DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> probleme turatie si consum

allexxc
post 16 Dec 2007, 21:05
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 16 December 07




Salut!
Am o Dacie Break din 98 si am problema consumului foarte mare, atat in Bucuresti: 12%, cat si in afara: 10%, in conditiile in care nu conduc sportiv si masina are 20.500km la bord reali.
I-am montat si aprindere electronica de pe Golf, rezultatele sunt aceleasi: in treptele 3, 4 si 5, la 2000 rpm eu am 30km/h, 50km/h, respectiv 70km/h, desi normal era sa am 40-60-80, mai am acasa Dacia tatalui meu tot din 98 si in afara consuma 6.5-7% cu aceeasi aprindere montata.
Daca stie cineva care ar putea fi cauza, va rog mult sa ma lamuriti, sa stiu ce sa-i fac, ca m-a rupt de bani la benzina smile.gif
Sanatate si numai bine !!!


--------------------
Dacia 1310 1998 Break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 16 Dec 2007, 21:29
Post #2


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.250
Joined: 24 June 07




Nu cumva iti patineaza ambreiajul? unsure.gif


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
allexxc
post 16 Dec 2007, 21:34
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 16 December 07




nu patineaza, nu am nici o problema cu el. Acum vreo luna, i-am dat rotile jos si mi s-a parut ca sunt infranate, asa ca am fost la un mecanic si mi-a schimbat garniturile la etrieri, ca erau distruse. Dupa asta mi-a mers ok si consumul a fost normal, apoi am venit in bucuresti si aici a inceput din nou sa pape.


--------------------
Dacia 1310 1998 Break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 16 Dec 2007, 23:38
Post #4


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Daca ati papa da jos carburatorul ala si spalal . Daca nu sti se invatza : speli carburatorul la suprafata cu pensula inmuiata in benzina sau decarburor.
- desfaci toate suruburile vezi unde le pui si sa le ti minte ce si cum se desface capacul de la carburator se verifica garnitura daca mai e buna si etanseaza capacul de corpul carburatorului. Dupa aceea se desfac jiglerele unu cate unu usor , se desface ciocul de papagal ai grije ca are doua garnituri din cupru sa nu le pierzi se desface pompa de spritz are 4 suruburi ventuza se pune de o parte nu se baga in decarburor ca se face fleasca si nu mai e buna de nimik arcul la fel se tine de o parte . Se ia frumos corpul carburatorului si se scufunda complet intrun vas in asa fe lsa fie acoperit de solutia decarburor. Se lasa 24 de ore cel putin si ar fi bine sa fie acoperit . Se scoate si se sufla cu aer comprimat sub 3-4 atmosfere se sufla si prin orifici dai importanta orificilor de progresiune sunt la numar 3 se afla in dreptul clapetei de acceleratie . Dupa aceea se trece la capacul carburatorului se verifica cuiul pontou sa vezi daca inchide s-au deschide se verifica cu gura. Dupa aceea se verifica plutitorul daca e spart tu il ai din plastic cu siguranta. Se verifica linguritele daca respecta dimensiunile de deschidere a plutirorului si inchidere. Se trece la montat la fel cum lai desfacut se pune jiglerele se pune arcul cu pompa de sprit cele 4 suruburi dupa aceea capacul cele 4 suruburi. De obicei se lasa in carburator in CNC benzina pentru amorsarea motorului dupa ce ai cuplat carburatorul la motor si vrei sa pornesti motorul. Se trece la reglaje pana sa il pui pe motor carburatorul
- se regleaza din surubul de acceleratie cel oblic clapeta de acceleratie in asa fel sa stea perpendicular pe ultimul orificiu de progresiune .
- se pune carburatorul pe masina impreuna cu garniturile averente se strange se cupleaza cablurile de acceleratie si soc si arcul de la acceleratie.
- se porneste motorul se tine turat usor la 1500-2000 de ture 10 minute pana cand se incalzeste la 80-90 de grade .
-se trece la reglaje se umbla doar la reglajul de amestec aer benzina de la carburator din surubul orizontal strangandu-l pana cand motorul incepe sa trepideze sa se opreasca si se desface usor dupa aceea pana cand se tureaza la un maxim se smite la ureche si acolo se lasa . se vizualizeaza pe turometru trebuie sa ai turatia constanta intre 800-900 de ture.
- se trece la avans daca e prost reglat , turezi motorul la 200-2500 de ture si misti de avans in asa fel in aceasta marja sa nu trepideze motorul sau sa ai rateuri in evacuare. Cam asta e tot . Nici mecanici nu ti-o regleaza sa consume putin.pag7273cj8.th.jpgpag7071yu6.th.jpgpag6869do3.th.jpgnivelcncqz3.th.jpg

This post has been edited by djasu82: 16 Dec 2007, 23:49


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 16 Dec 2007, 23:41
Post #5


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.250
Joined: 24 June 07




Mie personal vitezele alea pe care le ai la 2000rpm mi se par mici rau. Ori nu merge bine vitezometrul, ori turometrul, ori ai vreo cutie cu rapoarte dubioase.


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 16 Dec 2007, 23:50
Post #6


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Sper ca pozele de sus sa te ajute , verifica si capsula vacumatica de la delco tragi cu gura aer prin furtun si vezi daca se modifica platina .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 17 Dec 2007, 00:11
Post #7


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.250
Joined: 24 June 07




Eu zic "hais", tu "cea"... wacko.gif


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
allexxc
post 17 Dec 2007, 09:01
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 16 December 07




Multumesc ''djasu82'' !
Toate operatiile pe care mi le-ai descris tu le-am facut deja, acum vreo luna, cu exceptia spalarii carburatorului, in rest am verificat si cuiul ponton, si plutitorul, si avansul vacumatic, si avansul din delcou, si amestecul de aer-benzina, nici o schimbare la consum !!!
M-am gandit si eu ca vitezometrul s-ar putea sa nu indice bine, si mie mi se pare ca la 60/h parca merg cam repede, am sa incerc sa merg in paralel cu un prieten sa verific si vitezometrul.

Bafta


--------------------
Dacia 1310 1998 Break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 17 Dec 2007, 09:11
Post #9


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Spala carburatorul ala e buba biggrin.gif iar acul care indica viteza lasal asa pana la 60 la ora trebuie sa indice foarte bine la mine l-am loat dupa gps pana la 80 la ora indica bine de la 80 in sus are o usoara deviatie mai sus cu 2 bete cum ar veni dar tot pe acolo e biggrin.gif. Spala tu carburatorul si mai vedem dupa aceea .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
allexxc
post 17 Dec 2007, 16:24
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 16 December 07




Ok, mersi, asa am sa fac.
Totusi ma gandesc si la posibilitatea ca si cutia sa aiba ceva, fiindca imi intra foarte greu in marsarier, bag cu ambele maini si trebuie sa aduc maneta foarte aproape de coltul scaunului meu, practic ''caut marsarieru'' de fiecare data.Proprietaru mi-a zis ca asa i-a mers din fabrica.
Cineva mi-a zis ca exista ''cutii lenese'' care necesita o turatie mai mare, ma gandesc ca de asta mie la 60/h imi atinge 2200-2300 rpm. Asa sa fie ?
Mersi mult !!!

17 Dec 2007, 23:14:
si inca o intrebare, dupa ce am citit pe aici niste topicuri despre bujii: am pe ea acum 3 eyquem c42s si un sinterom (ca a 4a eyquem mi-a ''bubuit'', de nu stiam ce are motoru de nu trage, si el mergea saracu in 3 pistoane): acum consumul ridicat ar putea fi si din cauza bujiilor ???? (nu exista modelul asta in foaia aceea scanata cu bujiile ptr dacie )

This post has been edited by allexxc: 17 Dec 2007, 23:14


--------------------
Dacia 1310 1998 Break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 17 Dec 2007, 23:52
Post #11


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Poftim bujiidaciaso5.th.jpg nu mai merge in 3 bujii ca baga aiurea benzina in camera de ardere . Aia ancrasata o poti reface incalzind-o pe aragaz si loata frumos cu un jmighel fin si o montezi pe masina o reglezi la 0.7mm eletrodul bujiiei si . Pornesti masina si incepi sa mergi cu ea in sarcina in treapta a 3-4 la 3500 de ture cam 1 km si se va auto curata.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 23rd September 2024 - 21:11
Forum Renault