Bucse poliuretan
![]() ![]() ![]() |
Bucse poliuretan
vis-a-vis |
![]()
Post
#31
|
||
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|||
Muttley |
![]()
Post
#32
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Miezul la cele normale e incastrat in cauciuc. Ca urmare, e de preferat o rugozitate mare. Am observat asta si atunci cand am pus poliamida la cuplajul volan. In plus, finisarea-i proasta si exista abateri de cilindricitate.
Ideal (zic eu) ar fi ca miezul sa se faca si el. Eventual sa fie inoxidabil. Bucsele exterioare se pot face cu un mic canal interior in care sa se puna o mica rezerva de vaselina. Oricum, daca suprafata bucsei interioare-i suficient de bine finisata, nu cred sa fie vitala ungerea. Apoi... fiind vorba de poliuretan (care-mi amintesc eu ca e deformabil), exista anumite cote ce trebuie respectate cu strictete pentru a se asigura imbinarile cu strangere corecte. La o strangere mica pot s-apara jocuri, la una prea mare, poa' sa crape ceva. Aici l-as ruga pe Gheorghedracu sa ne ajute cu masuratori exacte ale bucselor comandate de el. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Gheorghedracu |
![]()
Post
#33
|
Membru autentic Group: Members Posts: 965 Joined: 5 May 06 ![]() |
Un desen la repezeala cu bucsele de brat inferior
Astea merg si la bratul (bascula) din spate "santul" din explicatie este partea aceea alba din poza laterala de sus. Acest sant e replicat de patru ori de jur imprejur si este superficial (vedeti doar 1mm adincime si 5mm latime), dar are sectiune rotunjita (nu circulara, dar nici patrata). Cred ca rostul santurilor este sa se poata comprima/deforma bucsa cind e introdusa si cinnd e introdus miezul (teava) inauntrul ei, precum si mai apoi cind se string suruburile. Succes celor care vor sa o copieze. Cine vrea sa purceada cu comanda de aicea, azi mi-au sosit al doilea set pentru bratul inferior, a fost 40$, deci mai ieftin decit in lire sterline chiar daca comparam doar cifrele. Daca mai faceti si conversia, e de trei ori mai ieftin. Aveti timp de gindire, ca miine plec in concediu si ma intorc in Februarie, deci atuncea e cel mai curind posibil pentru plasarea unei comenzi. Partea cea mai proasta cu strunjirea poliuretanului e ca e moale si musca falcile universalului in el, si e o drama intreaga sa-l centrezi. Cel mai bine e sa-l bagi pe un miez metalic un pic supradimensionat dupa ce s-a dat gaura centrala si sa-i strunjesti celelalte suprafete. Desigur, trebuie luat in calcul cit e miezul mai mare decit trebuie ca asta o sa afecteze dimensiunile bucsei cind e in repaus (scoasa de pe miez). This post has been edited by Gheorghedracu: 17 Jan 2008, 08:47 |
--------------------
Renault
17 Gordini
- RHJ 087 Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
|
|
vali vtk |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru cu trotineta Group: Members Posts: 221 Joined: 8 November 06 From: Braila ![]() |
Acesta este raspunsul celor de la CEPROINV :Stimate Domn,
Referitor la solicitarea dv. va putem oferi: Bara ERTALON LFX, d = 50 x 700 mm, la pretul de 17 EURO / buc + TVA. ERTALON LFX este o poliamida cu autolubrifiere, de culoare verde, care corespunde cerintelor dv. Livrarea se poate face imediat, din stoc; va putem expedia marfa prin curierat rapid. Plata cu OP vizat de banca dupa primirea facturii proforma. Asteptam cu interes raspunsul dv. si ramanem la dispozitia dv. pentru alte informatii suplimentare ( tel. 0237 258 890; 892; 0720 330 836 ) Cu stima, Director General, ing. Georgica IACOB Sef Serv. Marketing - Calitate, ing. Dorina RADULESCU Deci cine e cu adevarat interesat poate achizitiona material si zic eu nu e foarte scump.O bara de 700 mm ar fi suficienta pentru a confectiona bucsaraia pentru toata masina This post has been edited by vali vtk: 17 Jan 2008, 11:51 |
--------------------
DACIA
1300
1980
- BR-15-DNL
|
|
Gheorghedracu |
![]()
Post
#35
|
Membru autentic Group: Members Posts: 965 Joined: 5 May 06 ![]() |
Nu-ti ajunge pentru toata masina. Ai nevoie de mai mult decit lungimile efective si daca vrei sa faci si bratele pe spate atuncea nici gind.
|
--------------------
Renault
17 Gordini
- RHJ 087 Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
|
|
vali vtk |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru cu trotineta Group: Members Posts: 221 Joined: 8 November 06 From: Braila ![]() |
De la CEPROINV:
Stimate Domn, Deoarece semifabricate cu diametrul mai mic de 50 mm din ERTALON LFX se produc numai la comenzi speciale si in cantitati mari, va propunem sa optati pentru una din variantele: 1. Bara ERTALON LFX, d = 50 x 700 mm, la pretul de 17 EURO + TVA, sau 2. Bara ERTALON LFX, d = 50 x 1000 mm, la pretul de 21.20 EURO + TVA . Va rugam sa ne comunicati raspunsul dv. Ramanem la dispozitia dv. pentru alte informatii suplimentare ( tel. 0237 258 890; 892; 0720 330 836 ) Cu stima, Director General, ing. Georgica IACOB Sef Serv. Marketing - Calitate, ing. Dorina RADULESCU cea de 1000mm ar fi suficienta. |
--------------------
DACIA
1300
1980
- BR-15-DNL
|
|
alinushy |
![]()
Post
#37
|
![]() modeLator Group: Members Posts: 2.622 Joined: 9 January 07 From: Pitesti - Mioveni ![]() |
@vali vtk ai facut bucsile,
![]() ![]() |
--------------------
Audi
A4
... 1.8T...quattro ;) frunza verde solz de peste, uite ..... altu` ca citeste
|
|
SGM.MYKE |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru cu gargauni la cap Group: Members Posts: 584 Joined: 10 August 05 From: Stuttgart ![]() |
QUOTE(89 WRC @ 16 Jan 2008, 16:39) Am vorbit cu el (Racing Nick) si nu are nimic pentru R12 si zicea ca nici nu a avut. Pentru acel ERTALON LFX, eu am vorbit la CEPROINV si astept sa primesc o oferta pentru bucsile facute direct de ei si pentru acest ERTALON dar si pentru un cauciuc poliuretanic. Pentru poliamida(ERTALON) am facut niste simulari pe calculator si nu rezista prea bine la oboseala. O sa fac si cu cauciucul poliuretanic sa vad ce iese. |
--------------------
Honda
Integra TypeR
1999_1.8 190CP Stiu putin, dar vreau mai mult.
|
|
vali vtk |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru cu trotineta Group: Members Posts: 221 Joined: 8 November 06 From: Braila ![]() |
|
--------------------
DACIA
1300
1980
- BR-15-DNL
|
|
ampopa |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 16 November 07 ![]() |
QUOTE(vis-a-vis @ 16 Jan 2008, 15:13) Din cate stiu eu, se da cu vaselina inainte de a le introduce la gaura ![]() ![]() ![]() Bucsele de poiluretan (si presupun ca si cele din poliamida) se ung cu vaselina siliconica! Nu le ungeti cu vaselina pe baza de petrol (vaselina clasica, grafitat, cu litiu etc) pentru ca in timp ataca materialul din care sunt facute bucsele. |
--------------------
Jeep/MB
Wrangler/C-Klasse
1989 2.5 Laredo/2001 220 CDI
- B77PDA/BXXYYY
|
|
alinushy |
![]()
Post
#41
|
![]() modeLator Group: Members Posts: 2.622 Joined: 9 January 07 From: Pitesti - Mioveni ![]() |
si daca se da cu sapun lichid?
|
--------------------
Audi
A4
... 1.8T...quattro ;) frunza verde solz de peste, uite ..... altu` ca citeste
|
|
ampopa |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 16 November 07 ![]() |
Se spala si incep sa scartaie.
Vaselina siliconica adera foarte bine pe bucse si se "spala" mult mai greu. Sapunul, dupa primele balti, se duce si nu mai ungere. Vaselina nu serveste numai la montaj ci si pe timpul utilizarii. |
--------------------
Jeep/MB
Wrangler/C-Klasse
1989 2.5 Laredo/2001 220 CDI
- B77PDA/BXXYYY
|
|
Gheorghedracu |
![]()
Post
#43
|
Membru autentic Group: Members Posts: 965 Joined: 5 May 06 ![]() |
De fapt se da cu o unsoare banala pe baza de distilate de petrol ca toate celelalte. Diferenta e ca are un pic de molibden in ea. Vasilina siliconica e foarte buna si ea, dar nu sunt sigur ca rezista la temperaturi prea mari. Marele ei avantaj e ca se spala foarte greu.
Pentur cei care vor sa dea comanda de bucse, contactati-ma sa punem la punct detaliile. E bine sa luati si intre voi legatura, poate organizam ceva mai eficient decit nspe comenzi paralele. |
--------------------
Renault
17 Gordini
- RHJ 087 Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
|
|
ampopa |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 16 November 07 ![]() |
Din cate zic unii si altii (pe mai toate siteurile de specialitate), unsoarea pe baza de petrol ataca poliuretanul in timp.
Vaselina siliconica nu are in componenta distilati de petrol. Si, in plus, rezista si la temperaturi destul de ridicate. Bucsele mele, de exemplu, au venit cu doua pliculete de vaselina, insa cum eu am vrut sa-i pun mai multa, sa fiu sigur ca ajunge prin toate colturile, mi-am cumparat un tub de vaselina de la Vitacom. Are cam aceleasi caracteristici ca si cele pentru masini. Pe tub scrie, printre altele, la avantaje, faptul ca rezista la temperaturi inalte. E un sfat si atata. Fiecare face ce si cum vrea. This post has been edited by ampopa: 30 Jan 2008, 16:47 |
--------------------
Jeep/MB
Wrangler/C-Klasse
1989 2.5 Laredo/2001 220 CDI
- B77PDA/BXXYYY
|
|
Gheorghedracu |
![]()
Post
#45
|
Membru autentic Group: Members Posts: 965 Joined: 5 May 06 ![]() |
Vasilina aia cu care vin ele nu e siliconica. Unsoarea siliconica, intr-adevar n-are distilate de petrol in compozitie (nu e solubila in ele sau mai bine zis componenta siliconica nu e solubila in produse petroliere).
|
--------------------
Renault
17 Gordini
- RHJ 087 Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
|
|
alinushy |
![]()
Post
#46
|
![]() modeLator Group: Members Posts: 2.622 Joined: 9 January 07 From: Pitesti - Mioveni ![]() |
QUOTE(SGM.MYKE @ 25 Jan 2008, 11:58) Am vorbit cu el (Racing Nick) si nu are nimic pentru R12 si zicea ca nici nu a avut. Pentru acel ERTALON LFX, eu am vorbit la CEPROINV si astept sa primesc o oferta pentru bucsile facute direct de ei si pentru acest ERTALON dar si pentru un cauciuc poliuretanic. Pentru poliamida(ERTALON) am facut niste simulari pe calculator si nu rezista prea bine la oboseala. O sa fac si cu cauciucul poliuretanic sa vad ce iese. ai mai vorbit cu CEPROINV, oferte ceva? |
--------------------
Audi
A4
... 1.8T...quattro ;) frunza verde solz de peste, uite ..... altu` ca citeste
|
|
SGM.MYKE |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru cu gargauni la cap Group: Members Posts: 584 Joined: 10 August 05 From: Stuttgart ![]() |
Nimic
![]() Ii mai sun. ![]() |
--------------------
Honda
Integra TypeR
1999_1.8 190CP Stiu putin, dar vreau mai mult.
|
|
alinushy |
![]()
Post
#48
|
![]() modeLator Group: Members Posts: 2.622 Joined: 9 January 07 From: Pitesti - Mioveni ![]() |
pai mai ia legatura cu ei, poate ne combinam mai multi si facem o comanda mai serioasa
![]() This post has been edited by alinushy: 4 Feb 2008, 11:56 |
--------------------
Audi
A4
... 1.8T...quattro ;) frunza verde solz de peste, uite ..... altu` ca citeste
|
|
SGM.MYKE |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru cu gargauni la cap Group: Members Posts: 584 Joined: 10 August 05 From: Stuttgart ![]() |
Am primit raspunsul urmator:
Buna ziua, Va putem executa conform desen atasat: 1.Bucsa 1 Poliuretan, D 37x18x22.5 , 8 buc, la pretul de 5.75 Eur/buc 2.Bucsa 2 Poliuretan, D 32x18x25 , 4 buc , la pretul de 6.50 Eur/buc 3.Bucsa 3 Poliuretan, D 33x18x27 , 4 buc, la pretul de 7.22Eur/buc 4.Bucsa 1 ERTALON LFX, D37x18x22.5 , 8 buc la pretul de 3.52 Eur/buc Termen de livrare: 14 zile da la primirea acceptului de pret si a comenzii ferme. Plata se face cu CEC scadent la zi sau la factura proforma. Cu stima, Director, Ing. Iacob Georgica Tot atunci le-am dat si desenul atasat. Preturile sunt fara TVA si pentru restul de repere din ERTALON LFX se pastreaza proportia la diferenta de pret. Astept sa primesc ceva despre material sa fac o simulare pentru poliuretan sa vad ce comportament are. ![]() Attached thumbnail(s) Page1.jpg ( Size: 9.74k ) Number of downloads: 1136 |
--------------------
Honda
Integra TypeR
1999_1.8 190CP Stiu putin, dar vreau mai mult.
|
|
alinushy |
![]()
Post
#50
|
![]() modeLator Group: Members Posts: 2.622 Joined: 9 January 07 From: Pitesti - Mioveni ![]() |
parca e mai acceptabil decat firmele de pe net
![]() |
--------------------
Audi
A4
... 1.8T...quattro ;) frunza verde solz de peste, uite ..... altu` ca citeste
|
|
SGM.MYKE |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru cu gargauni la cap Group: Members Posts: 584 Joined: 10 August 05 From: Stuttgart ![]() |
Pentru bascula spate si pentru antiruliu nu am intrebat. Din ce am vazut nu merge sa folosesti bucsile de poliuretan de brat inferior fata la bascula spate, zona de prindere a bucsii este mai ingusta. Bucsile normale au teava exterioara si de asta stau. Oricum in momentul de fata prioritatea la mine este motorul, am inceput sa adun piese pentru el (pistoane SETCAR RACING si altele).
![]() |
--------------------
Honda
Integra TypeR
1999_1.8 190CP Stiu putin, dar vreau mai mult.
|
|
alinushy |
![]()
Post
#52
|
![]() modeLator Group: Members Posts: 2.622 Joined: 9 January 07 From: Pitesti - Mioveni ![]() |
ok, cand mai ai noutati cu testele la poliuretan ..post,
spor |
--------------------
Audi
A4
... 1.8T...quattro ;) frunza verde solz de peste, uite ..... altu` ca citeste
|
|
SGM.MYKE |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru cu gargauni la cap Group: Members Posts: 584 Joined: 10 August 05 From: Stuttgart ![]() |
Am primit de la Ceproinv o fisa de material o fisa de material pentru poliuretan dar e incompleta si am luat legatura cu producatorul acelui poliuretan si am vazut ca sunt o firma cu baza in Turcia si acolo fac si bucsi auto din poliuretan, poate gasesc si pentru R12, daca nu gasesc incearca sa le faca iei, eu cred ca o sa iesim mai ieftin cu ei pentru ca eliminam intermediarul. Sa speram ca iese ceva.
![]() |
--------------------
Honda
Integra TypeR
1999_1.8 190CP Stiu putin, dar vreau mai mult.
|
|
alinushy |
![]()
Post
#54
|
![]() modeLator Group: Members Posts: 2.622 Joined: 9 January 07 From: Pitesti - Mioveni ![]() |
ok, mai post cand afli ceva
![]() |
--------------------
Audi
A4
... 1.8T...quattro ;) frunza verde solz de peste, uite ..... altu` ca citeste
|
|
finutu |
![]()
Post
#55
|
![]() baga un - ..aere! Group: Members Posts: 138 Joined: 2 February 07 From: Bucuresti ![]() |
Interesant!
|
--------------------
Docia
1710
1943
- 1-B-113456 promo VN2
|
|
SGM.MYKE |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru cu gargauni la cap Group: Members Posts: 584 Joined: 10 August 05 From: Stuttgart ![]() |
News flash.
Pret Bara High performance polyurethane O40xO13,5x300mm 9,89 euro/buc Cu Stima, ec.Selim ISMAIL POLTEKS Tel 0244 387610/11 http://www.polteks.ro/ polteks@polteks.ro Simularile au iesit bine. Acum sa vedem partea practica. Oricum susnumitul a zis ca nu au raspuns cei din Turcia si crede ca nu o sa raspunda. El nu poate sa le faca decat turnate. Asta presupune sa avem noi matritele dar cu mai multe cuiburi sa fie rentabile ca timp de turnare, iar matrita e scumpa si nu renteaza decat la productie mai mare (cateva mii de bucati). Va pun si poza cu incercarea la oboseala. Valorile sunt ca numar de cicluri, cu o sarcina de 6000N. Attached thumbnail(s) bucsi_fata1.jpg ( Size: 52.2k ) Number of downloads: 1161 |
--------------------
Honda
Integra TypeR
1999_1.8 190CP Stiu putin, dar vreau mai mult.
|
|
alinushy |
![]()
Post
#57
|
![]() modeLator Group: Members Posts: 2.622 Joined: 9 January 07 From: Pitesti - Mioveni ![]() |
interesant.... mai ramane productia
![]() |
--------------------
Audi
A4
... 1.8T...quattro ;) frunza verde solz de peste, uite ..... altu` ca citeste
|
|
ramon_1300 |
![]()
Post
#58
|
![]() Remus Group: Members Posts: 188 Joined: 4 June 06 From: Brasov ![]() |
|
--------------------
dacia
1310
1984
- BV13OOR
|
|
alinushy |
![]()
Post
#59
|
![]() modeLator Group: Members Posts: 2.622 Joined: 9 January 07 From: Pitesti - Mioveni ![]() |
interesant, nota 12, apropo, productie de serie pt bucsi
![]() ps gladiatus ai ? This post has been edited by alinushy: 20 Feb 2008, 23:57 |
--------------------
Audi
A4
... 1.8T...quattro ;) frunza verde solz de peste, uite ..... altu` ca citeste
|
|
SGM.MYKE |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru cu gargauni la cap Group: Members Posts: 584 Joined: 10 August 05 From: Stuttgart ![]() |
QUOTE(ramon_1300 @ 20 Feb 2008, 23:13) La astea vati uitat http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=841280 http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=847776 http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=968364 Spune si tu cum stai cu rezistenta la uzura si de ce nu ai luat poliamida cu autolubrifiere(ertalon LFX). |
--------------------
Honda
Integra TypeR
1999_1.8 190CP Stiu putin, dar vreau mai mult.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 01:10 |