La 2700 ture...., zgomot ciudat
![]() ![]() ![]() |
La 2700 ture...., zgomot ciudat
Highlifer |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 23 November 04 From: Ploiesti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Super Nova
- B 01 AIX
|
|||
dacuBurebista |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 16 November 04 ![]() |
du-te la un service sa-ti indeparteze scutul de toba - probabil ai lovit ceva si s-a apropiat mai mult de toba si vibreaza
la chestia din spate, pune ceva vaselina la clemele alea doua - nu te zgirci ![]() |
--------------------
supernova
clima
- b25ymt
|
|
Highlifer |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 23 November 04 From: Ploiesti ![]() |
M-am dus la un Guru dintr-un service si imi zicea ceva de niste site in toba....nu i-am dat crezare caci toba este foarte buna ... o sa incerc sa vad ce-i pe dedesubt...multumesc de sfat....
In ceea ce priveste zgomotul din spate, poate n-am fost foarte explicit... vibreaza placajul pe care in mod normal stau boxele...si crede-ma..nu e de la bass... la asta ma refeream....Am mai vazut pe la cate cineva, ca isi sprijinea acest "placaj" cu diverse device-uri...respectiv un batz...am ras si am trecut mai departe....Alta varianta n-ar exista? Merci.... |
--------------------
Dacia
Super Nova
- B 01 AIX
|
|
AIX |
![]()
Post
#4
|
![]() quite a regular Group: Members Posts: 604 Joined: 21 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Hmm, ceva in genul "zbarnait de tabla"/vibratie la mine apare pe la 2000rpm, apoi dispare; tot problema scut/toba sa fie?
|
--------------------
.
.
.
|
|
neumann |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 783 Joined: 6 November 03 From: Spermezeu ![]() |
QUOTE(Highlifer @ 24 Nov 2004, 11:04) M-am dus la un Guru dintr-un service si imi zicea ceva de niste site in toba....nu i-am dat crezare caci toba este foarte buna ... o sa incerc sa vad ce-i pe dedesubt...multumesc de sfat.... In ceea ce priveste zgomotul din spate, poate n-am fost foarte explicit... vibreaza placajul pe care in mod normal stau boxele...si crede-ma..nu e de la bass... la asta ma refeream....Am mai vazut pe la cate cineva, ca isi sprijinea acest "placaj" cu diverse device-uri...respectiv un batz...am ras si am trecut mai departe....Alta varianta n-ar exista? Merci.... In primul rand nu e placaj, e un carton ordinar cu mocheta lipita pe el ![]() In al 2-lea rand nu e facut sa tina boxele, e foarte moale, deci daca tii neaparat trebuie ranforsat cumva. Am vazut la Liviu o scandura facuta pe forma de semicerc cu care se termina capacul si lipita sub capac, nu se vede deloc si confera rigiditate maxima. La fel face si la mine pe la 2000 de ture, au departat scutul da a aparut la alta turatie zgomotul, dupa o vreme. Deci cred ca e foarte greu sa-i nimeresti o pozitie silentioasa 100% la toate turatiile. |
--------------------
...
..
.. Americanii il vor pe Ciolos.. i-au dat si viza!
|
|
costi |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
DSN/SLZ
|
|
Valentin |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 100 Joined: 29 January 03 From: Bucuresti ![]() |
Am avut si eu acum cateva luni bune probleme cu aceasta vibrbratie in jurul valorii de 2000-2500 rot/min si era de la catalizator, rezultat schimbat catalizator in garantie.Apoi s-a spart toba din mijloc si am pus una de inox Borla. Supermeseriasii de la service (unu' langa Vitan) au motat intai toba noua, iar in momentul in care au vrut s-o puna la loc si p-aia finala au constat ca era ruginita si intra foarte greu una in alta, asa ca au inceput sa dea cu ciocanu. Loviturile pe care le aplicau in toba finala se transmiteau prin toba intermediara si apoi prin catalizaztor in motor.
Eeeeeiiii, si de atunci au aparut vibratii la relanti si atunci cand e subturata. Am fost in service (Meridian) si nu au stiut ce are dar trebuia sa-mi zica ceva si au zis: " e de la rulment si placa de presiune, hai le schimbam?" ![]() Aveti cumva idee cam cat de fragil e catalizatorul?Credeti ca se putea sparge cava in el atunci cand dadea meseriasu in toba finala, avand in vedere si faptul ca toba intermediara e prinsa de catalizator si prin intermediul mansonului de caucic acoperit cu litze(sarme nu stiu cum se cheama, da' cred ca stiti voi despre ce e vorba) ? |
-------------------- |
|
Highlifer |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 23 November 04 From: Ploiesti ![]() |
hai sa va zic ce am mai facut..ca am omis..poate va elucidati si voi....
Peste bujii, daca ati observat, este o tabla de culoare gri..care bine peste ele, dedesubt....tutatzi masina pe loc la 2500 - 2700rpm si o sa auzitzi acel zgomot...apasatzi pe acea tabla (care se tzine in 2 suruburi hexagonale)...daca o sa apasati pe ea, o sa vedetzi ca acel zgomot dispare.....Ciudatzenia e ca nu poate fi stransa.....incercati si o sa vedetzi...lasati catalizatorul...tobe si placi de presiune...personal la mine asa a fost...(daca vorbim despre acelasi zgomot). sa avetzi bafta! |
--------------------
Dacia
Super Nova
- B 01 AIX
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 19th July 2025 - 13:01 |