambreiaj se opreste (nu e bagata in viteza deci nu radeti de mine). reiau ciclul si porneste... FARA SHOC!

credeti ca e vreo problema daca pornesc pe vreme rece fara soc ?
Dacia 1400 '97; 80.000 km, unicul proprietar


--------------------
307 berlina, 1.6 HDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragos.a
post 16 Nov 2004, 13:14
Post #22


Membru


Group: Members
Posts: 138
Joined: 9 November 04




Iarna este normal sa moara cand este tare frig daca dai drumul imediat la ambreiaj chiar daca nu este in viteza deoarece motorul intampine 2 sarcini-sa se invarta practic pe el cu uleiul gros de la frig si apoi cutia de viteze chiar la liber care si aia are uleiul mai vascos decat cel de motor si mai ales nu are putere pt ca nu este putin ajutat de soc.


--------------------
dacia 1310 berlina injectie 2000
4x4 dacia papuc injectie 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nicolaev
post 23 Nov 2004, 20:39
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 12 November 04




QUOTE(oh @ 10 Nov 2004, 16:41)
Salutare tuturor! Eeeh si uite asa dupa ce am urmarit timp de vreo doua luni acest forum foarte util, m-am hotarat sa vs spun si eu oful. Sapt trecuta am fost si eu la service ca tot omu incepator in ale mecanicii sa-mi  pregatesc masina pt iarna: spalat carb, bujii noi sinterom 14 np 21 (ca la carte) alea vechi erau 14 np 18, fise bujii de Urziceni, capac delco nou, platini noi, reglajele de rigoare inclusiv avans cu stroboscop. Problema este urmatoarea: dimineata sau mai bine zis dupa ce sa racit motorul de tot porneste ff greu la a 5-6 cheie. Pe la a treia cheie parca vrea sa porneasca, dar tre sa-i mai dau vreo 2-3, si mai e o chestiune, dupa ce a pornit bineinteles cu socul tras, daca o accelerez - moare. Si daca o las sa mearga vreo 2 min, daca o opresc porneste din prima.

Multam anticipat pt ajutor
*


Salut
Am avut si eu problema asta asta vara si primavara vreo 3 luni.Dimineata nu pornea decat la a 5-6-a cheie. S-au uitat tot meseriasii targului la ea, si-au dat cu parerea de credeai ca-i vapor nu o biata Liberta. In fine dupa multe verificari cineva mi-a schimbat bujiile ca ultima solutie. Ei bine de atunci mi-a mers fara probleme. Poate si pentru ca in timp ce era defecta mi-am pus aprindere electronica (incercam toate variantele pe atunci wink.gif Incearca si schimba-ti bujiile. poate nu "rup" cum trebuie astea care le ai.


--------------------
Daewoo Cielo 96 - BC xx KYM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th May 2025 - 18:41
Forum Renault