motor injectie, dacia
![]() ![]() ![]() |
motor injectie, dacia
fenyxx |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 14 December 07 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
break
2000 injectie
- ot-01-doi
|
|||
C a t a l i n |
![]()
Post
#2
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
În ce scop?
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
YRX |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.075 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
In scop de liniute, burnout, dat cox la Bemveuri etc.
|
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#4
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Alt "reisăr cu brec"?
![]() This post has been edited by Catalin Marinarul: 14 Dec 2007, 09:27 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
Tossi |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 969 Joined: 25 April 06 From: Bucuresti ![]() |
Daca nu ai facut din 2000, anul de fabricatie al masinii, nimic pe la motor, poti incepe cu un schimb de bujii, curatat injectorul si un reglaj al culburilor; s-ar putea sa ai parte de o surpriza buna, acum de pinde si de cati km ai facuti cu masina.
Ideal ar fi sa nu scoti catalizatorul deoarece nu vei mai respecta norma de poluare in care e incadrata masina si risti sa nu iei ITP-ul. This post has been edited by b-45-wob: 14 Dec 2007, 10:07 |
--------------------
Renault
Megane 1.5 dci
2004
- B6SSSS
|
|
fiderzen |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.063 Joined: 5 March 04 From: bucuresti-militari ![]() |
YRX , iti este frica ca o sa fuga mai tare ca loganul tau?
![]() |
--------------------
BMW
e36
320i sedan
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#7
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Daca ai creste puterea la logan ???? oare il mai prinde
![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
fiderzen |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.063 Joined: 5 March 04 From: bucuresti-militari ![]() |
tocmai de aceea isi permite sa comenteze aiurea :|
|
--------------------
BMW
e36
320i sedan
|
|
fenyxx |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 14 December 07 ![]() |
cine are chef de facut caterinca sa ma caute in alta parte
ma refer ca injectia asta e din anii 80 pt unii care nu stiu ,si ma gandeam ca poate au gasit altii ceva inbunatatiri pt ea dar vad ca nu prea are cine.cine are injectie ii cunoaste problemele ,si motorul e facut de vreo 2 ori ,ultima data acum vreo 20000km,si nu din cauza liniutelor sau a altor prostii care nu ma prind ci din motive simple piston spart si o data calat ,se poate intampla la orice masina |
--------------------
dacia
break
2000 injectie
- ot-01-doi
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#10
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
QUOTE(fenyxx @ 15 Dec 2007, 00:26) Și cam care ar fi "problemele"? Eu nu le-am dibuit din '98 până azi... ![]() Mai bine ai conștientiza de câte probleme ale carburației ai fost scutit prin injecție... QUOTE ...vad ca nu prea are cine... Noroc că ai apărut, chiar că n-avea cine altfel... ![]() This post has been edited by Catalin Marinarul: 15 Dec 2007, 09:49 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
YRX |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.075 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Stimabililor, inainte de Logan am fost posesor de 1310 Break pe injectie (chiar CTI-ul, pentru cunoscatori) vreo 4-5 ani, asa ca mai stiu cateva chestii despre aceasta masina.
Dupa cum a pus problema initiatorul, cum ca ar vrea sa "modifice (nu foarte costisitor) injectia, aprinderea, calculatorul si ce-o mai fi pe acolo" se intelegea fie ca habar n-are de ce vorbeste, fie ca este subiect de bascalie, numai discutie tehnica serioasa nu era. Ca sa modifici asa ceva trebuie sa ai cunostinte solide, totusi, despre sistemele de injectie. Va pot furniza celor interesati manuale, ca sa nu mai vorbim aiurea, si daca vom purta o discutie cu consistenta tehnica, voi participa cu placere. In al doilea post vorbeste de doua refaceri de motor pentru chestii "simple" - piston spart si calare motor, care se pot intampla la orice masina. Ma rog, mie nu mi s-au intamplat, dar de aici as trage concluzia ca masina fie este prost intretinuta (ulei, racire etc) fie este fortata. Un chip-tuning la Logan este max 300 Euro, dar n-am facut si nu voi face. Si da, Logan-ul este mai puternic decat 13xx, chiar si in varianta stock, le-am testat pe amandoua. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
fenyxx |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 14 December 07 ![]() |
daca tot ati citit am intrebat doar Daca Se Poate Face o Modificare .daca stiam modificam eu si nu mai intrebam .chiar nu am chef de cearta cu nimeni .cat despre piston spart stii care e chestia ca nu s-a facut bucati cum s-ar crede o mica fisura intre segmenti si ulei afara ,chiar daca a fost nou nu inseamna ca nu se pot strecura si greseli ,dacie noua fara segmenti pe un piston ati mai vazut ?si despre calat se intampla intr-o noapte cand nu mergeau becurile la bord si nu am avut cum sa vad apa asta e de aceea mie mi s-au parut banale .sper sa iasa ceva constructiv din aceste discutii .
|
--------------------
dacia
break
2000 injectie
- ot-01-doi
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#13
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Nu poti compara loganul cu injectie multi punct fata de o berlina cu injectie printr-o singura perfuzie. Pune rampa multi punct pe blocul de berlina te mai poti tine cu loganu ??? nu cred. Fenyxx ce ai putea modifica tu in mare parte doar parametri modificati din acel calculator boche si totusi daca vrei putere si mai mare pune o turbina . Sigur tu forjezi masina implicit motorul. Din cate stiu motoarele pe injectie sunt mai puturoase decat cele pe carburator .
This post has been edited by djasu82: 15 Dec 2007, 20:36 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#14
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
E na...
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
YRX |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.075 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Bun, hai sa incepem cu treaba serioasa (sau mare, cum vreti). Aveti atasate doua materiale, unul despre tuning-ul motoarelor in general (unde se poate castiga, cat si ce) si unul despre tuning-ul sistemelor de injectie Bosch (include K, KE Jetronic, Motronic etc). Dupa ce le studiem bine incepem sa emitem ipoteze de lucru.
Pt djasu82: Ce are asa special blocul de berlina? Si incercati sa folositi limba romana corect. ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
mihai1677 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Simpla trecere de la monopunct la multipunct, pt motorul f3n renault 1721cmc:
mono 72cp multi 90cp. Deci iata o prima imbunatatire, monopunctul este varianta cea mai ieftina a injectiei, as compara-o cu un monocorp, un pic peste. Iar multi punctul este echivalentul carburilor orizontale. Uite o idee carburi orizontale. Eu zic daca vrei sa faci ceva, injectie multipunct de snova, ecu snova, senzori snova, o galerie custom, deja vb de sume peste 300Euro, asta la second. This post has been edited by mihai1677: 15 Dec 2007, 19:51 |
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
fenyxx |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 14 December 07 ![]() |
da vreau ceva testat daca a pus cineva ,si probleme sunt , ba relantiu marit ,ba se accelereaza singura ba se opreste la relanti cand franez 'brusc'(astea in timp nu toate odata adica ba una ba alta)si nu fac altceva decat sa au motorasul ala peste cap cu doua fire de la baterie ca altceva nu ma pricep: si pentru Marinarul sa isi vada de corabiile sale ca uite mai sunt si oameni destepti pe aici are nu au chef de caterinca ta
costisitor m-am referit ca nu vreau volanta usurata ,axa cu came ,modificare pistoane ,camasi si alte alea ,se pare ca m-am exprimat gresit 24 Dec 2007, 06:02: QUOTE(mihai1677 @ 15 Dec 2007, 19:50) Simpla trecere de la monopunct la multipunct, pt motorul f3n renault 1721cmc: mono 72cp multi 90cp. Deci iata o prima imbunatatire, monopunctul este varianta cea mai ieftina a injectiei, as compara-o cu un monocorp, un pic peste. Iar multi punctul este echivalentul carburilor orizontale. Uite o idee carburi orizontale. Eu zic daca vrei sa faci ceva, injectie multipunct de snova, ecu snova, senzori snova, o galerie custom, deja vb de sume peste 300Euro, asta la second. o sa caut pe aici si sa vad la ce sume se ajunge si cine poate face modificarile.si inca odata nu vreau curse vreau doar un motor mai fiabil si ceva cu consumul asta in oras 11%(daca se poate ca oricum m-am obisnuit cu el) This post has been edited by fenyxx: 24 Dec 2007, 06:02 |
--------------------
dacia
break
2000 injectie
- ot-01-doi
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#18
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Daca vei gasi o rampa de injectie de super nova sau solenza e bine o pompa eletrica si calculatorul de bord asta se poate face si cu un atmel pentru management aprinderi si injectie chiar si dupa cama
![]() This post has been edited by djasu82: 24 Dec 2007, 11:45 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
vali vtk |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru cu trotineta Group: Members Posts: 222 Joined: 8 November 06 From: Braila ![]() |
QUOTE(djasu82 @ 24 Dec 2007, 08:53) Daca vei gasi o rampa de culbutori de super nova sau solenza e bine o pompa eletrica si calculatorul de bord asta se poate face si cu un atmel pentru menegmentul aprinderi si injectie chiar si dupa cama ![]() Pai si ce sa faca cu rampa de culbutori pe motorul de berlina? ![]() |
--------------------
DACIA
1300
1980
- BR-15-DNL
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#20
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Cea ce s-ar face cu 4 carburatoare sau 2 webare 40. vali vtk ce te surprinde ? daca omul doreste asa ceva totul e posibil si teoretic si practic . E mult pana cand realizezi flansa de pus rampa de injectie ca dupa aceea e mai simplu . Tare curios as fi si eu sa vad asa ceva. Cu aprindere eletronica care controleaza avansul si fara delco am vazut pe dacie 1310 model 98 pe carburator . Nu e de mirare sa vedem si asa ceva
![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#21
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Pune-i vere turbo, sa vezi ce fuge...
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
YRX |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.075 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Pentru fenyxx:
Daca ai relanti-ul instabil cauta sa schimbi motorasul pas-cu-pas. Va fi alta viata, atat din punctul de vedere al confortului in condus cat si al consumului Uite si manualul sistemului de injectie MonoMotronic MA 1.7 (de pe Berlina) http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...indpost&p=67087 QUOTE(djasu82 @ 24 Dec 2007, 07:53) Daca vei gasi o rampa de culbutori de super nova sau solenza e bine o pompa eletrica si calculatorul de bord asta se poate face si cu un atmel pentru menegmentul aprinderi si injectie chiar si dupa cama ![]() Ce are rampa de culbutori cu injectia? Ce dracu' este ala "atmel pentru menegement" si cum faci injectie dupa cama ? Pe bune ca n-am inteles nimic. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#23
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#24
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Arml e un microprocesor in care se pot scrie si rescrie instructiuni de tot felul
![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#25
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
La dacia pe injectie nu se poate rescrie nimic
![]() |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#26
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Alea se scriu într-un FLASH, nu în procesor...
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#27
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Ce scriu eu si ce intelegi tu
![]() ![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#28
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu se poate modifica nimic, doar poti inlocui... tot cu niste parametri ficsi, nemodificabili asa cum crezi tu ca se poate.
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
sefu_alx |
![]()
Post
#29
|
Membru autentic Group: Members Posts: 878 Joined: 2 February 06 ![]() |
|
--------------------
x
y
2009
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#30
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
![]() ![]() ![]() Cine-i pinochio ăla? Una din perle: QUOTE ...Motorul era cod 102 de 1397cp ... 1397 cai putere? ![]() Numai idioțenii mincinoase spune acolo... QUOTE Cutia era modificata cu raoarte mai scurete, sasul intarit prin dublarea lonjeroanelor, alte suduri si intariri speciale sub masina. Suspensie Bilsteil, frane setate f bine, barele stabilizatore de circuit asfalt. Vit max pe care te bazai era 190 facea repede 185, 9-9,5 secunde 0...100km/h , vieza maxima atinsa 215 la 5900rpm dar incingea dupa 190 si trebuia sa ridici repede pedala. Consum f bun la mers sportiv in oras cam 9 rupta 12-13 iar la drum daca mergeai pana in 150 era pe la 8 iar sub cca 7, la max cam 10-11. Puterea maxima era la 6400-6500rpm turatie maxima 7500 cuplul incepea sa fie f bun de la 250 dar la cca 4000 era maxim. E cumva ăla de făcea pe pilotul de teste alaturi de Lazarus, acu ceva ani, pe la Tele7abc ? djasu82, n-am ce discuta cu tine, avem moderatori aici... This post has been edited by Catalin Marinarul: 24 Dec 2007, 12:43 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th June 2025 - 10:17 |