am demontat carburatorul ,AJUTOR
am demontat carburatorul ,AJUTOR
renzo |
19 Dec 2007, 21:41
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 29 March 07 |
|
||
--------------------
dacie
1310
99
|
|||
zzr |
19 Dec 2007, 21:58
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 19 December 07 |
pfff.insurubeaza surubul de aer de tot iar apoi desurubeaza-l 3-4 ture.Iar dupa ce porneste regleaza-l cum trebuie.Dar nu asta e motivul de nu porneste masina!!!Te-ai asigurat ca a ajuns benzina in CNC.Daca nu asigura-te.Si asigura-te ca da benzina pe ciocul de papagal cand accelerezi.Accelereaza cu mana de la carburator si uite-te in acest timp in carburator si vezi daca da benzina.Daca da n-are de ce sa nu porneasca.Bafta!
|
--------------------
dacia
1310
1987
|
|
Kinetix |
19 Dec 2007, 22:37
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi |
renzo, ai doar doua suruburi de reglat: cel de amestec (e din bronz, cu varf ascutit), si cel "de aer" (mai exact de reglare a pozitiei clapetei de acceleratie, sau "de ralanti". care e din otel si sta un pic oblic pe carburator).
Cel de ralanti se insurubeaza vreo 2-2.5 ture, iar cel de amestec se insurubeaza total (cu mare atentie ca se poate rupe varful cel ascutit), apoi se desurubeaza vreo 3.5-4 ture. Dupa ce pornesti motorul si il incalzesti bine, refaci reglajele astfel: - surubul de amestec se insurubeaza (cu motorul mergand) pana se inrautateste mersul motorului, apoi se desurubeaza usor pana se obtine un maxim de turatie stabila - surubul de ralanti se regleaza pentru ca turatia de ralanti sa fie aprox 800rot/min cu farurile aprinse. Nu uita sa reglezi si plutitorul la 6-7mm fata de capacul carburatorului, tinand capacul cu plutitorul in sus si garnitura capacului pe pozitie. Mult succes! This post has been edited by Kinetix: 19 Dec 2007, 22:39 |
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
tgg2k |
20 Dec 2007, 10:29
Post
#4
|
fara carnet de membru Group: Members Posts: 677 Joined: 24 July 06 From: Metropola Cluj-Napoca City |
@kinetix, pot sa vin cu o mica observatie?!
apropo de reglajul surubului de relanti... eu stiam ca se desurubeaza cam 1-1.5 ture de unde incepe sa mearga prost... maybe I'm wrong. nu de alta dar daca il desurubezi mai mult, turatia ramane aceeasi dar scade din putere si implicit consumul e ceva mai mare (pt a compensa lipsa de putere) This post has been edited by tgg2k: 20 Dec 2007, 10:30 |
--------------------
Dacia
1300/SupeRNova
1979 berlina/2003 Confort
- CJ-06-TXR/CJ-XX-XXX ... la tăți ni greu...
|
|
djasu82 |
20 Dec 2007, 11:13
Post
#5
|
MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... |
Din cate stiu si eu se desface cam 3 ture acel surub cred ca tu ai avut probleme cu carburatorul tragea benzina deja din progresiune tggk . Daca mergi cu amestec sarac iar consuma mult motorul plus risti sa se arda bujiile supapele si altele. Pornirile nu vor mai fi la sfert de cheie poate pe la a 4 cheie. Sunt probate draga tggk si vorbesc si din propia experienta .
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Kinetix |
20 Dec 2007, 11:20
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi |
tgg2k, hai sa lamurim lucrurile.
Am spus cum se face setarea initiala, grosiera, dupa care se refac reglajele cu motorul cald, in functionare la ralanti. - Surubul de ralanti (de reglare a pozitiei clapetei de acceleratie) este folosit doar pentru a fixa turatia de ralanti. E cel oblic, al carui varf impinge un levier. - Surubul de amestec (denumit in mod gresit de unii "surub de aer") serveste pentru a face mersul "rotund" la ralanti. Este cel de alama (bronz) si sta orizontal, "infipt" in talpa carburatorului. El se regleaza astfel ca, la o anumita pozitie a surubului de mai sus, sa se obtina o turatie maxima si stabila, regulata. Am reusit? |
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
djasu82 |
20 Dec 2007, 11:23
Post
#7
|
MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... |
CER UN TOPIC SPECIAL PENTRU DEBATUT CARBURATORUL SI UN TOPIC PENTRU DEZBATUT DELCOUL SI AVANSUL. Se observa ca prea multe topicuri sunt deschise pentru aceasi tema.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
argon |
20 Dec 2007, 11:47
Post
#8
|
Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 |
Degeaba il sfatuti voi cate ture de desurubeaza sau insurubeaza, asta sa faceti la masinile voastre, difera de la caz la caz, in mod normal se gaseste pozitia de turatie maxima a motorului. Reglajul cu n ture e empiric si de mantuiala.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
djasu82 |
20 Dec 2007, 11:49
Post
#9
|
MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... |
Asta am spus mereu se cauta un maxim din surubul de amestec cel orizontal ma doare capu si degetele de atata scris si explicat devine varza forumul . Imi cer scuze.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
tgg2k |
20 Dec 2007, 11:54
Post
#10
|
fara carnet de membru Group: Members Posts: 677 Joined: 24 July 06 From: Metropola Cluj-Napoca City |
@Kinetix, da, ai reusit. sunt 100% de acord cu tine.
QUOTE(djasu82 @ 20 Dec 2007, 11:13) Din cate stiu si eu se desface cam 3 ture acel surub cred ca tu ai avut probleme cu carburatorul tragea benzina deja din progresiune tggk . Daca mergi cu amestec sarac iar consuma mult motorul plus risti sa se arda bujiile supapele si altele. Pornirile nu vor mai fi la sfert de cheie poate pe la a 4 cheie. Sunt probate draga tggk si vorbesc si din propia experienta . @djasu82, in primul rand: mama lui de carburator... 3 ture e enorm! cartea indica 1-1.5, eu il am la 2 ture (din proprie experienta) si tu vi si imi zici de 3 ture?! cred ca ar trebui sa iti revizuiesti carburatorul. in al doilea rand: bujiile mele au vreo 3000 km si culoarea e maronie, fara depuneri sau alte minunatii. iar pornirile... exceptand temperaturile negative extreme (<-10 grade), porneste la sfert de cheie cu 2 sprituri si socul la 1/3 in al treilea rand: nu am crescut impreuna si nu ne-am tras de putza cand eram mici. "draga" ii spui nevestei, prietenei, amantei, etc. |
--------------------
Dacia
1300/SupeRNova
1979 berlina/2003 Confort
- CJ-06-TXR/CJ-XX-XXX ... la tăți ni greu...
|
|
Kinetix |
20 Dec 2007, 12:03
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi |
argon, ma surprinzi.
Acele "n" ture sunt in jurul unei valori limitate (+/- 1 tura). Indicatiile au fost date pentru reglajele initiale, la rece. Sigur ca dupa incalzirea motorului se va reface reglajul dupa cerintele motorului. Daca vom cauta pe net reglajele carburatorului Weber 32 ICT (sau ICH, sau ICR), adica originalul dupa care s-a copiat Carfil-ul, vom vedea ca se tot repeta setarea initiala de 1-1.5 ture a surubului de ralanti (de reglaj al clapetei) pe diverse site-uri. La Carfil aceasta valoare e diferita (probabil datorita faptului ca filetul e diferit, lungimea levierului e diferita sau unghiul de impingere al surubului e diferit), dar e tot o valoare aproape constanta. Cand nu sunt valabile aceste valori pentru Carfil, inseamna ca e o problema: orificii de progresiune partial infundate, jiclor ralanti necorespunzator (prea mic, prea mare), clapeta acceleratie necentrata/descentrata, aer fals, etc. Apropo, la tine cat sunt aceste valori? This post has been edited by Kinetix: 20 Dec 2007, 12:09 |
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
argon |
20 Dec 2007, 12:07
Post
#12
|
Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 |
Nu era intentia mea sa te surprind, hai sa-ti dau un exemplu, pe acelasi carburator, am incercat 3 suruburi de amestec diferite, cu nici unul nu corespundea numarul de ture, daca mai e si alt carburator, e clar ca probabilitatile sunt si mai multe.
In nici o carte de mecanica nu scrie un numar de ture, in toate scrie ca se gaseste turatia maxima de la surubul ala, apoi se regleaza clapeta la 800+-25, si se reia amestecul, din nou, pana la turatia maxima, asta cu turele sunt teorii dezvoltate de unu' altu' fara date stintifice. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
tgg2k |
20 Dec 2007, 12:09
Post
#13
|
fara carnet de membru Group: Members Posts: 677 Joined: 24 July 06 From: Metropola Cluj-Napoca City |
argon... dai o sticla de sampanie (asa, de sarbatori) daca iti arat intr-un manual de service cum se face reglajul si de unde stiu de 1-1.5 ture?
|
--------------------
Dacia
1300/SupeRNova
1979 berlina/2003 Confort
- CJ-06-TXR/CJ-XX-XXX ... la tăți ni greu...
|
|
argon |
20 Dec 2007, 12:10
Post
#14
|
Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 |
ai un scan sa-mi arati si mie?
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
tgg2k |
20 Dec 2007, 12:18
Post
#15
|
fara carnet de membru Group: Members Posts: 677 Joined: 24 July 06 From: Metropola Cluj-Napoca City |
la mine nu, ca sunt la servici, cand ajung acasa, promit ca ii fac poza la pagina respectiva si postez
|
--------------------
Dacia
1300/SupeRNova
1979 berlina/2003 Confort
- CJ-06-TXR/CJ-XX-XXX ... la tăți ni greu...
|
|
Kinetix |
20 Dec 2007, 12:19
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi |
argon, ai dreptate cu suruburile de amestec, dar asta se datoreste executiei la cote usor diferite a varfului ascutit al acestora (lungime, conicitate), in functie de strungar si de firma. Unele firme nici nu randalineaza capul surubului, lasandu-l neted.
Or fi inventate teoriile astea de cineva..., dar lucreaza. Adica ajuta la pornirea motorului rece, dupa care se refac reglajele la cald, cum spuneai si tu. Ce te faci daca omul nu mai stie cat sa stranga suruburile dupa demontarea si curatarea lor? Poate reuseste sa porneasca motorul, dar cum ia piciorul de pe acceleratie, se opreste. Nu are cum sa faca reglajele finale. Dar nu cred ca e cazul sa ne contrazicem. Sa speram ca initiatorul topicului a reusit sa rezolve problema. Asta era important. |
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
djasu82 |
20 Dec 2007, 12:26
Post
#17
|
MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... |
Fiecare cu ideea lui nu ma trag cu tine de maneca tu ai ideea ta eu o am pe a mea . Daca ati porneste motorul dupa ce lai inecat 10 minute dau de baut tggk .
A si inca ceva eu vreau sa vad un film ceva fiindca asa nu cred pe nimeni care tot sustine si jigneste omul cum se regleaza un carburator . Chiar sunt curios . Stiu doar atat cand clapeta de aceleratie e inchisa definitiv si sa trece la regajul de relanti ati va apare un reglaji de masim si douo regaje de minim -+- . This post has been edited by djasu82: 20 Dec 2007, 12:33 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
tgg2k |
20 Dec 2007, 13:01
Post
#18
|
fara carnet de membru Group: Members Posts: 677 Joined: 24 July 06 From: Metropola Cluj-Napoca City |
de dat dreptate nu-ti dau, ca nu ai.
cu tot ce zici si mai ales CUM zici imi confirmi faptul ca nu prea stii dar ti-au iesit pana acum. anyway, zici ca eu jignesc omul... cum adica sa porneasca motorul dupa ce l-ai inecat 10 minute?!?! apesi ca boul pe pedala de acceleratie timp de 10 min?! daca la asta te referi, atunci permite-mi sa iti cer si eu un film... sa vad cum iti porneste motorul tau dupa ce il ineci 10 minute. nici eu nu te cred ca stii sa reglezi un carburator. si chiar de asta, in "uichiend" il desfac, il curat si il pun pe masina, fac poze cum se curata carbul si fac filmulet cum se regleaza din clipa in care l-ai pus pana cand merge motorul rotund. PS. daca esti mare si tare si ai habar, de ce nu faci si tu un filmulet si apoi sa vedem care are dreptate... eu propun urmatoarea chestie: fiecare face tutorial si apoi supunem colegii de pe forum unui vot, un poll la sectiunea "clipuri video" sau "diverse". ce zici, te risti?! LE: deja m-am plictisit sa-ti dau replici... asa ca... fac filmuletul si inchei discutia despre carburator aici. in fond fiecare face reglajele cum stie mai bine si cum ii place lui sa ii mearga masina... This post has been edited by tgg2k: 20 Dec 2007, 13:02 |
--------------------
Dacia
1300/SupeRNova
1979 berlina/2003 Confort
- CJ-06-TXR/CJ-XX-XXX ... la tăți ni greu...
|
|
sefu_alx |
20 Dec 2007, 14:31
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 878 Joined: 2 February 06 |
la cat de mult difera seturile de jigloare teoria cu numarul turelor cade din prima.
eu stiu ca se regleaza asa : 1- din surubul clapetei se regleaza turatia la 950 rpm (1000 ca e iarna.) 2- din surubul de amestec se cauta maximul de turatie se repeta acesti 2 pasi pana turatia nu mai poate fi crescuta din surubul de amestec. |
--------------------
x
y
2009
|
|
Tiberiu-Andrei |
20 Dec 2007, 15:54
Post
#20
|
Om al muntelui Group: Members Posts: 721 Joined: 25 September 07 From: Sfantu Gheorghe |
"PS. daca esti mare si tare si ai habar, de ce nu faci si tu un filmulet si apoi sa vedem care are dreptate... eu propun urmatoarea chestie: fiecare face tutorial si apoi supunem colegii de pe forum unui vot, un poll la sectiunea "clipuri video" sau "diverse". ce zici, te risti?"
Ai votul meu! |
--------------------
Dacia
1410
1988 toamna1397 cmc
- CV 03 MBO
|
|
djasu82 |
20 Dec 2007, 21:12
Post
#21
|
MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... |
CDI 45KV >>>O sa ai filmul la fel cum multi ziceau ca nu am CDi ca doar gura e de mine si l-am avut si le-am inchis gura prin film o sa ai si tu filmul cred ca ori ce motor cand se aplica pe buji 45 KV porneste la sfert de cheie Si nu vreau sa ma cert cu tine pentru ca nu ai vazut multe fiecare cu cel doare .Eu ajut oameni dau detali si cine vrea sa-l ajut si practic ma ofer de aceea s-a si format acest forum dacia club dar vad ca din zi in zi ti se face .... sa nu mai dai atentie . Toate cele bune.
This post has been edited by djasu82: 20 Dec 2007, 21:17 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
tgg2k |
21 Dec 2007, 11:07
Post
#22
|
fara carnet de membru Group: Members Posts: 677 Joined: 24 July 06 From: Metropola Cluj-Napoca City |
sa nu mai dau atentie?! ha?! ce vrei sa zici cu asta ca eu chiar nu inteleg...
si in plus, e vorba de un motor clasic de dacie, nu al tau, al tau pica din start. datorita cdi-ului si alte acareturi care le ai puse pe el... LE: fac un poll la imbunatatiri... sa vedem ce zice lumea This post has been edited by tgg2k: 21 Dec 2007, 11:08 |
--------------------
Dacia
1300/SupeRNova
1979 berlina/2003 Confort
- CJ-06-TXR/CJ-XX-XXX ... la tăți ni greu...
|
|
djasu82 |
21 Dec 2007, 11:14
Post
#23
|
MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... |
Acareturi vezi ca eu nu ti-am jignit masina domnule tgg2k. Si ati dovedesc ca porneste si pe clasic mult mai bine. Eu am vorbit de reglajul standard si asa se face tu vorbesti povesti . Hai ca ati place sa deviezi discutia in cearta si nu are sens.
This post has been edited by djasu82: 21 Dec 2007, 11:15 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
tgg2k |
21 Dec 2007, 11:26
Post
#24
|
fara carnet de membru Group: Members Posts: 677 Joined: 24 July 06 From: Metropola Cluj-Napoca City |
imi cer scuze, aici am gresit, recunosc, am folosit cuvantul "acareturi" datorita faptului ca accesoriile sau... imi scapa cuvantul... "imbunatatirile" aduse de tine motorului tau nu sunt originale sau standard pt un motor de berlina si din cate stiu unele sunt "custom-made"
ideea era ca motorul sa fie clasic, adica sa fie macar 95% asemanator cu motorul standard de dacie ca altfel problema nu e elocventa. in alta ordine de idei... cearta?! de ce sa ma cert?! chiar ai inteles gresit toata ideea. eu nu vreau sa ma cert, toata discutia asta e de fapt o provocare. dar se pare ca tu o percepi ca pe o cearta... oricum, eu v-am promis ca weekend fac aceasta operatie am si o intrebare din pura curiozitate... tu ai turometru?! |
--------------------
Dacia
1300/SupeRNova
1979 berlina/2003 Confort
- CJ-06-TXR/CJ-XX-XXX ... la tăți ni greu...
|
|
djasu82 |
21 Dec 2007, 11:40
Post
#25
|
MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... |
Da am turometru si cred ca am postat undeva unde se vedea ca sta la 500 de ture dupa ce pornesc motorul si nu fluctueaza 500 de ture >>>
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
tgg2k |
21 Dec 2007, 13:33
Post
#26
|
fara carnet de membru Group: Members Posts: 677 Joined: 24 July 06 From: Metropola Cluj-Napoca City |
QUOTE(djasu82 @ 21 Dec 2007, 11:40) Da am turometru si cred ca am postat undeva unde se vedea ca sta la 500 de ture dupa ce pornesc motorul si nu fluctueaza 500 de ture >>> exact ce ziceam eu... total irelevant motorul tau... cu aprinderea cdi e si normal sa stea si la 500 de ture (desi e o mare prostie sa lasi relantiul asa scazut). pune aprinderea clasica: macar bobina si platina de berlina si apoi hai sa te vad cum iti sta motorul la 500 de ture |
--------------------
Dacia
1300/SupeRNova
1979 berlina/2003 Confort
- CJ-06-TXR/CJ-XX-XXX ... la tăți ni greu...
|
|
djasu82 |
21 Dec 2007, 13:52
Post
#27
|
MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... |
Si tot sta la 500 de ture si chiar voi face un film sa te convingi iar. Si nu e nici o prosti daca sta la 500 de ture fiindca uleiul are presiune 1bar. Dar in fine vei spune ca nu e domne ai turometru defect ..... Tu sigur ai ceva impotriva adaptarilor eletronice pe vechiul motor de dacie cu siguranta.
This post has been edited by djasu82: 21 Dec 2007, 13:53 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
msanyix |
21 Dec 2007, 13:52
Post
#28
|
Membru Group: Members Posts: 170 Joined: 9 November 07 From: Livezeni, Mures |
QUOTE(renzo @ 19 Dec 2007, 21:41) am si eu o dacie 1310 din 99 pe carburator , am demontat carburatorul sal curat ,lam curatat dar mai am o mica (mare)problema nu mai stiu sa reglez cele doua suruburi de la carburator(acceleratia si cel de aer) stiu sa le reglez numai dupa mersul motorului la relanti dar nu reusesc so pornesc sa o pot regla ,mi-ar fi de mare ajutor daca as sti cat trebuie insurubat surubul de aer ,daca ma bagati in seama si imi dati raspunsuri ,as dori unele cat mai detaliate ca nu ma pricep deloc la mecanica Daca nu ai reusit pana acum sa pornesti in legatura cu suruburile: surubul de relanti insurugeazal dupa ce a atins pargia de la clapeta 2-3 ture cel de amestec de la maxim insurubat cca 5 ture inapoi. Si terbuie sa porneasca daca din cauza asta nu ti a pornit. Dupa ce ai motorul in functiune poti incepe rectificarile. Eu de exemplu la un carburator am surubul de amestec undeva la 4 ture si la celalalt (cel original ) la 7 ture asa ca nici unul sa nu-mi zica niste valori exacte ca nu are nici un sens, sunt o gramada de factori care influenteaza Si nu are rost sa va certati pe tema asta, la fiecare carbul si motorul este altfel si in plus este motor de DACIE. Alte detalii nu mai dau ca nu are rost. |
--------------------
VW Passat
B5.5 Variant
1.9 TDI
- MS 08 PNK
|
|
djasu82 |
21 Dec 2007, 13:59
Post
#29
|
MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... |
Fratilor surubul de la clapeta ce acceleratie se regleaza sa stea perpendicular pe primul orificiu de progresiune . Fiindca atunci cand apasati piciorul pe acceleratie trecerea de la relantii la mersul normal al motorului sa se faca usor de aceea sunt 3 orifici de progresiune. Surubul de amestec depinde de la model la model ori 2 ture ori 4 sau 7 nu conteaza conteaza sa fie amestecul omogen la relantii. Daca nu il rog pe tgg2k frumos sa posteze ceva in legatura cu acest carburator ca spunea ca are material , de aceea exista si forumu sa ne ajutam reciproc cu materiale cu explicati cu ce se poate.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
vali vtk |
21 Dec 2007, 14:23
Post
#30
|
Membru cu scame-n sange Group: Members Posts: 221 Joined: 8 November 06 From: Braila |
QUOTE(djasu82 @ 21 Dec 2007, 14:59) Fratilor surubul de la clapeta ce acceleratie se regleaza sa stea perpendicular pe primul orificiu de progresiune . Fiindca atunci cand apasati piciorul pe acceleratie trecerea de la relantii la mersul normal al motorului sa se faca usor de aceea sunt 3 orifici de progresiune. Surubul de amestec depinde de la model la model ori 2 ture ori 4 sau 7 nu conteaza conteaza sa fie amestecul omogen la relantii... Corect domnilor asta e raspunsul.Reglajul la surubul de la clapeta se face cu carburatorul demontat dupa aia se "reguleaza" si celalalt |
--------------------
DACIA
1300
1980
- BR-15-DNL
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 27th April 2024 - 23:52 |