DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Moare CAND accelerez !, 1310 break

indifly
post 11 Jan 2008, 11:56
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 11 January 08




Citesc de mult ce se scrie pe aici si de cele mai multe ori am gasit raspunsuri, dar nu si pentru asta!

Daca accelerez urca un pic si moare imediat si nu trage de loc
tot cand accelerez se aud mici explozii... banuiesc ca nu am aprindere si ca se mai aprinde benzina in galerie.

Orice sugestie ii bine venita!
Merci


--------------------
Dacia 1310 1999 - Break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BlueSoulFusion
post 11 Jan 2008, 12:17
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 2 November 07
From: Galati, Romania




Uita-te la platina, la bujii, la delco. Ceva e in neregula cu aprinderea. Curata/schimba bujiile, ia platina la smirgheluit, daca e impuscata (si daca mai ai ce smirghelui din ea).


--------------------
Dacia 1300 1977 Berlina, 810/99*
There are no perfect men in this world, only the perfect car: the Honda Accord.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 11 Jan 2008, 14:22
Post #3


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




Cu ocazia asta ,dupa ce ai montat platina la 0,4 ,obligatoriu se reface avansul , verifica capacul delco de crapaturi ,si starea ploturilor capacului de delcou , starea fiselor ,le poti masura si nu in ultimul rand poti schimba condensatorul , nu ar strica sa verifici si culbutorii !!
Bafta !!!

This post has been edited by Minel: 11 Jan 2008, 14:23


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ceribros
post 11 Jan 2008, 14:24
Post #4


Obiectele din oglinda sunt mai apropiate decat par


Group: Members
Posts: 285
Joined: 8 January 08




Avansu, sau poate sa fie si de la condensatorul de langa delcou, sau chiar capacul biggrin.gif, daca merge in hopuri iti zic sigur ca de la condensator este, pune un aparat de masurat pe ea, ca e ceva electric.

This post has been edited by ceribros: 11 Jan 2008, 14:30


--------------------
Am avut Dacie Berlina 1997
In asteptarea gaurii negre....eu sper totusi sa fie mulatra
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut.tanase
post 11 Jan 2008, 14:42
Post #5


Can't Stop Me!


Group: Members
Posts: 1.283
Joined: 8 September 06
From: PITESTI




Daca ai facut tot ce ti-au spus colegii mai sus nici un efect atunci
SCHIMBA CONDENSATORUL DE LA DELCOU wink.gif

PS: M-as uita si la nivelul din CNC sau chiar un control la jiglere daca as fi in locul tau.

This post has been edited by ionut.tanase: 11 Jan 2008, 14:43


--------------------
FORD FOCUS 2003
DACIA 1310 .... first LOVE :-)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
msanyix
post 11 Jan 2008, 15:17
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 170
Joined: 9 November 07
From: Livezeni, Mures




platina la 0,4 si verifica capsula de vacum tragand aer prin furtun. Vezi dac se misca platina sau nu.
Eu am patit tot asa ca am facut ceva experimente cu platina (i-am dat deschidere foarte mica) si asta a fost fenomenul si la mine.


--------------------
VW Passat B5.5 Variant 1.9 TDI - MS 08 PNK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 11 Jan 2008, 19:18
Post #7


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




QUOTE(indifly @ 11 Jan 2008, 12:56)
Citesc de mult ce se scrie pe aici si de cele mai multe ori am gasit raspunsuri, dar nu si pentru asta!

Daca accelerez urca un pic si moare imediat si nu trage de loc
tot cand accelerez se aud mici explozii... banuiesc ca nu am aprindere si ca se mai aprinde benzina in galerie.

Orice sugestie ii bine venita!
Merci
*


msanyix daca i-ai dat deschidere mica credeai ca o pacalesti biggrin.gif e vorba si de unghiul dewall tongue.gif alta poveste...
indifly te rog sa verifici pentru inceput tot sistemul ce tine de pompa de sprit fiindca aici ai o probleme , dai jos carbul si desfaci pompa de sptit si te uiti la membrana cum arata daca e slaba sau gaurita alta e in jur de 8 lei. Dupa aceea jiglorul de inchidere are o bila vezi daca e infundat ai grije sa nu sara bila dupa aceea ciocul de papagal il verifici sufli prin el daca e infundat il ti in spirt si dupa aceea la aer comprimat il sufli verifici si supapa care prinde ciocul de papaga wink.gif.
Daca e in regula verifici circuitul de progresiune si relantii poate ai doua orifici infundate se poate se afla dupa clapeta de acceleratie sufli cu aer comprimat sau cu un sprey de carburator care curata impuritatile.
Dupa aceea verifici capsula vacumatica daca lucreaza desfaci capacul de delco sa ai vizibilitate la platina scoti furtunul care vine de la carburator la capsula si tragi aer pe el observi la platina daca se deplaseaza in sus si dupa aceea in jos verifici daca are orificu capsula vacumatica daca are sub stut si e infundata o desfunzi cu un ac . Dupa aceea verifici din nou pui degetul pe orificiu si tragi iar aer trebuie neaparat sa se deplaseze platina daca nu se deplaseaza ai probleme dupa ce nu mai tragi aer observi daca revine in pozitia initiala daca nu cumperi alta 12 lei.
Vezi daca ai avansul mare apar rateurile si la relantii si la turatie mare intre limitele 1800 -3500 de ture. Il poti regla usor incazind bine motorul ridicand turatia la 3200- 3500 de ture si o menti stabil si dai de delco spre stanga sau spre dreapta pina cand acele rateuri ati dispar si motorul toarce frumos .
Dupa aceea verifici bujiile ,e ficxezi la 0.7mm pe toate cu lera , obligatoriu platina la 0.4mm (tragi de curea si observi cum pintenul de textolit de la platina urca pe varful camei te opresti si desfaci surubul si reglezi platina la 0.4mm cu lera).
Fisele de preferat ar fi bune cele tesla se gasesc la 25 de lei setul sunt de 100 de ori mai bune decat cele de urziceni .
Culbutori trebuie sa le dai o importanta si lor ca altfel trage prost motorul in diferite regimuri de turatie .
Pompa de benzina daca nu baga dupa ce ai pornit motorul verifici si turul si returul si dupa aceea si pe ea . In rest sa spunem ca stai bine si nivelul din camera de nivel constant e norlmal.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
indifly
post 12 Jan 2008, 22:40
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 11 January 08




Multumesc mult pt toate sfaturile!
-Platina era dusa ... am pus una noua, am schimbat si bujiile pt ca erau varza!
-nu stiu ce este un condensator si ce face el ... o sa intreb pe parcurs si de restul chiestiilor care nu le-am inteles, le luam pe rand
-fise noi si alte mici reparatii urmeaza,

p.s. mama ei de dacie ... intru-un fel ii bine ca invat mecanica ... daca nu aveam dacia stiam ca tre sa invarti de cheie ca sa porneasca si pe pedale ca sa mearga radmasa.gif , dar totusi ! Daca Ai Cap I-ati Alta )


--------------------
Dacia 1310 1999 - Break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 12 Jan 2008, 22:49
Post #9


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Condensatorul e acel tubulet care e prins de delco cu suportul din metal si are un fir prins de borna de iesire de la delco care are contact si cu platina si cu boboina de inductie printr-un fir wink.gif Fara condensator nu v-a amorsa bobina de inductie iar scanteea nu v-a fi cu el se amorseaza si ai scantee wink.gif Condensatorul are propietatea de a se incarca cu eletricitate e format din doua aramaturi una pozitiva alta negativa prima .Cand se pune contact pe platina bobina genereaza un camp eletromagnetic condensatorul e pus in scurt dupa ce s-a loat contactul de la platini apare autoinductia iar condensatorul se incarca cu tensiune autoindusa din secundarul bobinei de inductie . In asa fel face ca scanteea sa fie puternica fara condensator nu vei avea scantee iar cu un condensator de capacitate mica aproape scurtcircuitat scanteea v-a fi mica .... si gata cu pledoaria .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th June 2025 - 08:52
Forum Renault