se pune la cale o rk de motor, tgg2k reloaded
![]() ![]() ![]() |
se pune la cale o rk de motor, tgg2k reloaded
emircea |
![]()
Post
#91
|
||
![]() membru cu Te-FiSI Group: Members Posts: 756 Joined: 14 June 04 From: Timisoara ![]() |
|
||
--------------------
Dacia 1300, 1981;
Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009;
1981 / 1977 / 2009
- MH / TM / B Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
|
|||
sobolan |
![]()
Post
#92
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(emircea @ 25 Mar 2008, 09:23) Varu', si eu am in plan ELV, dar pana fac circuitul electric si T-ul pentru termocupla, circul pe clasic. Abia astept sa ajung acasa. termocupla in radiator o pui...il modifici daca nu are orificiu filetat ptr. ea...daca e de ala cu bazinele de plastic nu prea ai ce-i face...faci T si il pui pe furtunul din dreapta jos ce iese din radiator...cica ar merge si asa...... |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
emircea |
![]()
Post
#93
|
![]() membru cu Te-FiSI Group: Members Posts: 756 Joined: 14 June 04 From: Timisoara ![]() |
Radiatorul e de cupru, dar nu foarte solid. Prefer solutia cu T-ul.
Ce nu mi-e clar: filetul pentru termocupla e metric, sau ceva special? N-am studiat prea in detaliu problema, asa ca sorry de intrebare. |
--------------------
Dacia 1300, 1981;
Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009;
1981 / 1977 / 2009
- MH / TM / B Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
|
|
sobolan |
![]()
Post
#94
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
nu stiu exact...eu i-am dat termocupla in mana strungarului si el a faut acel "niplu" cu filet interior care l-am cositorit in orificiul ce l-am facut in radiator.....
si al meu radiator e tot de cupru.... |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
emircea |
![]()
Post
#95
|
![]() membru cu Te-FiSI Group: Members Posts: 756 Joined: 14 June 04 From: Timisoara ![]() |
Hello, hello. Vesti bune si vesti proaste.
Hai sa continui de pe unde am ramas. Ultimele 2 zile m-am agitat un pic mai tare sa aduc lucrurile spre un oarece 'happy end'. Cum o imagine face mai mult ca 1000 de cuvinte, hai sa pun cateva din astea. DSC05766.JPG ( Size: 1mb ) Number of downloads: 1057 - pus capacul de la culbutori. In acest moment, nu sunt inauntru tijele impingatoare, nici jocul la tacheti reglat. Ideea este sa potrivesc restul de componente, tijele si ultimele reglaje urmand sa fie facute inainte de pornire. DSC05767.JPG ( Size: 948.03k ) Number of downloads: 1207 - suportul de alternator. Mai de multisor am pus alternator de opel, cu releu regulator integrat. Se prinde pe bloc doar in gaura de jos, asa ca are nevoie de suportul din imagine sa nu vibreze si sa nu stea doar intr-un singur surub. Suportul e tot de pe ceva opel (l-am primit impreuna cu alternatorul si instructiuni de montare), e mai mare ca cel de dacie si are curbura un pic mai larga. Tot sistemul are nevoie de o dioda de sens, altfel la luarea contactului nu se opreste motorul. DSC05768.JPG ( Size: 917.87k ) Number of downloads: 1119 DSC05769.JPG ( Size: 1.03mb ) Number of downloads: 1102 - montat alternatorul, galeria+carburatorul, furtunele de apa de la calorifer si chiuloasa la pompa de apa, plantate fulia si elicea de ventilator, intins cureaua. Carburatorul este de la un opel rekord si voi dezvolta subiectul mai tarziu. DSC05770.JPG ( Size: 1011.16k ) Number of downloads: 1065 DSC05771.JPG ( Size: 970.33k ) Number of downloads: 635 DSC05772.JPG ( Size: 968.1k ) Number of downloads: 627 Toate s-au finalizat astazi, la 4 dimineata. Necunoscand prea bine carburatorul, am apelat la 'mos' sa ma ajute cu pornirea. Pentru asta a trebuit sa remorchez animalu' ~300 m, pana la garajul lui - dupa-amiaza. DSC05773.JPG ( Size: 1.1mb ) Number of downloads: 602 Va dati seama, aveam capul mare (m-a tras si ceva curent azi-noapte), iar una peste alta, nasii nostri i-au luat juniorului lor un ATV si mi-a facut pofta... DSC05764.JPG ( Size: 1.09mb ) Number of downloads: 594 Pornirea. La partea asta, n-am poze, n-am avut pe nimeni pe langa care sa ma ajute cu asta, asa ca voi povesti 'ritualul'. Au fost montate tijele impingatoare, reglati tachetii (0,2 si admisie, si evacuare - oricum dupa primul schimb - max 20 km - se schimba uleiul si se reface reglajul). Pus totul la loc, inclusiv bujii, reglat aprinderea, injectat o seringa de benzina in carburator, prima cheie - vrum! Pasii urmatori: umplut instalatia de racire cu apa (nu antigel, e posibil sa curga pe undeva), conectat furtunele de benzina, pornire, incalzit motor,reglat carburator. No, aici, daca toate au mers beton pana acum, a aparut si Murphy. Evident ca nu toate colierele au fost stranse ca lumea si am dat destula apa pe jos. Rezolvat. Pompa de benzina a fost incercata la mana, functiona. Ei, actionata de cama, n-a mai vrut. Sictire, nervi.... luat de la mos imprumut o pompa de benzina, ce o tinea pentru teste diverse. Rezolvat partial si asta. Pornit motorul: suiera in 2000 de ture, nici o sansa sa coboram turatia. Cauza? Aer fals. Carburatorul avea 2 nervuri iesite cu 1mm fata de talpa lui, ce nu le-am observat la timp cand am facut flansa. Rezolvat si astea, incet-incet, cu flex si smirghel. Partea a 3-a de sictire: reglajul amestecului. Evident ca nu mi-am pus problema de jiglere adecvate... Cineva a 'sfatuit' pe forum ca daca e proiectat carburatorul pentru un motor mai mare, merge fara sictire si totul e ok, fara sa-ti bati capul cu jetari. Gresala imi apartine, n-am verificat informatia din comoditate. Ei lucrurile nu stau asa. Oricate reglaje am facut, nu i-am dat de cap amestecului, merge bogat si bujiile sunt afumate. Una peste alta, am dat o tura cu masina si o simt alta. Senzatia - ca trebuie sa ma reobisnuiesc cu ea, nu o simt, nu detin controlul in totalitate. Ce mi-a ramas de facut: - o pompa de benzina decenta, functionala, sa o returnez pe asta la mos; - un carburator decent pentru un motor de 1,5 - 1,6; daca se poate, cu o flansa gata facuta, ca nu prea imi da ghes inima sa ma vad cu frezorul ce-l cunosc. Rodajul il voi finaliza cu vechiul carfil, cu galeria lui. Tot ritualul, cu sictirele de rigoare, a durat 5 ore. Chiar caut un dublu corp decent, cu flansa pentru galeria de papuc si capac, sa-l pot lega la filtrul de aer. Daca aveti ceva oferte rezonabile, va rog sa ma contactati. Obligatoriu sa nu-i lipseasca nimic. This post has been edited by emircea: 27 Mar 2008, 23:00 |
--------------------
Dacia 1300, 1981;
Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009;
1981 / 1977 / 2009
- MH / TM / B Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
|
|
Muttley |
![]()
Post
#96
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Incearca totusi un rodaj cu carfilul mono...
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
emircea |
![]()
Post
#97
|
![]() membru cu Te-FiSI Group: Members Posts: 756 Joined: 14 June 04 From: Timisoara ![]() |
Incerc, desi mi-e cam lehamite sa desfac la galerii. Nu las carfilul ca solutie definitiva...
Ma bucur ca motorul a pornit, se invarte frumos, n-am cuzineti topiti sau alte rahaturi de la montaj. Cat a functionat n-a facut sictire ca e mai comprimat, racirea e suficienta deocamdata. Benzina am pus OMV 100. |
--------------------
Dacia 1300, 1981;
Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009;
1981 / 1977 / 2009
- MH / TM / B Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#98
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
![]() ![]() |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
sobolan |
![]()
Post
#99
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
felicitari...arata bine....acuma fa-i un rodaj
![]() |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
Muttley |
![]()
Post
#100
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
sobolan |
![]()
Post
#101
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
deh...se invata el cu ea fie si m3.....
pacat ca nu a pus inca ELV-ul pe ea.... This post has been edited by sobolan: 28 Mar 2008, 08:50 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
gaby-cta-ro |
![]()
Post
#102
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 78 Joined: 14 March 06 ![]() |
QUOTE(emircea @ 27 Mar 2008, 23:10) Incerc, desi mi-e cam lehamite sa desfac la galerii. Nu las carfilul ca solutie definitiva... Ma bucur ca motorul a pornit, se invarte frumos, n-am cuzineti topiti sau alte rahaturi de la montaj. Cat a functionat n-a facut sictire ca e mai comprimat, racirea e suficienta deocamdata. Benzina am pus OMV 100. Nu trebuie sa desfaci galeria. Exista o flansa ce se gaseste la magazin care face adaptarea. Se numeste "antretoaza". Felicitari ptr realizari si multa bafta in continuare ! |
--------------------
dacia
1310/1410
1987/1998
|
|
emircea |
![]()
Post
#103
|
![]() membru cu Te-FiSI Group: Members Posts: 756 Joined: 14 June 04 From: Timisoara ![]() |
![]() Nu e vorba de aia. De ani de zile reflexele la Dacie sunt formate intr-un anume fel. Calc acceleratia atat, se tureaza atat, se misca atat. Nimic din toate astea nu mai e valabil fata de ce stiam. E mai brutala la plecarea de pe loc, nu trebuie sa ma rog de ea, e 'hotarata'. Varu' elv-ul va veni si el... M-a mancat sa o pornesc, nu sa bibilesc la cablaje electrice, dar vine si asta. Nu prea am loc, cam ce elv m-ai sfatui sa folosesc? Am stat iar si azi-noapte, din reflex, pana la ora 4 sa ma lamuresc ce e cu carburatorul si ce optiuni as mai avea. Se pare ca Weber 32/36 ar fi o alegere potrivita. Nu stiu daca am retinut bine, dar permite, cu aceleasi jetari, sa fie pus pe motoare intre 1500 si 2000 cmc. De preferat variantele cu soc manual sau pe apa; socul electric, la porniri si opriri dese, mareste consumul, motorul mergand mai inecat pana se deschide socul. Va rog sa ma contraziceti daca cumva ma insel. This post has been edited by emircea: 28 Mar 2008, 11:10 |
--------------------
Dacia 1300, 1981;
Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009;
1981 / 1977 / 2009
- MH / TM / B Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
|
|
sobolan |
![]()
Post
#104
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(emircea @ 28 Mar 2008, 10:26) ![]() Varu' elv-ul va veni si el... M-a mancat sa o pornesc, nu sa bibilesc la cablaje electrice, dar vine si asta. Nu prea am loc, cam ce elv m-ai sfatui sa folosesc? Va rog sa ma contraziceti daca cumva ma insel. varule, eu am romanesc...de ala de la magazin,de dacie pe injectie,cu paletii uniti...mai am si unul de rezerva,de ala vechi cu cu 5 paleti si difuzor de tabla.....asta vechi e reconditionat de mine,e super eficient dar face zgomot mare ![]() poate cauti pe la dezmembrari unul de straineza ![]() |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
emircea |
![]()
Post
#105
|
![]() membru cu Te-FiSI Group: Members Posts: 756 Joined: 14 June 04 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(gaby-cta-ro @ 28 Mar 2008, 10:22) Nu trebuie sa desfaci galeria. Exista o flansa ce se gaseste la magazin care face adaptarea. Se numeste "antretoaza". Felicitari ptr realizari si multa bafta in continuare ! Multumesc de idee, mai scap de munca cu flansa aceea. Chiar nu-mi trebuia sa tot desfac la galerii... Multumesc de sustinere colegilor forumisti! |
--------------------
Dacia 1300, 1981;
Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009;
1981 / 1977 / 2009
- MH / TM / B Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#106
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
pai :elv-72lei,termocupla-24,releu-8,teu-cam 20lei si vreo 10lei cablaj si mufe.
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
KTC |
![]()
Post
#107
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 341 Joined: 3 May 06 From: BUC -IF ![]() |
A iesit mult prea bine motorasul
![]() Acum incep sa lucrez si eu la el, saptamana asta il segmentez daca tot e desfacut si promit sa-l vopsesc verde fosforescent ![]() |
--------------------
Dacia
1310
`85 (54cp)
- IF 75 KTC BMW 325i `93 (192cp) - B 95 KTC
|
|
emircea |
![]()
Post
#108
|
![]() membru cu Te-FiSI Group: Members Posts: 756 Joined: 14 June 04 From: Timisoara ![]() |
Daca folosesti vopsea din practicker (cred ca duplicolor), trebuie sa dai cel putin 6 straturi, si tot pastreaza o oarecare transparenta fata de stratul de vopsea initial. Incearca pe o suprafata de tabla, poate reusesti sa faci o combinatie interesanta. Multam de urari!
Ca sa nu fac un nou post, editez aici: daca tot iese de un motor in culori fosforescente, pune si o capota transparenta, plexi sau ce altceva poate sa reziste. Hai, ca o iau pe aratura.... ![]() Apropos, mosul care m-a ajutat cu pornirea, cand a vazut rosu-rile turbate, l-au napadit amintirile. Mi-a spus ca, pe vremuri, tanar si nelinistit, a vopsit si el la un Opel Rekord blocul motor in rosu aprins dupa o reparatie capitala si s-a dus cu masina la service-ul unde lucra, sa-i faca schimbul de ulei (anii 70 si ceva). Colegii lui s-au pus pe ras si i-au zis ca are motor de tractor, pe vremea aia numai alea erau vopsite in rosu. Traiasca tractoru'! ![]() ![]() This post has been edited by emircea: 28 Mar 2008, 18:00 |
--------------------
Dacia 1300, 1981;
Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009;
1981 / 1977 / 2009
- MH / TM / B Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
|
|
sobolan |
![]()
Post
#109
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
payty |
![]()
Post
#110
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
emircea, ce carburator era cel pe care il aveai pe masina ? de pe ce motor?
Pentru un Weber dublu corp, eu am folosit galeria de dacie papuc la care am dat alte gauri si le-am filetat. nu cred ca e cazul sa te complici cu flanse pentru ca apar locuri in plus prin care poate sa traga aer fals. This post has been edited by payty: 28 Mar 2008, 22:36 |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#111
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Si acele locuri sunt astupate cu silicon rosu . Tot carburatorul dublu corp de lada pare solutia cea mai buna .
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
sobolan |
![]()
Post
#112
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
si ala consuma de rupe...asa,in stil rusesc
![]() ![]() |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
CriSTI68 |
![]()
Post
#113
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti ![]() |
o mica intrebare... trebuie sa schimb arborele cotit cu unul nou (am cumparat direct din magazin ca sa nu mai pun rectificate de toti priceputii) fiind satul sa stau pe sub ea, dau motorul jos iar, are ceva daca desfac doar baia de ulei fara sa desfac chiuloasa ca sa schimb vibrochenul ?? ca sunt satul sa tot desfac motorul
|
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
Muttley |
![]()
Post
#114
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
N-are nimic.
Da' sa-mi zici si mie cum ai dat volanta jos, ca ma pee-pee pe mine de curiozitate sa aflu ![]() PS: aveam arbore cotit de reno 5 gtt de vanzare. Adica pe viata. Daca te duci ca berbecutu' la magazin croit pe cumparat arbori... This post has been edited by Muttley: 30 Mar 2008, 20:31 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
sobolan |
![]()
Post
#115
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
CriSTI68 |
![]()
Post
#116
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Muttley @ 30 Mar 2008, 20:28) N-are nimic. Da' sa-mi zici si mie cum ai dat volanta jos, ca ma pee-pee pe mine de curiozitate sa aflu ![]() PS: aveam arbore cotit de reno 5 gtt de vanzare. Adica pe viata. Daca te duci ca berbecutu' la magazin croit pe cumparat arbori... cu cheia am dat jos volanta ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
emircea |
![]()
Post
#117
|
![]() membru cu Te-FiSI Group: Members Posts: 756 Joined: 14 June 04 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(payty @ 28 Mar 2008, 20:58) emircea, ce carburator era cel pe care il aveai pe masina ? de pe ce motor? Pentru un Weber dublu corp, eu am folosit galeria de dacie papuc la care am dat alte gauri si le-am filetat. nu cred ca e cazul sa te complici cu flanse pentru ca apar locuri in plus prin care poate sa traga aer fals. Carburatorul a fost folosit pe opel rekord/ascona/manta de 2000 cmc. Si acolo e cam ciudat de reglat, dar cu motoarele alea se intelege altfel... Chestiile cu rosu de pe talpa lui sunt garnituri de carton presat, gen coperti de dosar, ca pe siliconul rosu benzina il distruge. Nu vreau sa ma complic cu Lada, prefel sa caut weber 32/36. Caut, inca n-am gasit decat pe e-bay, Weber 32/36, soc manual sau pe apa, complet. Daca ma puteti ajuta cu unul ok la un pret decent, raman recunoascator. Intre timp am plantat carbul de dacie, cu 'antretoaza' recomandata de gaby-cta-ro, am carpacit o pompa de benzina, inca o tura de reglaje cu mosul (duminica) si am facut primul schimb de ulei. Teoretic mizeriile se retin in filtru, dar am preferat ca dupa primele ore de functionare sa scot uleiul si filtrul si sa pun uleiul pentru rodaj (Panther 20w50; in caz ca se incinge ca e prea comprimat, sa nu raman fara ungere; il dau afara iar in 500 km). Initial am avut apa pusa in motor, sa verific eventualele neetanseitati. Dupa ce am strans/inlocuit colierele cu probleme si am verificat ca totul sa fie etans, am pus amestecul cu antigel, 50-50. Apropos de coliere, cele ce se gasesc la magazinele de piese auto de dacie sunt extrem de slabe si de unica folosinta. Am platit ceva mai scump, dar am gasit unele mai bune la piese auto de import. Tot de acolo am luat si furtunele de combustibil. Dupa schimburile de mai sus am dat o tura, de ~10 km (tot fara capota). Dupa ce am incalzit motorul, am dus-o treptat pana pe la 2000 rpm (~100 intr-a 5-a; trebuie sa verific si cu un GPS, am cutie de Renault 21 si kilometrajul arata diferit). Fiind duminica si vreme super, lumea era iesita la iarba verde, cu trafic sub mediu; erau interesante figurile celor din trafic ce vedeau o dacie cam jegoasa, fara capota, trecand pe langa ei. Pentru rodaj voi apela la metoda descrisa aici. Duminica seara m-a mancat sa umblu la pompa de benzina, stiam ca nu inchide ca lumea o pastila, dar pentru cat cerea carbul de dacie functiona (la Varajet nu facea fata). No, nu i-am dat de cap, ba chiar nu mai trage de loc din rezervor, asa ca azi sunt iar fara masina pana termin programul de lucru. Pot merge bine-merci pe GPL, dar nu vreau in perioada rodajului. Muttley, in topicul cu motorul de alpine scriai de o pompa electrica. Am pe opel una de injectie multipunct+regulator de presiune, dar nu vreau sa le desfac. Tu pana la urma ce ai folosit? Poti, te rog, sa-mi dai mai multe detalii (eventual si foto, inclusiv cu pozitia de montare)? Multumesc. This post has been edited by emircea: 31 Mar 2008, 11:57 |
--------------------
Dacia 1300, 1981;
Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009;
1981 / 1977 / 2009
- MH / TM / B Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
|
|
sobolan |
![]()
Post
#118
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
mai vere ai rude pe la benzinarii?
![]() ![]() This post has been edited by sobolan: 31 Mar 2008, 11:05 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
emircea |
![]()
Post
#119
|
![]() membru cu Te-FiSI Group: Members Posts: 756 Joined: 14 June 04 From: Timisoara ![]() |
![]() ![]() Normal ca nu am, sunt sarac si zgarcit ![]() ![]() Ce fel de Weber ai avea? Daca ai timp, uita-te si scrie-mi tipul lui.... multumesc. Apropos, de ce scriai ca ai avut, ce folosesti acum? This post has been edited by emircea: 31 Mar 2008, 11:40 |
--------------------
Dacia 1300, 1981;
Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009;
1981 / 1977 / 2009
- MH / TM / B Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
|
|
sobolan |
![]()
Post
#120
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
acum am pus flansa(ca am galerii de dacia injectata) si am carbelitor normal de dacie
![]() ![]() ![]() ![]() o sa ii fac poze deseara,cand vin de la servici.... PS: sa-mi spui de unde ai gasit de cumparat o garsoniera cu sonda in ea sa ma pun si eu pe cautat ![]() This post has been edited by sobolan: 31 Mar 2008, 11:45 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 13:49 |