DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> carburator face figuri, da sa moara cand acc intre 900-1200 r

kindeeru56
post 14 Dec 2007, 19:47
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 558
Joined: 27 November 07




Salut am si eu o problema cu carburatoru aparuta in seara asta intre 900rpm si 1200rpm da sa moara(da in nas: cred ca se ineaca ) si dupaia isi revine parca nu sar fi intamplat nica; trage ,intra in ture accelereaza imediat dupa ce treece de hopu de 1200rpm cu alte cuvinte trebue sa fi scamator sa pleci cu ea de la stop. Astept parerile voastre ce e de facut?? (DACIA 1289CC). Si refritor la adusu de jiglere din state mar interesa si pe mine.problema ar putea din cauza ca nu am jigleru de amestec la relanti.este unu improvizat.carburatoru nu este cel de uzina si este un zenith 32 if 2

apropo carburatoru este montat de o luna pe masina exact cu acelasi jigler dar nu a facut nicio data figuri.Mers in fiecare zi in jur de 60km. Ce parere aveti?

14 Dec 2007, 19:57:
astept parerile voastre. Multumesc

This post has been edited by kindeeru56: 14 Dec 2007, 19:57


--------------------
dacia 1310 87 - b-45-trl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neajiji
post 14 Dec 2007, 20:24
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 768
Joined: 1 January 07




O prima idee ar fi ca ai impuritati in carburator, verifica pompa de spritz sa fie bine stransa si curata apoi uita-te la jiglerul de relanti.


--------------------
X Y Z
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 14 Dec 2007, 22:04
Post #3


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




Daca motorul "da in nas" la apasare lenta a pedalei - m-as gindi mai repede la orificiile de progresiune. Aceste nu au jicloare (mai precis: sunt alimenatte de acelasi jiclor de relani), dar cred ca se pot curata si ele... cumva.

Orificiile de progresiune sunt, la carburatorul Carfil, in numar de 2, amplasate in peretele tubului Venturi "in buza" clapetei de acceleratie in pozitia sa inchis -> pe partea clapetei care se ridica la deschidere. In total sunt 3 orificii, cel mai de jos alimenteaza motorul cund clapeta e inchisa complet; eu ma refer la cele doua de sus.



--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 15 Dec 2007, 01:33
Post #4


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.277
Joined: 24 June 07




Chestia asta se intampla si la cald, ca n-ai mentionat in primul post? huh.gif


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kindeeru56
post 15 Dec 2007, 12:32
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 558
Joined: 27 November 07




da si la cald face

15 Dec 2007, 12:38:
din cate am fvazut pe aici pe forum cand clapeta de acc este in repaus astupa si ultimu orificiu ,cel din partea de jos,asa este sau ma insel??

15 Dec 2007, 12:39:
poate va ajuta asta

This post has been edited by kindeeru56: 15 Dec 2007, 12:39

Attached thumbnail(s)
32IF22.gif ( Size: 65.73k ) Number of downloads: 87


--------------------
dacia 1310 87 - b-45-trl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 15 Dec 2007, 13:50
Post #6


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Asa e sta perpendicular pe orificiu daca sta deasupra papa benzina de ustura la buzunar daca sta sub da sa moara motorul cad trece de la relanti la regim normal de functionare.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kindeeru56
post 15 Dec 2007, 15:51
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 558
Joined: 27 November 07




asta ar fi una din probleme din care ar face chestia asta alceva ce ar mai fi???

CNC nu se poate regla este reglat din fabricatie fix
bobina noua
buji noi sinterom 18 NP
ruptor BERU
capac delco BERU
fise noi silicon 5kohm
pompa benzen NOVA
aprindere calasica noua


--------------------
dacia 1310 87 - b-45-trl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 15 Dec 2007, 21:12
Post #8


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Nu stiu cat puneti pret pe pompele de benzina cu clopot eu am din plastic turnata . Mias dori pompa de motocileta cu debit variabil dar unde sa alergi ca bucurestiul e ful biggrin.gif.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kindeeru56
post 16 Dec 2007, 12:03
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 558
Joined: 27 November 07




pai si pompa de nova este capsata si din cate am vazut are debitumai mare ca ce cu clopot


--------------------
dacia 1310 87 - b-45-trl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 16 Dec 2007, 12:11
Post #10


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Toate motoarele din 98 -99 2000 au pompa capsulata cu debit mai mare zic ca rezista mult mai bine dar nu au coada de dat manoal ci sunt actioneate numai de motor .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 23:10
Forum Renault