DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Ma lasa cutia de viteze...

je_design
post 23 Dec 2007, 02:23
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 425
Joined: 27 August 06




parerea mea e ca e stricat ceva la pinionul de la treapta 2. daca ar fi uleiul sau ambreiajul s-ar manifesta si la celelalte trepte.


--------------------
Logan Laureat plus 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nicolson
post 23 Dec 2007, 03:51
Post #32


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 21 December 07
From: Brasov-Constanta




eu pierdeam ulei pe la busonul de golire,la inceput huruia in a-1-a apoi a-2-a si nu am oprit masina pana acasa sa nu mai am treaba cu primele 2 viteze.Dupa ce i-am rezolvat problema cu busonul si am bagat ulei liniste
PS:eram in camp cand sa intamplat si nu aveam scule la mine,ulei nici atat
Spor la treaba


--------------------
dacia,mazda 1310,323f - ct 19 ani 1988 berlina,1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spartacus_mf
post 26 Dec 2007, 19:14
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 96
Joined: 12 December 07




Exact la fel face si la mine cu treapta a 2 a si nu stiu ce are. Masina are putini km mers foarte frumos deci nu vad cum ar fi putut sa se strice. Cineva mi-a zis ca ar fi de la ulei ca e gros si trebuie sa merg mai mult cu ea ca sa intre calumea.

ma ingrijoreaza ca pur si simplu cand schimb din 1 in a 2 a parca e fier pe fier fara ulei fara nimic.

mai rau e ca nici nu mai e masina in garantie sad.gif


--------------------
dacia logan - 2005 preferance
[COLOR=red]Logan preferance 1.4 MPi[/COLOR]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
je_design
post 12 Jan 2008, 08:48
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 425
Joined: 27 August 06




Revin cu amanunte:

avand cateva zile libere, am testat problema mai in amanunt si uite ce am observat:

-se pare ca agata dimineata in primii 10-15 km, apoi isi da drumul si intra bine si intr-a 2-a cu o exceptie : in rampa si in panta, adica in momentul cand masina e inclinata. Atunci agata, caraie si face ca naiba. Am incercat sa o turez mai tare, mai incet, dubla debreiere, orice...
-a trebuit sa urc pe un drum cu inclinatie destul de mare, puteam sa merg maxim cu a 2-a, si am testat mai bine fenomenul: o turez intr-antaia si trag maneta intr-a 2-a => caraie; o turez in 1 si scot la punctul mort, apoi bag a 2-a => caraie mai putin; bag din 1 in 2 foarte finut, fara sa fortez, las maneta la intrare in 2 (ambreiaj apasat maxim) intra pana la jumatate, intampina un "hop", apoi intra de tot fara sa caraie, dar agatand...


Daca la inceput suspectam sincronul si alte chestii, acum stau si ma gandesc ca totusi ar putea fi din cauza uleiului. de aceea in panta/rampa caraie fiindca uleiul e sau prea vascos sau (!) nivelul este prea mic.




--------------------
Logan Laureat plus 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G.R
post 12 Jan 2008, 09:25
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 224
Joined: 27 January 07




Cum am citit primele randuri, m-am gandit imediat la nivelul de ulei. Ger fiind se ingroasa si se contracta, volumul fiind mai mic. Cu incalzirea fenomenul dispare ungerea fiind mai buna.


--------------------
Dacia Logan Preference - CV 03 XXJ 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
je_design
post 12 Jan 2008, 11:37
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 425
Joined: 27 August 06




bun, dar ma intreb , de ce nu mi-a facut figuri iarna trecuta? ca ulei nu s-a scurs pe nicaieri, si nici n-a umblat nimeni la cv...


--------------------
Logan Laureat plus 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AmunDei
post 12 Jan 2008, 12:39
Post #37


Fără turbo viața e pustiu...


Group: Members
Posts: 1.985
Joined: 8 June 07
From: Cucuveieni Deal




Pen' ca e dacie happy.gif


--------------------
Dacia Logan 1.0 TCe GPL 2020
Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cyrusmddd
post 12 Jan 2008, 15:52
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 231
Joined: 21 March 07
From: Sibiu




Deee ce sa-ti spun...,,ca e dacie". esti sigur ca de aia?!


--------------------
Dacia Logan 2005 1.4 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gogota_69
post 23 Jan 2008, 23:42
Post #39


JUST ME


Group: Members
Posts: 441
Joined: 5 July 06




Cum se verifica daca mai ai ulei in cutie? La cat timp se completeaza sau se schimba?


--------------------
DACIA LOGAN 1.5 DCI - B-51-W U D PREFERANCE
GOGOTA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 24 Jan 2008, 07:49
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.113
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Poti in mai multe feluri.
1. Cu masina dreapta, desfaci busonul de umplere si uleiul ar trebui sa fie in buza busonului.
2 Mai sigur dai uleiul jos si-l masori.

Oficial nu se schimba, dar din experienta iti spun ca ar fi bine. Eu l-am schimbat dupa 2 ani si ceva.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florinc
post 2 Feb 2008, 01:24
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 478
Joined: 16 January 04
From: Bucuresti




QUOTE(skyspot @ 12 Jan 2008, 13:37)
bun, dar ma intreb , de ce nu mi-a facut figuri iarna trecuta? ca ulei nu s-a scurs pe nicaieri, si nici n-a umblat nimeni la cv...
*



Ai reusit pana la urma sa depistezi care e problema? sad.gif


--------------------
Opel/Dacia Vectra B/Solenza - .
Opel Vectra B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
je_design
post 2 Feb 2008, 12:16
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 425
Joined: 27 August 06




la fel face... inca nu am reusit sa merg la service ca am nevoie de masina...


--------------------
Logan Laureat plus 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wind
post 11 Feb 2008, 14:24
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 630
Joined: 19 January 07
From: bucuresti




ca sa nu mai deschid alt topic o sa va intreb aici: am trecut pe deasupra unei pietre (estimasem ca nu o sa o ating) si din pacate nu a fost asa. Imediat dupa impact a intrat greu in orice viteza si se aude si un zgomot ciudat la schimbare. Cel mai greu e in a treia. Am programare la service dar pana atunci are cineva idee ce ar putea fi ?


--------------------
Dacia Solenza 2004 Scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 11 Feb 2008, 14:28
Post #44


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




poate ai indoit bara de legatura intre levierul schimbatorului si cutie


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wind
post 11 Feb 2008, 14:55
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 630
Joined: 19 January 07
From: bucuresti




o sa vad exact la service. sper sa nu fie o reparatie cu multe zerouri...


--------------------
Dacia Solenza 2004 Scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florinc
post 11 Feb 2008, 17:44
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 478
Joined: 16 January 04
From: Bucuresti




Sa ne zici si noua deznodamantul biggrin.gif


--------------------
Opel/Dacia Vectra B/Solenza - .
Opel Vectra B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
e.so!id
post 12 Feb 2008, 10:57
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 221
Joined: 19 January 05
From: Roman City




Prin partea inferioara a tijei care face legatura intre levierul schimbatorului si cutia de viteze, este un fel de scut termic al esapamentului. Verifica si vezi daca respectiva piesa, cand schimbi pietrele nu se freaca de scutul termic (care e cred o folie subtire de aluminiu, si se indoaie fffff usor). Pentru aceasta operatiune e nevoie ca cineva sa fie sub masina, iar alta persoana sa schimbe vitezele.


--------------------
Logan Laureate 1.6 mpi - NT - 45 - BOG 2005 Laureate
Intotdeauna purtati centura si supuneti-va legilor drumului !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
denwer
post 12 Feb 2008, 11:52
Post #48


Membru


Group: Members
Posts: 151
Joined: 14 October 07




Da,ar fi cazul sa schimbi 'pietrele" si sa alegi altele mai mici.


--------------------
logan 1,5 DCi 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dimaiulianct
post 12 Feb 2008, 13:25
Post #49


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 10 February 08




QUOTE(C@talin @ 21 Dec 2007, 10:59)
la nici o masina in mers nu intra in treapta 1,si chiar caraie daca fortezi. smile.gif .Adica eu nu am intalnit.
*




Ba intra. Eu am de la munca un symbol. Iar fratele meu are un clio 3. Ambele intra in prima treapta si la 20 km/h. Solenza mea intra la fel pana sa-i schimb uleiul din cutie. Dupa ce am facut operatiunea asta nu a mai intrat in prima decat de pe loc, iar in a 2-a intra greu. Incerc de mult timp sa aflu ce problema ar fi dar nu a reusit nimeni sa-mi zica. Pana la urma cred ca o sa cer o diagnosticare.


--------------------
Dacia Solenza 2004 Europa
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wind
post 18 Feb 2008, 12:39
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 630
Joined: 19 January 07
From: bucuresti




problema cu schimbatorul de viteza s-a rezolvat in service . era indoit scutul si atingea acea bara de legatura intre levierul schimbatorului si cutie. asa ca atentie la pietre.


--------------------
Dacia Solenza 2004 Scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
je_design
post 19 Dec 2008, 09:02
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 425
Joined: 27 August 06




exact faza cu scutul termic am patit-o si eu ( http://www.daciaclub.ro/scut-lovit-t133541.html ),

cat despre problema cu care am deschis acest topic, se pare ca s-a rezolvat de la sine. nu mai agata, intra in viteze chiar daca e frig. iarna trecuta mi-a scos peri albi. acum ma bucur ca nu am mers la service sa demonteze cutia ca poate mai rau faceau. va doresc numai bine!


--------------------
Logan Laureat plus 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AL
post 19 Dec 2008, 10:36
Post #52


Member


Group: Members
Posts: 2.495
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




ok... fiind vorba de un caz particular rezolvat, se inchide.


--------------------
Skoda KAROQ - B-21-NEW 2019
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th August 2025 - 16:48
Forum Renault