Motorul de 1,4 de pe Logan !, Vreau informatii despre motorul de 1,4 !
![]() ![]() ![]() |
Motorul de 1,4 de pe Logan !, Vreau informatii despre motorul de 1,4 !
sticla_betiva |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 11 May 05 From: Buftea ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Nova (R524)
- B_04_MAS Nova pana la moarte !!!
|
|||
DigitalScribe |
![]()
Post
#2
|
![]() Scribul Digital Group: Members Posts: 1.249 Joined: 5 October 04 From: Iasi ![]() |
1. Vezi ca s-au mai discutat astea. Foloseste functia "Search"
2. Ca sa-ti raspund totusi: DA si nu prea. E ceva foarte apropiat dar din cate am inteles nu-i chiar motorul de pe Solenza. E motorul de 1.6 modificat (micsorat cursa cilindri cu 1.5 cm, modificat profil ax cu came, culbutori cu patina in loc de role, in rest e identic cu ala de 1.6) mai bine zis. Alegerea o faci tu. Daca vrei cea mai ieftina varianta ai 1.4 fix. Daca vrei ABS ai 1.6 fix. Daca vrei compromis ai de ales. Diferenta de bani intre ele e de vreo 14 mil lei + putere + consum diferit + taxe diferite. |
--------------------
Renault Espace V
Renault Zoe
D-Max 2022
- n/a
|
|
AND |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.225 Joined: 19 January 05 From: Bucuresti ![]() |
DigiScribe , o secunda! 1.4 e un 1.6 castrat? (scuzati expresia) ..eu stiam ca e exact acelasi motor cu cel de pe SLZ.
|
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Laureate
- B - xx - xxx Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
|
|
SUPERCAR |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 624 Joined: 6 June 05 From: Constanta ![]() |
Cred ca acest topic te va ajuta in gasirea unui raspuns :
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=7295 |
--------------------
Dacia
Logan
1.5 dCI Martie 2007 Euro4 - 70CP@90CP
- CT 82 PWR
|
|
DigitalScribe |
![]()
Post
#5
|
![]() Scribul Digital Group: Members Posts: 1.249 Joined: 5 October 04 From: Iasi ![]() |
QUOTE(AND @ 12 Aug 2005, 22:49) DigiScribe , o secunda! 1.4 e un 1.6 castrat? (scuzati expresia) ..eu stiam ca e exact acelasi motor cu cel de pe SLZ. Este un PDF de la Dacia care spune multe despre Logan. Daca il cititi tot veti constata ca PDF-ul a fost creat mult inaintea lansarii pe piata pentru ca s-au schimbat multe din cele zise acolo dar si foarte multe s-au pastrat (motorizarile de exemplu). Later Edit: Acum ca l-am citit inca odata sincer sa fiu nu mai sunt convins. Insa 1.4 difera de 1.6 in principal prin faptul ca are culbutorii cu patine si inaltimea cilindrilor restul fiind cat se poate de identic (salveaza din costuri faptul ca au piese comune motoarele; ignoram acum si diferentele de soft din computer... si asa mai departe; ma refer doar la "fieraraie"). Nu stiu ce motor e pe Solenza dar parca pe forumul asta citisem ca motorul de pe Solenza are alt "nume"/indicativ decat cel de pe Logan 1.4 This post has been edited by DigitalScribe: 13 Aug 2005, 07:50 Attached File(s) ![]() |
--------------------
Renault Espace V
Renault Zoe
D-Max 2022
- n/a
|
|
DigitalScribe |
![]()
Post
#6
|
![]() Scribul Digital Group: Members Posts: 1.249 Joined: 5 October 04 From: Iasi ![]() |
QUOTE(Danco @ 13 Aug 2005, 09:41) Da frate, are doar 4 pipeline-uri in loc de 8 si bus-ul memoriei pe 128 biti in loc de 256. Prietenii stiu de ce. Scuze de off topic, dar nu m-am putut abtine. ![]() hehe.... citeste PDF-ul ![]() E clar acolo ca baietii veseli au umblat la motorul de 1.4 sa-l ieftineasca. This post has been edited by DigitalScribe: 13 Aug 2005, 11:42 |
--------------------
Renault Espace V
Renault Zoe
D-Max 2022
- n/a
|
|
klaus |
![]()
Post
#7
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(DigitalScribe @ 13 Aug 2005, 07:36) Insa 1.4 difera de 1.6 in principal prin faptul ca are culbutorii cu patine si inaltimea cilindrilor restul fiind cat se poate de identic (salveaza din costuri faptul ca au piese comune motoarele; ignoram acum si diferentele de soft din computer... si asa mai departe; ma refer doar la "fieraraie"). Eu cred ca ambele motoare au culbutori pe patina... Ba chiar am o impresie ca si pe solenza tot cu patina sunt. Pe DSN erau cu role... |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
DigitalScribe |
![]()
Post
#8
|
![]() Scribul Digital Group: Members Posts: 1.249 Joined: 5 October 04 From: Iasi ![]() |
Foarte posibil insa din text:
QUOTE Felul in care au fost concepute numeroase piese a fost regandit in cadrul conceptului "design to cost". Acesta este cazul arborelui cu came al motorului 1.4 l 75 CP, care primeste culbutori cu patine, mai simpli si mai economici decat sistemul cu culbutori cu role. Inginerii au ales calea de ameliorare a cuplului la regim redus prin redefinirea profilului camelor. ar rezulta ca 1.4 de pe Logan e o exceptie in ce priveste culbutorii (o sa intreb la V.C. de curiozitate). Nu spune nimic daca e sau nu acelasi motor de pe Solenza. Posibil sa fie putin inbunatatit la cuplu fata de Solenza, posibil Solenza sa fi "furat" in ultima parte aceste adaptari de la 1.4. Specificatiile tehnice cam corespundeau in ultimele date care mai erau afisate pentru Solenza si Logan pe site. This post has been edited by DigitalScribe: 13 Aug 2005, 12:57 |
--------------------
Renault Espace V
Renault Zoe
D-Max 2022
- n/a
|
|
MoneyTalks |
![]()
Post
#9
|
![]() - Group: Members Posts: 2.712 Joined: 18 April 03 From: Ireland ![]() |
QUOTE(SUPERCAR @ 12 Aug 2005, 22:00) Cred ca acest topic te va ajuta in gasirea unui raspuns : http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=7295 Adica acest topic e total inutil! ![]() |
--------------------
Lexus
ES300H
2020 Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost
Never underestimate the power of stupidity in large groups |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 17:08 |