DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages « < 2 3 4 5 6 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> se pune la cale o rk de motor, tgg2k reloaded

emircea
post 25 Mar 2008, 09:23
Post #91


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




radmasa.gif e cea mai tare chiuloasa de tip 'mircea'... A marcat-o cel care s-a ocupat de ea prima data, sa nu cumva s-o confunde cu altele.

Varu', si eu am in plan ELV, dar pana fac circuitul electric si T-ul pentru termocupla, circul pe clasic.

Daniel, ca sa fiu sigur, rog pe cineva sa invarta motorul... Va urma sa fie rotit dupa ce plantez tijele impingatoare si reglez jocurile la tacheti.

Abia astept sa ajung acasa.

This post has been edited by emircea: 25 Mar 2008, 09:34


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 25 Mar 2008, 10:27
Post #92


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(emircea @ 25 Mar 2008, 09:23)

Varu', si eu am in plan ELV, dar pana fac circuitul electric si T-ul pentru termocupla, circul pe clasic.


Abia astept sa ajung acasa.
*



termocupla in radiator o pui...il modifici daca nu are orificiu filetat ptr. ea...daca e de ala cu bazinele de plastic nu prea ai ce-i face...faci T si il pui pe furtunul din dreapta jos ce iese din radiator...cica ar merge si asa......


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 25 Mar 2008, 10:37
Post #93


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




Radiatorul e de cupru, dar nu foarte solid. Prefer solutia cu T-ul.

Ce nu mi-e clar: filetul pentru termocupla e metric, sau ceva special? N-am studiat prea in detaliu problema, asa ca sorry de intrebare.


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 25 Mar 2008, 10:41
Post #94


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




nu stiu exact...eu i-am dat termocupla in mana strungarului si el a faut acel "niplu" cu filet interior care l-am cositorit in orificiul ce l-am facut in radiator.....
si al meu radiator e tot de cupru....


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 27 Mar 2008, 22:51
Post #95


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




Hello, hello. Vesti bune si vesti proaste.

Hai sa continui de pe unde am ramas. Ultimele 2 zile m-am agitat un pic mai tare sa aduc lucrurile spre un oarece 'happy end'.

Cum o imagine face mai mult ca 1000 de cuvinte, hai sa pun cateva din astea.

DSC05766.JPG ( Size: 1mb ) Number of downloads: 1057
- pus capacul de la culbutori. In acest moment, nu sunt inauntru tijele impingatoare, nici jocul la tacheti reglat. Ideea este sa potrivesc restul de componente, tijele si ultimele reglaje urmand sa fie facute inainte de pornire.

DSC05767.JPG ( Size: 948.03k ) Number of downloads: 1207
- suportul de alternator. Mai de multisor am pus alternator de opel, cu releu regulator integrat. Se prinde pe bloc doar in gaura de jos, asa ca are nevoie de suportul din imagine sa nu vibreze si sa nu stea doar intr-un singur surub. Suportul e tot de pe ceva opel (l-am primit impreuna cu alternatorul si instructiuni de montare), e mai mare ca cel de dacie si are curbura un pic mai larga. Tot sistemul are nevoie de o dioda de sens, altfel la luarea contactului nu se opreste motorul. DSC05768.JPG ( Size: 917.87k ) Number of downloads: 1119


DSC05769.JPG ( Size: 1.03mb ) Number of downloads: 1102
- montat alternatorul, galeria+carburatorul, furtunele de apa de la calorifer si chiuloasa la pompa de apa, plantate fulia si elicea de ventilator, intins cureaua.

Carburatorul este de la un opel rekord si voi dezvolta subiectul mai tarziu.
DSC05770.JPG ( Size: 1011.16k ) Number of downloads: 1065
DSC05771.JPG ( Size: 970.33k ) Number of downloads: 635
DSC05772.JPG ( Size: 968.1k ) Number of downloads: 627

Toate s-au finalizat astazi, la 4 dimineata. Necunoscand prea bine carburatorul, am apelat la 'mos' sa ma ajute cu pornirea. Pentru asta a trebuit sa remorchez animalu' ~300 m, pana la garajul lui - dupa-amiaza. DSC05773.JPG ( Size: 1.1mb ) Number of downloads: 602


Va dati seama, aveam capul mare (m-a tras si ceva curent azi-noapte), iar una peste alta, nasii nostri i-au luat juniorului lor un ATV si mi-a facut pofta... DSC05764.JPG ( Size: 1.09mb ) Number of downloads: 594


Pornirea. La partea asta, n-am poze, n-am avut pe nimeni pe langa care sa ma ajute cu asta, asa ca voi povesti 'ritualul'.
Au fost montate tijele impingatoare, reglati tachetii (0,2 si admisie, si evacuare - oricum dupa primul schimb - max 20 km - se schimba uleiul si se reface reglajul). Pus totul la loc, inclusiv bujii, reglat aprinderea, injectat o seringa de benzina in carburator, prima cheie - vrum!

Pasii urmatori: umplut instalatia de racire cu apa (nu antigel, e posibil sa curga pe undeva), conectat furtunele de benzina, pornire, incalzit motor,reglat carburator.

No, aici, daca toate au mers beton pana acum, a aparut si Murphy.
Evident ca nu toate colierele au fost stranse ca lumea si am dat destula apa pe jos. Rezolvat.

Pompa de benzina a fost incercata la mana, functiona. Ei, actionata de cama, n-a mai vrut. Sictire, nervi.... luat de la mos imprumut o pompa de benzina, ce o tinea pentru teste diverse. Rezolvat partial si asta.

Pornit motorul: suiera in 2000 de ture, nici o sansa sa coboram turatia. Cauza? Aer fals. Carburatorul avea 2 nervuri iesite cu 1mm fata de talpa lui, ce nu le-am observat la timp cand am facut flansa. Rezolvat si astea, incet-incet, cu flex si smirghel.

Partea a 3-a de sictire: reglajul amestecului. Evident ca nu mi-am pus problema de jiglere adecvate... Cineva a 'sfatuit' pe forum ca daca e proiectat carburatorul pentru un motor mai mare, merge fara sictire si totul e ok, fara sa-ti bati capul cu jetari. Gresala imi apartine, n-am verificat informatia din comoditate. Ei lucrurile nu stau asa. Oricate reglaje am facut, nu i-am dat de cap amestecului, merge bogat si bujiile sunt afumate.

Una peste alta, am dat o tura cu masina si o simt alta. Senzatia - ca trebuie sa ma reobisnuiesc cu ea, nu o simt, nu detin controlul in totalitate.

Ce mi-a ramas de facut:
- o pompa de benzina decenta, functionala, sa o returnez pe asta la mos;
- un carburator decent pentru un motor de 1,5 - 1,6; daca se poate, cu o flansa gata facuta, ca nu prea imi da ghes inima sa ma vad cu frezorul ce-l cunosc.

Rodajul il voi finaliza cu vechiul carfil, cu galeria lui.
Tot ritualul, cu sictirele de rigoare, a durat 5 ore.

Chiar caut un dublu corp decent, cu flansa pentru galeria de papuc si capac, sa-l pot lega la filtrul de aer. Daca aveti ceva oferte rezonabile, va rog sa ma contactati. Obligatoriu sa nu-i lipseasca nimic.

This post has been edited by emircea: 27 Mar 2008, 23:00


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 27 Mar 2008, 23:04
Post #96


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Incearca totusi un rodaj cu carfilul mono...


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 27 Mar 2008, 23:10
Post #97


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




Incerc, desi mi-e cam lehamite sa desfac la galerii. Nu las carfilul ca solutie definitiva...

Ma bucur ca motorul a pornit, se invarte frumos, n-am cuzineti topiti sau alte rahaturi de la montaj. Cat a functionat n-a facut sictire ca e mai comprimat, racirea e suficienta deocamdata. Benzina am pus OMV 100.


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 28 Mar 2008, 08:22
Post #98


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




victorie.gif smile.gif imi place cum arata motoru>


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 28 Mar 2008, 08:39
Post #99


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




felicitari...arata bine....acuma fa-i un rodaj wink.gif


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 28 Mar 2008, 08:47
Post #100


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




QUOTE(emircea @ 27 Mar 2008, 22:51)
....... am dat o tura cu masina si o simt alta. Senzatia - ca trebuie sa ma reobisnuiesc cu ea, nu o simt, nu detin controlul in totalitate.

*



Adica??? Se misca mai bine? Se simte cuplul cum trebuie?

Hai sa nu exageram cu controlul ala, ca doar nu e M3 tongue.gif



--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 28 Mar 2008, 08:50
Post #101


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




deh...se invata el cu ea fie si m3.....
pacat ca nu a pus inca ELV-ul pe ea....

This post has been edited by sobolan: 28 Mar 2008, 08:50


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gaby-cta-ro
post 28 Mar 2008, 10:22
Post #102


Membru incepator


Group: Members
Posts: 78
Joined: 14 March 06




QUOTE(emircea @ 27 Mar 2008, 23:10)
Incerc, desi mi-e cam lehamite sa desfac la galerii. Nu las carfilul ca solutie definitiva...

Ma bucur ca motorul a pornit, se invarte frumos, n-am cuzineti topiti sau alte rahaturi de la montaj. Cat a functionat n-a facut sictire ca e mai comprimat, racirea e suficienta deocamdata. Benzina am pus OMV 100.
*




Nu trebuie sa desfaci galeria. Exista o flansa ce se gaseste la magazin care face adaptarea. Se numeste "antretoaza".

Felicitari ptr realizari si multa bafta in continuare !


--------------------
dacia 1310/1410 1987/1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 28 Mar 2008, 10:26
Post #103


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




radmasa.gif M3...

Nu e vorba de aia. De ani de zile reflexele la Dacie sunt formate intr-un anume fel. Calc acceleratia atat, se tureaza atat, se misca atat. Nimic din toate astea nu mai e valabil fata de ce stiam. E mai brutala la plecarea de pe loc, nu trebuie sa ma rog de ea, e 'hotarata'.

Varu' elv-ul va veni si el... M-a mancat sa o pornesc, nu sa bibilesc la cablaje electrice, dar vine si asta. Nu prea am loc, cam ce elv m-ai sfatui sa folosesc?

Am stat iar si azi-noapte, din reflex, pana la ora 4 sa ma lamuresc ce e cu carburatorul si ce optiuni as mai avea. Se pare ca Weber 32/36 ar fi o alegere potrivita. Nu stiu daca am retinut bine, dar permite, cu aceleasi jetari, sa fie pus pe motoare intre 1500 si 2000 cmc. De preferat variantele cu soc manual sau pe apa; socul electric, la porniri si opriri dese, mareste consumul, motorul mergand mai inecat pana se deschide socul.

Va rog sa ma contraziceti daca cumva ma insel.

This post has been edited by emircea: 28 Mar 2008, 11:10


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 28 Mar 2008, 10:47
Post #104


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(emircea @ 28 Mar 2008, 10:26)
radmasa.gif  M3...

Varu' elv-ul va veni si el... M-a mancat sa o pornesc, nu sa bibilesc la cablaje electrice, dar vine si asta. Nu prea am loc, cam ce elv m-ai sfatui sa folosesc?


Va rog sa ma contraziceti daca cumva ma insel.
*



varule, eu am romanesc...de ala de la magazin,de dacie pe injectie,cu paletii uniti...mai am si unul de rezerva,de ala vechi cu cu 5 paleti si difuzor de tabla.....asta vechi e reconditionat de mine,e super eficient dar face zgomot mare biggrin.gif ....
poate cauti pe la dezmembrari unul de straineza wink.gif ...atentie la dimensiuni ca sa il poti monta....


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 28 Mar 2008, 11:13
Post #105


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




QUOTE(gaby-cta-ro @ 28 Mar 2008, 10:22)
Nu trebuie sa desfaci galeria. Exista o flansa ce se gaseste la magazin care face adaptarea. Se numeste "antretoaza".

Felicitari ptr realizari si multa bafta in continuare !
*



Multumesc de idee, mai scap de munca cu flansa aceea. Chiar nu-mi trebuia sa tot desfac la galerii...

Multumesc de sustinere colegilor forumisti!


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 28 Mar 2008, 13:08
Post #106


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




pai :elv-72lei,termocupla-24,releu-8,teu-cam 20lei si vreo 10lei cablaj si mufe.


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
KTC
post 28 Mar 2008, 16:02
Post #107


Membru autentic


Group: Members
Posts: 341
Joined: 3 May 06
From: BUC -IF




A iesit mult prea bine motorasul smile.gif Sa-l stapanesti sanatos, sa ai grija de el si sa-l pastrezi cat poti curat.
Acum incep sa lucrez si eu la el, saptamana asta il segmentez daca tot e desfacut si promit sa-l vopsesc verde fosforescent tongue.gif


--------------------
Dacia 1310 `85 (54cp) - IF 75 KTC
BMW 325i `93 (192cp) - B 95 KTC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 28 Mar 2008, 16:13
Post #108


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




Daca folosesti vopsea din practicker (cred ca duplicolor), trebuie sa dai cel putin 6 straturi, si tot pastreaza o oarecare transparenta fata de stratul de vopsea initial. Incearca pe o suprafata de tabla, poate reusesti sa faci o combinatie interesanta. Multam de urari!

Ca sa nu fac un nou post, editez aici: daca tot iese de un motor in culori fosforescente, pune si o capota transparenta, plexi sau ce altceva poate sa reziste. Hai, ca o iau pe aratura.... wacko.gif

Apropos, mosul care m-a ajutat cu pornirea, cand a vazut rosu-rile turbate, l-au napadit amintirile. Mi-a spus ca, pe vremuri, tanar si nelinistit, a vopsit si el la un Opel Rekord blocul motor in rosu aprins dupa o reparatie capitala si s-a dus cu masina la service-ul unde lucra, sa-i faca schimbul de ulei (anii 70 si ceva). Colegii lui s-au pus pe ras si i-au zis ca are motor de tractor, pe vremea aia numai alea erau vopsite in rosu. Traiasca tractoru'! ras hohote.gif party.gif

This post has been edited by emircea: 28 Mar 2008, 18:00


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 28 Mar 2008, 16:59
Post #109


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(KTC @ 28 Mar 2008, 16:02)
....daca tot e desfacut si promit sa-l vopsesc verde fosforescent tongue.gif
*



NFS post-336-1110552459.gif


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 28 Mar 2008, 20:58
Post #110


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




emircea, ce carburator era cel pe care il aveai pe masina ? de pe ce motor?

Pentru un Weber dublu corp, eu am folosit galeria de dacie papuc la care am dat alte gauri si le-am filetat. nu cred ca e cazul sa te complici cu flanse pentru ca apar locuri in plus prin care poate sa traga aer fals.

This post has been edited by payty: 28 Mar 2008, 22:36


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 29 Mar 2008, 11:31
Post #111


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Si acele locuri sunt astupate cu silicon rosu . Tot carburatorul dublu corp de lada pare solutia cea mai buna .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 29 Mar 2008, 12:03
Post #112


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




si ala consuma de rupe...asa,in stil rusesc radmasa.gif ...acuma depinde de ce vrei sa faci cu masina wink.gif


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CriSTI68
post 30 Mar 2008, 19:28
Post #113


Membru Valvos


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 8 January 07
From: Bucuresti




o mica intrebare... trebuie sa schimb arborele cotit cu unul nou (am cumparat direct din magazin ca sa nu mai pun rectificate de toti priceputii) fiind satul sa stau pe sub ea, dau motorul jos iar, are ceva daca desfac doar baia de ulei fara sa desfac chiuloasa ca sa schimb vibrochenul ?? ca sunt satul sa tot desfac motorul


--------------------
Dacia Logan 2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere - EDH
Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 30 Mar 2008, 20:28
Post #114


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




N-are nimic.
Da' sa-mi zici si mie cum ai dat volanta jos, ca ma pee-pee pe mine de curiozitate sa aflu frustrat.gif

PS: aveam arbore cotit de reno 5 gtt de vanzare. Adica pe viata. Daca te duci ca berbecutu' la magazin croit pe cumparat arbori...

This post has been edited by Muttley: 30 Mar 2008, 20:31


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 30 Mar 2008, 21:55
Post #115


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(Muttley @ 30 Mar 2008, 20:28)
N-are nimic.
Da' sa-mi zici si mie cum ai dat volanta jos, ca ma pee-pee pe mine de curiozitate sa aflu frustrat.gif

*


radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif

ori da cutia jos.....cel mai bine dai motoru' jos iar......


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CriSTI68
post 30 Mar 2008, 22:02
Post #116


Membru Valvos


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 8 January 07
From: Bucuresti




QUOTE(Muttley @ 30 Mar 2008, 20:28)
N-are nimic.
Da' sa-mi zici si mie cum ai dat volanta jos, ca ma pee-pee pe mine de curiozitate sa aflu frustrat.gif

PS: aveam arbore cotit de reno 5 gtt de vanzare. Adica pe viata. Daca te duci ca berbecutu' la magazin croit pe cumparat arbori...
*



cu cheia am dat jos volanta icon_mrgreen.gif de unde sa stiu eu ca ai de vanzare smile.gif


--------------------
Dacia Logan 2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere - EDH
Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 31 Mar 2008, 10:52
Post #117


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




QUOTE(payty @ 28 Mar 2008, 20:58)
emircea, ce carburator era cel pe care il aveai pe masina ? de pe ce motor?

Pentru un Weber dublu corp, eu am folosit galeria de dacie papuc  la care am dat alte gauri si le-am filetat. nu cred ca e cazul sa te complici cu flanse pentru ca apar locuri in plus prin care poate sa traga aer fals.
*



Carburatorul a fost folosit pe opel rekord/ascona/manta de 2000 cmc. Si acolo e cam ciudat de reglat, dar cu motoarele alea se intelege altfel...

Chestiile cu rosu de pe talpa lui sunt garnituri de carton presat, gen coperti de dosar, ca pe siliconul rosu benzina il distruge. Nu vreau sa ma complic cu Lada, prefel sa caut weber 32/36. Caut, inca n-am gasit decat pe e-bay, Weber 32/36, soc manual sau pe apa, complet. Daca ma puteti ajuta cu unul ok la un pret decent, raman recunoascator.

Intre timp am plantat carbul de dacie, cu 'antretoaza' recomandata de gaby-cta-ro, am carpacit o pompa de benzina, inca o tura de reglaje cu mosul (duminica) si am facut primul schimb de ulei.
Teoretic mizeriile se retin in filtru, dar am preferat ca dupa primele ore de functionare sa scot uleiul si filtrul si sa pun uleiul pentru rodaj (Panther 20w50; in caz ca se incinge ca e prea comprimat, sa nu raman fara ungere; il dau afara iar in 500 km).

Initial am avut apa pusa in motor, sa verific eventualele neetanseitati. Dupa ce am strans/inlocuit colierele cu probleme si am verificat ca totul sa fie etans, am pus amestecul cu antigel, 50-50.

Apropos de coliere, cele ce se gasesc la magazinele de piese auto de dacie sunt extrem de slabe si de unica folosinta. Am platit ceva mai scump, dar am gasit unele mai bune la piese auto de import. Tot de acolo am luat si furtunele de combustibil.

Dupa schimburile de mai sus am dat o tura, de ~10 km (tot fara capota). Dupa ce am incalzit motorul, am dus-o treptat pana pe la 2000 rpm (~100 intr-a 5-a; trebuie sa verific si cu un GPS, am cutie de Renault 21 si kilometrajul arata diferit).
Fiind duminica si vreme super, lumea era iesita la iarba verde, cu trafic sub mediu; erau interesante figurile celor din trafic ce vedeau o dacie cam jegoasa, fara capota, trecand pe langa ei.

Pentru rodaj voi apela la metoda descrisa aici.

Duminica seara m-a mancat sa umblu la pompa de benzina, stiam ca nu inchide ca lumea o pastila, dar pentru cat cerea carbul de dacie functiona (la Varajet nu facea fata). No, nu i-am dat de cap, ba chiar nu mai trage de loc din rezervor, asa ca azi sunt iar fara masina pana termin programul de lucru. Pot merge bine-merci pe GPL, dar nu vreau in perioada rodajului.

Muttley, in topicul cu motorul de alpine scriai de o pompa electrica. Am pe opel una de injectie multipunct+regulator de presiune, dar nu vreau sa le desfac. Tu pana la urma ce ai folosit? Poti, te rog, sa-mi dai mai multe detalii (eventual si foto, inclusiv cu pozitia de montare)? Multumesc.

This post has been edited by emircea: 31 Mar 2008, 11:57


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 31 Mar 2008, 11:05
Post #118


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




mai vere ai rude pe la benzinarii? biggrin.gif .....tare ti-as recomanda un carbelitor weber dublu corp de pe R18....am avut eu pe masina si are,totusi, un consum decent.....care vrea asa ceva mai am wink.gif .....PM me....

This post has been edited by sobolan: 31 Mar 2008, 11:05


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 31 Mar 2008, 11:29
Post #119


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




radmasa.gif cheers.gif am o sonda de petrol in garsoniera...

Normal ca nu am, sunt sarac si zgarcit biggrin.gif si stau cu socrii, dar mi-as dori o sonda-n garsoniera biggrin.gif ...

Ce fel de Weber ai avea? Daca ai timp, uita-te si scrie-mi tipul lui.... multumesc.
Apropos, de ce scriai ca ai avut, ce folosesti acum?

This post has been edited by emircea: 31 Mar 2008, 11:40


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 31 Mar 2008, 11:42
Post #120


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




acum am pus flansa(ca am galerii de dacia injectata) si am carbelitor normal de dacie laugh.gif ...am muncit si eu destul la rabla mea....am slefuit galerii,trasee de adm/ev la chiuloasa,am planat chiuloasa vreo 3 zecimi(si asa era comprimata din fabrica fiind tipul ala mai rar 102-13),set de 1,6,evacuare fara detenta,suspensiile modificate si alea.....acum s-a ales cu un weber de dacie(de ala de 1,4)...pot sa ma laud cu un consum extraurban de 5,2%.....am renuntat la ideea filtrului sport dupa ce il avusem si pe ala vreo cateva luni bune...nu ma intreba"de ce" dry.gif ....acu merg cu o masina stock,o creatie RENAULT biggrin.gif ....imbatranii si eu,ce sa-i faci biggrin.gif
o sa ii fac poze deseara,cand vin de la servici....
PS: sa-mi spui de unde ai gasit de cumparat o garsoniera cu sonda in ea sa ma pun si eu pe cautat radmasa.gif si ma apuc de "bisnis" ....numai bine.....

This post has been edited by sobolan: 31 Mar 2008, 11:45


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
6 Pages « < 2 3 4 5 6 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 13:49
Forum Renault