DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Intrebare scurta: alternator

crystygye
post 19 Jan 2008, 17:26
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 392
Joined: 14 August 06
From: Bucuresti




Astazi am schimbat capacu de la pompa de apa, crezand ca un rulment a sarit de la ea.Problema era ca la alternator, rulmentul era stricat.Cand am vrut sa dau alternatorul jos, din surubul acela lung care tine alternatorul intr-o bucata, nu vroia deloc.3 oameni am impins in inelara de 17 de am zis ca pleaca motoru cu totu din capota.Am incercat toate posibilitatile: 3 tipuri de spray , ciocane in surub, etc. Nu merge desfacut.2 ore si ceva am incercat.Nu mai pot de nervi.
Intrebare este evidenta: Cum desfac surubu ala?
Am ajuns cu taicamiu, la ganduri ca taiem cu flexu surubu...deci nu e bine radmasa.gif


--------------------
Ford Fiesta 2007 facelift 1.3 benzina, 51kw, jh1
https://portalultautv.net
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 19 Jan 2008, 17:54
Post #2


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Are un alt șurub mic în lateral....

Întâi îl slăbești pe acela, apoi cel lung va merge mult mai ușor...


Uite aici:

Attached thumbnail(s)
C27.jpg ( Size: 153.76k ) Number of downloads: 121


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crystygye
post 19 Jan 2008, 18:07
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 392
Joined: 14 August 06
From: Bucuresti




Vorbesti de punctul 2 din poza?
Am desurubat de tot si am scos toata cheia aia care opreste alterantorul ca sa ramana reglat cum trebuie.L-am scos de tot...Dupa ce l-am scos puteam misca alteratorul in sus si in jos cat doream, dar surubul 1 tot nu merge "macar clintit"! Am scos firele,+ la baterie, cureaua, am scos chiar si capacu ala de plastic de protectie de la alternator (la placa electronica aia laterala)..Dar nu am cum sa desfac alternatorul ca sa schimb rulementi fara sa scot surubul 1. sad.gif Iar surubul 1 nu vrea deloc deloc.Am cautat o teava sa bag pe inelara ca sa pot forta mai mult, dar nu am gasit teava.Mie frica sa nu fie ruginit inauntru si sa rup capu la surub si sa o pun de tot...Astept un raspuns de la tine.Multumesc

This post has been edited by crystygye: 19 Jan 2008, 18:08


--------------------
Ford Fiesta 2007 facelift 1.3 benzina, 51kw, jh1
https://portalultautv.net
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
autom
post 19 Jan 2008, 18:10
Post #4


membru pompier


Group: Members
Posts: 1.198
Joined: 8 January 05
From: Bucuresti-sa traiesti!!!!




Vezi ca nu are filet in suport. Are o chstie ca o piulita care se blocheaza ca un cep/pana

Nu poti sa dai suportul jos cu totul?


--------------------
Dacia 1100 Berlineza 1971
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crystygye
post 19 Jan 2008, 18:41
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 392
Joined: 14 August 06
From: Bucuresti




Daca te referi sa dau jos cu tot cu suportu ala care se printre in gaurile alea de se desfac cu imbusurile (cu imbusuri se desfac suporti daca nu ma insel/suportu e prins in 3 parti), il scot degeaba.Ca sa pot desface alternatoru ca sa ajung la rulmenti, trebuie scos surubul 1.Cu alternatorul afara mie si mai greu de scos decat atuncea cand e pe masina.Asta daca am inteles corect ce ai spus tu.
Daca era de schimbat cu totul imi convenea, dar trebuie sa il repar deci trebuie desfacut sad.gif Pff. Bine taicamiu este meseriasul, dar dupa 4-5 ore am invatat alternatorul ca pe poezie smile.gif)


--------------------
Ford Fiesta 2007 facelift 1.3 benzina, 51kw, jh1
https://portalultautv.net
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
autom
post 19 Jan 2008, 18:54
Post #6


membru pompier


Group: Members
Posts: 1.198
Joined: 8 January 05
From: Bucuresti-sa traiesti!!!!




Ideea era sa scoti suportul ca sa il prinzi in ceva fix:menghina. Dupa aia vezi cum fortezi, incalzesti, etc.


--------------------
Dacia 1100 Berlineza 1971
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crystygye
post 19 Jan 2008, 19:06
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 392
Joined: 14 August 06
From: Bucuresti




La asta ne-am gandit si noi.Stiu ca astia de pe la service-uri auto folosesc pistol dala de roti sa incalzeasca si apoi sa scoata...Dar nu prea dispun de asa aparatura.Daca nu reusesc cu o teava, cred ca o sa il scot cu suport cu tot si caut un service sa ma ajute..Dar credeam ca exista si alta optiune inafara de service sad.gif


--------------------
Ford Fiesta 2007 facelift 1.3 benzina, 51kw, jh1
https://portalultautv.net
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rba
post 19 Jan 2008, 23:01
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 242
Joined: 19 April 05




salut,

sfatul meu: lasa inelara deoparte si cauta prin scule o tubulara de 17 cu patratu de 1/2 minim (ala de 3/8 s-ar putea sa cedeze) apoi cauta o bara pentru tubulara cu patratele corespunzatoare la capete (atentie: Cr -Va si nu fier prost; exclus cheie crichet ca o RUPI). apoi cauta o teava de fier de instalatii lunga de aprox 1.2 - 1.5m ( nu exagerez biggrin.gif ). teava o faci prelungire la bara de crom indoita la 90 de grade in care pui tubulara de 17. o asezi intr-o pozitie convenabila si tragi cu simt (incet incet maresti forta nu te sui pe bara ca maimutza) daca ai si a doua persoana in zona e bine ca aceasta sa aplice neste lovituri de ciocan "seci" in suportul alternatorului prin intermediul unui dorm de fier prost (moale) (nu lovesti surubul pentru ca il stemuiesti, iar lovitura cu forta medie fara sa-ti scape sau sa alunece ciocanu, dai sec si scurt in capatul dornului astfel incat sa ai recul in ciocan). in situatia asta, daca surubul nu este "sudat" trebuie sa se desfaca.

iti urez bafta si nu te speria de cat de mult se va inclina motorul biggrin.gif

cu stima,
rba

This post has been edited by rba: 19 Jan 2008, 23:02


--------------------
Dacia Berlina 2000 1310 Ti - B ** ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crystygye
post 20 Jan 2008, 00:33
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 392
Joined: 14 August 06
From: Bucuresti




QUOTE(rba @ 20 Jan 2008, 00:01)
salut,

sfatul meu: lasa inelara deoparte si cauta prin scule o tubulara de 17 cu patratu de 1/2 minim (ala de 3/8 s-ar putea sa cedeze) apoi cauta o bara pentru tubulara cu patratele corespunzatoare la capete (atentie: Cr -Va si nu fier prost; exclus cheie crichet ca o RUPI). apoi cauta o teava de fier de instalatii lunga de aprox 1.2 - 1.5m ( nu exagerez biggrin.gif ). teava o faci prelungire la bara de crom indoita la 90 de grade in care pui tubulara de 17. o asezi intr-o pozitie convenabila si tragi cu simt (incet incet maresti forta nu te sui pe bara ca maimutza) daca ai si a doua persoana in  zona e bine ca aceasta sa aplice neste lovituri de ciocan "seci" in suportul alternatorului prin intermediul unui dorm de fier prost (moale) (nu lovesti surubul pentru ca il stemuiesti, iar lovitura cu forta medie fara sa-ti scape sau sa alunece ciocanu, dai sec si scurt in capatul dornului astfel incat sa ai recul in ciocan). in situatia asta, daca surubul nu este "sudat" trebuie sa se desfaca.

iti urez bafta si nu te speria de cat de mult se va inclina motorul biggrin.gif

cu stima,
rba
*


O sa fie o mare distractie pentru vecini de afara radmasa.gif Sa ma vada cu o bara cat mine, in capota incercand sa desurubez un cenzuratzel de 2 cm radmasa.gif radmasa.gif Sper sa nu ajung pe Youtube radmasa.gif
Glumeam tongue.gif Mersi mult de tot.Sa vad maine daca gasesc un magazin de materiale de constructii sa cumpar o teava si incerc cu taicamiu exact cum ai spus .Tubulara cred ca avem.Bara puternica gasesc sper, dar ideea e sa se "pupe" cu tubulara..Nu am intalnit in viata mea asa problema... blink.gif

This post has been edited by crystygye: 20 Jan 2008, 00:35


--------------------
Ford Fiesta 2007 facelift 1.3 benzina, 51kw, jh1
https://portalultautv.net
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
autom
post 20 Jan 2008, 07:58
Post #10


membru pompier


Group: Members
Posts: 1.198
Joined: 8 January 05
From: Bucuresti-sa traiesti!!!!




Fa poze cu acesta operatiune ,,teava si alternatorui,, heheh.


--------------------
Dacia 1100 Berlineza 1971
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crystygye
post 21 Jan 2008, 23:36
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 392
Joined: 14 August 06
From: Bucuresti




Nu am facut poze, ca era seara, dar am reusit cu o teava de juma de metru.Nu am gasit alta.Am folosit tubulara cum ati spus.A mers dar problema este ca toate suruburile de pe alternator nu se defac.Surubu ala cand l-am scos era plin de rugina.Oricum il duce maine taicamiu la un service sa il faca acolo.Multumesc frumos pentru ajutor baieti.


--------------------
Ford Fiesta 2007 facelift 1.3 benzina, 51kw, jh1
https://portalultautv.net
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crystygye
post 25 Jan 2008, 01:55
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 392
Joined: 14 August 06
From: Bucuresti




S-a rezolvat definit.A taiat suruburile de la carcasa alternatorului, cu flexul si a scos suruburile de pe filet cu bormasina din ce am inteles.Mi-a inlocuit toate suruburile, schimbat rulmenti, curatat si uns biggrin.gif Merge boboc pe masina acuma biggrin.gif Noroc cu taicamiu ca a avut pe cineva la un service auto sa ma ajute.


--------------------
Ford Fiesta 2007 facelift 1.3 benzina, 51kw, jh1
https://portalultautv.net
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 23:10
Forum Renault