DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages  1 2 3 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> M-am prabusit cu avionul, dar traiesc, Sharm El Sheikh

sebi
post 30 Dec 2007, 22:36
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 383
Joined: 18 January 06




Nu e o gluma proasta sau ceva de genul, azi am plecat de pe aeroportul Henri Coanda cu destinatia Sharm El Sheikh - Egipt, cursa era programata la ora 10:30 dar au fost intarziere, ne-am imbarcat la ora 11:00 si am inceput procedeul de decolare in jurul orei 11:20, totul bine si frumos, intram pe pista de decolare, pornim in tromba, ne ridicam cu nasul avionul cand auzim o bubuiala pe partea stanga, cade avionul pe partea stanga, si intram in derapaj (viteza aprox 200 km in accelerare) ce sa mai zic, s-a creat o stare de panica si de haos. Lumea tipea, urla, plangea, o fata de langa mine zbiera a luat foc, a luat foc!!! ne uitam disperati pe geam motorul stang luase foc, era o gaura in podea unde vedeam asfaltul.... ce mai am crezut ca mor, la modul cel mai serios, avionul a mers "pe aripa" circa 1 km ne-am oprit si a inceput capitanul arionavei sa tipe "evacuate !!! evacuate!!!" pe un ton disperat, in avion a fost nebunie, fum, miros de ars, ulei etc.

am fost evacut pe toboganul gonflabil prin spatele arionavei boeing, si am rupt-o la fuga pt ca asistentele de zbor, tipau fugiti ca explodeaza motorul....... am apucat sa fac primele poze la fata locului, pe care l-am si atasat mai jos. Eram in camp, pe iarba (era noroi pe jos) dupa aprox 5-7 min a venit prima masina de securitate, dupa aprox 10 min pompierii.

Ce se pare ca se intamplase, mie unul imi este neclar, pilotul aeronavei mi-ai spus (am venit cu el inapoi de la aeronava in acelasi autobuz) ca am lovit un ARO, "nu l-am mai putut evita" cica era un aro de la maintance-ul aeroportului sa schimbe nu stiu ce becuri pe pista..... ma rog. cert este ca trenul de rulare stanga s-a spulperat de ceva si era imprastiat pe toata pista.... sincer imi e greu sa povestesc acum detalii, am sa incerc sa mai scriu maine. Acum am ajuns in Egypt (la ora 20:00). Mai multe detalii am sa postezi maine, acum nu ma simt in stare.

This post has been edited by sebi: 30 Dec 2007, 22:37


Attached thumbnail(s)
1.JPG ( Size: 60.44k ) Number of downloads: 935
2.JPG ( Size: 69.29k ) Number of downloads: 1284
3.JPG ( Size: 67.8k ) Number of downloads: 944
4.jpg ( Size: 68.41k ) Number of downloads: 744
5.JPG ( Size: 93.33k ) Number of downloads: 1318
6.JPG ( Size: 84.25k ) Number of downloads: 1309
7.JPG ( Size: 80.4k ) Number of downloads: 855
8.JPG ( Size: 150.13k ) Number of downloads: 1078


--------------------
EX Owner: Renault Megane -2005- All black - Prea multe modificari pt a le pune intr-o semnatura :)

Audi A8 4.2tdi Quattro 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
semit
post 30 Dec 2007, 22:39
Post #2


Private Spice


Group: Moderatori
Posts: 5.972
Joined: 27 September 05
From: Bucuresti




jmekeeerrr cool.gif , bine ca esti ok.. cu ce te intorci acasa? naughty.gif


--------------------
Reno Megane GT line 1.5dCi '13
nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebi
post 30 Dec 2007, 22:41
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 383
Joined: 18 January 06




Sincer vreau sa vin pe jos.... nu pot sa-ti explic prin ce am trecut, am crezut ca se dezintegreaza sau ca ne rasturnam, avionul se scutura din toate partile, bagajele zburau pe sus/jos, cosmar!!!

Se pare ca venim tot cu un avion Boieng 737 inapoi....... rugaciune.gif


--------------------
EX Owner: Renault Megane -2005- All black - Prea multe modificari pt a le pune intr-o semnatura :)

Audi A8 4.2tdi Quattro 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 30 Dec 2007, 22:42
Post #4


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Eu i-aș da în judecată... Dacă avionul lovea cu motorul, și nu cu trenul, sau avea viteză puțin mai mare, să se poată desprinde, se termina mult mai rău...


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebi
post 30 Dec 2007, 22:44
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 383
Joined: 18 January 06




Pilotul a spus "a avut un inger grija de noi" in aripi erau aproape 20 tone de cerosen.........


--------------------
EX Owner: Renault Megane -2005- All black - Prea multe modificari pt a le pune intr-o semnatura :)

Audi A8 4.2tdi Quattro 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pastrama
post 30 Dec 2007, 22:53
Post #6


scursura umana


Group: Members
Posts: 2.603
Joined: 18 August 05
From: Ct




Bine c-ati scapat toti si n-a fost mai rau.


--------------------
Tedei - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexu7
post 30 Dec 2007, 22:56
Post #7


zân


Group: Members
Posts: 1.695
Joined: 20 February 07
From: Europa




va pazit cineva acolo sus...de nu..ardeati ca sobolanii.
eu zic sa va adunati intr-o asociatie, actionati compania aeriana in judecata si va luati avion tongue.gif


--------------------
DACIA POPnituita 1310 L 1998 - B6
incurajez efractia de bine in mintea omeneasca
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotty
post 30 Dec 2007, 22:59
Post #8


fagocer™ haituit


Group: Members
Posts: 4.627
Joined: 20 August 07
From: oriunde vreti voi....




QUOTE(sebi @ 30 Dec 2007, 22:44)
Pilotul a spus "a avut un inger grija de noi" in aripi erau aproape 20 tone de cerosen.........
*



cred ca el a descris cel mai bine situatia....bine ca ai scapat....profita de vacanta ca mai e pana te intorci;)


--------------------
Private Spice Member
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
j.d
post 30 Dec 2007, 23:07
Post #9


...internationally known


Group: Members
Posts: 2.002
Joined: 11 April 06
From: Bucuresti




Sebi, sper ca esti ok...bine ca a fost doar atat!

Haideti totusi sa incercam sa pastram un ton civilizat de conversatie...pana la urma nu cred ca si-ar fi dorit nimeni sa fie in locul lui Sebi...din punctul de vedere al celor care au fost in acel avion, a fost totusi "a near death experience", asa ca putin respect.

This post has been edited by j.d: 30 Dec 2007, 23:12


--------------------
powered by TFSI
Ex-owner 2007 Megane Sedan...un pic mai altfel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yO_
post 30 Dec 2007, 23:10
Post #10


Membru Dacia Felix


Group: Members
Posts: 528
Joined: 1 January 06
From: Târgoviște & Besançon




Pozele astea sunt de o calitate mult mai buna decat cele prezentate pe site-urile de stiri gen Antena3, felicitari!

Am aflat cu aceasta ocazie mai multe detalii despre ce s-a intamplat, si despre ce s-ar fi putut intampla...

This post has been edited by yO_: 30 Dec 2007, 23:10


--------------------
DACIA LOGAN 2005, Préférence 1.4, rosu zgâriat. - DB-05-SLE
Si six scies scient six cypres, six cent six scies scient six cent six cypres aussi!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotty
post 30 Dec 2007, 23:12
Post #11


fagocer™ haituit


Group: Members
Posts: 4.627
Joined: 20 August 07
From: oriunde vreti voi....




QUOTE(yO_ @ 30 Dec 2007, 23:10)
Pozele astea sunt de o calitate mult mai buna decat cele prezentate pe site-urile de stiri gen Antena3, felicitari!

*



@sebi:de ce nu transmiti pozele catre televiziuni?


--------------------
Private Spice Member
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexu7
post 30 Dec 2007, 23:13
Post #12


zân


Group: Members
Posts: 1.695
Joined: 20 February 07
From: Europa




de ce ar faceo ?


--------------------
DACIA POPnituita 1310 L 1998 - B6
incurajez efractia de bine in mintea omeneasca
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotty
post 30 Dec 2007, 23:14
Post #13


fagocer™ haituit


Group: Members
Posts: 4.627
Joined: 20 August 07
From: oriunde vreti voi....




sa vada si altii mai bine ce s a intamplat ...poza pe care am vazut o eu la realitatea era jalnica pe langa astea...


--------------------
Private Spice Member
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adip
post 30 Dec 2007, 23:18
Post #14


Banned


Group: Members
Posts: 2.177
Joined: 12 July 06
From: Melbourne, Victoria




Laser frate!
E primul loc unde aflu ca s-a facut gaura in avion, pe nici un post teve nu am observat sa fi spus chestia asta.


--------------------
* * *
What you live with you learn.
What you learn you practice.
What you practice you become.
What you become has consequences .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 30 Dec 2007, 23:50
Post #15


Membru


Group: Members
Posts: 2.948
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti




Am vazut la pranz la Realiatea. Bine ca ati scapat cu bine, putea lua foc avionul. Mie nici nu mi-ar mai fi ars de vacanta mellow.gif


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 31 Dec 2007, 00:33
Post #16


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.437
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Bine ca esti OK Sebi smile.gif asta conteaza pana la urma ... Bravos ca ai ajuns cu bine smile.gif ...


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Jack Daniel's
post 31 Dec 2007, 04:28
Post #17


MEMBRU DE LA INCEPUT!


Group: Members
Posts: 2.010
Joined: 26 October 03




Ati avut zile. Numai bine. smile.gif


--------------------
. . .
Multi membri, putini oameni!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victorine
post 31 Dec 2007, 04:46
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.987
Joined: 20 April 05
From: Timișoara




Felicitari pentru poze, mirare ca ai mai avut stare sa le faci... Oricum le dau fum alora de la TV, maine o sa le preia toti "profesionistii" aia de aici, de pe DaciaClub, si pun pariu ca n-o sa mentioneze nicicare sursa. Cred ca ti-a venit greu dupa aceea sa te mai urci in avion, dar asa ceva nu se intampla la fiecare zbor, din fericire, nici macar in Romania unde se vede treaba ca se intampla lucruri de domeniul fantasticului. Ati avut multa bafta ca nu s-a aprins combustibilul, se putea incheia urat.
Cred ca ar trebui sa-ti savurezi vacanta de-acum smile.gif si ce urmeaza dupa (ma refer la restul zilelor)

This post has been edited by Victorine: 31 Dec 2007, 14:14


--------------------
Toyota Auris Touring Sports HSD 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sadi
post 31 Dec 2007, 09:37
Post #19


tanti moderatoreasa


Group: Moderatori
Posts: 2.001
Joined: 23 August 07
From: Bucuresti




sebi, ma bucur ca nu ai patit nimic.. console.gif asa o experienta nu e de dorit nimanui..


--------------------
VW Passat Confortline 2.0 TDI 140 cp 2009 - numar de moldova :)
Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Duyu
post 31 Dec 2007, 09:49
Post #20


Membru dependent de forum


Group: Members
Posts: 2.259
Joined: 10 March 06
From: B u c u r e ș t i




Teribil accident! sad.gif Totul s-a terminat cu bine si asta este cel mai important! Va dati seama ca acum unii oameni sunt marcati de evenimentul asta. In special cei slabi de inima! dry.gif


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3

An Fabricație: 2006

Kilometraj: ~95.000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boboc
post 31 Dec 2007, 10:33
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 17 December 07




bine ca nu ai patit nimic nici tu si nici ceilalti. Mai exista si Dumnezeu. n-am zburat cu avionul niciodata si incer sa evit cat mai mult. Sa auzim numai de bine , Happy new year!


--------------------
dacia logan ambition 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eugeniuz2004
post 31 Dec 2007, 10:39
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.004
Joined: 13 August 04
From: Iasi




Sa spun si eu ca e un mare noroc ca cele 16 sau mai multe tone de kerosen nu s-au dat la ars. Noroc ca a iesit pe camp ud si nu a mers taras pe beton ca lua foc.

Traind in RO este normal ca pe pista unui aeroport sa fie orice obiecte (vezi cai la Bacau cu un an in urma).

Bottom line: bine ca ati scapat cu viata si fara probleme mari in afara celor psihice care sunt sigur ca va vor urmari o vreme. Am inteles de la stiri ca o parte din calatori au refuzat sa mai urce in alt avion.

Bucura-te de vacanta cool.gif si intelege-i cat mai bine valoarea ca se putea sa nu mai fie de loc.

Sanatate!

This post has been edited by eugeniuz2004: 31 Dec 2007, 10:41


--------------------
Kia Cee'd 2008 SW BEST - IS-96-AEU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laguna_2_interceptor
post 31 Dec 2007, 11:00
Post #23


createur d'automobile


Group: Members
Posts: 1.416
Joined: 17 May 06
From: I A S I-capitala Moldovei, RO




- bine ca esti teafar Sebi, vacanta cat mai placuta (cu toate ca nu e greu sa treci peste:()... traieste fiecare clipa ca si cum ar fi ultima... La Multi Ani!


--------------------
Renault - Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft - 2003 - IS 79 MRS
C32 AMG Sportcoupé
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kruger
post 31 Dec 2007, 12:47
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.660
Joined: 18 August 05
From: Bucuresti




Da, puteti da in judecata compania pentru accident. In orice alta tara civilizata asa s-ar intampla. E inadmisibil sa lasi o masina pe pista.


--------------------
Honda Accord 2005, Sport Tourer Automatic 2.0
VITEZA NU UCIDE
OPRIREA BRUSCA DA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi_ar
post 31 Dec 2007, 13:31
Post #25


Membru autentic si conservator


Group: Moderatori
Posts: 4.437
Joined: 23 February 07
From: Arad




"Nu era o masina ci un ARO ... si nu era pe pista ci pe autostrada A3. De fapt acolo a fost un incident minor iar gaura din podeaua avionului era destinata evacuarii de urgenta a pasagerilor, facea parte din strategia de actiune in situatii de urgenta" (L. Orban - la urmatoarea sedinta de presa)
Este ca in gluma cu Ivan, bicicleta si calul.
Lasand la o parte "hazu' de necaz":
- bine ca n-au fost victime, incidentele aviatice si navale sunt infricosatoare tocmai prin numarul victimelor si violenta extrema.
Sebi, ati avut zile, multumiti-I lui Dumnezeu! ;
- nu stiu daca exista temei pentru datul in judecata, cel putin pentru cei care nu au nici o vanataie ori nu si-au pierdut macar un pantof !? Si-apoi, pe cine sa dai in judecata ? Relatia calatorilor era cu Tarom, care a "facut tot ce era necesar", aprobare de acces pe pista - decolare. Deocamdata nici nu este clar daca dispecrul a "uitat" de masina sau masina a intarziat. Poate ca nici nu avea ordin de acces pe pista. Nu vom afla niciodata!
Dupa parerea mea acolo a fost vorba de neglijenta (criminala) in serviciu, cineva era cu gandul la sarmale, societatile implicate se vor descarca de responsabilitate iar Paun, cine-o fi acela, n-o sa poata despagubi pe nimeni.


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 1.5 dCI 2005
iGO 9.6.29.357899
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniel4ro
post 31 Dec 2007, 13:36
Post #26


forumist anti


Group: Members
Posts: 1.166
Joined: 16 September 07
From: B U Z Ă U city




Voi chiar ati crezut treaba aia cu masina uitata pe pista? Ganditi-va putin: doi sau 3 insi de la nustiuce firma de intretinere care a castigat o licitatie sa schimbe becurile pe pista de la Otopeni, merg cu o masina ARO pana la jumatatea pistei sa faca operatiunea respectiva. Banuiesc ca anuntasera turnul de control de treaba asta, nu? Schimbi o priza si te asiguri de 2 ori inainte ca ai scos sigurantele, dar cand intri pe o pista aero intens circulata?
In timp ce surubareau astia pa becuri, aud ca vine avionul si tipii se arunca pe burta in iarba, incercand sa se salveze, fara a mai apuca sa mute si masina. In mod evident ca cineva din turnul de control a uitat de aia de pe pista.
Voi in locul mesterilor ati merge 1 km pe jos, pe frig si ceata, inapoi la aeroport, uitand o masina in urma? Ma cam indoiesc...
Asa ca, pentru a acoperi o greseala a unuia/uneia din birou, de la caldurica, pila vreunui mare nene prin minister, s-a aruncat marea pastila A FOST UITATA O MASINA PE PISTA.... smile.gif sa fim seriosi

referitor la cei din avion, considerati ca v-ati nascut a doua oara, inimos inger v-a mai protejat!

Sebi, bucura-te de vacanta iar celorlalti, UN AN NOU FERICIT!


--------------------
Renault Megane 2.1 2004 SEDANiel4ro Privilege, 1.5 DCI , 82 CP - Numar DREPTUNGHIULAR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victorine
post 31 Dec 2007, 14:23
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.987
Joined: 20 April 05
From: Timișoara




Apropos de responsabilitate, nu m-am mai intoxicat cu TV-ul zilele astea (oricum, nu fac decat sa despice firul in 4 la nesfarsit, sa inventeze scenarii si sa faca teoria conspiratiei la fiecare astfel de eveniment), m-am bucurat de timpul liber cu familia, dar sunt curios daca vreunul din reporterii cu care a intrat Orban in direct l-a intrebat atunci cand ministrul vorbea de responsabilitate cum a fost cu asumarea accidentului pe care l-a produs acesta. Ca mi se pare, e un cuvant foarte mult utilizat in discutiile legate de incidentul de pe Otopeni. L-am auzit scurt pe ministru vorbind de responsabilitate si se auzea un bazait foarte puternic care ma impiedica sa prind mesajul... era de la musca de pe cușma lui Orban... Imi cer scuze pentru Off topic.


--------------------
Toyota Auris Touring Sports HSD 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mirciulik
post 31 Dec 2007, 14:38
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 378
Joined: 11 March 06
From: Galati




Nu am circulat niciodata cu un avion insa am fost la otopeni in partea de curierat marfa. Eram la 1Km de pista si era un zgomot infernal. Chiar si cu geamurile inchise se auzea tare (practic m-a trezit din somn, nu stiam ce se aude).

Celor de pe aeroport cu masinuta oare nu le-a trecut prin minte ca zgomotul e prea aproape de ei?

Masinuta nu putea fi parcata pe marginea pistei si in felul asta ar fi putut fi evitata tragedia?



--------------------
Dacia 1310 Break 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniel4ro
post 31 Dec 2007, 15:21
Post #29


forumist anti


Group: Members
Posts: 1.166
Joined: 16 September 07
From: B U Z Ă U city




ideea e ca nu trebuia sa treaca niciun avion pe pista, in timp ce se faceau lucrari de intretinere. de aceea nu au parcat masina la marginea pistei. daca era sa faca treaba pe fuga, intre 2 decolari, se achipau in trening si adidasi, luai trusa cu scule in mana si plecau pe jos, sa sa poata feri cand treceau avioanele


--------------------
Renault Megane 2.1 2004 SEDANiel4ro Privilege, 1.5 DCI , 82 CP - Numar DREPTUNGHIULAR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adila16
post 31 Dec 2007, 16:25
Post #30


mecanic aero (sau aerian?)


Group: Members
Posts: 848
Joined: 14 October 06




Sebi, faptul ca sunteti in Eghipet se datoreaza, dupa parerea mea, catorva factori pe care n-am sesizat sa ii pomeneasca cineva.

In primul rand, maiestria comandantului Nicolae Dinescu, profesionalismul acestui om. Daca Dinescu n-ar fi avut dibacia de care a dat dovaada, adica sa scoata aeronava de pe pista de beton si s-o duca intr-o deplasare derapata pe doua jambe si un motor pe ''brazda'' (acel camp de care ne povestesti, care exista acolo tocmai pentru astfel de situatii nedorite), altele ar fi fost consecintele: nava ar fi luat foc (si probabilitatea sa se intample astfel este de 99% daca nava derapeaza pe beton), kerosenul ar fi explodat si...
In momentul impactului, comandantul a sesizat ca trenul principal stanga nu isi mai face treaba (nu avea de unde sti ca jamba e hai-hui pe calea de rulare...) si ca nava are un moment puternic de viraj spre stanga. Reflexele, talentul, priceperea i-au ''spus'' ca trebe sa scoata aparatul pe ''brazda'' si sa ii imprime o traiectorie cat mai aproape de cea rectilinie pentru ca aripa (incarcata cu combustibil) sa nu se rupa, deci kerosenul sa ramana in "punguta" lui. A actionat o serie intreaga de comenzi, pentru ca Boeingul sa nu inceapa sa faca tete-a-que-uri: frana aerodinamica, reversorul de jet de la motorul valid...Toate astea in fractiuni de secunda. Cand Boeingul 737-300 rula/derapa cu 95 noduri (unde 1 nod = 1,8 km/h), avand la bord 117 pasageri.

Apoi, dupa ce nava s-a oprit, insotitorii de bord (stewarzii - indiferent daca erau ei sau/si ele -) v-au evacuat iute de tot: nu putea sa le spuna nimeni daca trecuse sau nu pericolul de incendiu, iar in astfel de situatii principala lor menire e sa salveze viata pasagerilor. In interiorul aeronavei au incercat sa nu lase panica sa se instaureze (in accidentele de avion, cel mai mare dusman al supravietuitorilor, in afara de incendiu), iar o data ajunsi afara, sa va indeparteze cat mai mult de mutilatul aparat de zbor.

In alta ordine de idei, poate ca sunt subiectiv, fiind fan al Boeingului 737-300 (iar YR-BGC, Constanta este/a fost aparatul meu de suflet), parerea mea e ca daca erati in orice alta aeronava decat 737, consecintele ar fi fost mai grave.
Boiengul 737, indiferent de serie (300, 500 ...) este poreclit Magarusul: un aparat robust, bine conceput si construit, motorizat de exceptie ...

Deci, Sebi, nu pot decat sa spun ca sunteti norocosi la maximum!
Si, daca nu sunt deplasat, multumiti-i lui Dumnezeu ca v-a iubit si aprindeti o lumanare pentru Nicolae Dinescu, pentru echipaj si, de ce nu, pentru constructorul aeronavei.

PS: Cat despre ce cauta masina de maintenance pe pista, in timp ce aeronava primise aprobare de decolare, nu pot sa fac decat presupuneri. Si, nu vreau sa manii pe nimeni.
Insa, haideti sa ne inchipuim urmatorul peisaj: iarna, ceata (vizibilitatea e undeva intre 70-100 metri), -6 grC, automat chiciura; niste becuri xenon care se incapataneaza sa se lase acoperite de gheata, o masina alba, cu 2 amarasteni care se screm sa curete sticlele care acopera xenoanele, strignadu-si unul altuia fel de fel de porcarii si obscenitati; o aeronava care trebuia sa decoleze cu juma de ora - o ora inainte; statia radio, cu care vorbesc cu turnul de control in masina; amarastenii se indeparteaza de vehicul, in pozitia ''capra'', trecand cu ustensilele de dejivrat peste fiecare xenon in parte; la un moment dat vuiet mare din laptele inghetat; printre perdelele de ceata apar trei proiectoare care se apropie in rapid; amarastenii o rup la fuga ca potarnichile; masina le e luata taras de avion; bubuituri, harsaituri, scrasnete si pocnituri; apoi liniste. De mormant. Pare ca timpul a stat in loc. Cam asa cred ca s-a vazut de afara.

Speta asta e regretabil ca s-a petrecut si la noi. La altii, cu pretentii colosale, s-au intamplat altele si mai si. Nu am exemple la indemana, ci doar o sugestie celor care spun ca ''deh, traim in Romania'': uitati-va pe National Geographic in apropiere de miezul noptii la documentarele "Catastrofe in aer" si/sau "Seconds from disaster''. Si veti vedea ca nu suntem noi cei mai cei dintre neglijenti sau neprofesionisti.


Regards.


--------------------
Renault Megane BiCorp 1.6 16v Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004 - / aka Kurulina
...The more I get to know people, the more I like my dog...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
5 Pages  1 2 3 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 23rd June 2024 - 00:40
Forum Renault