DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme Pornire DACIA 1300, Oare de ce imi face asta ?

krapcarasu
post 29 Jan 2013, 00:33
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




pune asa una la iesire din tur http://www.bestautovest.ro/supapa-unisens-fi-10.html

http://www.bestautovest.ro/pompa-amorsare-...el-dreapta.html asta merge incercata in loc de dat la cama?


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v - sv 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
medelin
post 29 Jan 2013, 02:24
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 577
Joined: 23 May 10




Deci acelasi lucru patesc si eu. O am de 1 an si jumatate si pana asta vara nu mi-a facut figuri. Eu o pornesc rar,o data pe saptamana( in weekend mai mult).Initial am crezut ca e pompa de benzina, pentru ca de fiecare data cand vroiam sa o pornesc, scoteam furtunul de benzina ce duce in carburator si era uscat mereu. An schimbat pompa de alimentare cu una de Pulsor Scornicesti ,cu cama. Culmea, nici dupa ce am schimbat pompa nu s-a remediat problema. Furtunul este uscat-uscat,dau la cama pana vine benzina pe retur si apoi omor bateria calumea pana intra benzina in carburator.
In ultimul timp am observat o pornire greoaie si dupa 1-2 ore.

Cred ca am sa-mi fac timp intr-o zi sa ma duc cu ea la mecanic,pentru ca nu-s expert in carburatoare si mi se pare destul de complicata treaba cu reglajul. Asta e ,vad odata,bag la cap si sa doua oara o fac eu.

This post has been edited by medelin: 29 Jan 2013, 02:25


--------------------
tractor u650, dacia 1300 - b 22 auz 7-B-798 1971
Chiar existand tractorul,plugul il trag cu inima!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
0000
post 31 Jan 2013, 12:17
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 338
Joined: 18 June 08
From: Rm Sarat




Si dupa ce bagi la cap sa ne spui si noua.. smile.gif ..si eu am schimbat pompa dar fara nici un efect. Dau la cama, se aude cum se umple carburator, si apoi porneste fara probleme.


--------------------
dacia 1310 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
medelin
post 1 Feb 2013, 01:38
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 577
Joined: 23 May 10




Momentan sunt in stressiune,nu am timp de ea si nici de carburatoare...
Cum faci de intra benzina in carburator? la mine o da pe toata pe retur.

This post has been edited by medelin: 1 Feb 2013, 01:38


--------------------
tractor u650, dacia 1300 - b 22 auz 7-B-798 1971
Chiar existand tractorul,plugul il trag cu inima!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cata_unu1
post 1 Feb 2013, 02:33
Post #35


Membru incepator


Group: Members
Posts: 76
Joined: 29 June 12




E de la carburator problema.


--------------------
Dacia 1310 rat style - bv XX cia '97
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalinxx
post 1 Feb 2013, 10:50
Post #36


Membru incepator


Group: Members
Posts: 92
Joined: 9 February 10
From: Iasi




daca o da toata pe retur ai cuiul pontou blocat


--------------------
Dacia Dokker Stepway 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
0000
post 1 Feb 2013, 22:22
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 338
Joined: 18 June 08
From: Rm Sarat




Pai scoate furtunul de alimentare din carburator si dai la cama sa vezi daca pompeaza benzina. Daca ajunge benzina pe furtun atunci este din carburator. Daca nu trage pompa benzina scoate furtunul ce face legatura intre conducta de tur si pompa si trage cu gura sa vezi daca este infundata sau nu conducta.


--------------------
dacia 1310 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
medelin
post 1 Feb 2013, 22:37
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 577
Joined: 23 May 10




Pompa e noua,merge brici. Doar cand dau la cama,pot sa dau si de 20 de ori,se amorseaza pompa si atat, benzina nu ajunge pana in carburator deoarece tot mai dau la automat de mi se acreste.. Dupa ce porneste merge brici.

Atat ca ramane carburatorul fara benzina,asta e tot ce ma deranjeaza.


--------------------
tractor u650, dacia 1300 - b 22 auz 7-B-798 1971
Chiar existand tractorul,plugul il trag cu inima!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
medelin
post 6 Apr 2013, 16:13
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 577
Joined: 23 May 10




Da,deci azi,am desfacut carburatoru,fara niciun mecanic si alte nebunii,dupa ce n-am mai pornit masina de vreo 2 saptamani.
Am desfacut incet, am memorat bine, pana am ajuns la plutitor. Carburatorul era uscat,uscat,daca avea o lingurita de benzina prin el e bine.
M-am prins cum e si cu cuiul poantou.. in fine. Plutitorul l-am reglat din tija aia care am mai indoit-o putin.
Am verificat plutitorul si cuiul daca inchid, sufland pe unde intra benzina. Cand plutitorul era in deschis,in jos adica, intra aer,cum saltam un pic de el deja inchidea foarte bine. L-am reglat cam la o tigara,inainte imi intra tot degetul. L-am reglat cu garnitura pusa.
Cu ocazia asta am verificat si toate jigloarele.
Am montat la loc,am incalzit-o putin,acum o las cateva ore sa vad ce face,cum va porni.

Am o intrebare,cuiul este singurul care inchide CNC? Pe unde ar mai putea sa se evapore benzina ?

This post has been edited by medelin: 6 Apr 2013, 16:14


--------------------
tractor u650, dacia 1300 - b 22 auz 7-B-798 1971
Chiar existand tractorul,plugul il trag cu inima!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebymesteru
post 6 Apr 2013, 18:44
Post #40


Membru rigid


Group: Members
Posts: 782
Joined: 31 May 09
From: Sfantu Gheorghe-Covasna




Pe langa garnitura dintre corpuri de exemplu,daca nu e capacul strans sau garnitura e uzata.


--------------------
Dacia/Mazda 1310/1410 M6 - CV 15 REA 1988/1996/1999, 2007
Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
medelin
post 6 Apr 2013, 19:44
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 577
Joined: 23 May 10




Deci acum jumate de ora plecasi cu transa la un scurt drum,a luat-o la sfert.
Dupa ce-am incalzit-o bine,am stat vreo 15 minute oprit ,cand sa plec iarasi mi-a facut faza,am dat la automat vre-o 3 secunde sa porneasca,ma enerveaza !!
Si merge asa frumos,am facut drumul numai de drag,dar cand o pornesc,toti dracii cad pe ea.

Ma gandesc sa schimb cuiul,poate de la caldura se dilata si numai tine benzina.
Un sfat ceva??


--------------------
tractor u650, dacia 1300 - b 22 auz 7-B-798 1971
Chiar existand tractorul,plugul il trag cu inima!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 6 Apr 2013, 20:39
Post #42


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.238
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




Pai in 15 min. n-a apucat motorul sa se raceasca, s-a creeata "vapour lock", trebuia sa dai la automat cu acceleratia apasata.


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 7 Apr 2013, 12:09
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Asa e, si astia s-au creat datorita cuiului care nu inchide bine la oprire, si inunda, sau e nivelul mare, iar gazele create in CNC, imping benzina in difuzor, dupa oprirea motorului. Dupa ce opresti, uita-te pe clapeta de acceleratie, daca mai curge benzina aiurea. Asta face sa se inece, si la pornire trebuie intai sa se inlature excesul (chei lungi cu pedala la podea), dupa care porneste. Regleaza nivelul, nu dupa tigara (asta nu e un instrument de masura), ci dupa pozitia lichidului pe peretii camerei. Pui capacul si-l ti presat cu mana, fara sa pui suruburile, dai la pompa pana simti ca a oprit cuiul, si vezi nivelul. Reglezi cursa si repeti faza, pana nivelul este la jumatatea peretelui inclinat de sub cuiul poanto. Daca de fiecare data cand dai la pompa, obti nivel mare, inseamna ca nu tine cuiul.


--------------------
Dacia 1310 - ph-99-aob 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
medelin
post 7 Apr 2013, 12:39
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 577
Joined: 23 May 10




Multumesc mult PH-06-BOA.

Deci nivelul trebuie sa fie ca aici?

Attached thumbnail(s)
carfil.jpg ( Size: 113.27k ) Number of downloads: 285


--------------------
tractor u650, dacia 1300 - b 22 auz 7-B-798 1971
Chiar existand tractorul,plugul il trag cu inima!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 7 Apr 2013, 17:30
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




E cam mult. Pana in dreptul de intersectie a liniei lui 6, cu peretele inclinat al camerei. Dar asta obtii, numai prin teste repetate, cum am zis eu.


--------------------
Dacia 1310 - ph-99-aob 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
medelin
post 7 Apr 2013, 18:47
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 577
Joined: 23 May 10




L-am mai reglat acum vre-o 2 ore.
Am incercat asa cum mi-a zis PH-06-BOA ,dar nu mi-a iesit. Am sters CNC de benzina de 2 ori sa-i vad nivelul,dar pompa baga prea energic benzina si stropeste tot,desi am luat-o si cu binisorul.
Pana la urma am reglat plutitorul sa inchida cat mai de jos( cred ca la maxim). La o astfel de setare nivelul benzinei dupa ce i-am luat capacul ramane la primul curba de nivel a planului inclinat.
Proba o sa i-o fac in alta zi,mai calduroasa.

This post has been edited by medelin: 7 Apr 2013, 18:48


--------------------
tractor u650, dacia 1300 - b 22 auz 7-B-798 1971
Chiar existand tractorul,plugul il trag cu inima!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 7 Apr 2013, 20:26
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Pai, asa ti-am zis si eu, sa repeti reglajul dupa care dai la pompa, si cand iei capacul , sa vezi nivelul, nu acolo la inceputul planului inclinat, ci la jumatatea lui, acolo unde linia lui 6 trece pe desen. Asa e prea mic, si nu ajuta nici la plecare, dar nici la depasiri. Daca pompa baga prea mult, poti mari gaura de la retur, dar vei face ca coada pompei sa lucreze mai accentual pe cama.


--------------------
Dacia 1310 - ph-99-aob 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
medelin
post 7 Apr 2013, 21:10
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 577
Joined: 23 May 10




Scuze, ma gandeam in alta parte cand am scris. Deci acolo la al 2-lea cot/curba/linia lui 6 este nivelul.
Intelesesem altceva din prima postare a ta.

Iti multumesc oricum pentru sfaturile si explicatiile pe care mi le-ai dat!!


--------------------
tractor u650, dacia 1300 - b 22 auz 7-B-798 1971
Chiar existand tractorul,plugul il trag cu inima!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
medelin
post 13 May 2013, 12:23
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 577
Joined: 23 May 10




Inainte de Pasti cautam jiclere cu bile si cui poantou.Voiam sa le inlocuiesc. Pornea,dar trebuia sa dau la cama sa bage benzina .
In fine, jiclere nu am gasit ,doar de 1310. Am gasit cui poantou pe care l-am si inlocuit. Imediat dupa am plecat la tara. Am cam barait-o pe camp,opriri dese,caldura mare si spre surprinderea mea, problema a disparut. Porneste la sfert si dupa 3,4,5 zile . Intrebarea este :ce s-a intamplat? la prima vedere a-ti zice ca problema era cuiul,dar cel vechi era verificat de mine prin metoda vidului si nu scapa aer.


--------------------
tractor u650, dacia 1300 - b 22 auz 7-B-798 1971
Chiar existand tractorul,plugul il trag cu inima!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th July 2025 - 02:15
Forum Renault