cauciucuri de iarna, 2 sau 4?
![]() ![]() ![]() |
cauciucuri de iarna, 2 sau 4?
alex_axn |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 639 Joined: 30 December 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
vw
passat
2009
- B __ ___ "putine lucruri poti sa le faci cu vorba buna dar cu vorba rea nici atatea"
|
|||
os |
![]()
Post
#62
|
![]() Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 ![]() |
Link-ul postat de bion zice in concluzie: sunt avantaje si dezavantaje si asa, si asa. Concluzia lor este - nu neaparat pe puntea motoare, si per global se feresc sa dea o recomandare general valabila.
Opinia mea este insa: pe spate ca sa nu patesti ca alex_axn de mai sus, impreuna cu adaptarea vitezei. Caci repet: _daca_ se ajunge la doamne_fereste, e preferabil ca lovitura sa fie frontala, decit laterala. Sa nu uitam ca mai toate sistemele de securitate pasiva sunt gindite pentru lovituri frontale (zone deformabile, centuri de siguranta etc). |
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
Psych0 |
![]()
Post
#63
|
![]() Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 5 October 07 ![]() |
QUOTE(mark`` @ 15 Jan 2008, 23:53) Die Frage, auf welche Achse unter Sicherheitsgesichtspunkten die besseren, also weniger abgefahrenen Reifen montiert werden sollten, sorgt immer wieder für kontroverse Diskussionen. Hierzu folgende Überlegungen: Neben der Übertragung der Antriebskräfte muss der Reifen grundsätzlich Bremskräfte sowie Seitenführungskräfte zuverlässig auf die Fahrbahn übertragen können. io nu inteleg ce nu intelegi ![]() restu iti dai seama singur ... ps . habar n-am ce scrie acolo ![]() oricum in conclizie cel mai bine e sa ai 4 cauciucuri de iarna ; |
--------------------
Dacia
Solenza
2003
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#64
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
In cconcluzie iarna nu-i ca vara, si daca te bagi in depasire tre sa fii cat de cat increzator ca poti controla masina, indiferent ce cauciucuri ai pe ea, mai ales la reintrarea pe sensul de mers, pe care multi o abordeaza brusc si, logic, apare derapajul.
|
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
ceribros |
![]()
Post
#65
|
![]() Obiectele din oglinda sunt mai apropiate decat par Group: Members Posts: 285 Joined: 8 January 08 ![]() |
Eu am 2 pe fata toate sezoanele si 2 vara spate, nu am avut probleme dar nu am depasit nici viteza de 40 km / h
![]() |
--------------------
Am avut Dacie
Berlina
1997 In asteptarea gaurii negre....eu sper totusi sa fie mulatra
|
|
i96nds |
![]()
Post
#66
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Eu cred ca intre timp ai invatat sa nu o turezi aiurea cand iesi din zapada sau ai invatat sa pleci cu a II-a de pe loc.
Nu de la cauciucuri se trage... |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#67
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(ceribros @ 16 Jan 2008, 16:03) Eu am 2 pe fata toate sezoanele si 2 vara spate, nu am avut probleme dar nu am depasit nici viteza de 40 km / h ![]() Eu vad ca ai Berlina si nu Solenza ... Problema noastra este ca degeaba mergi ca tancu daca-ti rupi spoilerul si ce mai ai de plastic prin fata in nameti . Si eu trec ca tancul peste tot ce nu depaseste 25 cm . Iarna asta am vazut multe masini cu pretentii care nu reuseau sa iasa din parcari sau sa treaca de un sleau de 10 cm inaltime . Culmea e ca nici unul nu apreciaza cauciucurile de iarna decat dupa ce le are pe masina si simte intr-adevar diferenta . O alta concluzie ... poti sa ai cauciucuri , ABS si multe altele , daca dai de gheata cu zapada deasupra ... nu te mai opresti la timp ! O alta concluzie ... in iarna asta chiar m-am obisnuit cu botul extrem de mic , mai precis cu distanta dintre roata si bot ![]() ![]() This post has been edited by marius80_eugen: 18 Jan 2008, 14:06 |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
ceribros |
![]()
Post
#68
|
![]() Obiectele din oglinda sunt mai apropiate decat par Group: Members Posts: 285 Joined: 8 January 08 ![]() |
Adevarat tot ce zici dar ma refer la faptul ca acum un an cu cauciucuri de vara ma uitam cum sta masina in parcare deoarece cu alea de vara nu puteam sa o scot din parcare, iar pentru cauciucuri de iarna nu am spatiu de depozitare. Banuiesc ca sunt perfecte alea de iarna dar ca sa nu mai stai sa schimbi roti, cauciucuri si daca adaptezi viteza la conditiile meteo te descurci foarte bine si cu toate sezoanele, chiar si cu 2 decat cum se zicea ca mai bine ai de vara pe toate. Fratilor indiferent ca e solenza sau berlina tractiunea tot fata este si controlul nu se face pe spate, chiar daca iti derapeaza spatele iar fata poate sa traga masina se redreseaza
|
--------------------
Am avut Dacie
Berlina
1997 In asteptarea gaurii negre....eu sper totusi sa fie mulatra
|
|
danutonea |
![]()
Post
#69
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 12 September 07 ![]() |
Am si eu o intrebare, referitor la cauciucurile de iarna.
Nu am cauciucuri de iarna, am cauciucuri din fabrica Matador parca si iarna ma cam feresc sa merg cu masina deoarece m-am intors cu ea de cateva ori... Iarna devin foarte dure. Acum cateva zile rulam cu 40 la ora si am pus o frana brusca (adica am apasat pe padala la max) si m-am dus taras cativa metri cu toate ca asfaltul era uscat. Temp afara era cam -7 grade. Se poate din cauza cauciucurilor care devin foarte dure la temp joase sa alunece chiar daca era uscat jos? Ce ma sfatuiti sa fac in cazul asta? Multumesc mult! ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
2003 Clima
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#70
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
Daca ai Matador M+S, ar trebui sa se comporte ok la -7 grade.
Cel mai ieftin de facut e sa mergi cu bagare de seama ca sa nu fie nevoie sa franezi brusc si sa adaptezi viteza la conditiile de trafic. Mai scump ar fi sa pui cauciucuri de iarna, dar asta nu garanteaza ca n-o sa te mai duci sanie. Depinde foarte mult si de stilul de condus. Oricum asflatul poate parea uscat, dar de fapt poate fi acoperit cu particule de gheata (noroi inghetat, etc) This post has been edited by nh1980ro: 27 Jan 2008, 13:30 |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 01:59 |