Consum instantaneu, unde ?
![]() ![]() ![]() |
Consum instantaneu, unde ?
CriSTI68 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|||
CriSTI68 |
![]()
Post
#2
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti ![]() |
daca nu stie nimeni sa se stearga
|
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
nelu |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 300 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
De la Trabant sau Wartburg, la dezmembrari. Dar cred ca ar trebui modificat din cauza circuitului de retur, unde ar trebui masurat cel de al doilea debit si scazut din cel de pe tur.
|
--------------------
Dacia
Break CLI 2003
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Da o cautare, s-a discutat subiectul.
Vrei gen "VU-metru" cum e la Trabant sau Wartburg? Il iei ca atare si conectezi sonda intre iesirea pompei de alimentare si carburator. Vrei afisare exacta, cu cifre? Aici se complica povestea: trebuie in primul rind sa afli constanta acelei sonde (o turbina, in fond) adica numarul de impulsuri la un litru de benzina cursa prin ea (N). Asta iti va "arata" citi mililitri curg prin turbina intr-un interval. Apoi, acel numar de impulsuri dat in mers va trebui esantionat cu un semnal de parcurs (de la cablul de kilometraj). Ca urmare, intr-o rotatie a cablului (1 metru, conform constantei kilometrajului) vei avea n impulsuri adica n/N litri. Toate astea le prelucrezi intr-un microcontroler care sa faca calculele si sa afiseze in litri/100km sau, sub o viteza si la semafor litri/h. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
CriSTI68 |
![]()
Post
#5
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti ![]() |
eu am vazut pe o dacie sport la un mosulet pe langa serviciul meu, era vorba de un indicator cam la fel ca cel de la kilometraj, limba arata consumul instantaneu si mai avea ceva rotite cum sunt la km/h de la vitezometru de ala as fi interesat
|
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
didosdoru |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 414 Joined: 2 July 05 ![]() |
Unele modele de masini aveau un ceas de consum instantaneu pe vacoum.Se gasesc in unele ceasuri de BMW sau Audi - VW, care erau pe carburator.Ceasul e legat printr-un furtunas la vacoumul de la carburator.Nu stiu cat de precis ar fi pe dacia.Se poate confectiona unul dintr-un ceas defect de apa sau presiune ulei, din alea care vin pe partea dreapta la unele dacii.Scoti mecanismul vechi si il pui pe cel nou.AM facut unul mia demult pentru un prieten si functiona, dar nu stiu cat de exact era.
|
--------------------
Dacia/Opel
Pick-Up/Logan MCV/Astra G
2003/2009/2000
- GL O6 HKV / 53 DGD
|
|
CriSTI68 |
![]()
Post
#7
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti ![]() |
am gasit ceva dar se refera la amestecul de carburant
http://www.techedge.com.au/vehicle/wbo2/wbfmd.htm inca googalesc dupa ceva asemanator pentru consum instantaneu L/100KM |
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Adica ala necesita o sonda "lambda" din cite vad. Asta doar pentru a "vedea" care e concentratia amestecului? Daca folosea si la vreo comanda de saracire/imbogatire mai intelegeam.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
argon |
![]()
Post
#9
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Multe BMW-uri modele vechi au sub turometru indicator de consum instantaneu, tot ep principiu' vacuum e?
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
didosdoru |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 414 Joined: 2 July 05 ![]() |
La modelele vechi sub 1986 DA!
|
--------------------
Dacia/Opel
Pick-Up/Logan MCV/Astra G
2003/2009/2000
- GL O6 HKV / 53 DGD
|
|
KidTx |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 135 Joined: 19 July 06 From: Buc ![]() |
daca este cel din dreapta chilometrajului unu mai mic asa am vazut la remat sud.pretul la orice ceas este de 40 ron
|
--------------------
Dacia
1310
1995
- B 05 MKM Repar obiecte pierdute
|
|
CriSTI68 |
![]()
Post
#12
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(diaconuliviu @ 29 Oct 2007, 12:16) Da o cautare, s-a discutat subiectul. Vrei gen "VU-metru" cum e la Trabant sau Wartburg? Il iei ca atare si conectezi sonda intre iesirea pompei de alimentare si carburator. Vrei afisare exacta, cu cifre? Aici se complica povestea: trebuie in primul rind sa afli constanta acelei sonde (o turbina, in fond) adica numarul de impulsuri la un litru de benzina cursa prin ea (N). Asta iti va "arata" citi mililitri curg prin turbina intr-un interval. Apoi, acel numar de impulsuri dat in mers va trebui esantionat cu un semnal de parcurs (de la cablul de kilometraj). Ca urmare, intr-o rotatie a cablului (1 metru, conform constantei kilometrajului) vei avea n impulsuri adica n/N litri. Toate astea le prelucrezi intr-un microcontroler care sa faca calculele si sa afiseze in litri/100km sau, sub o viteza si la semafor litri/h. am gasit pentru consum instantaneu o "morisca" dar nu stiu pe ce circuit sa o pun |
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
cosmin_bojin |
![]()
Post
#13
|
![]() the Group: Members Posts: 340 Joined: 24 February 06 From: Bucuresti ![]() |
Eu am un ceas care se pune pe vacum.O sa pun poze cu el.
|
--------------------
Dacia
1300
1979-Berlina
- B-29-XLJ RACING WILL NEVER DIE!!!
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#14
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Morisca respectiva se pune fe furtunul dintre pompa si carburator.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
CriSTI68 |
![]()
Post
#15
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti ![]() |
inainte sau dupa filtru ?
|
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#16
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Nu conteaza poti pune dupa filtru.
This post has been edited by djasu82: 15 Dec 2007, 20:03 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#17
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Pentru ce?
![]() |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
CriSTI68 |
![]()
Post
#18
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti ![]() |
pentru concentratie am altceva ma intereseaza consumul instantaneu
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Morisca, daca o ai, o pui numai pe furtunul ce duce la carburator, dar cine-ti traduce ce marcheaza el? Eu am avut pus pe o dacie , perechea de la varburg. "Morisca" era montata deasupra pompei de benzina, prinsa de chiulasa, si traductorul cu leduri, in stanga,in bord. Nu mi-aduc aminte ce am modificat la el, ca indica prea putin(se aprindeau doar doua leduri la consum maxim,iar dupa modificare, mergeau 4 di 7 parca), dar l-am folosit mult timp(6 ani) pana am vandut masina.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
Kinetix |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
La mine a mers corect sistemul de pe Trabant fara modificari. Turbina se monteaza asa cum au spus si baietii: intre carburator si pompa.
|
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 5th May 2025 - 11:03 |