DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> probleme cu carburatorul, carburator

euuu
post 27 Dec 2007, 16:26
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 27 December 07




sal am o daica nova gt din 99 si am si eu o problema mare....si anume mi se uda bujiile consuma mult,nu trage in sarcina ,nu tine relantiul,tot timpul trebuind sa schimb bujiile (cam la 50 de km).........

Ajutati-ma ca sunt disperat unsure.gif unsure.gif


--------------------
Dacia Nova GTT 1999 GT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zazou
post 27 Dec 2007, 16:36
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 18 December 07




poate ai avansul prea mare. cu apa cum stai?


--------------------
dacia nova slr gt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 27 Dec 2007, 17:20
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




-avans marit
-dozaj prea bogat
-nivel CNC marit

Mai simplu : aprindere si alimentare care nu sunt puse la punct.

ai detonari la relanti in esapament?motorul are un relanti variabil?

distanta la bujii cum o ai?ai modificat-o?

mai multe detalii


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L - VN - ?? - ??? 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
euuu
post 27 Dec 2007, 21:32
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 27 December 07




QUOTE(apollo @ 27 Dec 2007, 17:20)
-avans marit
-dozaj prea bogat
-nivel CNC marit

Mai simplu : aprindere si alimentare care nu sunt puse la punct.

ai detonari la relanti in esapament?motorul are un relanti variabil?

distanta la bujii cum o ai?ai modificat-o?

mai multe detalii
*


avansul e bine reglat,nu am rateuri in teava de esapament si nici in carburator ,bujiile sunt noi (bosch si romanesti) ,relantiul variaza dupa ce se incalzeste putin ,nu am modificat niciodata distanta la "electrod" bujie ,defectul de mai sus s-a instalat treptat incepand cu intreruperea functionarii normale ale motorului in sarcina ,intreruperi f.f. scurte

am schimbat la ea:capac delcou,fise,si buji(cu gramada)

am verificat distanta culbutori ,cred ca aprinderea este pusa la punct
la inspectie mi-a esit continutul de oxigen marit ,atunci am crezut ca nu functioneaza o bujie,apoi le-am schimbat,dupa care situatia a inceput sa se inrautateasca. sad.gif

This post has been edited by euuu: 27 Dec 2007, 21:37


--------------------
Dacia Nova GTT 1999 GT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 27 Dec 2007, 21:42
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




acum cateva zile...eu o tineam pe a mea in a 5 a la 1400-1700RPM constant.culmea ca intrerupea ingorzitor.

ieri am schimbat platina si si-a revenit.

tu nu ai mentionat nimic de platina.ai distanta reglata bine?

ai filtre de benzina?sunt schimbate?

ma gandesc sa nu fie si cuiul ponto, sa nu ramana blocat si sa ai nivelul in CNC prea mic.

Bobina e buna?


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L - VN - ?? - ??? 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexito
post 28 Dec 2007, 01:36
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 27 December 07
From: Bucuresti




cam multe inrebari...poate nu stie baiatu ce sunt alea...o fi afon ca mine smile.gif


--------------------
Dacia NOVA - B99GNM 1999 GT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 28 Dec 2007, 08:54
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




Sa intrebe ce nu stie.

De asta e forumul, sa ajutam.


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L - VN - ?? - ??? 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 6 Jan 2008, 19:18
Post #8


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




1. verifica nivelul benzinei in carburator. Atra se faca indepartind filtrul de aer, scotind toate suruburile capacului, dupa care se scoate chiar capacul. daca camera de nivel constant (niste adincituri in carburator... biggrin.gif ) e plina, trebuie reglat plutitorul. Cum se regleaza? Tii capacu carburatorului cu plutitorul in sus, adica exact invers decit pozitia lui normala si masori distanta de la garnitura carburatorului pina la punctul din mijlocul plutitorului(care este o chestie cilindrica) cu o ruleta mica. acea distanta trebuie sa fie de 18 mm.
2. nivelul benzinei e bun. in acest caz se scot platinile, se examineaza, daca au adincituri la punctele de contact, se arunca. Distanta corecta nu poate fi masurata corect la platinile uzate, pentriu ca tu masori distanta dintre suprafetele care, de fapt, nici nu se ating, in punctele de contact fiind sapate gropi de catre doamnele scintei.
3. se iau bujiile bosch si se arunca. Bosch nu stie sa faca bujii pentru dacia, nici n-a auzit de masina asta, pe cind sinterom, da ! Pe ambalajul bujiilor sa scrie ca merg si pe nova. Oricit vi s-ar parea de ciudat, bujiile sinterom merg perfect pe dacii ! Sint si alte marci care merg, dar nu stiu specificatiile pentru dacia, de obicei nu le stiu nici vinzatorii.
4. Ai umblat la reglajele carburatorului, caz in care te duci cu el la un meserias.
5. Verifici cuiul poantou (nu ma puneti sa-l scriu frantuzeste!). Daca are un fel de guler in apropierea virfului, arunca-l !
6. Nu fii asa de mindru ca n-ai verificat niciodata distanta electrozilor bujiiler. Ubii oemani n-o fac, pentru ca merg regulat la revizii si se uita mecanicii in locul lor. In caz contrar, trebuie sa te uiti singur, cel putin la 10.000 km. distanta se schimba din cauza temperaturii si uzurii. Chiar daca distanta-i buna si bujiile par ok, ele tot pot fi duse, caracteristicile izolatorului din ele se deterioreaza cu timpul, tot din cauza temperaturii. Daca fabricantu-ti spune sa le schimbi la 20.000, atunci tu schimba-le la 15.000 ! Tu dai bani pe benzina, nu fabricantul.
Bafta!

This post has been edited by corbex: 6 Jan 2008, 19:24


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 6 Jan 2008, 20:00
Post #9


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




De parca meseriasul stie ceva biggrin.gif tot tu unde pui mana o reglezi mai bine si ai de invatat de pe forum wink.gif.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm - nnn 1999 / 2003 / 2008 /2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 05:42
Forum Renault