DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages < 1 2 3 4 5 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> se pune la cale o rk de motor, tgg2k reloaded

emircea
post 17 Mar 2008, 13:52
Post #61


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




Dupa o serie de probleme personale si intarzieri de tot felul, am revenit.

Ramasese ca duc chiuloasa la planat si cumpar nou kitul de ambreiaj (placa, disc, volanta).
'Meseriasul' care mi-a facut chiuloasa si-a batut joc de ea: la scaune n-a facut decat o singura fata, fara sa bage freza, iar dupa planare au ramas santuri pe fata intre marginea unde se aseaza garnitura pe cilindru si gaurile de racire.
Desi mi-a fost recomandat, i-am transmis 'cele bune' si am mers pe filiera cunoscuta de la RK de Opel: 'mosul' la facut scaunele si galeriile din chiuloasa (super meserias, numai ca nu-i plac tuning-urile) si 'scularia' pentru planat. Am aflat ca la aceeasi 'scularie', daca e un defect reparabil, pot incarca cu material orice chiuloasa si nu au probleme cu schimbatul ghidurilor si scaunelor de la supape.
Legat de chiuloasa, mai am sa o curat cu benzina in unele locuri si e gata de montat. Rampa de culbutori e instalata, mi-a cazut in mana una de 1100 in stare excelenta, cu tacheti fara pic de uzura (arcuri mai moi la supape).

Kitul de ambreiaj nu l-am gasit complet; am luat placa, disc si rulment de presiune noi iar volanta de la dezmembrari (la magazin aveau din aceea cu cititor, foarte scumpa de altfel).
Volanta a fost dusa la strungar si i s-a plant fata pe care lucreaza discul. Coroana avea pe o parte uzura, a fost intoarsa. La final, toate au fost montate pe motor, aliniate (rulmentul, ulterior, a fost pus la cutie).

Saptamana trecuta mi-am luat joi si vineri liber, cu intentia ca joi sa-mi desfac motorul existent, vineri sa-l plantez pe cel nou, iar sambata sa-i fac pornirea.
Evident, cum Murphy nu doarme, joi au aparut alte 'urgente' si musafiri, vineri si sambata am desfacut diverse suruburi blocate (bonus - de obicei la cele cu acces dificil, unul din ele trebuind taiat cu dalta) si am inlocuit papucaraie si furtunaraie ce prezenta semne de uzura. Am reusit intr-un final sa dau jos motorul vechi si sa-l pun la depozitare.
Duminica, ajutat de o macara cu cricket si de socrul meu cand nu aveam suficiente maini la dispozitie, am plantat 'agregatul'.
Am pierdut destul de mult timp potrivind tablele laterale pe cutie si suportii pe blocul motor (foto mai tarziu). Cert este ca luni dimineata, la 01:30, eu imi opream activitatea, blocul si electromotorul fiind montate si conectate.

Alte reparatii din perioada de 'liniste', ajutat (eu fiind, de fapt, ajutor necalificat) de tatal unui amic:
- schimbat discuri de frana, cu ocazia asta si rulmenti fata (erau gata cumparate, altfel apelam la ydaniel pentru un set de discuri Brembo);
- schimbat planetare (luate de la un Renault 18, scurtate cu ~ 4cm sa potriveasca);
- schimbat garnituri pistonase spate si lichid de frana;
- schimbat cabluri frana de mana;
- modificat distantierele dintre sabotii spate, sa compenseze uzura din metalul sabotilor (ferodourile sunt inca bune) pentru a imbunatati eficienta franei de mana.

Ce mai am de facut:
1. Capac pentru carburator. Intentionez sa folosesc un carburator de Opel, GM Varajet II. M-am chiniut cu un frezor pana sa-mi faca flansa pentru galerie, dupa desenul meu (a binevoit sa uite de pe o zi pe alta ce trebuie eliminat din placa de aluminiu, cu toate ca era hasurat cu markerul, stricand de 2 ori materialul). Nu am loc in lungime, sub capota, sa folosesc capacul cu filtrul de aer de Opel, asa ca trebuie sa manufacturez unul; trebuie sa-i bag si niste tevi metalice pentru GPL, ca nu am loc sa dau gauri in carburator;
2. Instalat in bord si cablat ceasurile de temperatura apa si ulei, ce nu erau pe vechiul motor.
3. Curatat chiuloasa in zona rampei culbutorilor si curatat delcou

Cu foto revin in posturile ulterioare, imaginile sunt cam mari si mai trebuiesc prelucrate.

<span class='edit'>18 Mar 2008, 09:37:</span>
Din vesnicul ciclu 'Murphy nu doarme': ieri, ajungand acasa, inainte de a ma apuca de altceva, am vrut sa calc pedala de ambreiaj, sa vad cursa libera, etc. Era destul de rigida. Apasand mai tare, s-a auzit un zgomot si s-a inmuiat. Una peste alta, indiferent de treapta de viteza, motorul nu mi se mai cupla la roti.

Va dati seama ca alta solutie n-am avut decat sa dau jos iarasi motorul... Surpriza? Inelul de protectie al soarelui de pe placa de presiune (ca deh, am pus si de ala, stiind ca materialul in astea de 200 e mai de cacao; voiam sa ajung la performanta ambreiajului de 180, unde placa de presiune se uza abia dupa ce foloseam 2-3 discuri) nu mai permitea soarelui sa revina la pozitia initiala.

Nu stiu altii cum se descurca si daca mai folosesc sau nu inel de protectie, dar mi s-a spus ca e de toata jalea si nu merita sa-mi mai bat capul cu el.

Deja cu experienta, am pus motorul la loc... mai repede ca data trecuta.

Acum am dat jos si ceva foto....

DSC05734.JPG ( Size: 1015.56k ) Number of downloads: 563
- ajutorul de mecanic.... inainte de a desface motorul

DSC05749.JPG ( Size: 895.05k ) Number of downloads: 615
DSC05750.JPG ( Size: 893.66k ) Number of downloads: 594
- pozitionarea 'agregatului' si dispozitivele folosite.

This post has been edited by emircea: 18 Mar 2008, 10:15


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 18 Mar 2008, 11:52
Post #62


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Chiulasa si prima cheie... Cand?


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 18 Mar 2008, 12:01
Post #63


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




Daca badea Murphy si restul din gasca lui iau o pauza, week-end-ul asta cel tarziu.


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CriSTI68
post 20 Mar 2008, 20:02
Post #64


Membru Valvos


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 8 January 07
From: Bucuresti




QUOTE(Muttley @ 18 Mar 2008, 11:52)
Chiulasa si prima cheie... Cand?
*



eu maine ambele icon_mrgreen.gif


--------------------
Dacia Logan 2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere - EDH
Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 21 Mar 2008, 07:58
Post #65


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Si poimaine, si saptamana viitoare...


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 21 Mar 2008, 11:50
Post #66


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




Am ajuns sa schimb 2 delcouri la amicul meu de la dezmembrari; unul arata impecabil, dar cu capsula de vacuumatic neetansa; al doilea, dupa spalare cu benzina, a inceput sa traga aer fals pe la capsula de vacuumatic. Aseara l-am luat pe al 3-lea; am si la asta ceva de curatat, dar cred ca dau jos capsula de vacuum.

Se scria pe forum ca e recomandat sa se puna pe furtunul de vacuum o supapa de sens, ca intarzie un pic avansul. Daca supapa inchide bine si capsula de vacuum e etansa, nu sunt in pericol sa am avansul prea mare, pentru prea mult timp?


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 21 Mar 2008, 12:10
Post #67


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




supapa pui doar daca ai gaura in capsula, cum au toate de 30 de ani incoace. Totusi eu nu as pune deloc. Vezi ca la delco-uri poti sa le schimbi capsula, nu inteleg de ce ai schimbat delcoul cu totul pentru o capsula...


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 21 Mar 2008, 12:28
Post #68


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




Argon, chiar ma pregateam sa postez si pe topicul acela. Gand la gand cu bucurie smile.gif.

Am inteles ce e cu supapa de sens.
Am schimbat delcourile sa nu ma apuc sa tot desfac capsula... daca nu am asa succes, inlocuiesc doar capsula si basta.


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 21 Mar 2008, 12:34
Post #69


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




capsula se schimba in 2 minute doar cu o surubelnita, fara sa demontezi delcoul de pe masina. Daca nu stii cum , da de stire.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 21 Mar 2008, 12:41
Post #70


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




Problema nu e desfacutul cu surubelnita. Problema este, presupun, ca trebuie sa desfac si rotita dintata, cred ca tija ce sta fixata in interiorul ei vine pana la membrana.

Trebuie sa fiu atent la nr. de dinti si mi-e frica sa nu fac vreo tampenie, n-am certitudinea ca nimeresc reglajul. Delcoul il pun pe un motor nou, care nu stiu cum functioneaza si doream sa am o problema/reglaj mai putin la pornire...


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 21 Mar 2008, 12:45
Post #71


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




degeaba esti atent la numarul de dinti, daca tija nu e infiletata in membrana cu acelasi numar de ture? totul e relativ, vezi si aici.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 21 Mar 2008, 13:16
Post #72


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




Scuze, am fost un pic confuz in exprimare. Ideea era, cand schimb capsula vacuum de pe un delcou pe altul, sa reproduc conditiile de pe delcoul initial. E cat de cat un punct de pornire.

In orice caz, presupun m-am cam lamurit cum stau lucrurile, multam de sfaturi; am un delcou sa-l fac bucati, fac pe el diverse incercari.


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CriSTI68
post 21 Mar 2008, 21:04
Post #73


Membru Valvos


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 8 January 07
From: Bucuresti




QUOTE(Muttley @ 21 Mar 2008, 07:58)
Si poimaine, si saptamana viitoare...
*



na ma ca o pornit dracia cool.gif , ultimile reglaje maine apoi un preliminar la noxe rolleyes.gif merge super frumos motorasul, am reparat aprinderea electronica la ea relanti sta la 600 turat frumos presiune ulei superba... revin cu rezultatele testelor icon_mrgreen.gif


--------------------
Dacia Logan 2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere - EDH
Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 22 Mar 2008, 08:43
Post #74


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




@emircea:mai bine iei un delcou nou:155lei. rolleyes.gif


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CriSTI68
post 22 Mar 2008, 11:51
Post #75


Membru Valvos


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 8 January 07
From: Bucuresti




QUOTE(ydaniel @ 22 Mar 2008, 08:43)
@emircea:mai bine iei un delcou nou:155lei. rolleyes.gif
*



sau cazul meu 100 ron happy.gif


--------------------
Dacia Logan 2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere - EDH
Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kruger
post 22 Mar 2008, 17:23
Post #76


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.660
Joined: 18 August 05
From: Bucuresti




QUOTE(CriSTI68 @ 21 Mar 2008, 21:04)
na ma ca o pornit dracia  cool.gif , ultimile reglaje maine apoi un preliminar la noxe  rolleyes.gif merge super frumos motorasul, am reparat aprinderea electronica la ea relanti sta la 600 turat frumos presiune ulei superba... revin cu rezultatele testelor  icon_mrgreen.gif
*




Ma enervezi ca intotdeauna tii motoarele la turatii din astea foarte joase la ralanti. Nu e sanatos mah omule....ntz ntz ntz ntz ntz. mad.gif

Nnumai dieselurile alea de autobuze stau asa.

This post has been edited by Kruger: 22 Mar 2008, 17:24


--------------------
Honda Accord 2005, Sport Tourer Automatic 2.0
VITEZA NU UCIDE
OPRIREA BRUSCA DA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CriSTI68
post 22 Mar 2008, 19:58
Post #77


Membru Valvos


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 8 January 07
From: Bucuresti




QUOTE(Kruger @ 22 Mar 2008, 17:23)
Ma enervezi ca intotdeauna tii motoarele la turatii din astea foarte joase la ralanti. Nu e sanatos mah omule....ntz ntz ntz ntz ntz.  mad.gif

Nnumai dieselurile alea de autobuze stau asa.
*



rolleyes.gif lasa ca sunt foarte foarte suparat...

Sa ma XXXX pe "mecanicii" de la Auto Service Viorel si pe aia care a invatat pe asa zisii mecanici cum sa rectifice un arbore cotit mad.gif , au rectificat ca dracu 3 cuzineti STD si unu R2 blink.gif

This post has been edited by CriSTI68: 22 Mar 2008, 19:58


--------------------
Dacia Logan 2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere - EDH
Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 22 Mar 2008, 20:51
Post #78


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




sad.gif pai de ce te mai duci la ''viorel''?
cauta in alta parte...


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
viorel 77
post 22 Mar 2008, 21:47
Post #79


Membru


Group: Members
Posts: 169
Joined: 30 January 08
From: Bucuresti




Pai tu tocmai la carpaciul ala te duci?
Ala care i-ti face masina sa mearga doar pana acasa. biggrin.gif


--------------------
Dacia 1310 Break 2001 - B 26 DKR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CriSTI68
post 22 Mar 2008, 22:54
Post #80


Membru Valvos


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 8 January 07
From: Bucuresti




masina se face la mine dar arborele cotit trebuia o mica rectificare care a iesit ca dracu, arborele la dus cineva la aia de la tampit... luni ii montez arborele cotit de pe motorul ei original si termin treaba.

cu arborele asta care era pus pe ea cu rectificarea aia ca dracu masina mergea super frumos numai ca daca turam peste 2000 imi batea un cuzinet blink.gif

fumul si noxele nu sunt prezente icon_mrgreen.gif


--------------------
Dacia Logan 2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere - EDH
Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 24 Mar 2008, 10:34
Post #81


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




Mai da intrebari pe forum, sigur gasesti un meserias care sa te ajute cu arborele. Sa nu te puna sfantul sa pui arbore cotit nerectificat!

Daca erai din Timisoara, stiam unde sa te trimit.

Update la mine: pornirea a fost intarziata, Mur(fi)phy n-a dormit nici de data asta.

Chiuloasa - se vede ca m-am grabit. Oricat am incercat sa frec la ea cu benzina si cu motorina+periuta, n-am reusit sa o aduc la nivelul celei pregatite de Cosmin. N-am pus pe ea apa si spuma activa ca au fost 'asezate' supapele pe scaune, iar la un 'tratament' cu apa poate apare rugina si se compromite etansarea.

Delcoul - am gasit unul care functioneaza ok, l-am curatat, am 'bibilit' la el. Am pierdut ceva timp cu senzorul de platina de la Gotronic, statea prea fix pe axul unde se monteaza platina, nu mai revenea dupa prima actionare a avansului vacuumatic, modificandu-mi distanta si reglajele initiale. M-am chinuit sa-l dau jos fara sa-l distrug, a trebuit sa scot tot mecanismul de vacuumatic. Am largit gaura cu un burghiu de 4 mm (4 mm intra la fix, am presat burghiul lateral, de peretii senzorului, pana am obtinut toleranta necesara).

Intr-un final am strans chiuloasa la cuplu. Stiu ca de obicei nu se prea face (si am scris si intr-un topic despre asta, contrazicandu-ma cu varu' sobolan, sustinator al ideii), dar curatand resturile de la garniturile vechi, am hotarat ca daca mai desfac motorul, sa nu ma mai chinui cu asta. Asa ca am dat pe ambele fete ale garniturii de chiuloasa cu un strat foarte subtire si bine intins de vaselina. Garnitura nu este modelul cu silicon pe margine, altfel nu puneam vaselina.

Inainte de a monta garnitura de chiuloasa, am finisat toate marginile ascutite de la chiuloasa si de la blocul motor, inclusiv la gaurile de prezoane, sa nu aiba efect de stanta, taindu-mi garnitura.

Inca ceva ce mi-a scapat: motorul de 1300 are un jug sub fulia arborelui cotit; pe laterale sunt 2 tampoane de cauciuc, care vin prinse cu niste tije filetate sub tampoanele mari ce sustin motorul. Jugul acela se prinde cu 2 suruburi sub colturile din fata ale blocului, in 2 gauri filetate. Blocul care-l am de 1600 nu are aceste gauri; le voi da mai tarziu, pe moment am reusit sa prind un surub intr-un colt, iar sub celalalt am reusit sa introduc fortat si sa prind cu o faseta de plastic o bucata de furtun de apa.

Foto explicative - mai tarziu.

This post has been edited by emircea: 24 Mar 2008, 16:36


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 24 Mar 2008, 13:00
Post #82


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




astept poze cool.gif


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 24 Mar 2008, 19:44
Post #83


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(emircea @ 24 Mar 2008, 10:34)
.....Inca ceva ce mi-a scapat: motorul de 1300 are un jug sub fulia arborelui cotit; pe laterale sunt 2 tampoane de cauciuc, care vin prinse cu niste tije filetate sub tampoanele mari ce sustin motorul. Jugul acela se prinde cu 2 suruburi sub colturile din fata ale blocului, in 2 gauri filetate.
Foto explicative - mai tarziu.
*



DEFAZOR sn....aveau batranele odata biggrin.gif

LE : varule emircea ai facut bine cu garnitura de chiuloasa daca nu e de cea cu dunga siliconica....

This post has been edited by sobolan: 24 Mar 2008, 19:46


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CriSTI68
post 24 Mar 2008, 21:42
Post #84


Membru Valvos


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 8 January 07
From: Bucuresti




eu dupa itp cred ca arunc pe ea motorul de R18 ca sunt satul sa il vad pe aici stand degeaba happy.gif


--------------------
Dacia Logan 2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere - EDH
Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 24 Mar 2008, 22:09
Post #85


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Din ce am citit eu pe ici-colo, la defazor se poate renunta wink.gif

Vaselina de pe garnitura va transforma-ntr-un cosmar curatarea fetelor de asezare la o demontare ulterioara a chiulasei.

Iar in ce priveste...

QUOTE(emircea @ 24 Mar 2008, 10:34)
Inainte de a monta garnitura de chiuloasa, am finisat toate marginile ascutite de la chiuloasa si de la blocul motor, inclusiv la gaurile de prezoane, sa nu aiba efect de stanta, taindu-mi garnitura.
*



... sper din toata inima ca n-ai scapat pilitura inauntru...


Succes, asteptam impresii post-pornire happy.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 24 Mar 2008, 22:13
Post #86


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(Muttley @ 24 Mar 2008, 22:09)
Din ce am citit eu pe ici-colo, la defazor se poate renunta wink.gif

Vaselina de pe garnitura va transforma-ntr-un cosmar curatarea fetelor de asezare

*



defazoru se scoate fara pb. dar are si el un rol acolo...trepidatii ceva wink.gif

vaselina nu e nici un cosmar,ba din contra cool.gif ...fara ea era cosmar,crede-ma pe cuvant,ca doar n-a pus varu' o tona radmasa.gif ....

This post has been edited by sobolan: 24 Mar 2008, 22:56


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 25 Mar 2008, 01:22
Post #87


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




Varu' a pus doar un strat subtire-subtire. Pilitura a fost bine suflata, cu pompa de umflat rotile. Cu o bucata de furtun in varf, am suflat si gaurile filetate de la prezoane, dupa curatare. In orice caz, m-am straduit sa ramana cat mai putina mizerie.

Am promis niste poze, iata-le cu comentariile de rigoare.

DSC05755.JPG ( Size: 929.84k ) Number of downloads: 580
- chiuloasa, cu fata de asezare pe garnitura.

DSC05756.JPG ( Size: 922.49k ) Number of downloads: 522
- partea cu rampa de culbutori. Oricat de bine am frecat, asta e cea mai buna curatare ce pot s-o obtin cu benzina/diluant/motorina. Am pus sub arcuri saibe de bronz de 2,5 mm, arcurile parandu-mi mai moi fata de unele noi. Daca le vad ca sunt prea groase, le dau jos.

DSC05757.JPG ( Size: 962.82k ) Number of downloads: 287
- delcoul, cu senzorul gotronic instalat. Am pus distanta la 0.75mm.

DSC05760.JPG ( Size: 857.89k ) Number of downloads: 269
- chiuloasa montata pe motor. Am rotit motorul la mana pana am vazut ca urca uleiul in rampa. In stanga, observati un cablu suplimentar de masa, intre electromotor/carcasa de ambreiaj si caroserie.

DSC05761.JPG ( Size: 760.06k ) Number of downloads: 270
- pompa de apa instalata (Pulsor).

Cam atat deocamdata. Mai continui si astazi, dupa lucru. Multumesc pentru sustinere cheers.gif

This post has been edited by emircea: 25 Mar 2008, 01:25


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 25 Mar 2008, 07:52
Post #88


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




QUOTE(emircea @ 25 Mar 2008, 01:22)
Am pus sub arcuri saibe de bronz de 2,5 mm, arcurile parandu-mi mai moi fata de unele noi. Daca le vad ca sunt prea groase, le dau jos.
*


Mi se pare mult 2.5 mm.
Poate nu e cazul si n-ai motive de ingrijorare, dar daca nu bat campii, risti sa ajunga arcurile spira pe spira si sa indoi tijele impingatoare.

Roaga pe cineva sa-nvarta motorul in timp ce tu te uiti la arcuri. Vezi cat se comprima.

Spor!


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 25 Mar 2008, 07:58
Post #89


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Imi place chiulasa tip "mircea" biggrin.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 25 Mar 2008, 08:56
Post #90


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




mai varu' pune ELV si scapa de elicea aia blestemata,daca tot umbli la ea...ai sa-mi dai dreptate....


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
6 Pages < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 12:39
Forum Renault