apa in porbagaj, dacia 1310
apa in porbagaj, dacia 1310
bebe96 |
19 Nov 2007, 16:09
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 172 Joined: 14 November 07 From: bucuresti |
|
||
--------------------
dacia
1310
1998-berlina
- b-16-ciw
|
|||
leionutz |
19 Nov 2007, 16:28
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 19 November 07 |
QUOTE(bebe96 @ 19 Nov 2007, 16:09) salutare.pentru cine ma poate ajuta am o intrebare:imi intra apa in portbagaj,credeam ca e de la cheder dar am schimbat chederul,am pus unul nou si tot intra apa.multumesc. salut! am acelasi model de masina, culoare, 5 trepte si aceeasi problema. ajutati-ne, ca ploua rau. credeti ca niste silicon rezolva problema? la mine apa e undeva in fata stanga. |
--------------------
Dacia
1410 L
1995
- BZ-10-EXC
|
|
Brainie |
20 Nov 2007, 08:54
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 464 Joined: 2 May 07 From: Bucuresti |
O sugestie:
N-am avut de lucru într-o vară și am desfăcut sticlele colorate de la lămpile spate (4 holșuruburi fiecare) să le spăl pe dinăuntru. Modelul de stopuri mari, pe 2 nivele (1310). Pe urmă la prima ploaie a intrat apă în portbagaj la greu. Am observat o dâră cum că a intrat apă pe lângă lampa stânga. Am desfăcut lampa, am desfăcut sticla lămpii (nu conteză ordinea), dar le-am montat în ordinea asta: întâi sticla pe lampă și apoi lampa pe caroserie (bineînțeles spălate/curățate de noroi). Fără silicon/mastic. Probabil că s-a așezat chederul mai bine. N-a mai intrat de atunci pe la lampă. Apă a mai intrat și după respectiva operație dar mai puțină, la ploi mai puternice, dar altceva nu am mai făcut, deci nu mai am alte sfaturi. |
--------------------
Ex Dacia 1310 Li ;
Ex Logan ABS+ 1.6 MPI
2007
|
|
leionutz |
20 Nov 2007, 10:29
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 19 November 07 |
ideea e ca NU stiu pe unde intra apa...
ma gandeam sa pun niste silicon pe sub cheder si apoi sa mai vad ce face... |
--------------------
Dacia
1410 L
1995
- BZ-10-EXC
|
|
msanyix |
20 Nov 2007, 12:41
Post
#5
|
Membru Group: Members Posts: 170 Joined: 9 November 07 From: Livezeni, Mures |
Te ai uitat daca nu este distanta intre chederul NOU si capota?
Cel mai simplu, baga-te in portbagaj si inchide capota numai sa nu te inchizi |
--------------------
VW Passat
B5.5 Variant
1.9 TDI
- MS 08 PNK
|
|
leionutz |
20 Nov 2007, 16:31
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 19 November 07 |
QUOTE(leionutz @ 20 Nov 2007, 10:29) ideea e ca NU stiu pe unde intra apa... ma gandeam sa pun niste silicon pe sub cheder si apoi sa mai vad ce face... si daca este distanta, care ar fi solutia? daca chederul e nou, atunci trebuie inaltat cumva. stie cineva cum? daca apa din portbagaj se datoreaza distantei dintre cheder si tabla, asta se poate datora faptului ca s-au carat cu masina frigidere, masini de saplat, mobila etc. deci, atentie...astea deranjeaza chederul... |
--------------------
Dacia
1410 L
1995
- BZ-10-EXC
|
|
razvanarghius |
20 Nov 2007, 22:00
Post
#7
|
satanic dacia Group: Members Posts: 150 Joined: 25 August 07 |
aceiasi problema si eu. intro zi cu soare mam bagat in porbagaj si lam inchis. I partea de sub parbriz era o distanta de aproape un deget intre capot si garnitura eu inca nu miam rezolvat problema dar am vazut cauza:p
|
--------------------
dacie
dacia 1310
1987 tx
|
|
Edu |
21 Nov 2007, 17:59
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 6 May 07 |
QUOTE(bebe96 @ 19 Nov 2007, 16:09) salutare.pentru cine ma poate ajuta am o intrebare:imi intra apa in portbagaj,credeam ca e de la cheder dar am schimbat chederul,am pus unul nou si tot intra apa.multumesc. A incercat cineva sa demonteze capota portbagajului si s-o monteze mai aproape cu 1 cm de cheder? Nu imi dau seama daca in cazul asta o sa mai vina bine la incuietoare. Stiu pe cineva care a demontat capota portbagajului ca sa care un frigider si cand a pus-o la loc i se umplea portbagajul de apa. |
--------------------
Dacia
1300
1973
|
|
nelu_1985 |
22 Nov 2007, 19:38
Post
#9
|
membru in pauza de masa Group: Members Posts: 1.290 Joined: 2 May 07 From: BLAJ |
degeaba demontezi capota portagajului, ca nu ai cum sa o montezi la loc mai aproape de cheder. Singura metoda prin care se mai poate apropia de cheder este sa mergi la un meserias care stie sa iti traga capota din balamale ca ele s-au indoit datorita fortarii la inchidere. aceasta operatie se face folosind o cheie de indoit fier beton (cred ca stiti cum arata) cu care sa se indoaie la un unghi bun balamalele. Asta e singura operatie care se poate aplica asupra balamalelor pentru reglajul inaltimii. si mai mult ''cineva'' ala cu frigideru' nu a mai impins destul capota in balamale in plan orizontal si deaceea ii intra apa in portbagaj.
This post has been edited by nelu_1985: 22 Nov 2007, 19:40 |
--------------------
DACIA
1410
GTL 1986
- 2-AB-9576 "Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
|
|
diaconuliviu |
23 Nov 2007, 08:41
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere |
Sau, cind a carat frigiderul, daca a fost mai greu, s-o fi indoit putin tabla de la panoul spate, raminind putin spatiu intre cheder si capota.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Edu |
23 Nov 2007, 15:24
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 6 May 07 |
|
--------------------
Dacia
1300
1973
|
|
Daniel M. |
23 Nov 2007, 15:30
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 30 September 05 From: Timisoara |
salut,
la mine apa ajungea in portbagaj pe la chederul de la stopul stanga. Rezolvat cu ajutorul siliconului. |
--------------------
BMW
320d
2000
- CJ
|
|
JDL |
23 Nov 2007, 17:35
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 224 Joined: 18 September 06 From: Bucuresti |
problema asta o am si eu, am facut toate cele ca sa nu o mai am, cu exceptia siliconului... nu voi aplica niciodata aceasta solutie de ultima ora.
ce am mai observat eu... am inlocuit unu din stopuri in urma unui accident minor, inlocuit cu totul, adica geamul lui + tot montajul lui... si pe acolo nu mi-a mai intrat apa! de unde am dedus ca ar putea fi si din cauza garniturilor invechite (masina mea are 4 ani, si pana la prima ploaie de anul asta nu am avut probleme). solutia care nu am incercat-o si a specificat-o cineva mai sus... ar fi aia cu desfacutul lor, si pus stopul pe caroserie dupa ce a fost prins geamul !! eu intotdeauna am prins de caroserie dupa care am pus si geamul... ma rog e doar o sugestie. mie clar imi intra numai pe la stopuri, atat! nu am carat frigidere, nu am chinuit masina, nu nimic. |
--------------------
Dacia
1310Li
2004
|
|
Merced |
23 Nov 2007, 17:39
Post
#14
|
No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.250 Joined: 24 June 07 |
Hai sa ma bag si eu in discutie, ca am cam comis-o azi. M-am gandit si eu sa fac spalarea bianuala a "covatei". M-am dus la tara in curte, era soare, interiorul pe care-l curat mai des l-am facut bec, cu aspiratorul, am spalat presuri am siliconat bord si panouri usi, tot tacamul. Cand a venit vorba de exterior m-am apucat cu detergent de vase sa o sapunesc bine de tot, ca praful din Bucuresti se simtea prea bine pe ea.
Intre timp am scos covorul de cauciuc pe care-l am in portbagaj, care acopera si sonda. Eh dupa ce am clatit-o bine de tot cu jet de apa am constatat ca ajunsese ceva apa in portbagaj si culmea cel mai mult in jurul sondei. Am scos-o cu un burete dar presupun ca mi-a ajuns si in rezervor. De ce spun asta? Pentru ca la plecare relatiul era ceva de speriat si mergea in suturi bine de tot. Decantatorul nu parea sa aiba apa in el, desi se cam intunecase si nu vedeam mare lucru. Pana la urma dupa ce s-a oprit de vreo doua ori si-a revenit si cand am ajuns acasa parea in regula. Intrebare: daca a fost niste apa prin circuit e musai sa-mi fi afumat vreo bujie? Adica trebuie sa le dau jos acum si sa le controlez? Pareau sa-si fi revenit si d-aia intreb. Multumesc anticipat! |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
ATM |
23 Nov 2007, 21:04
Post
#15
|
1948 Tucker Torpedo Group: Members Posts: 596 Joined: 28 December 05 From: Bucuresti |
Pai, daca si-a revenit ar trebui sa isi faca autocuratire...la un drum mai lung.
Si mie-mi ploua bine-n portbagaj. Intr-atat de bine incat mi-a oxidat un papuc de la sonda de combustibil pana s-a rupt (cu ajutorul pretios al unui borcan de castraveti, ma rog...) E capota de portbagaj prea inalta fata de cheder. Sa fie sanatoasa, pe frigul asta n-am chef de demontaj. |
--------------------
MITSUBISHI
COLT
Z30-2005 Inchiriez fiare de calcat, geamuri termopan, betisoare de urechi, aparate de ras. Rog seriozitate.
|
|
Merced |
23 Nov 2007, 21:21
Post
#16
|
No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.250 Joined: 24 June 07 |
Cam asta e situatia si la mine, ca gauri n-am Dumnezeului, d-aia ma si gandeam pe unde a intrat atata apa. Am mai fost putin plecat cu ea, i-am dat mai tare si-si revenise. Sper sa nu-mi afecteze bujiile prea rau, ca de iesit stiu ca iese toata pana la urma.
|
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
sorin1983 |
23 Nov 2007, 22:10
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.611 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova |
un alt cheder nu ar merge pus? am vazut ca si cielo are acelasi sistem si pare mult mai bine realizat si mai inalt
|
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
Merced |
23 Nov 2007, 22:19
Post
#18
|
No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.250 Joined: 24 June 07 |
Inca unul peste asta poate. La mine portbagajul se vede de la o posta ca sta mult mai sus, dar asa sta de ani de zile si era ultima chestie la care ma gandeam pana azi. Probabil ca o sa incerc sa-l fac sa se inchida mai ermetic, si sa-i pun un cheder nou cand imi vine cheful.
|
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
sorin1983 |
23 Nov 2007, 22:34
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.611 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova |
cordon de sudura si e ermetic
si la mine sta cracanat plus ca m-a lovit un microbuz fix in el |
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
Merced |
23 Nov 2007, 22:36
Post
#20
|
No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.250 Joined: 24 June 07 |
Nu-l sudez ca mai bag oameni acolo. Cate doi, ca unul se plictiseste.
Fara misto acum, eu zic ca se poate etansa destul de usor, eu unul cel putin n-am gauri pe nicaieri cu un cheder bine pus si portbagajul in sine reglat un pic poate sta ceas. Cel putin pe sus apa n-ar mai trebui sa-mi intre. |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
sorin1983 |
23 Nov 2007, 22:41
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.611 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova |
e o metoda babeasca de indoit balamalele ...ceva cu pus un lemn intre balama si partea de sub luneta a portbagajului si fortat in sus dar nu stiu exact procedeul
|
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
kalyyyyyy |
8 Dec 2007, 18:25
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 739 Joined: 1 November 06 From: Bucuresti |
Am avut si eu aceeasi problema,am indoit la balamalele alea de m-am plictisit.Solutia a fost un cheder nou,nu de berlina,ci de brek.De plouat nu mai ploua,doar ca sta capota ceva mai sus(nu la linie).
|
--------------------
Clio
3
2007, dci 70cp
|
|
brigada_diverse |
8 Dec 2007, 19:29
Post
#23
|
Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta |
m-am chinuit sa gasesc pe unde intra apa......
am etansat pana la urma tot portbagajul cu silicon..... si tot intra apa...cu gramada...... pana mi-am dat seama ca era ud de la stop in jos...nenorocirea de garnitura de la stop era indoita.....si intra apa pe acolo....dupa ce am etansat cu silicon sanitar, nu am mai avut nicio problema |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
M.I |
8 Dec 2007, 20:32
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 19 June 06 |
Si la mine mai ploua in portbagaj.
Intra apa prin spatiul dintre cheder si capota, in partea de sus spre luneta. Am lipit o banda cauciucata de genul celor care se pun la imbinarea ferestrelor, lipita bineneteles pe partea interioara a capotei, in dreptul chederului, o perioada nu a mai intrat apa dar a inceput iar sa intre, cred ca sa tasat acea banda, trebuie sa iau alta. |
--------------------
Dacia,
1310, LGN 1.5Dci,
1987, 2007
|
|
CriSTI68 |
8 Dec 2007, 20:41
Post
#25
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti |
deci eu am lipit pe capac bandou tubular autoadeziv (este vorba de un tub cauciucat care se gaseste la materiale de constructii) care actioneaza ca un al doilea cheder si nu mai intra apa, vreau sa pun si la usi unde chiar am nevoie de asa ceva
|
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
the fast and furious |
14 Dec 2007, 01:20
Post
#26
|
Membru autentic Group: Members Posts: 588 Joined: 3 October 06 From: Bucuresti |
Stie cineva daca in pe partea cu aripa stanga ( partea opusa rotii de rezerva ) exista in caroserie vreo gaura de evacuare a apei.
M-am apucat acu 2 zile sa pun cricu sa mauit la o roata si cand sa iau cricu si cheile de acolo le-am gasit in balta ( cred ca erau vreo 2 litri de apa acolo ) . Oricum e prima data cans gasesc apa acolo.+ |
--------------------
Dacia / Opel -
Berlina / Astra Classic -
1999 / 2006
- B -- ---
|
|
Brainie |
14 Dec 2007, 09:02
Post
#27
|
Membru autentic Group: Members Posts: 464 Joined: 2 May 07 From: Bucuresti |
Ce e "pe" ? Dacă este vorba de portbagaj, da, există o gaură de golire și pe partea stângă, în punctul cel mai de jos al spațiului ăla îngust dintre aripă și "contraaripă" (nu știu dacă așa se cheamă, dar e vorba de peretele vertical din stânga fundului protbagajului). Se poate desfunda băgând un băț sau o șurubelniță, de jos în sus sau invers (un pic mai greu).
|
--------------------
Ex Dacia 1310 Li ;
Ex Logan ABS+ 1.6 MPI
2007
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th September 2024 - 14:18 |