Problema motor nova gti
![]() ![]() ![]() |
Problema motor nova gti
costinu |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 94 Joined: 21 September 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Nova GTi
2000
- ph09pnu
|
|||
C a t a l i n |
![]()
Post
#2
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Dacă zici că pierde pe la fulia arborelui cotit, trebuie schimbat un simering acolo.
Pentru apă, dacă nu curge pe la radiator, furtune, capacul pompei, sau caloriferul din habitaclu, atunci în motor se pierde... Presiunea uleiului cum e? This post has been edited by Catalin Marinarul: 5 Jan 2008, 23:05 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
costinu |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 94 Joined: 21 September 07 ![]() |
cum pot sa verific presiunea la ulei? nu am nici un indicator la bord
|
--------------------
Dacia
Nova GTi
2000
- ph09pnu
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#4
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Ai bord de SN...
![]() Pe bordul "autentic" Nova exista indicator de presiune a uleiului... |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
costinu |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 94 Joined: 21 September 07 ![]() |
exact. si indicatorul de la ulei s-a apins abia and am ramas fara nici un pic de ulei
PS: ai idee cat cost setul si garnitura de chiuloasa? Semeringul ala se poate schimba fara sa dau motorul jos? mi-a dat taica-miu o presa pt bagat semeringul acolo, dar nu stiu daca imi incape si mai ales nu stiu cum il scot pe cel vechi. This post has been edited by costinu: 5 Jan 2008, 23:49 |
--------------------
Dacia
Nova GTi
2000
- ph09pnu
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#6
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Am răspuns la ce am știut.
![]() Ai MP. |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
variable_dynamics |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 976 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Setul motor - 400-500 ron(parca).
Garnitura chiulasa - 14 ron. |
--------------------
EX Dacia
Nova GTi
2000 A little less conversation, a little more action.
|
|
paulica |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Validating Posts: 760 Joined: 2 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Poate scapi fara set motor. Stiu vreo 2 cazuri de dacii clasice care au mers cu 0,5 l ulei mult si bine pâna si-au dat seama. Oricum cred ca nu scapi fara reglat culbutorii.
Ca sa stii o treaba du-te la un service schimba simeringul de la distributie, vezi ca smecherii fac o treaba pun 2 simeringuri din care cel de la exterioro se unge cu grafit sau MoS2, dupa aia pui compresmetrul pe ea. Daca nu exista pb cu compresia nu te chinui. In ceea ce priveste garnitura de chiulasa daca nu face bulbuci in vasul de expansiune, "numarul" bulbucilor proportional cu acceleratia, ai 99,9 % sa scapi fara garnitura de chiulasa. Cât despre muci pune si tu un ulei semisintetic si un aditiv cu MoS2, asta dupa ce rezolvi problemele. |
--------------------
Pegas
22
2006
- TL 11 PAA
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 19:36 |