probleme cu carburatorul, carburator
![]() ![]() ![]() |
probleme cu carburatorul, carburator
euuu |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 27 December 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Nova GTT
1999 GT
|
|||
zazou |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 18 December 07 ![]() |
poate ai avansul prea mare. cu apa cum stai?
|
--------------------
dacia nova
slr
gt
|
|
apollo |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
-avans marit
-dozaj prea bogat -nivel CNC marit Mai simplu : aprindere si alimentare care nu sunt puse la punct. ai detonari la relanti in esapament?motorul are un relanti variabil? distanta la bujii cum o ai?ai modificat-o? mai multe detalii |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
- VN - ?? - ???
1997
|
|
euuu |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 27 December 07 ![]() |
QUOTE(apollo @ 27 Dec 2007, 17:20) -avans marit -dozaj prea bogat -nivel CNC marit Mai simplu : aprindere si alimentare care nu sunt puse la punct. ai detonari la relanti in esapament?motorul are un relanti variabil? distanta la bujii cum o ai?ai modificat-o? mai multe detalii avansul e bine reglat,nu am rateuri in teava de esapament si nici in carburator ,bujiile sunt noi (bosch si romanesti) ,relantiul variaza dupa ce se incalzeste putin ,nu am modificat niciodata distanta la "electrod" bujie ,defectul de mai sus s-a instalat treptat incepand cu intreruperea functionarii normale ale motorului in sarcina ,intreruperi f.f. scurte am schimbat la ea:capac delcou,fise,si buji(cu gramada) am verificat distanta culbutori ,cred ca aprinderea este pusa la punct la inspectie mi-a esit continutul de oxigen marit ,atunci am crezut ca nu functioneaza o bujie,apoi le-am schimbat,dupa care situatia a inceput sa se inrautateasca. ![]() This post has been edited by euuu: 27 Dec 2007, 21:37 |
--------------------
Dacia
Nova GTT
1999 GT
|
|
apollo |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
acum cateva zile...eu o tineam pe a mea in a 5 a la 1400-1700RPM constant.culmea ca intrerupea ingorzitor.
ieri am schimbat platina si si-a revenit. tu nu ai mentionat nimic de platina.ai distanta reglata bine? ai filtre de benzina?sunt schimbate? ma gandesc sa nu fie si cuiul ponto, sa nu ramana blocat si sa ai nivelul in CNC prea mic. Bobina e buna? |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
- VN - ?? - ???
1997
|
|
Alexito |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 27 December 07 From: Bucuresti ![]() |
cam multe inrebari...poate nu stie baiatu ce sunt alea...o fi afon ca mine
![]() |
--------------------
Dacia
NOVA
- B99GNM
1999 GT
|
|
apollo |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
Sa intrebe ce nu stie.
De asta e forumul, sa ajutam. |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
- VN - ?? - ???
1997
|
|
corbex |
![]()
Post
#8
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
1. verifica nivelul benzinei in carburator. Atra se faca indepartind filtrul de aer, scotind toate suruburile capacului, dupa care se scoate chiar capacul. daca camera de nivel constant (niste adincituri in carburator...
![]() 2. nivelul benzinei e bun. in acest caz se scot platinile, se examineaza, daca au adincituri la punctele de contact, se arunca. Distanta corecta nu poate fi masurata corect la platinile uzate, pentriu ca tu masori distanta dintre suprafetele care, de fapt, nici nu se ating, in punctele de contact fiind sapate gropi de catre doamnele scintei. 3. se iau bujiile bosch si se arunca. Bosch nu stie sa faca bujii pentru dacia, nici n-a auzit de masina asta, pe cind sinterom, da ! Pe ambalajul bujiilor sa scrie ca merg si pe nova. Oricit vi s-ar parea de ciudat, bujiile sinterom merg perfect pe dacii ! Sint si alte marci care merg, dar nu stiu specificatiile pentru dacia, de obicei nu le stiu nici vinzatorii. 4. Ai umblat la reglajele carburatorului, caz in care te duci cu el la un meserias. 5. Verifici cuiul poantou (nu ma puneti sa-l scriu frantuzeste!). Daca are un fel de guler in apropierea virfului, arunca-l ! 6. Nu fii asa de mindru ca n-ai verificat niciodata distanta electrozilor bujiiler. Ubii oemani n-o fac, pentru ca merg regulat la revizii si se uita mecanicii in locul lor. In caz contrar, trebuie sa te uiti singur, cel putin la 10.000 km. distanta se schimba din cauza temperaturii si uzurii. Chiar daca distanta-i buna si bujiile par ok, ele tot pot fi duse, caracteristicile izolatorului din ele se deterioreaza cu timpul, tot din cauza temperaturii. Daca fabricantu-ti spune sa le schimbi la 20.000, atunci tu schimba-le la 15.000 ! Tu dai bani pe benzina, nu fabricantul. Bafta! This post has been edited by corbex: 6 Jan 2008, 19:24 |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#9
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
De parca meseriasul stie ceva
![]() ![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
- nnn
1999 / 2003 / 2008 /2011
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th July 2025 - 05:42 |