Ma lasa cutia de viteze...
![]() ![]() ![]() |
Ma lasa cutia de viteze...
je_design |
![]()
Post
#31
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 425 Joined: 27 August 06 ![]() |
|
||
--------------------
Logan
Laureat plus
2006
|
|||
nicolson |
![]()
Post
#32
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 21 December 07 From: Brasov-Constanta ![]() |
eu pierdeam ulei pe la busonul de golire,la inceput huruia in a-1-a apoi a-2-a si nu am oprit masina pana acasa sa nu mai am treaba cu primele 2 viteze.Dupa ce i-am rezolvat problema cu busonul si am bagat ulei liniste
PS:eram in camp cand sa intamplat si nu aveam scule la mine,ulei nici atat Spor la treaba |
--------------------
dacia,mazda
1310,323f
- ct 19 ani
1988 berlina,1995
|
|
spartacus_mf |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 96 Joined: 12 December 07 ![]() |
Exact la fel face si la mine cu treapta a 2 a si nu stiu ce are. Masina are putini km mers foarte frumos deci nu vad cum ar fi putut sa se strice. Cineva mi-a zis ca ar fi de la ulei ca e gros si trebuie sa merg mai mult cu ea ca sa intre calumea.
ma ingrijoreaza ca pur si simplu cand schimb din 1 in a 2 a parca e fier pe fier fara ulei fara nimic. mai rau e ca nici nu mai e masina in garantie ![]() |
--------------------
dacia
logan
-
2005 preferance [COLOR=red]Logan preferance 1.4 MPi[/COLOR]
|
|
je_design |
![]()
Post
#34
|
Membru autentic Group: Members Posts: 425 Joined: 27 August 06 ![]() |
Revin cu amanunte:
avand cateva zile libere, am testat problema mai in amanunt si uite ce am observat: -se pare ca agata dimineata in primii 10-15 km, apoi isi da drumul si intra bine si intr-a 2-a cu o exceptie : in rampa si in panta, adica in momentul cand masina e inclinata. Atunci agata, caraie si face ca naiba. Am incercat sa o turez mai tare, mai incet, dubla debreiere, orice... -a trebuit sa urc pe un drum cu inclinatie destul de mare, puteam sa merg maxim cu a 2-a, si am testat mai bine fenomenul: o turez intr-antaia si trag maneta intr-a 2-a => caraie; o turez in 1 si scot la punctul mort, apoi bag a 2-a => caraie mai putin; bag din 1 in 2 foarte finut, fara sa fortez, las maneta la intrare in 2 (ambreiaj apasat maxim) intra pana la jumatate, intampina un "hop", apoi intra de tot fara sa caraie, dar agatand... Daca la inceput suspectam sincronul si alte chestii, acum stau si ma gandesc ca totusi ar putea fi din cauza uleiului. de aceea in panta/rampa caraie fiindca uleiul e sau prea vascos sau (!) nivelul este prea mic. |
--------------------
Logan
Laureat plus
2006
|
|
G.R |
![]()
Post
#35
|
Membru autentic Group: Members Posts: 224 Joined: 27 January 07 ![]() |
Cum am citit primele randuri, m-am gandit imediat la nivelul de ulei. Ger fiind se ingroasa si se contracta, volumul fiind mai mic. Cu incalzirea fenomenul dispare ungerea fiind mai buna.
|
--------------------
Dacia Logan
Preference
- CV 03 XXJ
2005
|
|
je_design |
![]()
Post
#36
|
Membru autentic Group: Members Posts: 425 Joined: 27 August 06 ![]() |
bun, dar ma intreb , de ce nu mi-a facut figuri iarna trecuta? ca ulei nu s-a scurs pe nicaieri, si nici n-a umblat nimeni la cv...
|
--------------------
Logan
Laureat plus
2006
|
|
AmunDei |
![]()
Post
#37
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
Pen' ca e dacie
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
Cyrusmddd |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 21 March 07 From: Sibiu ![]() |
Deee ce sa-ti spun...,,ca e dacie". esti sigur ca de aia?!
|
--------------------
Dacia
Logan
2005 1.4 MPI
|
|
gogota_69 |
![]()
Post
#39
|
![]() JUST ME Group: Members Posts: 441 Joined: 5 July 06 ![]() |
Cum se verifica daca mai ai ulei in cutie? La cat timp se completeaza sau se schimba?
|
--------------------
DACIA
LOGAN 1.5 DCI
- B-51-W U D
PREFERANCE GOGOTA
|
|
YRX |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.113 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Poti in mai multe feluri.
1. Cu masina dreapta, desfaci busonul de umplere si uleiul ar trebui sa fie in buza busonului. 2 Mai sigur dai uleiul jos si-l masori. Oficial nu se schimba, dar din experienta iti spun ca ar fi bine. Eu l-am schimbat dupa 2 ani si ceva. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
florinc |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 16 January 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Opel/Dacia
Vectra B/Solenza
- . Opel Vectra B
|
|
je_design |
![]()
Post
#42
|
Membru autentic Group: Members Posts: 425 Joined: 27 August 06 ![]() |
la fel face... inca nu am reusit sa merg la service ca am nevoie de masina...
|
--------------------
Logan
Laureat plus
2006
|
|
wind |
![]()
Post
#43
|
Membru autentic Group: Members Posts: 630 Joined: 19 January 07 From: bucuresti ![]() |
ca sa nu mai deschid alt topic o sa va intreb aici: am trecut pe deasupra unei pietre (estimasem ca nu o sa o ating) si din pacate nu a fost asa. Imediat dupa impact a intrat greu in orice viteza si se aude si un zgomot ciudat la schimbare. Cel mai greu e in a treia. Am programare la service dar pana atunci are cineva idee ce ar putea fi ?
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Scala
|
|
klaus |
![]()
Post
#44
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
poate ai indoit bara de legatura intre levierul schimbatorului si cutie
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
- -
- E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
wind |
![]()
Post
#45
|
Membru autentic Group: Members Posts: 630 Joined: 19 January 07 From: bucuresti ![]() |
o sa vad exact la service. sper sa nu fie o reparatie cu multe zerouri...
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Scala
|
|
florinc |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 16 January 04 From: Bucuresti ![]() |
Sa ne zici si noua deznodamantul
![]() |
--------------------
Opel/Dacia
Vectra B/Solenza
- . Opel Vectra B
|
|
e.so!id |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 221 Joined: 19 January 05 From: Roman City ![]() |
Prin partea inferioara a tijei care face legatura intre levierul schimbatorului si cutia de viteze, este un fel de scut termic al esapamentului. Verifica si vezi daca respectiva piesa, cand schimbi pietrele nu se freaca de scutul termic (care e cred o folie subtire de aluminiu, si se indoaie fffff usor). Pentru aceasta operatiune e nevoie ca cineva sa fie sub masina, iar alta persoana sa schimbe vitezele.
|
--------------------
Logan Laureate
1.6 mpi
- NT - 45 - BOG
2005 Laureate Intotdeauna purtati centura si supuneti-va legilor drumului !
|
|
denwer |
![]()
Post
#48
|
Membru Group: Members Posts: 151 Joined: 14 October 07 ![]() |
Da,ar fi cazul sa schimbi 'pietrele" si sa alegi altele mai mici.
|
--------------------
logan
1,5 DCi
2006
|
|
dimaiulianct |
![]()
Post
#49
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 10 February 08 ![]() |
QUOTE(C@talin @ 21 Dec 2007, 10:59) la nici o masina in mers nu intra in treapta 1,si chiar caraie daca fortezi. ![]() Ba intra. Eu am de la munca un symbol. Iar fratele meu are un clio 3. Ambele intra in prima treapta si la 20 km/h. Solenza mea intra la fel pana sa-i schimb uleiul din cutie. Dupa ce am facut operatiunea asta nu a mai intrat in prima decat de pe loc, iar in a 2-a intra greu. Incerc de mult timp sa aflu ce problema ar fi dar nu a reusit nimeni sa-mi zica. Pana la urma cred ca o sa cer o diagnosticare. |
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Europa
|
|
wind |
![]()
Post
#50
|
Membru autentic Group: Members Posts: 630 Joined: 19 January 07 From: bucuresti ![]() |
problema cu schimbatorul de viteza s-a rezolvat in service . era indoit scutul si atingea acea bara de legatura intre levierul schimbatorului si cutie. asa ca atentie la pietre.
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Scala
|
|
je_design |
![]()
Post
#51
|
Membru autentic Group: Members Posts: 425 Joined: 27 August 06 ![]() |
exact faza cu scutul termic am patit-o si eu ( http://www.daciaclub.ro/scut-lovit-t133541.html ),
cat despre problema cu care am deschis acest topic, se pare ca s-a rezolvat de la sine. nu mai agata, intra in viteze chiar daca e frig. iarna trecuta mi-a scos peri albi. acum ma bucur ca nu am mers la service sa demonteze cutia ca poate mai rau faceau. va doresc numai bine! |
--------------------
Logan
Laureat plus
2006
|
|
AL |
![]()
Post
#52
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
ok... fiind vorba de un caz particular rezolvat, se inchide.
|
--------------------
Skoda
KAROQ
- B-21-NEW
2019
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th August 2025 - 16:48 |