se ineaca, probleme carburator
![]() ![]() ![]() |
se ineaca, probleme carburator
gabriel19 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() ex Dacia 1310 (first love) actual Opel Astra (tunning in progres Group: Members Posts: 96 Joined: 6 February 09 From: PH ( Patria Hotilor ) ![]() |
|
||
--------------------
ex Dacia
1310,
actual Opel Astra, ex PH 47 BAN, ex DB 08 CAO
- actual PH 46ABI downgrade from 47 to 46
iubirea-i ca o floare...te pisi pe ea si creste mare |
|||
pirvumark |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 472 Joined: 30 September 09 ![]() |
nu e returu infundat si in loc sa trimita surplusu in rezervor ti-l baga tot in carburator?
ai verificat returu? atat la pompa daca pisa cat si suflat pe furtun? poate ca e infundat si ti-a modificat nivelul in cnc, daca baga pompa ca nebuna. |
--------------------
dacia
1310
1987/tx/1289cc
- GL-03-ZVI
|
|
gabriel19 |
![]()
Post
#3
|
![]() ex Dacia 1310 (first love) actual Opel Astra (tunning in progres Group: Members Posts: 96 Joined: 6 February 09 From: PH ( Patria Hotilor ) ![]() |
am suflat cu o pompa de fiecare data cand facea si nu e infundat, cu nivelu nu ma pricep, stiu decat ca picura intruna dupa ce o pornesc si o ineaca ppur si simplu. Apropo, acum 20 de minute am fost afara am inecarcat sa o pornesc si degeaba.Am deschis capota m-am uitat pe acolo si se vad niste pete si pe galerie, eu zic k sunt de benzina pare sa fi curs putin din carburator, cred ca pe la axul de la clapeta
![]() ![]() ![]() ![]() This post has been edited by gabriel19: 21 Mar 2010, 19:19 |
--------------------
ex Dacia
1310,
actual Opel Astra, ex PH 47 BAN, ex DB 08 CAO
- actual PH 46ABI downgrade from 47 to 46
iubirea-i ca o floare...te pisi pe ea si creste mare |
|
george 07 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 166 Joined: 4 February 10 ![]() |
NU are treaba returul cu anecatul carburatorului , decat in cazul in care cuiul ponteau este f. uzat si nu ermetizeaza . Merg pe ideea reglajului ne corespunzator sau joc mare a-l plutitorului in suport sau chiar plutitorul spart , verifica atent !
![]() |
--------------------
dacia
logan
2007
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
garnitura de carton dintre corpuri sa o pui noua, posibil sa fie obosita
21 Mar 2010, 21:18: picuratul poate fi si din sprit, nu tine biluta sau ai refolosit garniturile ciocului fara a le arde si nu etansaza This post has been edited by krapcarasu: 21 Mar 2010, 20:18 |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
V-am mai zis, ca motorul porneste si merge si fara capac la carburator, atat cat are benzina in camera. Deci neglijati garnitura in situatii extreme. Plutitorul daca atinge lateral de perete, nu mai inchide corect.
Ce mecanic a fost unchi-tu, de locomotiva? Pai ala doar conduce, nu repara. Daca il dai la oparte si te bagi tu in el, il vei face sigur. Fa poantoul sa inchida intai, regleaza nivelul dupa cum am mai scris eu, nu ca in carte, si apoi le rezolvi si pe celelalte. |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
gabriel19 |
![]()
Post
#7
|
![]() ex Dacia 1310 (first love) actual Opel Astra (tunning in progres Group: Members Posts: 96 Joined: 6 February 09 From: PH ( Patria Hotilor ) ![]() |
Plutitorul nu e spart, garniturile de carton le am cumparat noi sambata impreuna cu distantierul acela de plastic atat la pompa de benzina cat si la carburator. Cuiul poantou poate nu era bun al meu dar nici la celelalte 3 carburatoare care le am incercat sa nu fie? nu are cum, mai ales ca 2 din cele 3 carburatoare incercate erau luate de pe masini care le foloseau si mergeau bine...cat despre reglaj eu zic ca l-a facut bine...si nu a fost de locomotive ci la un atelier auto
This post has been edited by gabriel19: 22 Mar 2010, 14:33 |
--------------------
ex Dacia
1310,
actual Opel Astra, ex PH 47 BAN, ex DB 08 CAO
- actual PH 46ABI downgrade from 47 to 46
iubirea-i ca o floare...te pisi pe ea si creste mare |
|
krapcarasu |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
vezi exact pe unde picura, cu filtrul de aer scos, masina sa stea drept, incearca cu benzina simpla pana rezolvi
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
gabriel19 |
![]()
Post
#9
|
![]() ex Dacia 1310 (first love) actual Opel Astra (tunning in progres Group: Members Posts: 96 Joined: 6 February 09 From: PH ( Patria Hotilor ) ![]() |
pai cateodata mai picura si pe la axul clapetei la carburator dar in general inauntru carburatorului picura si o ineaca ca si cum nu ar mai tine jiglerul acela dar e schimbat tot setul de jiglere
|
--------------------
ex Dacia
1310,
actual Opel Astra, ex PH 47 BAN, ex DB 08 CAO
- actual PH 46ABI downgrade from 47 to 46
iubirea-i ca o floare...te pisi pe ea si creste mare |
|
krapcarasu |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
filtrul de aer? de asta am spus sa-l dai jos cat te uiti, pornesti direct fara el
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
george 07 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 166 Joined: 4 February 10 ![]() |
pai sa o luam cu inceputul ; jicloarele nu are ce sa tina ca ele intra in functionare dupa ce motorul se invarte si formeaza depresiunea deci la tine ori nu este nivelul la max. jumatatea planului inclinat din camera de nivel (deasta-ti spuneam sa verifici plutitorul sa nu aive joc in boltul care-l sustine sau insa-si cuiul ponteau daca ermetizeaza ) este posibil chiar partea superioara a carburatorului sa nu fie perfect plana cu partea inferioara si atunci ai acelasi rezultat adica inecarea . Asta este motivul care sustin sa te uiti chiar tu ( altul nu prezinta interes ) in carb. si vezi sa fie centratorul intrat bine pe locasul lui (am intalnit eu caz) si sa-fi atent la toate detaliile care le gasesti pe topicurile legate de carburator . Carburatorul de Dacie este relativ simplu trebuie doar mare atentie si fa tu treaba cu mina ta si ai sa vezi dupa ce rezolvi ce satisfactie o sa ai ! Spor la treaba !
|
--------------------
dacia
logan
2007
|
|
baranga |
![]()
Post
#12
|
![]() ...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA ![]() |
mama ei de gazolina....mai ai supape??
vezi ca treaba cu picuratul in carburator e din cuiul poantou ![]() |
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
george 07 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru Group: Members Posts: 166 Joined: 4 February 10 ![]() |
decit gazolina mai bine GPL dar fiecare face ce crede ca e mai bine !
|
--------------------
dacia
logan
2007
|
|
pirvumark |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 472 Joined: 30 September 09 ![]() |
incearca sa faci nivelul in cnc, apoi scoate furtunul de alimentare(pe care-l bagi intr-o sticla sa nu faci numa' benzina) si porneste-o.
daca merge bine doar cu benzina din carburator, si nu mai este benzina in exces atunci ai o problema cu 1. cuiul pontou 2. plutitorul (atinge peretii laterali sau e spart) 3. returul (cu toate ca ai zis ca nu) 4. pompa baga presiune prea mare si iti trece peste cui. in acest caz largesti un pic gaura la retur pentru a scapa mai multa benzina inapoi in rezervor scazand astfel presiunea. |
--------------------
dacia
1310
1987/tx/1289cc
- GL-03-ZVI
|
|
gabriel19 |
![]()
Post
#15
|
![]() ex Dacia 1310 (first love) actual Opel Astra (tunning in progres Group: Members Posts: 96 Joined: 6 February 09 From: PH ( Patria Hotilor ) ![]() |
oricum nu era numai benzina simpla, era cu benzina (50-50 %). pai stiam ca si gazul omoara motorul si in al 2-lea rand o instalatie noua e undeva la 8-9 mil, iar una la mana a 2-a la 3-4 , plus ca trebuie sa umblu dupa omologari, etc. lasand la o parte asta eu din cate am vazut (nu ma pricep la mecanica) are 2 jiglere sau supapre de tine benzina din camera de nivel. acum am incercat din nou sa o pornesc si surpriza: nu mai tragea benzina deloc, am dat si manual la pompa de benzina si degeaba cu toate ca mai aveam vreo 15 l in rezervor
![]() ![]() edit: salutare. astazi am iesit in curte cu ganduri marete da o incerca sa pornesc agregatul. intai am fost cu o canistra la peco sa iau niste mancarica pt asta mik ![]() ![]() ![]() This post has been edited by gabriel19: 23 Mar 2010, 11:54 |
--------------------
ex Dacia
1310,
actual Opel Astra, ex PH 47 BAN, ex DB 08 CAO
- actual PH 46ABI downgrade from 47 to 46
iubirea-i ca o floare...te pisi pe ea si creste mare |
|
george 07 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru Group: Members Posts: 166 Joined: 4 February 10 ![]() |
"eu ma gandesc si la pompa sa nu fie stricata ca baga si presiune prea mare cum zice si pirvumark si acum nu mai trage deloc, am invartit si de cureaua de distributie pana a ajuns pe cama si degeaba sad.gif " pompa de alimentare nu are asa mare putere sa introduca presiune decat este permis de cuiul ponteau ( la un moment dat intr pe pauza daca a-r fi returul infundat ) dar tu verifici daca are benzina dupa ceasul din bord ? inseamna ca te pacaleste daca acum spui ca ai dat la coada si nu venea benzina , incearca sa tragi cu gura direct din furtun sa te convingi si mai atent la detalii ca masina spune singura ce o doare
![]() |
--------------------
dacia
logan
2007
|
|
gabriel19 |
![]()
Post
#17
|
![]() ex Dacia 1310 (first love) actual Opel Astra (tunning in progres Group: Members Posts: 96 Joined: 6 February 09 From: PH ( Patria Hotilor ) ![]() |
nu, nu ma uit dupa indicatorul din bord ca nu merge, sta in capu la rosu cand mai am 10 l si daca e plin sta la jumate
![]() ![]() 25 Mar 2010, 20:49: salutare din nou. sa va povestesc ce am patit astazi si ce ma pune pe ganduri in legatura cu pompa de benzina: eram in depasire in treapta a3-a aproape de 4000 rpm si dintr-o data incepe sa ma zgaltaie din toate incheieturile, apoi am bagat a4-a si a mers bine. numai la 4000 rpm si dupa acea turatie zgaltaie si ma gandesc la pompa de benzina. dar mai e si posibilitatea ca, carburatorul fiind schimbat si cu alte reglaje sa aiva nivelul mic. astept pareri. multumesc This post has been edited by gabriel19: 25 Mar 2010, 19:49 |
--------------------
ex Dacia
1310,
actual Opel Astra, ex PH 47 BAN, ex DB 08 CAO
- actual PH 46ABI downgrade from 47 to 46
iubirea-i ca o floare...te pisi pe ea si creste mare |
|
Minel |
![]()
Post
#18
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Comportament tipic pt nivelul mic din CNC ....
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
gabriel19 |
![]()
Post
#19
|
![]() ex Dacia 1310 (first love) actual Opel Astra (tunning in progres Group: Members Posts: 96 Joined: 6 February 09 From: PH ( Patria Hotilor ) ![]() |
salut! scuze pentru intarziere dar am fost ocupat weekend ul acesta. Si cum se poate regla nivelul in cnc? sau daca se poate? Ma gandesc ca as putea sa rezolv eu asta, daca nu apelez iar la cate un mecanic
![]() |
--------------------
ex Dacia
1310,
actual Opel Astra, ex PH 47 BAN, ex DB 08 CAO
- actual PH 46ABI downgrade from 47 to 46
iubirea-i ca o floare...te pisi pe ea si creste mare |
|
Paulorossi |
![]()
Post
#20
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
In CNC ai un plan inclinat.Nivelul se regleaza pana la jumatatea planului inclinat prin teste.Reglezi din tija plutitorului,pui capacul carburatorului la loc,pornesti masina,opresti masina,desfaci capacul carburatorului si verifici nivelul.Daca nu corespunde cu o carpa absorbi benzina din CNC,reglezi iar plutitorul,pui capacul,etc,pana ajungi la nivelul corespunzator.
|
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
gabriel19 |
![]()
Post
#21
|
![]() ex Dacia 1310 (first love) actual Opel Astra (tunning in progres Group: Members Posts: 96 Joined: 6 February 09 From: PH ( Patria Hotilor ) ![]() |
si o intrebare poate prosteasca, dar cum se regleaza din tija? adica are locas pt surubelnita si dau de ea intr-o parte sau alta? conteaza in ce parte dau? nu stiu cum e pentru ca nu am desfacut, maine o sa ma apuc sa vad ce si cum, nici nu ma pricep la mecanica
![]() ![]() ![]() |
--------------------
ex Dacia
1310,
actual Opel Astra, ex PH 47 BAN, ex DB 08 CAO
- actual PH 46ABI downgrade from 47 to 46
iubirea-i ca o floare...te pisi pe ea si creste mare |
|
Paulorossi |
![]()
Post
#22
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Se deformeaza tija care inchide cuiu pontou.
|
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
gabriel19 |
![]()
Post
#23
|
![]() ex Dacia 1310 (first love) actual Opel Astra (tunning in progres Group: Members Posts: 96 Joined: 6 February 09 From: PH ( Patria Hotilor ) ![]() |
ok, multumesc am sa incerc
![]() |
--------------------
ex Dacia
1310,
actual Opel Astra, ex PH 47 BAN, ex DB 08 CAO
- actual PH 46ABI downgrade from 47 to 46
iubirea-i ca o floare...te pisi pe ea si creste mare |
|
Bogdan90 |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 962 Joined: 1 November 09 From: Botosani ![]() |
Buna seara! Nu stiu daca s-a mai discutat problema mea, dar sincer acum nu am timpsa citesc tot topicul
![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BT-90-PAN Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Membrana e de vina. Arcul din acel "buton" care-l apasa parghia, e prea moale, si in loc sa se miste membrana, se comprima arcul. Iar ati dat peste nite tampenii. Eu am mai zis ca, la cumpararea membranei, incercati sa comprimati arcul intre doua degete, si ar trebui ca abia sa-l puteti misca putin. Nu sa-l comprimati la maxim. Toti prostii s-au apucat sa faca piese, dar habar n-au cum functioneaza. Ce sa mai zic de cei care cumpara! Sa devina ei experti, sa stie ce sa ceara... calculatorului, ca asta gasesti in magazin. Ar fi mai bine sa intrebati inainte de a cumpara. Ai putea sa desfaci arcul de la vechea membrana, si sa-l pui la asta noua, iar cand o montezi, stranzi suruburile cu acceleratia la maxim, ca membranele de azi, nu mai sunt ondulate, sa aiba de unde se intinde, si de aceea s-o strangi la maxim intinsa, sa nu se rupa la prima apasare, cand ii vei pune arcul original. Alta varianta ar fi, blocarea chiar cu cositor sau o pasta ce nu se dizolva in benzina, dar la cap de cursa, nu mai are cine amorsa supraintinderea membranei, si e risc de rupere, dar daca o vei monta la fel, cu acceleratia apasata la maxim, elimini aceasta posibilitatea de deteriorare.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
Bogdan90 |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 962 Joined: 1 November 09 From: Botosani ![]() |
Am incercat si cu membrana veche si face la fel
![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BT-90-PAN Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 03:44 |