DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Martor antidemaraj

gonty
post 28 Jan 2004, 05:28
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 298
Joined: 23 March 03
From: Iasi




Imi pare rau ca am deschis un topic nou dar nu am gasit exact problema mea. Ieri dimineata cand mi-am dus fetita la scoala, dupa ce m-am intors la masina, am constatat cu uimire ca martorul antidemaraj nu mai clipocea! Am pus contactul, in continuare a ramas stins. Am dat la cheie fara nici o speranta si bineinteles ca nu a pornit, demarorul invartea de zor si nimic. Am facut treaba asta de vreo 2 ori si la un moment dat cand fac contactul s-a aprins led-ul, s-a stins si masina a pornit. La prima oprire, led-ul a ramas stins, dar cand m-am intors la masina si i-am pus contactul el s-a aprins, s-a stins apoi si motorul a pornit. Bineinteles, m-am hotarat ca astazi sa ajung in service, dar mi-am zis sa ma uit in manualul de intretinere mai intai. Ma duc la masina si ce sa vezi !? Led-ul cu pricina clipoceste victorios. Ce sa fie oare !!!!!!!???????? Probabil UCE decodor, nu? daca da, cam cat costa unul in caz ca tre' sa-l schimb?


--------------------
Citroen C4 2.0 HDI 2007, SX Pack - IS96DEA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sergiu
post 28 Jan 2004, 08:41
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 494
Joined: 23 May 02
From: Timisoara




UCE decodor se repara, n-are rost sa-l schimbi (probabil)... laugh.gif laugh.gif
Dar, ai grija, nu in service! Eu am avut problema asta si reparatia facuta de ei a tinut cam 20 de minute (adica de la service la lucru). Cel mai probabil s-au distrus lipiturile care tin mufa pe placa. Pentru un electronist bun nu ar trebuie sa fie greu (mie mi-a reparat un coleg).
Partea cea mai grea este sa scoti UCE decodor: trebuie sa ridici mocheta si izolatia fonica existenta, sa scoti doua suruburi (la mine era doar 1), sa ii scoti mufa si sa-l duci la doctor. Se scoate relativ usor din carcasa de plastic, iar el ar trebui sa vada daca sunt lipituri cu probleme. Nu il da la un amator care nu are tehnica de cositorit buna, ca n-o sa tina. Eventual mai da cineva de pe forum un sfat?

Pentru ca sa fii 100% ca e de la UCE decodor, iti recomand sa incerci cu motorul pornit sa misti de firele care merg la el. Daca se aprinde led-ul antidemaraj cand faci asta - e clar! Daca nu, tot e posibil sa fie de acolo. Eu am avut de doua ori problema si facea asa de fiecare data...


--------------------
Dacia SupeRNova
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gonty
post 28 Jan 2004, 09:08
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 298
Joined: 23 March 03
From: Iasi




Merci de raspuns. Am inca o intrebare. Tot dand cautare pe subiectul "UCE decodor" si citind posturile, am aflat despre acele serii de masini la care trebuia sa se schimbe capetele de chei si UCE decodor. A mea este in "plaja" de numere, fiind, bineinteles din martie 2001. Capetele de chei le-am avut schimbate in garantie. Oare tre' sa ma duc sa vad daca mai e valabila circulara respectiva sau "am luat-o in brate" 022.gif . A schimbat cineva asa ceva in ultima perioada?


--------------------
Citroen C4 2.0 HDI 2007, SX Pack - IS96DEA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AL
post 28 Jan 2004, 09:53
Post #4


Member


Group: Members
Posts: 2.495
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




QUOTE
Merci de raspuns. Am inca o intrebare. Tot dand cautare pe subiectul \"UCE decodor\" si citind posturile, am aflat despre acele serii de masini la care trebuia sa se schimbe capetele de chei si UCE decodor. A mea este in \"plaja\" de numere, fiind, bineinteles din martie 2001. Capetele de chei le-am avut schimbate in garantie. Oare tre' sa ma duc sa vad daca mai e valabila circulara respectiva sau \"am luat-o in brate\" 022.gif . A schimbat cineva asa ceva in ultima perioada?


Pai daca ai avut schimbate capetele de chei in garantie, automat ti-a fost schimbat si UCE... deci in cazul tau s-au achitat de obligatie....nu ai de ce sa te mai duci...


--------------------
Skoda KAROQ 2019 - B-21-NEW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gonty
post 28 Jan 2004, 09:56
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 298
Joined: 23 March 03
From: Iasi




Din pacate, capetele s-au stricat si eu nu stiam de directiva asa ca .... mecanicu' si ingineru' roman nu mi-au schimbat UCE-ul icon_twisted.gif


--------------------
Citroen C4 2.0 HDI 2007, SX Pack - IS96DEA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AL
post 28 Jan 2004, 10:10
Post #6


Member


Group: Members
Posts: 2.495
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




Ba ti l-au schimbat!.... minunea aia electronica din capul cheilor este "la pachet" cu UCE Decodor... Si daca nu ai probleme, de ce sa schimbi?.... Ceea ce descrii tu ca ai patit, nu este de la UCE sau capetele cheilor, ci este o problema de contacte imperfecte.... la mufa UCE sau in alta parte. Buba se rezolva fara a mai fi necesara schimbarea UCE sau a capetelor de chei.


--------------------
Skoda KAROQ 2019 - B-21-NEW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sergiu
post 28 Jan 2004, 11:31
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 494
Joined: 23 May 02
From: Timisoara




AL, ai avut tu asa contacte imperfecte? Daca da, pune-o te rog ca pe o posibilitate. Dupa cum am scris, eu am avut de 2 ori problema si a fost chiar UCE decodor, nu contacte imperfecte la mufe. Ok, se poate?
Pentru gonty sper sa fie doar un contact imperfect si sa se rezolve, dar sa nu excludem ca i s-ar fi putut intampla ce mi s-a intamplat mie (si dupa cum am tras cu urechea pe la service, la altii atatia).


--------------------
Dacia SupeRNova
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gonty
post 28 Jan 2004, 11:46
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 298
Joined: 23 March 03
From: Iasi




Eu insist. Nu au schimbat si UCE decodor! Au schimbat capetele de chei si au conectat masina la calculator.Atat si nimic mai mult. Sunt sigur. (cat de cat ma pricep si eu pe la masini - atunci cand aveam Oltcit-ul eu ii faceam toate reparatiile, inclusiv pus set motor). Nu pot ei sa ma "duca cu pluta" chiar asa usor


--------------------
Citroen C4 2.0 HDI 2007, SX Pack - IS96DEA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 28 Jan 2004, 12:37
Post #9


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Fiecare set de chei are un anumit cod antidemaraj, care trebuie scris in UCE decodor. Odata scris, nu mai poate fi rescris (exista unele zvonuri ca vor apare UCE decodoare cu posibilitati de rescriere, dar nu au existat pana acum).
Daca se schimba doar capetele de chei, acestea ar trebui comandate la fabrica pe baza codului de la vechile chei, ca sa se livreze cu transponderele codate la fel ca vechile chei. Acest tip de operatiune nu se mai face de catre service-urile Dacia, ci se schimba capetele de chei cu tot cu UCE decodor (care nici nu e extraordinar de scump - 800 - 1.000 k lei), in UCE-le nou scriindu-se codurile de antidemaraj ale noilor capete de chei.
Optiunea cu comandare chei la fabrica (trimitere comanda in Franta, ca la Dacia nu exista sciitor de transpondere), livrare capete de chei din Franta la Dacia si apoi livrarea la service dureaza cam multisor, drept pentru care nu se mai practica.

Daca intr-adevar nu ti-au schimbat UCE sunt extrem de interesat ca am niste contre cu cei de la WC.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AL
post 28 Jan 2004, 12:41
Post #10


Member


Group: Members
Posts: 2.495
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




ok....e posibil sa nu-l fi schimbat.... de asemenea, e posibil sa fie buba din UCE (indiferent daca a fost sau nu schimbat, daca s-a defectat porimul sau si al doilea).... insa simptomele descrise de tine conduc la catre posibilitatea de a fi un simplu contact de vina....

ceea ce spune Klaus este si motivul pentru care am insistat ca ti l-au schimbat!

cel mai bine este sa mergi la service sa faca si ei o testare si mai ales sa vada daca au fost stocate in calculator ceva mesaje de eroare, de defecte (prezente sau pasagere) etc. ... deci pentru a se face o diagnoza.... in functie de aceasta, odata localizata buba, poti decide ce cale sa adopti.... cea a reclamatiei fata de operatiunile facute in timpul garantiei.... deci a "luptei" cu Dacia ... sau cea a remedierii pe banii tai...


--------------------
Skoda KAROQ 2019 - B-21-NEW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Wolfmark
post 18 Mar 2004, 07:59
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 642
Joined: 24 March 03




Intrebare: fiecare set de chei are un cod ... sau fiecare cheie are codul ei? Intreb asta pentru ca mi-au schimbat UCE decodor-ul, iar initial cheia n-a fost recunoscuta, lucru normal. Dupa ce au pus masina la calculator ... totul e OK. Insa surprinzator pentru mine e ca si cealalta cheie merge, cu toate ca nu ma asteptam sad.gif


--------------------
DACIA Solenza Scala 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 18 Mar 2004, 10:06
Post #12


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Fiecare set de chei are codul lui (2 chei același cod).
Ți-au scris codul de la una, era normal să meargă și cealaltă, pentru că are același cod.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ADN
post 18 Mar 2004, 10:35
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 25 May 02
From: Bucuresti




O problema similara am avut si eu. Am fost la service si nu au gasit nici o buba ( m-au pus sa platesc testul pentru UCE ).
Dupa indelungi cautari, analizand simptomatologia am diagnosticat un contact imperfect pe care l-am gasit spre bucuria mea in mufa alba ce vine de la contact ( dai jos capacul de sub volan ), are patru fire groase ( parca de 2.5 ) care pleaca din contact.
Un simptom foarte important care ma condus la aceasta concluzie a fost acela ca ori de cate ori avea-m problema cu ledul antidemaraj, nu se aprindeau nici celelate becuri din bord ( ulei, apa , frana de mana, etc. )


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Wolfmark
post 18 Mar 2004, 16:23
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 642
Joined: 24 March 03




Am aflat de la VC:

Este normal ca odata calibrat UCE decodor cu o cheie, acesta sa recunoasca si cealalta cheie si sa autorizeze pornirea autoturismului, însa pentru sistemul de închidere centralizata este necesara efectuarea unei resincronizari pentru cheia de rezerva.


--------------------
DACIA Solenza Scala 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
joey
post 24 May 2004, 08:54
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 241
Joined: 9 October 03
From: Bucuresti




Salutare,
Am si o intrebare legata de modul de pornire al solenzei.
Agentul de vanzari mi-a spus ca la automat se da soar dupa stingerea martorului antidemaraj.
Din obisnuita, am invartit de cheie inainte ca acesta sa se stinga. Motorul a pornit bine mersi.
Sa inteleg ca sunt probleme sau nu ? Ce repercursiuni poate avea asupra masinii pornirea inainte de stingerea acelui bec rosu ?
Multumesc mult


--------------------
RENAULT CLIO 3 DYNAMIQUE 1,6 16v CVA
Singurul loc in care Banii vin inaintea Muncii este in dictionar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 24 May 2004, 11:05
Post #16


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Becul rosu aprins indica atat functionarea sistemului antidemaraj dar si amorsarea pomei de benzina. Daca asculti mai bine, cand pui contactul, pana sa se stinga becul ala auzi un fel de fasait din spate. E de la pompa de benzina. Masina porneste si fara sa astepti sa se stinga becul, dar e bine sa se amorseze complet pompa. Nu cred ca nu iti permiti sa astepti cateva secunde inainte sa dai la automat. Bine, acum daca te-ar fugari o ceata de poponari in calduri nu mai stai sa astepti sa amorseze pompa, merge si asa tongue.gif tongue.gif tongue.gif


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sergiu
post 24 May 2004, 11:21
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 494
Joined: 23 May 02
From: Timisoara




Si se si aplica tensiune circuitului de incalzire a sondei lambda. Daca nu faci asta, ea va fi rece cand pornesti motorul. Daca repeti figura zi de zi, se distruge sonda mai repede decat timpul de viata prezis (nu stiu cat e ala, stiu ca e mare ~100-200 mii sa zicem). Date concrete nu stiu sa zic, dar stiu ca exista acel circuit de incalzire si stiu ca se zice sa il folosesti in mod regulat.

Pentru armata de poponari - daca nu au leviere sau "chei potrivite" incui usile din centralizata. biggrin.gif Dar - poti porni si inainte sa se stinga, de la o pornire n-are nimic masina.


--------------------
Dacia SupeRNova
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bolovan_ro
post 27 Nov 2004, 23:06
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 449
Joined: 25 November 04




Salut. Sa fie si la mine aceasi problema? Cind pun contactul...dupa 4-5 secunde incepe sa clipoceasca becul...nu se mai inchid usile de la telecomanda...ca sa o pornesc trebuie sa tin butonul de telecomanda apasat.
Tin sa mentionez ca a mai facut odata asa...dupa care si-a revenit (ma rog...usile nu se inchideau...si din cind in cind...cam odata pe saptamina...clipocea becul de la bord...si nu pornea).
Am incercat sa dau jos UCE-ul...dar era deja intuneric.


--------------------
Dacia Logan II 2016/Laureate 0.9TCe
Suma inteligentelor pe pamint ii constanta, populatia este in crestere
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sergiu
post 29 Nov 2004, 09:34
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 494
Joined: 23 May 02
From: Timisoara




QUOTE(bolovan_ro @ 28 Nov 2004, 01:06)
Salut. Sa fie si la mine aceasi problema? Cind pun contactul...dupa 4-5 secunde incepe sa clipoceasca becul...nu se mai inchid usile de la telecomanda...ca sa o pornesc trebuie sa tin butonul de telecomanda apasat.
Tin sa mentionez ca a mai facut odata asa...dupa care si-a revenit (ma rog...usile nu se inchideau...si din cind in cind...cam odata pe saptamina...clipocea becul de la bord...si nu pornea).
Am incercat sa dau jos UCE-ul...dar era deja intuneric.
*



Daca nu porneste normal, dar porneste cu butonul telecomenzii apasat, inseamna ca e circuitul din cheie cu probleme. Like it was said before: ori esti bun electronist si o repari singur, ori incerci intr-un service de GSM si repara aia... Decodorul e bun, n-are nimic. De obicei cand sunt probleme acolo (la mine au fost de doua ori) diferenta o face ca umbli la firele de la decodor, nu apasarea butonului cheii. Bafta!


--------------------
Dacia SupeRNova
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 23rd July 2025 - 00:33
Forum Renault