DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages « < 3 4 5 6 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> se pune la cale o rk de motor, tgg2k reloaded

emircea
post 31 Mar 2008, 12:04
Post #121


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




Ba tare te-as intreba de ce ai renuntat la filtrul ala, numai daca crezi ca ar fi probleme cu fiabilitatea, dar as vrea niste explicatii cat de cat.
Nu de alta, dar in caz de weber, nu cred ca mai am loc sa mai folosesc filtrul original, galeria il cam inghesuie si acum chiar in zona gurii ce comunica cu carburatorul, si e posibil sa fac si eu un 'tuning'.

Sa ai parte de 'rabla' si sa te poarte asa cum iti doresti!

This post has been edited by emircea: 31 Mar 2008, 12:06


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 31 Mar 2008, 12:14
Post #122


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




renuntai la el din mai multe motive....iarna trebuia sa-l pun pe ala original ca sa traga aer cald de pe langa galerii,vara,cand ploua si ridicam capota, il gaseam umed(era cu element filtrant de carton aka hartie cu ceva armatura plasa,vara huruia cu filtru sport de ziceai ca-i raliu(deh....asta-mi placea) dar eu banui ca nu filtra aerul cum trebuie....
daca vrei un filtru sport bun sa-ti iei de firma(vb.serios)....nu umbla cu d-astea made-n china radmasa.gif de unica folosinta....
parca mai aveam si cagula aia de plastic ce intra-n gatul weber-ului si nu e musai sa mearga cu filtru de aer sport.....

iti doresc acelasi lucru cu masina ta....drumuri frumoase si peripetii placute....

LE acum am filtru de aer(rotund) cu carcasa de tabla de la o dacie din 89....e mult mai rezistenta carcasa aia si ofera un debit de aer bun comparativ cu panarama aia de plastic(originala a masinii)...cu element filtrant MANN(cele mai bune) cool.gif

This post has been edited by sobolan: 31 Mar 2008, 12:19


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 31 Mar 2008, 12:43
Post #123


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




Am priceput.

Am si eu cutie de tabla, e cea cu care a venit masina din fabrica. Galeria sta acum cam la 1,5 cm de gura de aer, gatul de lebada si mansonul le-am pus cam fortate. Weberul e mai voluminos ca si carfilul, ma gandesc ca nici atat loc nu voi mai avea...

As mai castiga 2 cm indoind piciorul superior de prindere pe caroserie, sper sa n-am nevoie de mai mult. Daca nu... ne filtram sport, desi nu-mi place ideea nici mie, din principiu.


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 31 Mar 2008, 12:49
Post #124


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(emircea @ 31 Mar 2008, 12:43)
Weberul e mai voluminos ca si carfilul, ma gandesc ca nici atat loc nu voi mai avea...

*



nu cu mult.....nu te gandi ca este cat uzina aia mare si proasta de solex montat pe daciile de 1,6 lt....


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 1 Apr 2008, 10:24
Post #125


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




Varu' sobolan, cum ramane cu weberul ala, scriai ca dai un ochi si spui tipul lui si niste poze. Multumesc.

Masina in acest moment este functionala, merge... are si capota pusa biggrin.gif (am montat-o azi-noapte).

L. E.: Apropos... cu filtrul de aer montat motorul merge mai gatuit. E posibil si din cauza pozitiei si montajului fortat. Ca sa fiu sigur, azi schimb si elementul filtrant, desi nu parea prea imbacsit.

This post has been edited by emircea: 1 Apr 2008, 12:39


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 1 Apr 2008, 15:24
Post #126


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




nu prea se intelege ce scrie...din cate stiam eu e 32/32....
are o tona de praf pe el...... radmasa.gif ...
care e amator sa-mi dea PM....

This post has been edited by sobolan: 1 Apr 2008, 15:29


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 1 Apr 2008, 15:36
Post #127


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




Unul de genul ala am si eu pe acasa, nu stiu in ce stare e, dar are mecanismele ce comanda clapeta de soc lipsa; n-as avea incredere sa-l folosesc. Aranjam sa mi-l dai daca al tau e ok? Multumesc! (eventual, lasa-mi pe PM un nr. de tel. mobil)

This post has been edited by emircea: 1 Apr 2008, 15:37


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 1 Apr 2008, 15:37
Post #128


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




rabla mea e completa radmasa.gif ...l-am avut eu pe masina mea....


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 1 Apr 2008, 16:01
Post #129


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Mircea, am vazut ca m-ai intrebat de pompa electrica.

M-am zbatut mult cu problema si am tras cateva concluzii:

- pompa de injectie de presiune ridicata nu mi-as fi pus. Aveam una noua de Solenza. Da' oricat de bine as fi montat un regulator sau un retur, n-as fi putut trai cu gandul de a arde ca sobolanu' (fara niciun apropos radmasa.gif). Deci am zis pas

- cea mai buna solutie ar fi o pompa electrica de carburatie, de firma, care se opreste automat la inchiderea poantoului/poantourilor. Problema - scumpe, am gasit cu 3.5 si cu 4 mil. Personal as da banii astia, da' mai astept. Vezi imediat de ce...

- alta varianta ar fi fost o pompa de carburatie din dezmembrari. Am puricat toate centrele din Iasi, am trecut si prin Pitesti, si Buzau, si Focsani. Nimic! Poate am avut eu ghinion...

- varianta aleasa de mine - pompa electrica de Daewoo Damas, noua, din magazin. Trebuie un releu de protectie. Mi-a dat un prieten un releu de la o alarma auto, mi-a explicat ca la oligofreni cum trebuie sa-l leg, mi-am facut si desen (deh, sunt certat rau cu electrica), insa cum stii deja, motorul n-a fost pornit niciodata. Asa ca nu stiu cum se comporta respectiva pompa. Voi afla dupa ce o montez pe alt motor wink.gif

Orice pompa electrica ai folosi, trebuie acoperita gaura din bloc din locul vechii pompe mecanice. Pentru asta am un capac special conceput acestui scop, speriat de pe un motor renault 1.4 cu injectie mono. In lipsa, poti sa faci tu un capac.

Poze n-am, de vreme ce n-a fost montata niciodata. smile.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 1 Apr 2008, 16:27
Post #130


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




Varu' sobolan lasa-mi, te rog, mobilul tau pe pm, pana gasesc un 32/36, incerc sa fac un 32/32 ok.

Daniel, releul acela de protectie de care scriai nu este ca cel de faruri? Pompe electrice externe au fost puse pe Vw si Audi mai vechi, cu carburator; nu baga presiune mare, cuiul poantou inchide la presiunea lor, pe masini au si regulator cu retur. Un regulator din ala am si eu pe-acasa, de cand experimentam pentru Manta, dar pompa n-am vazut-o. Am promisiuni pentru ea, dar ma mai interesez de alternative, in caz ca nu e de gasit totusi.
As face si eu un capac sa astup locasul din bloc, iar de unul din suruburi, cu un colier de tabla, as prinde pompa. Trebuie pus un filtru de benzina cu carcasa metalica inainte de pompa, ca o blocheaza gunoaiele.

Ar mai fi interesant de facut o schema electronica, ceva de genul sa intrerupa +-ul de la pompa daca nu simte impulsuri de la platina 3-5 secunde, dar pe moment mi-e cam lene sa ma gandesc la una.


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 1 Apr 2008, 16:31
Post #131


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Da, aduce cu ala de faruri...


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 1 Apr 2008, 16:33
Post #132


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




Ma refeream la cele de plastic de faruri, gasibile la magazin - 40 sau 60 de amperi.
Nu de alta, dar pe faza lunga am releu din fabrica pus, si e in carcasa de tabla.

L.E.: pompa de benzina, dupa ce a fost mesterita, mi-a cedat in fata casei, iarasi. Datorita unui coleg, astazi am facut rost de una second, 20 lei (6 beri), care mai are sigiliul cu vopsea pe ea.

Mai tarziu revin si cu foto cu gatuirea dintre filtrul de aer si carburator.
Pompa electrica se amana deocamdata.... pana e gasita de cel ce mi-a promis-o.

This post has been edited by emircea: 2 Apr 2008, 11:15


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 2 Apr 2008, 22:37
Post #133


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




Cum scriam, cu flansa+carb de dacie, punand si filtrul de aer locul a devenit tare inghesuit. Daca pun un dublucorp grasunel, posibil sa am nevoie sa renunt la filtru.

Btw, azi am pus alta pompa de benzina si in sfarsit, porneste, benzineste, scanteieste.



Attached thumbnail(s)
DSC05818.JPG ( Size: 1.15mb ) Number of downloads: 409
DSC05817.JPG ( Size: 987.12k ) Number of downloads: 452


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mad toz
post 2 Apr 2008, 23:24
Post #134


fan dacia-reno


Group: Members
Posts: 1.334
Joined: 26 January 07
From: Bucuresti




Flansa ai facut-o la strung sau ai cumparat-o?


--------------------
Dacia 1310 1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm
2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 3 Apr 2008, 09:08
Post #135


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




Flansa asta e cumparata din comert, gata facuta, are in set si 2 prezoane pentru carburator; i-am verificat doar planeitatea.

O flansa cam greu se face pe strung, daca nue rotunda si cu gauri centrate; cel mai bine apelezi la un frezor.


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 9 Apr 2008, 11:14
Post #136


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




Am vrut sa adaug, dar a trecut destul de mult timp de la ultimul post.

Azi mi-au sosit weber-ul si accesoriile de la varu' sobolan. Am ceva de curatat pe ele, probabil fac o 'ciorba', cum recomanda unul din useri. La mecanismul de soc imi lipseste piesa notata cu 63 in fisierul atasat, sper sa fac rost de ea cumva.

Intre timp, am descoperit un furtun de frana crapat pe exterior si niste bucse de brat inferior pe duca. Neavand alternative de import, furtunele s-au luat de uzina, iar la bucsi, am promisiuni de ceva de galeti de tanc, dar nu sunt inca sigur pe sursa.

Motorul merge bine-merci cu carbul de dacie, consum in regim majoritar urban: 8,5 %. Nu am probleme cu detonatii (dar nici nu sunt curios sa incerc cu benzina de 95), temperatura la apa este in limite normale.

This post has been edited by emircea: 9 Apr 2008, 11:29

Attached File(s)
Attached File  soc_weber.pdf ( 15.25k ) Number of downloads: 77


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 9 Apr 2008, 11:22
Post #137


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




ce benzina folosesti?98-100? cool.gif


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 9 Apr 2008, 11:33
Post #138


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




Mi-am facut reglajele actuale pe 100 si folosesc 100, are cifra octanica mai apropiata de GPL (zice-se ca GPL-ul ar avea echivalentul pe la 110; in orice caz, peste 100). Nici cu 98 nu mi-a facut probleme, am mers si cu de aia.

This post has been edited by emircea: 9 Apr 2008, 12:39


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 9 Apr 2008, 15:56
Post #139


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




uite aici ceva varu'....poate te ajuta....primele 2 cu 2 clapete si al treilea cu o clapeta....

This post has been edited by sobolan: 9 Apr 2008, 16:01


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CriSTI68
post 9 Apr 2008, 19:39
Post #140


Membru Valvos


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 8 January 07
From: Bucuresti




asa am si eu schema la Weber DCOE 40 schema pentru demontare/asamblare si sa fiu sincer... wacko.gif wacko.gif wacko.gif nu am inteles nimic laugh.gif


--------------------
Dacia Logan 2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere - EDH
Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 10 Apr 2008, 09:58
Post #141


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




Multumesc, varu'... inca nu l-am luat la mana, dar pana-n week-end il rezolv.

Cristi, o schema de genul celor de mai sus se completeaza cu asta: Attached File  karburatorweber_ang.pdf ( 1.27mb ) Number of downloads: 42
Din pacate, nu e pentru 40 dcoe, ci pentru seriile DIR-DRT-TLDR

Cu cele 2 tiparite, te apuci si desfaci cu mare atentie surub cu surub, siguranta cu siguranta.... in asa fel sa ai habar dupa aia cum le pui la loc, fara sa-ti ramana piese in plus. Cureti pe rand.... si pui totul la loc. Pierzi timp si-ti mai trebuie si rabdare multa, dar iese. Si piesele trebuie sa fie ca in schema.

This post has been edited by emircea: 10 Apr 2008, 10:27


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 10 Apr 2008, 10:24
Post #142


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(emircea @ 10 Apr 2008, 09:58)
Multumesc, varu'... inca nu l-am luat la mana, dar pana-n week-end il rezolv.

*



cu placere...sper sa te multumeasca la fel cum si cu mine a facut-o(fara soc biggrin.gif )...


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CriSTI68
post 17 Apr 2008, 21:54
Post #143


Membru Valvos


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 8 January 07
From: Bucuresti




vreau si eu din carte capitolul care se refera la reparatia pompei de ulei, nu imi mai tine presiunea cum trebuie din cauza bilei sad.gif


--------------------
Dacia Logan 2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere - EDH
Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 18 Apr 2008, 10:00
Post #144


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




Cristi, daca tot desfaci pompa, imi permit sa-ti recomand sa iei una noua. De Pulsor sunt ok.

In versiunea de manual care o am, nu detaliaza reparatia pompei de ulei, ca te-as ajuta cu mare placere.

Am auzit un zvon ca filtrele de ulei Mann au o supapa ce indeplineste acelasi rol ca si bila din pompa, nu permit uleiului sa se intoarca in baie, tinand rampa amorsata. Daca nu stai prea bine financiar, e o 'peticeala' ok pana strangi de o pompa.


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 18 Apr 2008, 10:09
Post #145


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Toate filtrele au supapa aia , teoretic...ca functioneaza cum trebuie la Mann si Bosch, de exemplu e o intamplare..


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CriSTI68
post 18 Apr 2008, 19:01
Post #146


Membru Valvos


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 8 January 07
From: Bucuresti




alta buba dar nu tine de motor... tot din manual imi lipseste capitolul cu schimbarea rulmentilor pe fata


--------------------
Dacia Logan 2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere - EDH
Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 28 Aug 2008, 16:03
Post #147


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




Pe scurt, cu promisiunea ca revin mai pe indelete:

- atasat gasiti un *.pdf cu codurile de la lemforder;
- pagina unde le-am gasit este aici: lemforder, in josul paginii, unde scrie "sprache" se alege "english", apoi se da click pe butonul 'show parts'. Se bifeaza si 'thumbnail' pentru poza care exista la articolul respectiv.

Pompa aia de servo-directie prezentata e cam ciudata, nu cred ca a fost vreodata pe dacia 1300, s-ar putea sa fie o greseala.

Mie mi-a trebuit codul de pivoti inferiori. Mi s-au promis de adus maine, la 25 lei/bucata. La lemforder pe site articolul apare ca fiind la final de productie.

This post has been edited by emircea: 28 Aug 2008, 16:11

Attached File(s)
Attached File  Lemforder_Dacia.pdf ( 39.55k ) Number of downloads: 55


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 28 Aug 2008, 20:05
Post #148


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




25lei pe buc e super pret:)


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 1 Sep 2008, 15:10
Post #149


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




Pivotii inferiori - inlocuiti vineri dupa-amiaza. Se vedea din prima ca erau de alta calitate. N-am pierdut prea mult timp cu suruburi intepenite, ca n-a prea fost cazul.

Pivotii au fost unsi anterior cu vaselina, asa ca s-au depresat din 2-3 lovituri de ciocan. Noii pivoti au fost si ei gresati pe portiunea de lucru.

Surpriza neplacuta: desi am schimbat nu de mult discurile (cu unele de Asam, dar abia dupa ce am facut operatiunea am vazut post-urile lui ydaniel, cum ca se pot aduce si Brembo, cu placute Ferodo Premier) si am pus si placute noi (de uzina!!!), am observat ca una din placute incepuse sa formeze sant pe disc. Am scos-o si surpriza! placuta respectiva avea o neomogenitate, o aglomerare de material mai tare... Cu boscorodelile de rigoare, am aruncat-o si am pus o placuta mai veche.

ydaniel, nu faci tu, rogu-te, un pustiu de bine sa pui la dispozitie niste coduri? Placute si discuri?

This post has been edited by emircea: 1 Sep 2008, 15:11


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 1 Sep 2008, 16:11
Post #150


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




acu sunt la mangalia.nu stiu cand ajung acasa exact.


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
6 Pages « < 3 4 5 6 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 14:27
Forum Renault