tur-retur, la pompa de benzina
![]() ![]() ![]() |
tur-retur, la pompa de benzina
ZTV |
![]()
Post
#1
|
||
![]() fost membru activ pe Daciaclub Group: Members Posts: 1.674 Joined: 14 December 07 ![]() |
|
||
--------------------
-------
xxx
xxx
- xxx xxx
|
|||
Minel |
![]()
Post
#2
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Da, baga cu pompa pe retur si se va desfunda , dai la pompe pana se aud bulbuci in rezervor !!!
Si totusi , cum ti-ai dat tu seama ca ii returul infundat ??? ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
yonutz85 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 20 September 07 From: Craiova ![]() |
In primul rand: un furtun,doua furtune.
Poti sa incerci cu o pompa de umflat: desfaci furtunul cel subtire de pe conducta ce vine de la rezervor,bagi furtunul pompei si faci presiune. Inainte de acesta opereatiune desfa busonul de la rezervor ca sa iese presiunea ce o creezi cu pompa si in acelasi timp se va auzi in rezervor in timp ce pompezi aer. Incearca si la pompa de benzina: scoate furtunul cel subtire si din pompa si da-i la pompa(vezi ca aceasta sa fie pe cama). Dupa ce se umple camera din carburator ar trebui sa tasneaca benzina pe teava de la pompa. Problema ta ar putea sa fie si din carburator,cuiul poantou (cred ca asa sa scrie) sa nu mai inchida sau plutitorul sa fie defect/spart.Dar cred ca in acest caz ti-ar ineca motorul. |
--------------------
Dacia
1410
1997
- DJ03RZR Dacia: still better than the bus!
|
|
Merced |
![]()
Post
#4
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Returul infundat ar fi dat un consum mai mare de 12% in oras, un coleg cu problema similara avea 20% lejer consum...
|
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
ZTV |
![]()
Post
#5
|
![]() fost membru activ pe Daciaclub Group: Members Posts: 1.674 Joined: 14 December 07 ![]() |
QUOTE(Minel @ 29 Nov 2008, 16:42) Da, baga cu pompa pe retur si se va desfunda , dai la pompe pana se aud bulbuci in rezervor !!! Si totusi , cum ti-ai dat tu seama ca ii returul infundat ??? ![]() ![]() era 2 care mergea spre rezervor, una era OK iar a 2-a nu puteam sa suflu cu gura, si de aici banuiam eu ca e retur |
--------------------
-------
xxx
xxx
- xxx xxx
|
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
dute la o vulcanizare si incearca sa il sufli cu aer comprimat (dar sa nu ai prea multa benzina in rezervor) si apoi iti recomand o spalare a rezervorului,altfel ai mari sanse sa se infunde iar
|
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
ZTV |
![]()
Post
#7
|
![]() fost membru activ pe Daciaclub Group: Members Posts: 1.674 Joined: 14 December 07 ![]() |
QUOTE(yonutz85 @ 29 Nov 2008, 16:43) In primul rand: un furtun,doua furtune. Poti sa incerci cu o pompa de umflat: desfaci furtunul cel subtire de pe conducta ce vine de la rezervor,bagi furtunul pompei si faci presiune. Inainte de acesta opereatiune desfa busonul de la rezervor ca sa iese presiunea ce o creezi cu pompa si in acelasi timp se va auzi in rezervor in timp ce pompezi aer. Incearca si la pompa de benzina: scoate furtunul cel subtire si din pompa si da-i la pompa(vezi ca aceasta sa fie pe cama). Dupa ce se umple camera din carburator ar trebui sa tasneaca benzina pe teava de la pompa. Problema ta ar putea sa fie si din carburator,cuiul poantou (cred ca asa sa scrie) sa nu mai inchida sau plutitorul sa fie defect/spart.Dar cred ca in acest caz ti-ar ineca motorul. eu zic ca e sigur returul, fara problema la carburator, am incercat sa suflu cu gura si nu am reusit , clar e infundat, incerc cu pompa sa vad care o sa fie rezultatul. |
--------------------
-------
xxx
xxx
- xxx xxx
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#8
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
inainte sa bagi aer-scoate busonu la rezervor.poti sa bagi si cu pompa;)
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
bygy007 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
Uita-te atent la conducta daca este de fier sigur ai rugina (de la conducta ) eu asa am avut-o , am bagat si 10 atm si nimic , intr-un final am schimbat ambele conducte de fier cu unele de cupru si nu mai am probleme, cind am desfacut-o era 30cm teava restul era numai rugina
This post has been edited by bygy007: 29 Nov 2008, 23:00 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
ZTV |
![]()
Post
#10
|
![]() fost membru activ pe Daciaclub Group: Members Posts: 1.674 Joined: 14 December 07 ![]() |
sa zicem ca trebuie sa schimb conductele, la ce suma sa ma astept? piesa + manopera ( sau daca pot sa fac eu ) ?
|
--------------------
-------
xxx
xxx
- xxx xxx
|
|
Tiberiu-Andrei |
![]()
Post
#11
|
![]() Om al muntelui Group: Members Posts: 721 Joined: 25 September 07 From: Sfantu Gheorghe ![]() |
Eu ma uitam hu zda fak iz ZTV?
![]() |
--------------------
Dacia
1410
1988 toamna1397 cmc
- CV 03 MBO
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
QUOTE(ZTV @ 30 Nov 2008, 00:07) sa zicem ca trebuie sa schimb conductele, la ce suma sa ma astept? piesa + manopera ( sau daca pot sa fac eu ) ? daca ai posibilitatea de rampa sau elevator e usor , eu cu citva colegi am dat masina intr-o parte si in 30 min nu am avut ce face, le-am schimbat pe amindoua , cind le-am luat eu acum cam 3 ani erau vreo 50-70 lei amindoua nu e mare filozofie , ideea e sa bagi conducta exact pe unde vine cea veche (intii o pui si pe urma o scoti pe cea veche ) sa iei si 10 -15 cleme de prindere This post has been edited by bygy007: 30 Nov 2008, 01:34 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
ZTV |
![]()
Post
#13
|
![]() fost membru activ pe Daciaclub Group: Members Posts: 1.674 Joined: 14 December 07 ![]() |
incep az cu pompa sau cu aer daca merge OK, daca nu....trebuie sa fac luni
|
--------------------
-------
xxx
xxx
- xxx xxx
|
|
iulian.bisty |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 382 Joined: 24 March 07 From: Braila ![]() |
eu zic sa incerci cu o sarma sa vezi cat de mult se duce si dupa aceea s incerci cu aer eu am avut returul infundat chiar la capatul tevii (la motor) am scapat usor
|
--------------------
Renault
Megane 3 2015
Kadjar 2017 zxcxzcz
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Eu n-as crede ca de vina pentru consum, ar fi returul. Lada nu avea retur, si avea un consum normal, si sa vedeti de ce, de altfel am mai spus pe undeva( asta nu inseamna ca nu trebuie sa il desfunzi):
parghia pompei de benzina, cand este actionata de cama, absoarbe benzina pe teava groasa, si la eliberare (cand cama se retrage) , resortul de sub membrana, impinge membrana si benzina catre carburator. Daca gaseste cale libera (cui poanto deschis), patrunde in carburator. Daca poantoul e inchis, resortul nu are atata forta pentru a face altceva, decat sa ramina comprimat, pana la urmatoarea deschidere a cuiului poanto , adica atunci cand nivelul din camera scade la o valoare care permite deschiderea cuiului. Singura problema ar fi , sa nu inchida cuiul bine, si atunci inunda, dar asta o face si daca nu este returul infundat. Deci pompa va sta in presiune( atat de mica, pe cat e resortul de tare, care nu prea e)si mai bine, cama nu va mai actiona inutil parghia pompei, ramanand suspendata, pana la scaderea presiunii in circuitul dintre pompa si carburator. Cati v-ati gandit la asta? Faceti un experiment ?! 30 Nov 2008, 10:43: O parte din consum se datoreaza racirii timpului, care poate sa ajunga la vreo 2 litri la suta, restul e din reglaje, carburator, roti moi ( rotile moi pot mari consumul pana la 20% ) This post has been edited by PH-06-BOA: 30 Nov 2008, 10:43 |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
ZTV |
![]()
Post
#16
|
![]() fost membru activ pe Daciaclub Group: Members Posts: 1.674 Joined: 14 December 07 ![]() |
anul trecut in ianuarie a fost -10 grade in Tm si nu a luat mai mult de 9-9,5 % in oras. Acum a fost cateva zile in care era cam -2 grade maxim, doar dimineata. Sa vad daca desfund returul cum ramane treaba, si in plus am uitat sa zic ceva, cand dau jos furtunul de retur de pe pompa, imi curge benzina la veselie din pompa, cred ca 150 ml sigur imi curge ( cel putin ), eu cred ca carburatorul nu are nimic, in plus am mai zis, nu pot sufla pe furtunul de retur. Sa vad dupa ce desfund cum o sa fie.
30 Nov 2008, 16:31: am bagat pompa de mana nu mergea, am pus la compresor cu 9 bari nu am reusit sa-l desfund, am scos furtunul de la pompa de benzina e OK, am scos furtunul care intra in rezervor e OK, am bagat compresorul pe teava...nimic, deci teava e infundat. M-am interesat, am gasit cu 38 ron teava. Cat de greu de inlocuit? Ma gandesc sa numai dau bani pt mecanic. Deci e greu de inlocuit? This post has been edited by ZTV: 30 Nov 2008, 16:31 |
--------------------
-------
xxx
xxx
- xxx xxx
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#17
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
daca ai rampa e usor.asa fara-e cam greu-tre sa ridici masina...
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
G I M |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Fa rost de o sarma otelo asa mai lunga si nu foarte groasa si incearca sa bagi pe teava de retur, poate ai noroc sa fie dopul pe la inceput/sfarsit si sa scapi mai usor.
|
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
CriSTI68 |
![]()
Post
#19
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti ![]() |
eu am schimbat conducta, GENIALE CONDUCTE CONEX nu ajung nici pana la pompa nici pana la rezervor fara sa le pui o bucata de furtun si vreo 4 coliere
|
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
ZTV |
![]()
Post
#20
|
![]() fost membru activ pe Daciaclub Group: Members Posts: 1.674 Joined: 14 December 07 ![]() |
a fost greu de schimbat?
|
--------------------
-------
xxx
xxx
- xxx xxx
|
|
slaiciprian |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru Group: Members Posts: 872 Joined: 13 October 07 From: Botosani ![]() |
nu omite sa pui un filtru de hartie sau decantor inainte de pompa, probabil ai multa rugina in rezervor si problema s-ar putea repeta.
|
--------------------
dacia
1310
1990 Nu conduce mai repede decat poate sa zboare ingerul tau pazitor. |
|
ZTV |
![]()
Post
#22
|
![]() fost membru activ pe Daciaclub Group: Members Posts: 1.674 Joined: 14 December 07 ![]() |
am un singur filtru dupa pompa ( din pacate ), dar acuma sigur mai pun un filtru in plus, inainte de pompa de benzina. Vroiam sa pun de mult timp un filtru inainte de pompa....dar lenea a fost la putere
|
--------------------
-------
xxx
xxx
- xxx xxx
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#23
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
filtru decantor inainte de pompa si filtru de injectie inainte de carburator.si NU vei mai avea niciodata probleme.
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
baranga |
![]()
Post
#24
|
![]() ...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA ![]() |
incearca sa desfunzi conducta de retur cu cablul de soc;il scoti de pe camasa si il bagi pe conducta cu miscari de rasucire si inainte;daca intra de tot usor si fara obstacole reiei procedura de la celalalt capat al conductei(dinspre rezervor) dar acolo e jale;nu prea ai pozitie si mai e si frig afara....
Mult succes! |
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
ZTV |
![]()
Post
#25
|
![]() fost membru activ pe Daciaclub Group: Members Posts: 1.674 Joined: 14 December 07 ![]() |
mc , mai incerc maine sa vad ce pot sa fac, daca nu...trebuie schimbata toate conducta
2 Dec 2008, 18:08: am incercat in toate feluri sa-l desfund fara rezultat. Am mers la magazin de pe cetatii ( cine e din Tm stie ), am luat furtun tur si furtun retur, filtru de benzina, coliere din metal 10 buc, si coliere plastic 50 buc, teava de retur din cupru 36 ron ( nu de conex sau asam ). Cea veche a ramas pe masina, am legat langa teava de tur, nu era necesar sa-l ridic masina puteam sa ma bag sub masina si am legat relativ usor.Acuma astept sa vad consumul. Dupa montare am probat, mergea brici. Bani cheltuiti: 36 ron pt teava, 9 ron pt coliere din plastic, 15 ron pt coliere din metal, si 11 ron pt filtru de benzina. ( total: 71 ron ) timp: aprox 2 ore , max 2 ore jumate auxiliar: 1 pachet de winston silver, guma de mestecat, un suc, sapun, apa. This post has been edited by ZTV: 2 Dec 2008, 18:08 |
--------------------
-------
xxx
xxx
- xxx xxx
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#26
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Trebuia si o sfoara langa sapun si apa...
Daca conducta veche a fost lovita cu ciocanul ( spuneai ca afost la reparat) si strangulata, n-aveai sanse mari. Si totusi cam scump. |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
ZTV |
![]()
Post
#27
|
![]() fost membru activ pe Daciaclub Group: Members Posts: 1.674 Joined: 14 December 07 ![]() |
scump, ...asta este
sfoara pt ce? |
--------------------
-------
xxx
xxx
- xxx xxx
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
![]() Lasa-i, sint rautaciosi si invidiosi..nu-i baga in seama cu sfoara.. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
ZTV |
![]()
Post
#29
|
![]() fost membru activ pe Daciaclub Group: Members Posts: 1.674 Joined: 14 December 07 ![]() |
...................... eu ma bucur ca am facut singur in curtea fabricii unde lucrez, am fost si la service auto, acolo au cerut 80 de ron ca sa-l schimbe.
Acuma ma bate gandul s-l schimb si pompa de benzina, este inca cea originala. La vecinul am schimbat membrana, eu ma gandesc sa-l inlocuiesc totul, am 2 variante : polonez la 42 ron, sau scornicesti la 93 ron . Nu stiu daca e vreo diferenta, adica daca se simte diferenta. Cand schimb pompa de benzina, trebuie sa tin cont de ceva? Adica , daca are vreo pozitie anume ? Sau pur si simplu bag la loc, si strang cele 2 suruburi. La vecinul meu cand am schimbat membrana nu am dat-o jos pompa. |
--------------------
-------
xxx
xxx
- xxx xxx
|
|
Minel |
![]()
Post
#30
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
De ce nu schimbi doar membrana ??
![]() Sau de ce vrei sa schimbi pompa mai degraba ?? nu mai etanseaza pastilele , ii fisurata membrana de la pompa , are uzuri axul pompei de trebe schimbata cu totul ??? ![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 14:07 |