Probleme Pornire DACIA 1300, Oare de ce imi face asta ?
Probleme Pornire DACIA 1300, Oare de ce imi face asta ?
gj01gca |
6 Jan 2008, 14:32
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 8 December 07 From: Craiova |
|
||
--------------------
Dacia
1300
1983
- GJ01GCA
|
|||
virusssp |
6 Jan 2008, 14:42
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 31 October 07 |
si eu am avut problema asta... am schimbat corpul superior la pompa de benzina (unde se afla supapele) pentru ca scapa benzina in rezervor dupa vreo 4 ore de stat... si acum s-a rezolvat, nu mai trebuie dat "la cama" -- sau mai poate fi de la reglajul prost al plutitorului din carburator...
|
--------------------
DACIA
1310L
1997 TO LIVE IS TO DIE!
|
|
djasu82 |
6 Jan 2008, 14:46
Post
#3
|
MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... |
Problema e cat ramane in CNC iar la pompa nu stiu sigur dar stiu ca exista niste pastile care creeaza problema ori cum ori ce iai face tot se scurge benzina pe retur nu ramane pe furtun peste noapte . La mine eu am pompa de benzina cu capac de platinc nu ma ce umbla la ea si e chiar foarte buna avand debitul si mai mare si din cate am observat mentine benzina cam 10 ore dupa aceea se scurge usor pe retur. Pompele eletrice sunt cele mai bune sunt controlate in functie de turatia motorului ca sa bage debit maxim la turatie maxima
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
gj01gca |
6 Jan 2008, 14:54
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 8 December 07 From: Craiova |
Pai si pana la urma cu ce zice`ti sa ma apuc sa schimb ?
|
--------------------
Dacia
1300
1983
- GJ01GCA
|
|
djasu82 |
6 Jan 2008, 14:56
Post
#5
|
MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... |
Pastilele din pompa de benzina daca ai gasi una turnata din plastic dar nu mai are coada eu spun ca e mai buna te ajuta si in viteza
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
gj01gca |
6 Jan 2008, 15:22
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 8 December 07 From: Craiova |
La ce pret ajunge una de zici tu ?
|
--------------------
Dacia
1300
1983
- GJ01GCA
|
|
ag02cws |
6 Aug 2008, 08:37
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.443 Joined: 2 December 06 From: Bucuresti / Pitesti |
Mda... De doua zile am fix aceeasi problema: dupa ce sta mai mult timp, porneste greu. Posibil sa fie pompa de benzina, dar n-ar trebui sa-i ramana ceva benzina si in carburator, suficienta cat sa porneasca?
|
--------------------
Dacia 1310 L 1994 /
Dacia Sandero 1.4 MPI 2008 / Kia Cee'd
2008
|
|
Merced |
6 Aug 2008, 11:10
Post
#8
|
No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.230 Joined: 24 June 07 |
Depinde si de reglajul CNC-ului. In primele momente de la pornire masina consuma foarte mult, si daca pierzi benzina de pe circuit e posibil sa se opreasca imediat. Verifica pompa, adica capsulele alea de textolit din ea, daca sistemul s-a uzat, ia corp de pompa nou si schimba-l, ca ajungi ca mine, sa crezi ca esti in pana de benzina cu juma' de rezervor plin, dar sa nu se alimenteze masina.
|
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
Tiberiu-Andrei |
6 Aug 2008, 11:14
Post
#9
|
Om al muntelui Group: Members Posts: 721 Joined: 25 September 07 From: Sfantu Gheorghe |
Ba da ar trebui.Si a mea asa face,daca se intampla cumva sa plec undeva fara masina si sta mai mult de 2-3 zile nepornita nici nu ma chinui cu ea,deschid capota,dau de 5-8 ori la cama,trantesc capota si am plecat.Singurul fapt pentru care nu-mi plac alea fara coada e ca daca scapa inapoi sau mai rau-ramai fara benzina-dai la automat de iti sar capacele.Alte treburi necesare pentru o zi reusita:o dimineata geroasa de iarna(-25 grade),o baterie mai slaba,un calendar cu toti sfintii preferabil pusi in ordine alfabetica.
Spor! |
--------------------
Dacia
1410
1988 toamna1397 cmc
- CV 03 MBO
|
|
slaiciprian |
6 Aug 2008, 18:21
Post
#10
|
Membru Group: Members Posts: 872 Joined: 13 October 07 From: Botosani |
ce e mai nasol e ca problema cu scurgerea benzinei pe retur poate fi urmata de una si mai mare. pompa nu alimenteaza suficient si cand ai pedala la fund te trezesti in suturi ca numai e benzina in carburator. in depasiri poate fi nasol.
io am schimbat pompa cu totul, am inteles ca se pot schimba garnituri prin ea dar rezultatul e carpeala. am luat una second de la un prieten, i-am dat 20 lei, merge brici. |
--------------------
dacia
1310
1990 Nu conduce mai repede decat poate sa zboare ingerul tau pazitor. |
|
ag02cws |
6 Aug 2008, 18:27
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.443 Joined: 2 December 06 From: Bucuresti / Pitesti |
Pai si din cauza pompei dispare toata benzina aia din carburator (care mi se pare mai mult decat suficienta pentru pornire)? Sigur nu se scurge ea prin alta parte?
|
--------------------
Dacia 1310 L 1994 /
Dacia Sandero 1.4 MPI 2008 / Kia Cee'd
2008
|
|
quincy |
6 Aug 2008, 19:46
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 13 October 06 From: bucuresti |
Si a mea face la fel daca o pornesc a trea zi.Supapele alea din pompa sunt din textolit si nu par sa etanseze prea bine nici la un capac nou.Ca si cum ai astupa o teava cu o moneda ca sa nu curga.
Sau ia aer pe la clopot ? |
--------------------
renault
clio 2
1.5 dci 2004
- b65tmf
|
|
djasu82 |
6 Aug 2008, 20:07
Post
#13
|
MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... |
Mai bine iti cumperi o pompa eletrica de damas si scapi dale naiba de gunoiae romanesti. Eu m-am saturat .
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
petrysorr2006 |
6 Aug 2008, 20:48
Post
#14
|
Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 7 May 08 |
cat ajunge o pompa de benzina de damas? eu am inteles ca ar fi vreo 5 mil;))
|
--------------------
daewoo
espero
1998
|
|
ag02cws |
6 Aug 2008, 21:04
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.443 Joined: 2 December 06 From: Bucuresti / Pitesti |
QUOTE(djasu82 @ 6 Aug 2008, 21:07) Mai bine iti cumperi o pompa eletrica de damas si scapi dale naiba de gunoiae romanesti. Eu m-am saturat . Tot dupa tine m-am luat si am renuntat la platini, punand o aprindere gotronic. Iti multumesc pt sfatul acela, care m-a facut sa nu mai am nicio problema. Dar, totusi, acum parca nu as fi de acord cu tine pentru ca pompa mea de benzina are 170.000 de km, deci nu e o conceptie proasta. |
--------------------
Dacia 1310 L 1994 /
Dacia Sandero 1.4 MPI 2008 / Kia Cee'd
2008
|
|
0000 |
25 Jan 2013, 23:03
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 338 Joined: 18 June 08 From: Rm Sarat |
Redeschid topicul..si eu raman fara benzina in carburator. Fac alimentarea de proba din bidon iar a doua zi trebuie sa dau la cama ca sa bag benzina in CNC. Sunt de acord cu faptul ca poate "pastilele" pompei nu mai sunt bune cu toate ca am schimbat corpul superior de curand, si am inlocuit si bucsile de teflon ale axului carburatorului. Acum nu mai am nici o pata de benzina sub carburator, dar totusi unde dispare benzina din el ca doar nu se "urca" din CNC si o ia pe furtun inapoi spre pompa...
|
--------------------
dacia
1310
1990
|
|
nikuniku |
25 Jan 2013, 23:07
Post
#17
|
Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti |
se evapora
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
0000 |
25 Jan 2013, 23:19
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 338 Joined: 18 June 08 From: Rm Sarat |
Adica asa fac toate..pai daca se evapora pe unde iese?..eventual daca zici ca se evapora ar putea iesi printre corpul inferior si capac..adica nu mai este buna garnitura..nu?
|
--------------------
dacia
1310
1990
|
|
nikuniku |
25 Jan 2013, 23:35
Post
#19
|
Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti |
vaporii de benzina gasesc ei pe unde sa iasa,chiar daca garnitura de la capac este buna
incearca sa refaci nivelu in camera de nivel constant un pic mai sus de jumate pe planu inclinat,si nu vei mai ramane fara benzina |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
0000 |
26 Jan 2013, 21:47
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 338 Joined: 18 June 08 From: Rm Sarat |
Am citit ca ar mai fi de vina si acel jiclor cu bila in el din CNC..asa este?
|
--------------------
dacia
1310
1990
|
|
B17XGG |
26 Jan 2013, 22:29
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 8 April 12 |
Nu.
|
--------------------
Dacia
1310 MLS recarosat
omologat 2001
- B17XGG
|
|
Andyno |
26 Jan 2013, 22:40
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.435 Joined: 9 June 09 From: Bucuresti. |
mda..ciudate probleme..eu nu am avut problema asta in niciodata...+ ca carburatorul scapa benzina pe la un surubel pe unde vine cablul de acceleratie...asta daca ii dau pedale cand nu este motorul oprit...
si cama numai functioneaza de vro 5 ani..am obs acum de cand am gpl. |
--------------------
Dacia 1310, an 99'.
Toyota Hilux D4D 170 CP 2007.
Dacia 1310, an 20' injectata.
|
|
maho |
27 Jan 2013, 09:24
Post
#23
|
Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.092 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic |
QUOTE(0 @ 25 Jan 2013, 23:03) raman fara benzina in carburator. ... a doua zi trebuie sa dau la cama ca sa bag benzina in CNC. Sunt de acord cu faptul ca poate "pastilele" pompei nu mai sunt bune cu toate ca am schimbat corpul superior de curand,.. Am avut si eu problema asta (ma rog, nu chiar a doua zi, dar dupa 2-3 zile trebuia sa "dau la cama"); problema s-a rezolvat de la sine, cand, intr-o zi, pompa de benzina si-a dat duhul, si am schimbat-o. Ulterior a stat si o saptamana - jumate nepornita (mai mult n-am incercat), si a luat-o fara dat la "coada". Incearca (oricum, o pompa de rezerva nu strica niciodata...). |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
0000 |
27 Jan 2013, 20:20
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 338 Joined: 18 June 08 From: Rm Sarat |
Ok..pierde pompa presiune..dar benzina din carburator unde se duce? Trebuia sa porneasca si sa se opreasca daca mai avea ceva in carburator, dar daca nu ii dau la cama nu porneste.
|
--------------------
dacia
1310
1990
|
|
krapcarasu |
27 Jan 2013, 21:10
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava |
Ce se evapora se duce in cagula de unde iese afara prin gura filtrului de aer. Ajuta sa dipara mai repede daca nivelul e prea mare sau prea mic . Cand carburatorul e f cald cu atat mai mult pleaca mai repede in vapori. E bun de pus o supapa unisens imediat la iesirea din pompa
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
0000 |
27 Jan 2013, 21:28
Post
#26
|
Membru autentic Group: Members Posts: 338 Joined: 18 June 08 From: Rm Sarat |
Pana la urma sa inteleg ca "asa fac toate" si nu am cum sa opresc evaporarea benzinei..
|
--------------------
dacia
1310
1990
|
|
Black%Snake |
28 Jan 2013, 15:06
Post
#27
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.717 Joined: 13 June 08 From: Resita |
Poti incerca sa schimbi pompa de benzina sa pui alta sh ca e 20 lei si cumperi un filtru decantor ( din ala cu pahar) si il pui inainte de pompa de benzina, astfel benzina ramane acolo in pahar si nu mai pleaca toata inapoi in rezervor. Eu de 8 ani de cand am luat masina am avut 2 motoare si 2 pompe de benzina si nu am avut problema de care zici tu.
|
--------------------
Dacia
1300
1973/Alpine 1.6
- Cs-02-LEL Ni se maresc pupilele cand se zdruncina tabla
Stie dracu daca o sa ne tina rabla.... :D |
|
maho |
28 Jan 2013, 15:21
Post
#28
|
Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.092 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic |
QUOTE(Black%Snake @ 28 Jan 2013, 15:06) + 1 filtru dupa pompa, cel putin la nivelul de inaltime al intrarii din carb; in felul asta vede in el daca e sau nu benzina la intrarea carbului, si cum vine cand (daca e nevoie) da la coada. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
Ov |
28 Jan 2013, 16:31
Post
#29
|
Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.447 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti |
puneti voi 1000 de filtre si apoi o sa vedeti cum schimbati intr-o veselie pastilele de la pompa de benzina
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
0000 |
29 Jan 2013, 00:24
Post
#30
|
Membru autentic Group: Members Posts: 338 Joined: 18 June 08 From: Rm Sarat |
Am sa pun unul cu decantor inainte de pompa sa vad cum o sa se comporte.
|
--------------------
dacia
1310
1990
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2024 - 04:26 |